Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 1 april 2019, 12:31   #121
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Je hebt gelijk, het is slechts de helft:

Helft Belgische moslims is fundamentalist

https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/

Deze 'overgrote meerderheid' is daar ook echt niet mee bezig, maar gaat wel volmondig akkoord met wat een moslimextremist zo sympathisch naar voor brengt:

https://www.youtube.com/watch?v=D8tFH5yIvsQ

Inchallah enzo...
Doet niets af aan mijn stelling dat de meerderheid niet bezig is met islamisering . Het hebben van ideeën is iets anders als de ideeën in de praktijk brengen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 april 2019 om 12:32.
atmosphere is offline  
Oud 1 april 2019, 12:32   #122
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.851
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Doet niets af aan mijn stelling dat de meerderheid niet bezig is met islamisering .
Slaap maar voort.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 1 april 2019, 12:33   #123
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Slaap maar voort.
Het hebben van ideeën is iets anders als de ideeën in de praktijk brengen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 1 april 2019, 12:36   #124
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.340
Standaard

Het idee lijkt dat moslims als een goed georganiseerde eenheid opereren in Europa omdat ze allen hetzelfde boek aanhangen.
De vermeende eenheid is er echt niet.

Ik ben overigens tegen massa-immigratie.
Maar we moeten wel tegen de juiste boom aanblaffen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 april 2019 om 12:40.
atmosphere is offline  
Oud 1 april 2019, 12:59   #125
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Doet niets af aan mijn stelling dat de meerderheid niet bezig is met islamisering.
De meerderheid van 'geweldloze' moslims is dan ook irrelevant..:

https://www.youtube.com/watch?v=_Z_RAbOJcu0
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 2 april 2019, 04:43   #126
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het idee lijkt dat moslims als een goed georganiseerde eenheid opereren in Europa omdat ze allen hetzelfde boek aanhangen. De vermeende eenheid is er echt niet.
Ik ben overigens tegen massa-immigratie. Maar we moeten wel tegen de juiste boom aanblaffen.
Brengt geen aarde aan de dijk, of het nu tegen de juiste of verkeerde boom is. Met blaffen komt ge erni.
ECHT BIJTEN ware een primaire noodzakelijkheid maar denkelijk nu al veel te laat, ben ik bang.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 2 april 2019, 12:32   #127
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Brengt geen aarde aan de dijk, of het nu tegen de juiste of verkeerde boom is. Met blaffen komt ge erni.
ECHT BIJTEN ware een primaire noodzakelijkheid maar denkelijk nu al veel te laat, ben ik bang.
Ik vrees 't ook, en wanneer dat ten volle doordringt, gaat dat klimaatgejank klein bier zijn met wat hen dan te wachten staat.
SDX is offline  
Oud 2 april 2019, 20:32   #128
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Brengt geen aarde aan de dijk, of het nu tegen de juiste of verkeerde boom is. Met blaffen komt ge erni.
ECHT BIJTEN ware een primaire noodzakelijkheid maar denkelijk nu al veel te laat, ben ik bang.
"Blaffende honden bijten niet?"

Bange mensen kunnen in bepaalde gevallen zwaar uit de hoek komen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 3 april 2019, 05:18   #129
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Blaffende honden bijten niet?"
Bange mensen kunnen in bepaalde gevallen zwaar uit de hoek komen.
Een rat ook. Dus sorry maar ik begrijp je punt niet.
(Ik heb trouwens persoonlijk nog nooit een blaffende hond bomen weten bijten. Noch de juiste noch de verkeerde.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 4 april 2019, 01:47   #130
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Islam is er ook al lang in europa
En het Christendom is al eeuwen langer in Europa.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
een van de bewijzen inderdaad. Er gaan echter wel een paar generaties overheen.
Zich aanpassen duurt generaties?
En hoe zou dat komen?
De vrouwen die niet naar school mogen om bv. NL te leren?
De onwil om NL te leren?

Er zijn menige voorbeelden van personen die NL binnen enkele jaren.

-> Hoe komt dat zij generaties nodig hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Al in 2003 werd er geroepen dat we in een paar jaar tijd zouden islamiseren. Paniekzaaierij was dat
U kijkt naar een precies aantal jaren. Kan ik dit als bewijs beschouwen dat u een dromer bent?
Ik kijk naar de realiteit, dus geen exacte wetenschap qua tijd, doch realistisch feit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En zonder islamieten zal dit wel plaatsvinden??
We zullen alleszins veel meer kans maken om samen "kumbaya" te zingen zonder hen !
Kan u me totaal geslaagde integratiemodellen aantonen waar islam in grote getalen aanwezig is, alsook de oorspronkelijke bevolking?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 4 april 2019 om 01:52.
fbpolitics is offline  
Oud 4 april 2019, 05:56   #131
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Een rat ook. Dus sorry maar ik begrijp je punt niet.
(Ik heb trouwens persoonlijk nog nooit een blaffende hond bomen weten bijten. Noch de juiste noch de verkeerde.)
Het was misschien een aanvulling op uw "Met blaffen komt ge erni." naar een ander forumlid toe?

Zij die het hardst roepen, zijn het minst gevaarlijk. (persoonlijk ben ik daar nog zo zeker niet van )

Dan de rat: een rat die je in een hoekje duwt en ze de kans niet geeft om te ontsnappen zal aanvallen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 4 april 2019, 16:17   #132
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.340
Standaard

Nooit gehoord van "barking up the wrong tree"?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 4 april 2019, 16:30   #133
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Doet niets af aan mijn stelling dat de meerderheid niet bezig is met islamisering . Het hebben van ideeën is iets anders als de ideeën in de praktijk brengen.
"Met islamisering wordt niet alleen de toename van de moslimpopulatie bedoeld, en ook niet de militaire verovering van het land door moslims of de stichting van een islamitische staat. Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren."

https://www.trouw.nl/home/islamiseri...open~ad24a3c1/
Mindset is offline  
Oud 4 april 2019, 16:53   #134
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
En het Christendom is al eeuwen langer in Europa.


Zich aanpassen duurt generaties?
En hoe zou dat komen?
De vrouwen die niet naar school mogen om bv. NL te leren?
De onwil om NL te leren?
Hoe veel zijn dat er die niet naar school mogen ?

Citaat:

-> Hoe komt dat zij generaties nodig hebben?
Hoe groter het cultuur verschil des te langer het duurt. Er zijn meer voorbeelden waarbij het generaties lang duurt . U ziet overal "De islam" in als boosdoener

Citaat:
U kijkt naar een precies aantal jaren. Kan ik dit als bewijs beschouwen dat u een dromer bent?
Ik constateer dat er veel mensen de neiging hebben nogal hysterische en onjuiste voorspellingen te doen omtrent islamisering.
Citaat:
Ik kijk naar de realiteit, dus geen exacte wetenschap qua tijd, doch realistisch feit.
Ik ook en we zijn niet geïslamiseerd.

Citaat:
We zullen alleszins veel meer kans maken om samen "kumbaya" te zingen zonder hen !
En wanneer er massaal Ethiopiërs hier komen wonen?

Citaat:
Kan u me totaal geslaagde integratiemodellen aantonen waar islam in grote getalen aanwezig is, alsook de oorspronkelijke bevolking?
.
Als u mij een geslaagd intgratiemodel kan vinden van een heel andere godsdienst.

integratie van grote groepen vreemdelingen levert altijd problemen op , daar heb je echt geen islam voor nodig!!!!


.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 5 april 2019, 01:55   #135
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoe veel zijn dat er die niet naar school mogen ?
Euh, in hun landen: zowat iedere vrouw.
Dit kent enige verbetering naarmate men naar het westen gaat.

Indien men bv. in BE de inburgerring niet verplicht had gemaakt, zouden vele deze vrouwen nog steeds geen NL spreken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoe groter het cultuur verschil des te langer het duurt. Er zijn meer voorbeelden waarbij het generaties lang duurt . U ziet overal "De islam" in als boosdoener
Vandaar mijn vraag die u niet heeft beantwoord: kan u me totaal geslaagde integratiemodellen aantonen waar islam in grote getalen aanwezig is, alsook de oorspronkelijke bevolking?

En de integratie kan ook op persoonlijk vlak, maar dit blijkt ook niet al te goed te lukken. En op persoonlijk vlak, is maar 1 generatie mogelijk, m.a.w. of de persoon in kwestie past zich aan, of niet. En het resultaat is zichtbaar.

**
"De islam" als boosdoener: natuurlijk niet, want het is "de islam" als "geloof van de vrede" nietwaar. De vele conflicten op wereldvlak zijn hiervan absoluut geen bewijs.
Het feit dat in de koran staat geschreven dat men moet "veroveren", is hiervan geen bewijs.
Het feit dat de vorst van Brunei de doodstraf door steniging invoert voor homo's, is het bewijs dat de islam zeer verdraagzaam is.

Ik ben zeker dat u ook een gelijkaardig lijstje zal kunnen maken omtrent andere godsdiensten. Dus kom hiermee enkel af als dit tussen 2 niet-islam religies is.
En graaf aub ook niet in het verleden van het Christendom. Dit is immers zo'n 350 jaren geleden, de Verlichting, en we zijn al verder geëvolueerd.
Daarentegen: islam + Verlichting. Keep on dreaming.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik constateer dat er veel mensen de neiging hebben nogal hysterische en onjuiste voorspellingen te doen omtrent islamisering.
Ik constateer dat er mensen zo absoluut naïef kunnen zijn aangaande de islamisering. Denkt u dat u zal gespaard blijven? Immers bent ook u niet-islam, en ook u zal voor de keuze worden gesteld: bekeren of het bekopen.

Meer nog: ook u mag een poging ondernemen om onderstaande vraag te beantwoorden.
Stel me gerust. Geef me 100% garantie dat het NIET zo'n vaart zal lopen.
Geef me bovendien de geruststelling dat indien het wel zo'n vaart zal lopen, u het proces nog kan terug draaien. Wat zal u doen om de originele, autochtone bevolking dan nog te beschermen?
Kortom: wat als u zich vergist?
Bent u werkelijk bereid om een volledig continent op te offeren om mijn ongelijk te bewijzen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik ook en we zijn niet geïslamiseerd.
Nog niet.
De vraag is niet indien het al dan niet zal gebeuren, de vraag is wanneer het zal gebeuren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En wanneer er massaal Ethiopiërs hier komen wonen?
Nationaliteit is hier niet de kwestie.
De kwestie is hier geloof.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Als u mij een geslaagd intgratiemodel kan vinden van een heel andere godsdienst.
Ik vind dat Katholieken en Protestanten het vrij goed doen met elkaar, zelfs de Joden en Orthodoxen.
Er zijn hier ook Boeddhisten, waar men niets van merkt. Hindoes...
Neen, geen echte problemen zichtbaar. Laat staan op wereldvlak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
integratie van grote groepen vreemdelingen levert altijd problemen op , daar heb je echt geen islam voor nodig!!!!
De integratie van grote groepen vreemdelingen, is nu al een feit.
Het bijkomend "verzwarend" element is, dat ze bovendien islam zijn (zie **)
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 5 april 2019 om 01:57.
fbpolitics is offline  
Oud 5 april 2019, 09:36   #136
Gerard R.
Lokaal Raadslid
 
Gerard R.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2017
Locatie: Nederland
Berichten: 320
Standaard

En toch is dit standpunt mij te generaliserend.
Ik gooi Christenen toch ook niet in de dump omdat er Breivikachtige figuren met hun manier van denken en doen rondlopen? En die zijn net zo erg hoor.

Laatst gewijzigd door Gerard R. : 5 april 2019 om 09:37.
Gerard R. is offline  
Oud 5 april 2019, 10:12   #137
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Als ik zo eens rondkijk stel ik vast dat we toch al lang geïslamiseerd zijn; Daarbij gaat Europa zich toch niet verdedigen tegen iets dat ze zelf gewild hebben. Lees Resolutie 1743 eens. Ondertussen hebben de Islamieten ook al zoveel steun van de oorspronkelijke bevolking gekregen (lees dit forum maar) dat je feitelijk niet meer weet aan welke kant je buurman staat. Europa dringt er op aan dat we allemaal Islamitisch worden en hebben dat zelfs in wetten gegoten. Dus zich daartegen verzetten is zich verzetten tegen Europa. Ondertussen heeft het ook al geen zin meer om nog iets serieus te doen tegen de Islam, ze zijn al met veel teveel om ze nog buiten te krijgen. Een burgeroorlog is nog het enige alternatief , daar zit niemand op te roepen.
Een stuk uit die resolutie.
•1743-1: Radicalisering en terrorisme zijn het gevolg van uitsluiting, stigmatisering en discriminatie van moslims.
•1743-2: Islamofobie is het gevolg van een verkeerd begrip van de islam. Nationale regeringen pakken islamofobie onvoldoende aan, wat rechts in de kaart speelt.
•1743-3: De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting.
•1743-9: Moslims moeten een speciale status krijgen en beschermd worden. Zij moeten daarvoor juridisch worden ondersteund om islamofobie te bestrijden.
•1743-11: De islam is een religie van vrede.
•1743-12: Haat zaaiende politieke partijen versterken de angst voor moslims door de islam te verbinden met geweld, waarmee een simplistische en negatieve voorstelling van zaken wordt gegeven. Deze politieke partijen moeten bestreden worden.
•1743-13: Anti-islam partijen willen de vrijheid van godsdienst voor moslims inperken, wat onaanvaardbaar is. Zo heeft Zwitserland een minarettenverbod ingevoerd wat ongedaan gemaakt moet worden.
•1743-14: Islamofobie moet uitgeroeid worden.
•1743-16: Boerka’s mogen niet verboden worden.
•1743-20: Stereotypen, misverstanden en angst m.b.t. de islam zijn typische symptomen van een wijdverbreid gebrek aan kennis van de islam onder niet-moslims, wat mensen vatbaar maakt voor islamofobie.
•1743-21: Het onderwijs moet daarom meer én structurele aandacht geven aan de islam en de gemeenschappelijke waarden die hij deelt met het judaïsme en het christendom. Universiteiten en hogescholen moeten islamitische studies aanbieden die onderschrijven dat de islam onze democratische waarden, mensenrechten en wetten respecteert.
•1743-24: De EU moet meer samenwerken met islamitische organisaties uit moslimlanden om islamofobie te bestrijden en de islam te promoten.
Dus mensen, vergeet het dat we nog een normaal leven gelijk vroeger gaan kunnen leiden. Als je niet wil vechten is de enige mogelijkheid voor de modale Europeaan…..ZICH AANPASSEN AAN DE ISLAM;
TREBRON is offline  
Oud 5 april 2019, 10:23   #138
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
"Met islamisering wordt niet alleen de toename van de moslimpopulatie bedoeld, en ook niet de militaire verovering van het land door moslims of de stichting van een islamitische staat. Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren."

https://www.trouw.nl/home/islamiseri...open~ad24a3c1/
Hier kan je zelf zien in welk stadium wij hier zitten. Hou er rekening mee dat dit artikel dateert van 2015 en we dus al een stuk verder staan.
http://blog.godreports.com/2015/09/h...ver-countries/
TREBRON is offline  
Oud 5 april 2019, 10:25   #139
Gerard R.
Lokaal Raadslid
 
Gerard R.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2017
Locatie: Nederland
Berichten: 320
Standaard

Nooit vergeten:
Als groepen naar elkaar toegroeien is dat de hel in de ogen van mensen die 'het nieuwe' veroordelen.
Het gebeurt op buitengewoon veel gebieden.
Dat komt door angst, al dan niet aangepraat en wordt vaak veroorzaakt door fanatici.

Laatst gewijzigd door Gerard R. : 5 april 2019 om 10:26.
Gerard R. is offline  
Oud 5 april 2019, 10:45   #140
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard R. Bekijk bericht
Nooit vergeten:
Als groepen naar elkaar toegroeien is dat de hel in de ogen van mensen die 'het nieuwe' veroordelen.
Het gebeurt op buitengewoon veel gebieden.
Dat komt door angst, al dan niet aangepraat en wordt vaak veroorzaakt door fanatici.
Gerard, de woorden "naar elkaar toegroeien" houdt in dat er langs weerskanten inspanningen gedaan worden. Als die inspanningen van één kant komen loopt er iets grandioos fout en dat is bezig zoals je blijkbaar zelf goed weet. Je merkt toch ook dat de Islamieten weinig of geen boodschap hebben aan onze wetten, behalve de Sociale wetten die ze met volle teugen aanvaarden. Als je met "het nieuwe" de Islamisering bedoelt heb ik inderdaad een pak vooroordelen want nieuw is dat niet. Het is niet de eerste keer dat de Islam probeert om Europa in te palmen. Deze keer doen ze het (voorlopig) nog zonder zwaar geweld maar het is er niet venijniger door.
TREBRON is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be