Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 december 2019, 14:17   #1081
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht


Als je die brief leest kan je niet anders dan concluderen dat het een Pico is. Tenzij je natuurlijk zelf een Pico bent...
Sommige zinnen hangen met haken en ogen aan mekaar. Er is nochtans software dat kinderlijke zinnen omzet in mooie volzinnen.
maar ook inhoudelijk is het onzin. Hij claimt dat de heksen op de salem witch trial een eerlijker proces kregen als hij!

pas op, en het kan nog erger, een REP vond dat Jezus een eerlijke proces kreeg dan Trump!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:20   #1082
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit vooral. De EU is een weekdier. Beter dat machtige blokken kiekens hebben als chef. Obama was veel te gevaarlijk.
De EU is misschien een weekdier, maar een zeer efficient weekdier. Zoals the Blob.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:32   #1083
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is de historische bijdrage van Trump. Dat ambt is nooit iets waard geweest, maar nu zien we het. Een Bonobo kan daar gaan zitten, en alles gaat beter !
Als de bonobo statistisch gezien random beslissingen neemt zal het beter beleid zijn als nu ja.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:33   #1084
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit vooral. De EU is een weekdier. Beter dat machtige blokken kiekens hebben als chef. Obama was veel te gevaarlijk.
De EU wordt massaal onderschat.

Het is een bijzonder efficiente machine in internationale relaties, en vooral kwa handel is het een zeer machtig blok.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:37   #1085
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als statement kan dat tellen, de Republikeinen zijn dom en de Democraten slim. Universiteiten en technologie bedrijven zijn links.
Je moet goed lezen wat ik zeg he. Ik zeg dat het huidige kiespubliek waar de Republikeinse partij op mikt dommer zijn dan die van de Democratische.

De standaard ligt gewoon véél lager. Er zijn natuurlijk ook veel kiezers van de Republikeinen die slimmer zijn dan het gemiddelde en bijvoorbeeld gewoon willen dat hun bedrijf minder belastingen betaalt, of dat de sociale zekerheid wordt teruggeschroefd, of dat er minder migratie wordt toegestaan en dergelijke. Maar hier heb ik het over oenen die zo geconditioneerd zijn dat men ze simpele, objectief verifiëerbare zaken kan wijsmaken.

Neem nu dit:

https://eu.usatoday.com/story/news/p...ns/3829338002/

Dat was in het begin toen die Oekraïne-zaak in het nieuws kwam. Trump had toen zélf al toegegeven dat hij dat gevraagd had. Maar toch was er maar liefst 60% van zijn volgelingen die dat niet wou geloven. Zestig procent!

Ze zijn gewoon niet in staat om daar zelf kritisch over na te denken. Ze zijn het gewoon om via TV en radio verteld te worden wat hun idee moet zijn over iets, en welke versie van de feiten ze moeten verdedigen.

Dit is zo nog een leuke, maar wel minder recent:

https://www.politico.com/story/2015/...ds-iraq-114016


Bij democratische kiezers bestaan die types natuurlijk ook, maar die fractie is oneindig veel kleiner. Vandaar dat kandidaten langs die kant zich ook vééél minder kunnen permiteren. Hun kiezers zijn veel kritischer.


Citaat:
Die economische cijfers die vrijgegeven worden komen van officiële instanties die werken volgens correcte parameters, die slaan er niet met hun muts naar op bevel van Trump of Obama of Clinton of Bush. De onjuistheden die uit de duim gezogen worden vliegen hier in het rond op het forum. De cijfers onder Obama waren trouwens ook goed.
Op dit forum? Ik zeg niet dat die cijfers fake zijn he. Ik zeg dat Trump altijd gezegd heeft dat die officiële instanties logen om de slechte prestaties van Obama te verbloemen, en dat de meeste GOP-kiezers dat nog geloven ook. Omdat ze zo dom zijn.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:41   #1086
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Je weet nooit he, als het een popular vote was, won geen enkele GOP kandidaat meer. Nooit meer.

Maar in het electoral college hebben ze voordelen dat bepaalde rode staten de beslissing nemen voor wie president wordt.

Biden heeft het licht gezien en tourt ze nu reeds. Hij weet waar de klepel hangt. Als ze Warren of Sanders er op af sturen, wint Trump. Sowieso. Bij Biden wordt het al een moeilijke....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 14:56   #1087
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De EU wordt massaal onderschat.

Het is een bijzonder efficiente machine in internationale relaties, en vooral kwa handel is het een zeer machtig blok.
Het lukt de VS inderdaad niet om Europa te dwingen VS gas te kopen in plaats van goedkoper Russisch gas. Dat is hoopgevend voor de Europese onafhankelijkheid. Niemand dient zich te bemoeien met onze energie politiek. Dat heeft ons in het verleden al veel gekost en doet het nog steeds. Zie Bv hoe we steeds gedwongen worden onze handel met Iran stop te zetten tegen onze economische belangen in. Daar tonen we ons nog te veel vazalcontinent.

Laatst gewijzigd door Bach : 20 december 2019 om 14:57.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 15:26   #1088
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je weet nooit he, als het een popular vote was, won geen enkele GOP kandidaat meer. Nooit meer.

Maar in het electoral college hebben ze voordelen dat bepaalde rode staten de beslissing nemen voor wie president wordt.

Biden heeft het licht gezien en tourt ze nu reeds. Hij weet waar de klepel hangt. Als ze Warren of Sanders er op af sturen, wint Trump. Sowieso. Bij Biden wordt het al een moeilijke....
Waarom ben je daar zo zeker van?

Het is slechts van 2004 geleden dat een republikein de popular vote won hoor.

Het zijn dus slechts 3 opeenvolgende verkiezingen dat de democraten de popular vote hebben gewonnen.

Er zijn ook tijden geweest dat de republikeinen 3x opeenvolgend de popular vote hadden gewonnen. Bijvoorbeeld: 1980, 1984, 1988.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 15:50   #1089
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Je moet goed lezen wat ik zeg he. Ik zeg dat het huidige kiespubliek waar de Republikeinse partij op mikt dommer zijn dan die van de Democratische.

De standaard ligt gewoon véél lager. Er zijn natuurlijk ook veel kiezers van de Republikeinen die slimmer zijn dan het gemiddelde en bijvoorbeeld gewoon willen dat hun bedrijf minder belastingen betaalt, of dat de sociale zekerheid wordt teruggeschroefd, of dat er minder migratie wordt toegestaan en dergelijke. Maar hier heb ik het over oenen die zo geconditioneerd zijn dat men ze simpele, objectief verifiëerbare zaken kan wijsmaken.

Neem nu dit:

https://eu.usatoday.com/story/news/p...ns/3829338002/

Dat was in het begin toen die Oekraïne-zaak in het nieuws kwam. Trump had toen zélf al toegegeven dat hij dat gevraagd had. Maar toch was er maar liefst 60% van zijn volgelingen die dat niet wou geloven. Zestig procent!

Ze zijn gewoon niet in staat om daar zelf kritisch over na te denken. Ze zijn het gewoon om via TV en radio verteld te worden wat hun idee moet zijn over iets, en welke versie van de feiten ze moeten verdedigen.

Dit is zo nog een leuke, maar wel minder recent:

https://www.politico.com/story/2015/...ds-iraq-114016


Bij democratische kiezers bestaan die types natuurlijk ook, maar die fractie is oneindig veel kleiner. Vandaar dat kandidaten langs die kant zich ook vééél minder kunnen permiteren. Hun kiezers zijn veel kritischer.




Op dit forum? Ik zeg niet dat die cijfers fake zijn he. Ik zeg dat Trump altijd gezegd heeft dat die officiële instanties logen om de slechte prestaties van Obama te verbloemen, en dat de meeste GOP-kiezers dat nog geloven ook. Omdat ze zo dom zijn.
Dus ge bevestigd, de meeste democratische kiezers zijn slim en de meeste republikeinse kiezers zijn dom.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 15:58   #1090
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De EU wordt massaal onderschat.

Het is een bijzonder efficiente machine in internationale relaties, en vooral kwa handel is het een zeer machtig blok.
Het is gemakkelijker voor de EU dat andere blokken kiekens zoals Trump aan het hoofd hebben, bedoelde ik.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 16:01   #1091
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als de bonobo statistisch gezien random beslissingen neemt zal het beter beleid zijn als nu ja.
Ik denk dat Trump's beleid daar dicht bij komt. Hij doet het in elk geval beter dan mensen die denken dat ze iets moeten realiseren, en hij is veel minder gevaarlijk voor ons, omdat hij zo idioot is maar tevens geen fanatieke zot is.

Van hier uit gezien, kan je moeilijk iets beters hebben dan een Trump in het witte huis. Heb je daar een leperd, dan worden wij gemold ; heb je daar een fanatiekeling, dan is dat ronduit gevaarlijk. Een "redelijke idioot" zoals Trump is ideaal.

Maar aangezien zijn beleid niet catastrofaal is bewijst dat weeral de nutteloosheid van zijn job, en bij extensie, van "politiek bestuur", zoals we ook in ons land zien.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2019 om 16:04.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 16:02   #1092
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarom ben je daar zo zeker van?

Het is slechts van 2004 geleden dat een republikein de popular vote won hoor.

Het zijn dus slechts 3 opeenvolgende verkiezingen dat de democraten de popular vote hebben gewonnen.

Er zijn ook tijden geweest dat de republikeinen 3x opeenvolgend de popular vote hadden gewonnen. Bijvoorbeeld: 1980, 1984, 1988.
Ik denk dat hij bedoelt dat ze overkweekt worden door de arme negers en hispanics en dat het ginder binnenkort niet meer zo OK is om white te zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2019 om 16:03.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 16:30   #1093
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is ook BS he. Ja natuurlijk zijn openbare nieuwskanalen half fake, maar Trump ook he. Wat verfrissend is bij Trump, is dat hij het monopolie en de uniformiteit van het fake van de gangbare kanalen doorbreekt, door zijn eigen versie van fake meer in het daglicht te stellen. Maar nee, Trump heeft zeker niet "meer" gelijk dan MSN. Het is gewoon fake op een andere manier. Beiden zijn mengelingen van fake en echt (iets dat zuiver fake is, zou geen probleem zijn trouwens, het is de mengeling die lastig is).

Je kan Trump zien als de Christen die twijfel zaait over de echtheid van de Romeinse goden, met zijn Christelijke god. Allebei fake, maar nu is de twijfel er.
Mee eens ; met een verschil dat Trump geen ecosysteem of machinaal proces is — maar een individu. Dat maakt hem zoiets als realfake. Laatste klinkt mij beter in de oren als gewoon fake. Realfake Trump kan goed werk verrichten voor een transitie naar een nieuwe tijd.

Deepstate MSM

Op youtube kanalen zie ik dat progressieven besmeurd worden. Bijvoorbeeld door een me2 beweging achter zich aan krijgen ; mocht dat niet kunnen of lukken dan is voor Russia puppet te worden uitgemaakt nog altijd de meest logische optie.. Door realfake te gaan kunnen dergelijke stoffige tactieken van Deepstate tot het verleden gaan horen.

Wat na de twijfel komt zien we dan wel weer.

Nu zijn we nog in de fase van. "Go get them Trump, go after them'.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 december 2019 om 16:40.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2019, 20:33   #1094
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

Trump moet blijven.

Wat een ondergang in de VS zal er plaatsvinden nadat hij misschien de deur zal gewezen worden en dat weet hij ook maar ik denk niet dat hij er echt van wakker ligt: "The show must go on!!!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 11:12   #1095
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Trump moet blijven.

Wat een ondergang in de VS zal er plaatsvinden nadat hij misschien de deur zal gewezen worden en dat weet hij ook maar ik denk niet dat hij er echt van wakker ligt: "The show must go on!!!"
Trump ZAL blijven !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 11:21   #1096
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Trump ZAL blijven !
Het is altijd hartverwarmend dat er forummers zijn die de toekomst kunnen voorspellen.

De lotto nummers van volgende week, kunt ge dat ook?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 11:27   #1097
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mee eens ; met een verschil dat Trump geen ecosysteem of machinaal proces is — maar een individu. Dat maakt hem zoiets als realfake. Laatste klinkt mij beter in de oren als gewoon fake. Realfake Trump kan goed werk verrichten voor een transitie naar een nieuwe tijd.

Deepstate MSM

Op youtube kanalen zie ik dat progressieven besmeurd worden. Bijvoorbeeld door een me2 beweging achter zich aan krijgen ; mocht dat niet kunnen of lukken dan is voor Russia puppet te worden uitgemaakt nog altijd de meest logische optie.. Door realfake te gaan kunnen dergelijke stoffige tactieken van Deepstate tot het verleden gaan horen.

Wat na de twijfel komt zien we dan wel weer.

Nu zijn we nog in de fase van. "Go get them Trump, go after them'.
Hoe zou het zitten met de Q beweging? Die volgen Trump op rallies met pankartes met de letter Q op.

Ze leiden dat af aan oa. de tweets van Trump. Als ge de woorden die in hoofdletters staan optelt (numerologie) , dan komt ge naar het schijnt altijd uit op het cijfer 17 (Q is de 17e letter van het alfabet).
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 13:35   #1098
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hoe zou het zitten met de Q beweging? Die volgen Trump op rallies met pankartes met de letter Q op.

Ze leiden dat af aan oa. de tweets van Trump. Als ge de woorden die in hoofdletters staan optelt (numerologie) , dan komt ge naar het schijnt altijd uit op het cijfer 17 (Q is de 17e letter van het alfabet).
Trump lacht zich kapot om Q. Oorzaak gevolg.

Het begon met een voormalig presidentskandidaat, MCain die, van een 'spion' van Britse afkomst, een A4tje kreeg waarin stond vermeld dat Trump poep en plassex had op een bed. Dit in een hotelkamer tegenover het kremlin, waar Obama had als president had geslapen.

Papiertje werd als ultiem bewijs gezien. De zgn spion is gedurende Mueller onderzoek nooit overhoord. Nooit!

Trump heeft het Mueller onderzoek de grond in kunnen boren door realfake te gaan. De juiste interpretatie van vertaling heb ik btw niet. Dit door als zijnde een eenmansactie dezelfde hondsdolle tactieken uit te vechten op Twitter en heeft bijgevolg een nieuw ecosysteem aan conspiracy van de grond gekregen — zonder hier ook maar 1 pink voor te doen.

Geef na ; dat is knap.



Zo vind ik Trump ook een lul maar ik sta te juichen als deze clown het tegen de geoliede press machine opneemt en hen telkens weer te slim af is. De mooiste actie vond ik nog de reactie van een MSM ballon toen het beeldscherm vol stond over de verschrikkingen van vergaste babies in Syrië. Trump heeft die actie compleet belachelijk gemaakt. Nadien is er nooit meer een dergelijke actie tegen Syrische babies op het nieuws gekomen.

Mijn zegen dus:

Go get them Trump, go after them and destroy them!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 december 2019 om 13:51.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 14:16   #1099
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Trump lacht zich kapot om Q. Oorzaak gevolg.

Het begon met een voormalig presidentskandidaat, MCain die, van een 'spion' van Britse afkomst, een A4tje kreeg waarin stond vermeld dat Trump poep en plassex had op een bed. Dit in een hotelkamer tegenover het kremlin, waar Obama had als president had geslapen.

Papiertje werd als ultiem bewijs gezien. De zgn spion is gedurende Mueller onderzoek nooit overhoord. Nooit!

Trump heeft het Mueller onderzoek de grond in kunnen boren door realfake te gaan. De juiste interpretatie van vertaling heb ik btw niet. Dit door als zijnde een eenmansactie dezelfde hondsdolle tactieken uit te vechten op Twitter en heeft bijgevolg een nieuw ecosysteem aan conspiracy van de grond gekregen — zonder hier ook maar 1 pink voor te doen.

Geef na ; dat is knap.



Zo vind ik Trump ook een lul maar ik sta te juichen als deze clown het tegen de geoliede press machine opneemt en hen telkens weer te slim af is. De mooiste actie vond ik nog de reactie van een MSM ballon toen het beeldscherm vol stond over de verschrikkingen van vergaste babies in Syrië. Trump heeft die actie compleet belachelijk gemaakt. Nadien is er nooit meer een dergelijke actie tegen Syrische babies op het nieuws gekomen.

Mijn zegen dus:

Go get them Trump, go after them and destroy them!
Allemaal nonsens en onzin. Allemaal de-bunked.

trouwens de nutters die in Q geloven zijn zijn trouwste volgers. En volgens u gat hij die uitlachen? Yeah right! Trump denkt zelf dat hij een godsgeschenk op aarde is. Hij heeft het zeer hard nodig aanbeden te worden.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 december 2019 om 14:18.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 16:22   #1100
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

En dan te bedenken dat ik in 2012 reeds deze draad opende
vraag: waarom is de Amerikaanse rechterzijde zo dom?
https://forum.politics.be/showthread.php?t=173652
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be