Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2018, 20:48   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard N-VA-Kamerlid doet oproep aan minister Reynders

Lommels N-VA-Kamerlid doet oproep aan minister Reynders: “Bied Asia Bibi asiel aan”

Citaat:
“Asia Bibi en haar echtgenoot moeten beschermd worden. België kan hen asiel aanbieden. Het zou niet de eerste keer zijn dat de regering zulke actie ondernam.” Dat zegt Kamerlid Peter Luykx (N-VA) zondag.
Citaat:
Bibi werd ter dood veroordeeld voor blasfemie in een ruzie met moslimvrouwen terwijl ze op een boerderij werkte.
Ik denk toch wel dat die mensen zelf goed genoeg op de hoogte zijn van hun eigen gedragingen al dan niet opgelegde binnen hun eigen samenleving?

Dat men het gedrag van de vrouw in kwestie daar dan gaat veroordelen (radicaalislamitische partij ) dat was misschien wel te verwachten.

Stel ik mij, al langs de zijlijn lopende de vraag wat onze regering zich daar zou met moeten gaan moeien?

Ik denk dat het beter is zich daar niet met te moeien hoe erg het voor de dame in kwestie en haar echtgenoot ook mag zijn.

België zou Bibi en haar echtgenoot bovendien asiel moeten aanbieden.

Lijkt mij een lastig zaakje waar men misschien beter zijn handen van terugtrekt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 21:18   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

het zoveelste voorbeeld dat aanhangers van den Islam achterlijk zijn, en dat wij hier gewoon superieur zijn aan dat allooi.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 21:31   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Reynders reageert op vraag om asiel voor Asia Bibi: 'Niet ik, maar DVZ moet beslissen'

Citaat:
‘Bied Asia Bibi asiel aan, België kan dat.’ N-VA-Kamerlid Peter Luykx roept de regering op om de vrijgelaten christelijke vrouw Asia Bibi uit Pakistan asiel aan te bieden. De vrouw werd ter dood veroordeeld wegens godslastering, maar woensdag in beroep vrijgesproken.
Ik kan mij schromelijk vergissen maar ik denk dat 'wij' ons daar best niet met moeien met dat zaakje zoals ik al eerder wist te schrijven.

De echtgenoot van de vrouw ziet het nog 'grootser'

Citaat:
Bibi’s echtgenoot pleit intussen voor asiel in Groot-Brittannië, zo valt in de Britse pers te lezen. In een video roept Ashiq Masih de Britse eerste minister Theresa May op om zijn familie in vrijheid te laten leven. Ook doet hij een beroep op eventuele hulp van de Amerikaanse president Donald Trump en de Canadese premier Justin Trudeau.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 22:09   #4
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.749
Standaard

Aan VTM meldde Francken intussen dat hij 'bekijkt' wat België kan doen voor Asia Bibi.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181104_03905001

Daarom wil N-VA niet met Vlaams Belang in zee gaan. Het Vlaams Belang is voor een migratiestop. N-VA gaat ten strijde in islamlanden om er mensen naar ons land te smokkelen en hen asiel te bieden.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 22:17   #5
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Aan VTM meldde Francken intussen dat hij 'bekijkt' wat België kan doen voor Asia Bibi.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181104_03905001

Daarom wil N-VA niet met Vlaams Belang in zee gaan. Het Vlaams Belang is voor een migratiestop. N-VA gaat ten strijde in islamlanden om er mensen naar ons land te smokkelen en hen asiel te bieden.
Nu niet overdrijven. Een pleidooi voor een streng migratiebeleid is verzoenbaar met nu en dan zich profileren met het binnenhalen van een prestigieuze kandidaat-vluchteling. Vervelend voor dat kamerlid is dat de betrokken familie eerder naar Engeland wil dan naar België.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 22:27   #6
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

N-VA wil moslims naar hier halen, te zot voor woorden.

Laat ze lekker hun gangen gaan in die landen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2018, 22:49   #7
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een pleidooi voor een streng migratiebeleid is verzoenbaar met nu en dan zich profileren met het binnenhalen van een prestigieuze kandidaat-vluchteling.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2018, 12:01   #8
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
N-VA wil moslims naar hier halen, te zot voor woorden.

Laat ze lekker hun gangen gaan in die landen.
Nog meer simplistisch kan het niet zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2018, 16:08   #9
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
N-VA wil moslims naar hier halen, te zot voor woorden.

Laat ze lekker hun gangen gaan in die landen.
Was dat geen christen-vrouw?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2018, 17:28   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Was dat geen christen-vrouw?
Jawel. Er moet een soort discussie zijn ontstaan over water of waterbron en het gebruik ervan enkel voor moslims. De vrouw zou iets gezegd hebben zoals dat Jezus tenminste goed probeerde te doen voor de mensen, en gezegd hebben dat Mohamed eigenlijk niets goeds had gedaan voor de mensen...
Zo die pedofiele moordenaar beledigen...
Die vrouw zat ondertussen al een jaar of acht in de gevangenis te wachten op haar executie en wist niet wat haar overkwam toen ze vrijgelaten werd.
Vlug verdwijnen voor de opgejutte moslimsmeerlappen haar te pakken konden krijgen! Hoe zoiets nog mogelijk is in 2018 en wij hier met dat soort volkje in discussie moeten gaan over godsdienstvrijheid enz

Laatst gewijzigd door andev : 5 november 2018 om 17:31.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be