Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2018, 20:45   #201
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Spanje gaat het schip toelaten in de haven van Valencia.
Hopelijk hebben de Spaanse vrouwen zin in een stevig potje seks...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 07:20   #202
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.454
Standaard

Francken zegt het ook, maar daar blijft het bij:

Van de 32.235 asielzoekers die in 2017 het bevel kregen om het grondgebied te verlaten, zijn er volgens Europese cijfers maar 5.255 die dat effectief deden. ?*Daarmee bengelt België op 22ste plaats, achteraan in het peloton van de 28 lidstaten van de Europese Unie

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tief~a0ffb98a/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 07:41   #203
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Als u de politici: die vinden dat heel lang heel leuk. Het volk zal wel anders denken, wordt echter door de politici op een democratische manier onder de knoet gehouden. Aan de andere kant: gij hebt die politici verkozen, witmans, dus hebt gij die politici verdiend, witmans. Eigen schuld, witmans.
Die politici zijn door witmans verkozen aan de hand van hun programmapunten. Voor die programmapunten hebben die politici een mandaat gekregen. Dat ze eens eerst beginnen met die programma punten uit te voeren en voor al het overige, waar ze dus GEEN mandaat voor gekregen hebben, mogen ze dan referenda organiseren. Maar dan zouden we poverdorie nog iets zoals een "Democratie" krijgen en dat mag toch zeker niet.

Stel je voor, de politici zouden zo eens niet langer kunnen doen waar ze in in hebben en moeten doen wat ze niet gedaan krijgen maar wel belooft hebben aan hun kiezers.

Maar allee, ze zorgen er wel goed voor dat witmans voetbal kan kijken zodat witmans zich verder niets aantrekt van wat de politici doen en laten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 07:59   #204
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Karel De Gucht: "Je kan die mensen niet laten sterven op die boten"



Meneer K. De Gucht zou zich beter de vraag eens stellen, wie die mensen eigenlijk heeft aangezet om het op een vluchten te zetten, want in sommige van de gevallen is er in hun thuisland(en) niets aan de hand.

Allemaal grote sterke mannen?

Die kunnen ze ginds toch beter gebruiken om hun eigen land terug op zijn 'poten' te zetten.

Zoals ik al eerder wist te schrijven zou ik dat in stijgende gaande vluchtelingenprobleem oplossen als volgt:

Opvangen op een schip, eerste zorg en eten geven en dan terugvaren naar waar ze ingescheept geweest zijn in hun meestal duur betaalde bootjes.

Op die manier om het in stijgende lijn gaande probleem (lees: de invasie) beleefd zien op te lossen.
Idd, allemaal jonge vitale mannen waarvan onze Europese politici beweren dat ze oorlogsvluchtelingen zijn die moeten geholpen worden. Als het dan al mannen zijn afkomstig uit oorlogsgebied, in '40/'45 noemde ze dat " deserteurs" en gaven ze die de kogel.

De overige, niet uit oorlogsgebied, komen naar hier illegaal uit hebzucht. Die stappen wel zelf in die bootjes hé, niemand dwingt hun van dat te doen. Ze kunnen net zo goed hierheen komen per vliegtuig en er uit springen zonder parachute in de hoop dat Allah hun zal helpen van zacht neer te komen. Moeten wij die dan een parachute gaan brengen voor ze opstijgen?

Laatst gewijzigd door Garry : 13 juni 2018 om 08:15.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 08:09   #205
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hopelijk hebben de Spaanse vrouwen zin in een stevig potje seks...
Voor een significant aantal single vrouwen schept dat idd bepaalde opportuniteiten.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 08:16   #206
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hopelijk hebben de Spaanse vrouwen zin in een stevig potje seks...
Hopelijk steken ze ze daar allemaal in een arena met een stel wilde stieren.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 10:10   #207
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Die politici zijn door witmans verkozen aan de hand van hun programmapunten. Voor die programmapunten hebben die politici een mandaat gekregen. Dat ze eens eerst beginnen met die programma punten uit te voeren en voor al het overige, waar ze dus GEEN mandaat voor gekregen hebben, mogen ze dan referenda organiseren. Maar dan zouden we poverdorie nog iets zoals een "Democratie" krijgen en dat mag toch zeker niet.

Stel je voor, de politici zouden zo eens niet langer kunnen doen waar ze in in hebben en moeten doen wat ze niet gedaan krijgen maar wel belooft hebben aan hun kiezers.

Maar allee, ze zorgen er wel goed voor dat witmans voetbal kan kijken zodat witmans zich verder niets aantrekt van wat de politici doen en laten.
Vergis u niet, ik verdedig de door witmans verkozen politici niet in het allerminst. Maar ik zie hier witmans net zo zeer schuldig als de door witmans verkozen politici.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 16:12   #208
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Vergis u niet, ik verdedig de door witmans verkozen politici niet in het allerminst. Maar ik zie hier witmans net zo zeer schuldig als de door witmans verkozen politici.
Het frappante is dat, al wat destijds het VB aankaartte werd afgedaan als," Blanke bange man.

Nu komt Vande-Lanotte eigenlijk precies het zelfde te zeggen. "We hebben op dit moment 500.000 mensen zonder papieren in Europa. Als we dat laten zoals het is, is dat een bom die ooit ontploft.”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...omst~a00b252a/

Laatst gewijzigd door Garry : 13 juni 2018 om 16:17.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2018, 09:04   #209
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bon ik heb er genoeg van. Auf wiedersehen ich bin raus.
ah ge meende het!

allez, bon voyage!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2018, 11:15   #210
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Het frappante is dat, al wat destijds het VB aankaartte werd afgedaan als," Blanke bange man.

Nu komt Vande-Lanotte eigenlijk precies het zelfde te zeggen. "We hebben op dit moment 500.000 mensen zonder papieren in Europa. Als we dat laten zoals het is, is dat een bom die ooit ontploft.”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...omst~a00b252a/
En neem dat maar heel letterlijk!
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2018, 23:32   #211
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok wat hebben we wederom geleerd: ik onderscheid me door m'n gedrag en kledij als een vreemde eend; daarmee dat wildvreemden me op straat "Chinees!" of andere leuke dingen als "Ching chang chong!" toewerpen, m'n buurman het gepast vindt me op eenzelfde manier te behandelen, nochtans dacht ik dat de autochtoonse wijze van begroeting toch enigszins anders in z'n werk gaat ("goeiedag/hallo *vul in naam*"), of vergis ik mij; anyway volgens Garry is dat allemaal normaal want niet zij maar ik hebben lange tenen en een Chinees is tenslotte een Chinees. Jongens toch
Ge moet u misschien wat minder snel geraakt voelen. Dacht gij dat Belgen onder elkaar altijd zo fijngevoelig zijn? Een rosse wordt hier ook dikwijls de rosse genoemd maar als ik u hier zo bezig hoor zou ik daar dan moeten uit opmaken dat rosse mensen een ander ras zijn vermits ze omwille van hun haarkleur wel eens denigrerend worden betiteld.

Dit zul jij waarschijnlijk dan ook wel weer als racistisch beschouwen.
https://www.youtube.com/watch?v=V2u7l_eD_N8

Laatst gewijzigd door Garry : 14 juni 2018 om 23:33.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2018, 20:20   #212
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

https://www.zerohedge.com/news/2018-...-eu400-million

According to Il Giornale, the proposal would slash by almost half the current daily allowance of €35 per day to only €19 per day, which would be one of the lowest rates in western Europe. And, according to the Interior Ministry, the cuts would lead to a saving of €400 million in 2019, rising to €500 million in 2020 and €600 million in the years thereafter, unlocking much needed budgetary savings for a country that remains l

Italië bespaart wel degelijk op sommige domeinen. België geeft meer geld uit aan migranten, illegalen en asielzoekers dan ooit tevoren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2018, 20:32   #213
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
https://www.zerohedge.com/news/2018-...-eu400-million

According to Il Giornale, the proposal would slash by almost half the current daily allowance of €35 per day to only €19 per day, which would be one of the lowest rates in western Europe. And, according to the Interior Ministry, the cuts would lead to a saving of €400 million in 2019, rising to €500 million in 2020 and €600 million in the years thereafter, unlocking much needed budgetary savings for a country that remains l

Italië bespaart wel degelijk op sommige domeinen. België geeft meer geld uit aan migranten, illegalen en asielzoekers dan ooit tevoren.
Zouden men die gelden niet beter gebruiken om onze ziekenhuizen er terug een beetje bovenop met te helpen?

De 51 Vlaamse ziekenhuizen maakten in geen jaren zo weinig winst als in 2017.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be