Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2018, 07:29   #41
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik hoop dat ze komen plunderen als ik thuis ben, dan gaan ze in, niet met, een plastic zak terug naar buiten.
Bij mij kwam er is ene binnen, ik richt mijn riot op hem en vraag hem: "Awel wat komde gij hier zoeken?" "Geld" antwoord die pipo, ik heb een hele nacht mee gezocht, niks.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:31   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik hoop dat ze komen plunderen als ik thuis ben, dan gaan ze in, niet met, een plastic zak terug naar buiten.
Ik denk dat ze hier ook niet ver gaan lopen. 2
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2018 om 07:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:44   #43
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Bij mij kwam er is ene binnen, ik richt mijn riot op hem en vraag hem: "Awel wat komde gij hier zoeken?" "Geld" antwoord die pipo, ik heb een hele nacht mee gezocht, niks.
We zijn niet allemaal losers hé Hoomer...

Cash is er uiteraard ook niet veel in huis, maar er zijn andere risico's die ik noch mijn gezin wens te ondergaan.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:50   #44
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We zijn niet allemaal losers hé Hoomer...

Cash is er uiteraard ook niet veel in huis, maar er zijn andere risico's die ik noch mijn gezin wens te ondergaan.
Ik ga er van uit de meesten hier een grapje kunnen onderscheiden van ernst.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:53   #45
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik ga er van uit de meesten hier een grapje kunnen onderscheiden van ernst.
Ik ook... Al zijn er hier zonder twijfel van wie hun lachspieren vastgeroest zitten.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 oktober 2018 om 07:54.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:02   #46
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Het doet me een beetje denken aan de massale vlucht uit Honduras. De mars nu opweg naar de verenigde staten. Het verwonderd niet dat de mensen daar wegvluchten. De VS hebben hebben er de verkozen president verdreven die een eerlijkere verdeling van rijkdommen voorstond. Ze installeerden een schrikbewind. Ze legitimeerden hun dictator via schijnverkiezingen. Journalisten werden als bij bosjes afgeschoten en het land ging een neerwaartse spiraal van geweld en armoede in.

En nu noemt Trump die vluchtelingenstroom die de VS zelf heeft mee op gang geholpen een 'invasie'. En zijn volgelingen willen niet horen van de oorzaken van die invasie. Ze willen geen 'schuld opgedrongen' krijgen. Ze willen enkel het leger erop afsturen zoals Trump doet.

Zouden ze niet beter plijten voor een meer rechtvaardige wereld? Voordat ze verdrinken in de gevolgen van hun angst en hebzucht. Zouden WE niet beter...

Ik weet, nu ben ik een beetje ongemakkelijk tegen gewetens aan het schoppen. Het zal me niet in dank worden afgenomen door een half forum. De waarheid heeft gewoon ook haar rechten. Het probleem heeft weinig met ras of cultuur te maken. Het gaat om de manier waarop we onze wereld organiseren. Creëer je een mesthoop dan krijg je ziektes. Creëer je uitbuiting en geweld dan vluchten mensen weg. De verantwoordelijkheid rust op de machtigste schouders. Steeds.

Laatst gewijzigd door Bach : 30 oktober 2018 om 08:04.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:04   #47
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het doel me een beetje denken aan de massale vlucht uit Honduras. De mars nu opweg naar de verenigde staten. Het verwonderd niet dat de mensen daar wegvluchten. De VS hebben hebben er de verkozen president verdreven die een eerlijkere verdeling van rijkdommen voorstond. Ze installeerden een schrikbewind. Ze legitimeerden hun dictator via schijnverkiezingen. Journalisten werden als bij bosjes afgeschoten en het land ging een neerwaartse spiraal van geweld en armoede in.

En nu noemt Trump die vluchtelingenstroom die de VS zelf heeft mee op gang geholpen een 'invasie'. En zijn volgelingen willen niet horen van de oorzaken van die invasie. Ze willen geen 'schuld opgedrongen' krijgen. Ze willen enkel het leger erop afsturen zoals Trump doet.

Zouden ze niet beter plijten voor een meer rechtvaardige wereld? Voordat ze verdrinken in de gevolgen van hun angst en hebzucht. Zouden WE niet beter...

Ik weet, nu ben ik een beetje ongemakkelijk tegen gewetens aan het schoppen. Het zal me niet in dank worden afgenomen door een half forum. De waarheid heeft gewoon ook haar rechten. Het probleem heeft weinig met ras of cultuur te maken. Het gaat om de manier waarop we onze wereld organiseren. Creëer je een mesthoop dan krijg je ziektes. Creëer je uitbuiting en geweld dan vluchten mensen weg. De verantwoordelijkheid rust op de machtigste schouders. Steeds.
Awel ja, ik vind dat ook, het allemaal de schuld van Trump en De Wever.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:06   #48
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Awel ja, ik vind dat ook, het allemaal de schuld van Trump en De Wever.
Moest het zo simpel zijn.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:09   #49
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik ook... Al zijn er hier zonder twijfel van wie hun lachspieren vastgeroest zitten.
Ja, wat wil je, er is zelfs een wetenschappelijk onderzoek naar geweest, je kan niet beiden hebben; links zijn en een gevoel voor humor hebben. Nope net zo onverenigbaar als links zijn en de waarheid zien.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:17   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Toen ik tussen 15 en 25 was droomde en pleitte ik ook voor een betere wereld. De realiteit is anders, de mens is nu eenmaal een nestbevuilend, opportunistisch, hypocriet, zelfbedruipend, machtswellustig en vooral gewelddadig beest. Niets meer en zeker niets minder.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:22   #51
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toen ik tussen 15 en 25 was droomde en pleitte ik ook voor een betere wereld. De realiteit is anders, de mens is nu eenmaal een nestbevuilend, opportunistisch, hypocriet, zelfbedruipend, machtswellustig en vooral gewelddadig beest. Niets meer en zeker niets minder.
Hoe? En de soy-boys dan?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:23   #52
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
wet op landloperij terug invoeren dan.
en Merksplas terug openen, een keer of tien ...
De wet op landloperij is nog steeds actie en Merksplas en Wortel worden gebruikt om illegalen op te sluiten.

Maar de politie mag niet actie zoeken naar illegalen en transmigranten.

Want men eigenlijk moet doen, maar vertikt te doen, is de Europese grenzen deftig bewaken en beveiligen.
Hoewel het heel onmenselijk klinkt, zou men de bootvluchtelingen direct moeten terugsturen naar het land van vertrek en ze daar moeten laten bestraffen.
Men zou actief naar de hulpverleners moeten zoeken die hen helpen om illegaal Europa binnen te komen en actie de mensen moeten opsporen die de gelukszoekers om de bootjes zetten.

Maar het grote probleem is dat men vanuit Europa en de VS een machtsvacuum heeft veroorzaakt in de Afrikaanse middellandse zeegebieden en dat er dus niemand is om afspraken mee te maken.
Dat men in de Aziatische landen nog steeds oorlog en geweld predikt en weigert de heersende machthebbers te aanvaarden en erkennen.

Dat hoewel de kernwapenwedloop is afgelopen en er verschuivingen van grenzen hebben plaats gehad in Europa, de koude oorlog nog steeds bezig is, maar op een andere manier word gevoerd.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:59   #53
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toen ik tussen 15 en 25 was droomde en pleitte ik ook voor een betere wereld. De realiteit is anders, de mens is nu eenmaal een nestbevuilend, opportunistisch, hypocriet, zelfbedruipend, machtswellustig en vooral gewelddadig beest. Niets meer en zeker niets minder.
Ik heb ook al heel wat meegemaakt en gezien van tot wat voor smeerlapperijen de mens in staat is. Maar ik geloof nog steeds dat de mens meer is dan dat wat je nu zegt. Als ik naar mijn directe omgeving kijk zie ik familie en vrienden die ook onbaatzuchtig en liefdevol zijn. Die echt medeleven kunnen tonen. Geen tot egoïsme te reduceren altruïsme.
Ik denk ook dat het waar is dat de wereld een beetje wordt dat wat je gelooft, dat wat je er zelf van maakt.

Zonder te willen predikken. Ik wil er mens niet reduceren tot zijn angstige ik uit op overleven. Als ik naar de sterren kijk weet ik dat er zoveel meer is dan die mens in de mens. In het leven.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:25   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik heb ook al heel wat meegemaakt en gezien van tot wat voor smeerlapperijen de mens in staat is. Maar ik geloof nog steeds dat de mens meer is dan dat wat je nu zegt. Als ik naar mijn directe omgeving kijk zie ik familie en vrienden die ook onbaatzuchtig en liefdevol zijn. Die echt medeleven kunnen tonen. Geen tot egoïsme te reduceren altruïsme.
Ik denk ook dat het waar is dat de wereld een beetje wordt dat wat je gelooft, dat wat je er zelf van maakt.

Zonder te willen predikken. Ik wil er mens niet reduceren tot zijn angstige ik uit op overleven. Als ik naar de sterren kijk weet ik dat er zoveel meer is dan die mens in de mens. In het leven.
Wat ons altijd geleerd werd is dat goed, goed voorbrengt. Vandaag de dag zien we hoe 'tot goed uitgeroepen handelen' vernietiging tot gevolg heeft...

Twee lessen:
1) het is niet omdat je denkt dat je goed doet, dat je goed doet.
2) goed en kwaad zijn veel meer met elkaar verbonden en dus waarschijnlijk onscheidbaar.

De godsdiensten die misschien op een bepaald moment een verrijking voor de mensheid waren zijn nu, indien de mensheid weigert in te zien dat ze achterhaald zijn, onze ondergang.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:29   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Losse bemerkingen:
de Europese of Vlaamse grenzen sluiten: mooie slagzin, maar in de praktijk onmogelijk. De meest strikte grensbewaking van heel de geschiedenis was deze van het ijzeren gordijn. Dat was veel muur, veel pinnekesdraad en veel militairen die mochten schieten.

De enige oplossing is wat men kan noemen "het parkeerbeleidsmodel".
Als gij verkeerd parkeert, dan krijgt gij een boete waar gij ambetant van wordt. Zodat ge dat niet of niet zo makkelijk meer doet.
Kan iemand dat eens uitleggen aan de tsjeven en de blauwsels? Verspeel je tijd niet met het te proberen uitleggen aan sossen en groensels.

besluit: er zijn dus meer transmigranten (dat zijn mensen die illegaal het grondgebied binnen gekomen zijn, met de bedoeling om door te illegaal door te reizen naar een ander land) en de mensen blijven teveel stemmen op partijen die daarvoor geen oplossing wensen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:33   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat ons altijd geleerd werd is dat goed, goed voorbrengt. Vandaag de dag zien we hoe 'tot goed uitgeroepen handelen' vernietiging tot gevolg heeft...

Twee lessen:
1) het is niet omdat je denkt dat je goed doet, dat je goed doet.
2) goed en kwaad zijn veel meer met elkaar verbonden en dus waarschijnlijk onscheidbaar.

De godsdiensten die misschien op een bepaald moment een verrijking voor de mensheid waren zijn nu, indien de mensheid weigert in te zien dat ze achterhaald zijn, onze ondergang.
Punt 2 klinkt al bijna zoals in de Star Wars films - join The Dark side.

Of zouden er figuren zijn die dat goed/kwaad handig weten uit te spelen en denken van ...

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:38   #57
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Symptoombestrijding Schoofzak.

Dit is realistischer.

"Slavoj Žižek: Until the rich world thinks 'one world,' migration will intensify"

Hieruit:
Citaat:
Fukuyamaist liberal-democratic universalism failed because of its own immanent limitations and inconsistencies, and populism is the symptom of this failure, its Huntington's disease. But the solution is not populist nationalism, Rightist or Leftist. Instead, the only cure is a new universalism – it is demanded by the problems humanity is confronting today, from ecological threats to refugee crises.

The second reaction is global capitalism with a human face personified in socially-responsible corporate figures like Bill Gates and George Soros. Even in its extreme form – "open up our borders to the refugees, treat them like one of us."

Yet, the problem with this solution is that it only provides what in medicine is called a symptomatic treatment – a therapy of a disease leaves the basic global situation intact; it only affects its symptoms, not its cause.

Such a treatment is aimed at reducing the signs and symptoms for the comfort and well-being of the patient – but, in our case, this is obviously not enough since the solution is obviously not that all wretched of the world will move into the safety of the Cupola. We need to move from the humanitarian focus on the wretched of the Earth to the wretched Earth itself.

The third reaction is therefore to gather the courage and envisage a radical change which imposes itself when we fully assume the consequences of the fact that we live in ONE world. Is such a change a utopia? No, the true utopia is that we can survive without such a revolution.

Laatst gewijzigd door Bach : 30 oktober 2018 om 09:39.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:47   #58
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Losse bemerkingen:
de Europese of Vlaamse grenzen sluiten: mooie slagzin, maar in de praktijk onmogelijk. De meest strikte grensbewaking van heel de geschiedenis was deze van het ijzeren gordijn. Dat was veel muur, veel pinnekesdraad en veel militairen die mochten schieten.

De enige oplossing is wat men kan noemen "het parkeerbeleidsmodel".
Als gij verkeerd parkeert, dan krijgt gij een boete waar gij ambetant van wordt. Zodat ge dat niet of niet zo makkelijk meer doet.

Kan iemand dat eens uitleggen aan de tsjeven en de blauwsels? Verspeel je tijd niet met het te proberen uitleggen aan sossen en groensels.

besluit: er zijn dus meer transmigranten (dat zijn mensen die illegaal het grondgebied binnen gekomen zijn, met de bedoeling om door te illegaal door te reizen naar een ander land) en de mensen blijven teveel stemmen op partijen die daarvoor geen oplossing wensen.
Ge vergeet het wegslepen als ge niet betaalt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 09:58   #59
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Punt 2 klinkt al bijna zoals in de Star Wars films - join The Dark side.

Of zouden er figuren zijn die dat goed/kwaad handig weten uit te spelen en denken van ...

Goed voorbeeld: de rijkste mensen van de aarde hebben nooit genoeg en willen altijd nog meer...
De zogenaamd linkse krachten willen vooral het welzijn van de mensen; willen de mensen centraal stellen... Wat we als een goed doeleinde kunnen zien...
Maar om dat te verwezenlijken hebben ze altijd maar meer en meer geld nodig...
Het communisme gaat zelfs nog verder en wil dat alle tegoeden in handen zijn en komen van de regeringen en daarvoor zelfs de democratie wil afschaffen; want de regering beslist...

En de rijkste mensen van de aarde geven niets om op welke manier het geld in hun handen komt; op dit moment, nu het kapitalistisch systeem onder zware druk staat wegens de verdere technologische ontwikkelingen waardoor de mens minder en minder als produktiemiddel kan ingezet worden, vragen zij niet beter dan dat het communisme de hele maatschappij aan banden legt... zij zullen er wel voor zorgen dat ze aan het hoofd van die zogenaamde communistische regeringen staan, gewoon al de schluldenberg zal een enorm argument zijn, en ze vullen onverstoorbaar verder hun zakken...

Dus alle zogezegde goedwil van onze linkse commercie heeft enkel de verder verknechting van de volk aan het bankenwezen tot gevolg...

Voor wanneer hele lergers zoals in Honduras en Venezuela die, uit armoede en hongersnood, de grens proberen over te steken naar beter oorden???
Maar tegen de tijd dat ook wij zo ver afgezakt zijn.... waar zijn dan nog betere oorden??? Bestaan die dan überhaupt nog???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 10:08   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge vergeet het wegslepen als ge niet betaalt.
Vergeef me. Ik had sanctie moeten schrijven ipv boete.
Zonder schuld te ontkennen, deel ik mede dat mijn vergissing veroorzaakt werd door het gegeven dat ik nog nooit een parkeerboete heb moeten betalen, laat staan weggesleept werd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be