Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Tarik Fraihi - 4 april t.e.m. 10 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Tarik Fraihi - 4 april t.e.m. 10 april Fraihi is filosoof en docent aan de EHSAL. Hij werkt tevens voor de studiedienst van de sp.a. Schreef het boek 'De smaak van de ongelijkheid' waarin hij het minderhedenbeleid op de korrel neemt. En niet te vergeten: de interculturele website 'Kif Kif' waarvan hij voorzitter is.

 
 
Discussietools
Oud 10 april 2005, 22:21   #21
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny_v
Als u joden en moslims op het zelfde niveau plaatst in uw uitspraak, dan gaat u nu gaan beweren dat het "toevallig" was? En de toenemende spanningen... daar hebben de joden hier niet om gevraagd, maar mensen zoals u wel door het importeren van het conflict.
In deze slideshow zal u wellicht uzelf zeer goed herkennen:
http://www.conceptwizard.com/pipeline_of_hatred.html
Niet aan te raden voor overgevoelige mensen!
U bent een hopeloze provocateur met zware paranoïde neigingen. Inhoudelijk discussiëren met u is onmogelijk.
groene flamingant is offline  
Oud 10 april 2005, 22:48   #22
danny_v
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
U bent een hopeloze provocateur met zware paranoïde neigingen. Inhoudelijk discussiëren met u is onmogelijk.
Dat is dus wat u onder "inhoudelijk discuteren" verstaat... dan doe ik zeker niet mee. Want ik elk geval moeten eerst al uw foutieve informatie ontkracht worden, zoals u zelf toegeeft en dan moet men bij u niet lezen wat er staat maar wel lezen wat er niet staat... . Ik stel voor dat u dat spelletje met uzelf speelt en daarvoor speciaal een nieuwe nick opmaakt... dan zal het minder opvallen
danny_v is offline  
Oud 10 april 2005, 22:53   #23
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny_v
Dat is dus wat u onder "inhoudelijk discuteren" verstaat... dan doe ik zeker niet mee. Want ik elk geval moeten eerst al uw foutieve informatie ontkracht worden, zoals u zelf toegeeft en dan moet men bij u niet lezen wat er staat maar wel lezen wat er niet staat... . Ik stel voor dat u dat spelletje met uzelf speelt en daarvoor speciaal een nieuwe nick opmaakt... dan zal het minder opvallen
U blijft bewust mijn woorden verdraaien en valse insinuaties maken en zodoende is elke normale discussie onmogelijk. Het heeft geen zin met u te discussiëren want elk standpunt dat ik nuanceer, haalt u onmiddelijk nadien toch weer uit zijn context.
groene flamingant is offline  
Oud 10 april 2005, 23:04   #24
danny_v
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
U blijft bewust mijn woorden verdraaien en valse insinuaties maken en zodoende is elke normale discussie onmogelijk. Het heeft geen zin met u te discussiëren want elk standpunt dat ik nuanceer, haalt u onmiddelijk nadien toch weer uit zijn context.
U... STANDPUNTEN NUANCEREN??? Wenst u soms Benny Hill op te volgen? Met dergelijke uitdrukkingen over uzelf bent u goed op weg

Stel voor dat u eerst uzelf naleest zonder een vervormingbril die vol zit van haat tegen wat u Zionisme noemt maar wat anders bedoelt

Want vanwege iemand die als enige opmerking op die antisemitische cartoon heeft:
Citaat:
Het komt mij over dat je het toch wat simplistisch voorstelt. Van de Saoudische fundamentalisten kan ik het me inderdaad wel voorstellen maar het joden en Israël op één zetten komt ook van Israëlische lobbyisten zelf.

Israëlische lobbyisten zullen zich zelden of nooit voorstellen als Israëli's maar bijna altijd als vertegenwoordigers van de joodse gemeenschap. Voor de publieke opinie geeft dat een beeld alsof alle joden de Israëlische politiek goedpraten en dat werpt een negatieve smet op héél de joodse gemeenschap, of zij die politiek nu steunen of niet.
is het overduidelijk dat je ganse groepen mensen aan het demoniseren bent. En dan nog op een wijze die zelfs het VB niet zou aandurven.

Als men dan opmerkingen maakt dat u die cartoon niet veroordeelt durft u te beweren dat het in deze boodschap zat, hierboven als quote... Het enige wat u daarin schrijft komt neer op excuses voor die cartoon.... Dat is niet alleen zuivere hypocrisie maar geeft zeer duidelijk aan dat antisemtisme vanwege bepaalde groepen u het allerminst stoort. DAAROM IS ER GEEN DIALOOG MOGELIJK MET PERSONEN ZOALS U, EVENMIN ALS MET NEO-NAZIS, DIE U MISSCHIEN BEWEERT TE BEVECHTEN
danny_v is offline  
Oud 11 april 2005, 00:07   #25
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
U blijft bewust mijn woorden verdraaien en valse insinuaties maken en zodoende is elke normale discussie onmogelijk. Het heeft geen zin met u te discussiëren want elk standpunt dat ik nuanceer, haalt u onmiddelijk nadien toch weer uit zijn context.
zet de teksten van danny_v deels in het rood en je weet direct met wie je aan het 'discussiëren' bent. inderdaad, ons nadine is terug. ach...
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 11 april 2005, 00:24   #26
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
zet de teksten van danny_v deels in het rood en je weet direct met wie je aan het 'discussiëren' bent. inderdaad, ons nadine is terug. ach...
Beschik jij over paranormale gaven ofzo? Ik zat juist met exact dezelfde bedenking.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 11 april 2005 om 00:25.
groene flamingant is offline  
Oud 20 april 2005, 15:32   #27
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Wat is het verband tussen de Palestijnen en de marokkanen?

de marokkanen voelen zich verbonden met de palestijnen omdat ze ook werkschuwe luie idioten zijn
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 20 april 2005 om 15:32.
Morghodius is offline  
Oud 24 april 2005, 12:28   #28
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
Wat is het verband tussen de Palestijnen en de marokkanen?

de marokkanen voelen zich verbonden met de palestijnen omdat ze ook werkschuwe luie idioten zijn
Jouw leeftijd: 12 jaar?
groene flamingant is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be