Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 23 april 2019, 15:04   #501
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Een team van psychologen en artsen bereidt zich op initiatief van Gerrit Loots, professor psychologie aan de Vrije Universiteit Brussel, voor om naar de Koerdische vluchtelingenkampen in Noordoost-Syrië te trekken. Dat schrijft De Morgen. Het doel is om de Belgische kinderen te redden en ze te repatriëren.
Daar moet ik op reageren.
Haal de kinderen en de kleinkinderen naar hier zodat we ze hier kunnen opleiden tot goede moslims die zich dan op die goddeloze westerlingen kunnen wreken voor wat er hun vaders aangedaan is. Je moet al bijna seniel naïef zijn om te geloven dat die kinderen zich hier gaan integreren tot goede brave Belgen. Blijkbaar heeft her Westen nog niet begrepen dat de opdracht van de Islam is ,met alle mogelijke middelen de hele wereld onderwerpen. Kan er hier eens iemand de Koran lezen please, ??????
TREBRON is offline  
Oud 23 april 2019, 15:13   #502
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Ik weet dat in Rwanda de negers onder elkaar niet alleen de mannen doodden maar ook de kinderen en zelfs de zwangere moeders; Toen ik vroeg waarom die moeders kreeg ik het volgend antwoord;" Als ze geboren worden en opgroeien gaan ze horen wie hun familie gedood heeft en die gaan ze dan op hun beurt vermoorden, dus moet je ze doden zodat ze u later niet kunnen pakken. Denkt er iemand dat ze in de Islam vergevensgezinder zullen zijn??????
TREBRON is offline  
Oud 28 april 2019, 15:52   #503
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190428_04356512

Citaat:
Nederlandse moeder van ISIS-bruid over haar kleinkinderen: “Laat ze daar, het zijn tikkende tijdbommen”
...
Dat Maya Bolder pleit tégen de terugkeer van haar dochter en kleinkinderen is uitzonderlijk. Ook haar ex is het hier niet mee eens. "Ik ben de enige van de ISIS-ouders die zo denkt, de anderen snappen dat niet. Maar ik heb altijd gezegd: laat alle Syriëgangers daar. Ik heb geen enkel vertrouwen in die zogenaamde deradicaliseringsprogramma’s. In Raqqa gingen ze na het vrijdaggebed naar het plein om daar naar martelingen en onthoofdingen te kijken. Bij aanslagen stonden ze er te juichen voor grote beeldschermen. Die kinderen werden vanaf hun zevende of achtste getraind voor de jihad, de oorlog. Mijn oudste kleinzoon is nu twaalf. Hoe moet die als terroristenkind straks naar een Nederlandse school? Hoe gaan de andere kinderen en ouders op hem reageren? Die kinderen zijn wandelende tijdbommen.”

Ze vindt het ongeloofwaardig dat ISIS-bruiden nu beweren niks van alle gruweldaden te hebben meegekregen. "Die hoofden werden op hekken gespietst. Lijken hingen ze aan kruisen. Alsof ze dat niet gezien zouden hebben. En nu maar beweren dat ze alleen maar op de kinderen pasten en het huishouden deden. Of neem die mannen, die zeggen dat zij in Raqqa bouwvakker waren of slechts brood bakten. Het is zo schijnheilig: ze liegen en bedriegen alsof het niks is. Ze hangen allemaal dezelfde verhalen op.”
...
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 30 april 2019, 00:15   #504
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Moedig van die vrouw!

En wij zitten hier dan met een BDW die misschien minister-president van Vlaanderen wordt die eventueel wil overwegen geval per geval terroristen terug naar hier te halen.

Citaat:
Terughalen Syriëstrijders geen taboe voor De Wever.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190216_04181288

Laatst gewijzigd door daiwa : 30 april 2019 om 00:26.
daiwa is offline  
Oud 30 april 2019, 01:12   #505
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Zij die niet westers willen leven , ok , maar laat andere met rust !!
Zij die niet westers willen leven , maar ons willen overheersen , NIET OK !!
Zij die dan ook moorden door bv terreuraanslagen , zulke hebben we hier niet nodig !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik geef die moeder zelfs geen ongelijk !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 2 mei 2019, 08:11   #506
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Zij die niet westers willen leven , ok , maar laat andere met rust !!
Zij die niet westers willen leven , maar ons willen overheersen , NIET OK !!
Zij die dan ook moorden door bv terreuraanslagen , zulke hebben we hier niet nodig !!


Weer kan ik u geen ongelijk geven.


Ik geef die moeder zelfs geen ongelijk !!
p.s.

Hulp voor Belgische IS-kinderen in het slop.

Citaat:
De expeditie naar Syrië van psycholoog Gerrit Loots (professor psychologie aan de VUB) valt in het water. De hulpverleners krijgen niet de toelating om in de vluchtelingenkampen binnen te gaan.
Citaat:
eiligheidsbronnen bevestigen aan De Standaard dat de toestand in de kampen op dit moment zeer instabiel is. Na de val van Baghouz waarbij IS definitief werd verslagen, zijn duizenden extra vluchtelingen ingestroomd en velen van hen zijn radicaal. Dat heeft grote spanningen in de kampen veroorzaakt. De troepen van de coalitie hebben om die reden samen met de Koerden besloten het bezoek in de kampen te beperken.
Ik vind het altijd grensoverschrijdend als men in dat soort van artikels schrijft: Belgische kinderen???????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 8 mei 2019, 09:37   #507
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Diegenen die nog denken dat dit BELGISCHE kinderen zijn hebben echt een slag van de molen gekregen. Daar is behalve het paspoort niets Belgisch meer aan. Die kinderen gaan zich later wreken omdat hun vader doodgeschoten is om de simpele reden dat dit door hun geloof geëist wordt en ze dan zeker in het paradijs komen.
TREBRON is offline  
Oud 11 mei 2019, 14:58   #508
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Diegenen die nog denken dat dit BELGISCHE kinderen zijn hebben echt een slag van de molen gekregen. Daar is behalve het paspoort niets Belgisch meer aan. Die kinderen gaan zich later wreken omdat hun vader doodgeschoten is om de simpele reden dat dit door hun geloof geëist wordt en ze dan zeker in het paradijs komen.
Even eentje aanhalen die een slag van die molen gekregen heeft.

Professor MARION VAN SAN gewonnen voor repatriëring Belgische vrouwen in Syrië.

‘IS-moeders terughalen is veiliger dan hen er laten’

Deradicalisering in Vlaanderen werkt niet, vindt ?*criminologe Marion van San. Toch pleit ze ervoor IS-moeders en hun kinderen uit Syrië terug te halen.

Serieuze slag van de molen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 11 mei 2019, 18:45   #509
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even eentje aanhalen die een slag van die molen gekregen heeft.

Professor MARION VAN SAN gewonnen voor repatriëring Belgische vrouwen in Syrië.

‘IS-moeders terughalen is veiliger dan hen er laten’

Deradicalisering in Vlaanderen werkt niet, vindt ?*criminologe Marion van San. Toch pleit ze ervoor IS-moeders en hun kinderen uit Syrië terug te halen.

Serieuze slag van de molen.
Meer dan een slag.

Citaat:
Marion van San: ‘De kinderen van hun moeders scheiden, zou regelrecht tegen het kinderrechtenverdrag ingaan. Hoe ga je dat ook doen?
Toch niet moeilijk, laat ze ginds samen bij hun moeder blijven.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 mei 2019 om 18:46.
daiwa is offline  
Oud 11 mei 2019, 19:35   #510
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht


Toch niet moeilijk, laat ze ginds samen bij hun moeder blijven.
DING DING DING - we have a Winner.
^_^ is offline  
Oud 23 mei 2019, 01:40   #511
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even eentje aanhalen die een slag van die molen gekregen heeft.

Serieuze slag van de molen.
Zelfs doorgeslagen , zo erg zelfs dat de molen is zelfs gaan lopen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 23 mei 2019, 10:31   #512
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Repatriëring kinderen IS-strijdster teruggedraaid.

Citaat:
De Belgische staat is niet verplicht om reisdocumenten af te leveren voor twee kinderen van een Belgische IS-strijdster die in Turkije in de cel zit. Dat heeft het Hof van beroep beslist. Daarmee draait het hof een beslissing terug die een rechter in kortgeding eind 2108 had genomen.
Citaat:
In de praktijk verandert er niets, want de kinderen zijn ondertussen in België.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be