Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2018, 17:12   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik heb vooral genoten hoe madammeke Cools pisnijdig werd door wat BDWever in TERZAKE allemaal vertelde. Cools zat met opengesperde ogen te koken van agressiviteit. Heerlijk om zo'n betwetertje even op haar plaats te zetten.
Ik heb daarnet de Terzake video op mijn smartphone bekeken. Voor mij was het echt genieten. Je zag de woede en de ergernis zo van Cools haar smoel afdruipen. Ze slaagde er maar niet in om BDW met haar gedram klein te krijgen. Chapeau voor De Wever. Nog nooit heeft Vlaanderen in de politiek zulk een formidabele debater gehad.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 17:54   #22
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het wordt almaar beter: hun smartphone afnemen en ze op een woonboot zetten.

Ik voel de Kracht (van verandering ).
Ik verwacht wel dat die woonboot gaat uitgerust zijn met alle moderne apparatuur zoals TV, WIFI, koelkast, airco , warm en koud stromend water, jacuzi en sauna en dagelijks gaat bediend worden met 3 maaltijden ?* la carte volgens ieders voorkeur. Indien niet gaan er zeker een significatief aantal Vlamingen zwaar protesteren tegen de onmenselijk behandeling van onze gasten en gaan er weeral een horde advocaten naar de rechtbank stappen en schadevergoedingen eisen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 19:00   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik verwacht wel dat die woonboot gaat uitgerust zijn met alle moderne apparatuur zoals TV, WIFI, koelkast, airco , warm en koud stromend water, jacuzi en sauna en dagelijks gaat bediend worden met 3 maaltijden ?* la carte volgens ieders voorkeur. Indien niet gaan er zeker een significatief aantal Vlamingen zwaar protesteren tegen de onmenselijk behandeling van onze gasten en gaan er weeral een horde advocaten naar de rechtbank stappen en schadevergoedingen eisen.
En vergeet niet voldoende personeel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 19:10   #24
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb daarnet de Terzake video op mijn smartphone bekeken. Voor mij was het echt genieten. Je zag de woede en de ergernis zo van Cools haar smoel afdruipen. Ze slaagde er maar niet in om BDW met haar gedram klein te krijgen. Chapeau voor De Wever. Nog nooit heeft Vlaanderen in de politiek zulk een formidabele debater gehad.
Vandaag heeft Cools dan maar Sinardet gevraagd over t zelfde onderwerp, het gaat haar veel beter af, ze zijn het volledig eens.

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2018 om 19:11.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2018, 09:40   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Ik vond dat het taalgebruik van De Wever preciezer kon.

De smartphones moeten niet 'afgepakt' worden, maar wel 'in beslag genomen'.
Dat kan, als ze gebruikt werden bij het plegen van een misdrijf. Bijvoorbeeld tegen de wet binnen komen in Vlaanderen of Wallonië.

En tegelijk moeten die gsm's uitgelezen worden, om een beeld te krijgen wie de mensensmokkelaars zijn.

Ik heb ook een bietekwiet horen zeggen (ik bedoel: gelezen in een krant) "dat ze dat al doen, gsm's afpakken, en als ze die dan terugkrijgen, blijkt alles gewist te zijn".
Als dat waar is, dan is dat diefstal van gegevens, en/of machtsmisbruik van de flikken.

Bij de nva pleiten we voor wettelijkheid en de rechten van de mensen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2018, 10:15   #26
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het wordt almaar beter: hun smartphone afnemen en ze op een woonboot zetten.
Hopelijk is het niet de NVA boot van Pierre Bouillon: https://lvb.net/item/6127
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 18:02   #27
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
naar verluidt verblijven die in t Maximiliaanpark, waar ze van de Gutmenschen kost en vaak ook onderkomen aangeboden krijgen, en nemen ze van daaruit s morgends de trein naar plekken waar ze op vrachtwagens denken te kunnen.
als ze opgepakt worden, dan is dat voor een paar uur, en 's avonds trekken ze terug naar Maximiliaan en s ochtends terug naar de parkings. dezelfde mensen zijn vaak al ettelijke keren opgepakt ... BDW had het erover om elke keer bij oppakken die GSM in beslag te nemen, geen communicatie meer met de mensenhandelaars op de parkings etc ...
En als op veel van deze gsm's bepaalde identieke nummers voorkomen... dan zou dat wel dat van de mensensmokkelaar kunnen zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 18:04   #28
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
We kunnen misschien ook hun horloges afnemen, hun waardevolle bezittingen. En passant ook hun gouden tanden uittrekken, prothesen van ledematen en pacemakers in beslag nemen.....Zo krijgen we tenminste nog een almoes terug
En kunnen sommigen doen alsof het een nieuwe "Jodenvervolging" betrof...
Maar dan wel Joden die zelf naar de kampen trekken! Raar...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 18:06   #29
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik heb vooral genoten hoe madammeke Cools pisnijdig werd door wat BDWever in TERZAKE allemaal vertelde. Cools zat met opengesperde ogen te koken van agressiviteit. Heerlijk om zo'n betwetertje even op haar plaats te zetten.
Inderdaad, tegenover BDW zat ze er maar bij, te onderbreken en te onderbreken, maar eigenlijk had ze zelf niets te vertellen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 19:10   #30
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, tegenover BDW zat ze er maar bij, te onderbreken en te onderbreken, maar eigenlijk had ze zelf niets te vertellen...
Moet dat dan ? Is het aan Cools om iets te vertellen ? Is Cools een politica ? Ik hoop dat uw broek niet is afgevallen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 september 2018 om 19:12.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 19:14   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb daarnet de Terzake video op mijn smartphone bekeken. Voor mij was het echt genieten. Je zag de woede en de ergernis zo van Cools haar smoel afdruipen. Ze slaagde er maar niet in om BDW met haar gedram klein te krijgen. Chapeau voor De Wever. Nog nooit heeft Vlaanderen in de politiek zulk een formidabele [I]debater[/i] gehad.
Inderdaad. Een formidabele debater. Met wie ging hij eigenlijk in debat ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 september 2018 om 19:42.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 19:54   #32
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Zouden we niet beter de zuurstof afpakken die ze inademen ? Dat is toch niet hun zuurstof ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 20:32   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.375
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zouden we niet beter de zuurstof afpakken die ze inademen ? Dat is toch niet hun zuurstof ?
Gewoon 8% extra stikstof geven. Ge moet niks afpakken om een goed resultaat te krijgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 23 september 2018 om 20:32.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 22:18   #34
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is Cools een politica ?
Als je al haar linkse betweterige praat hoort lijkt ze inderdaad op een rooie politica is. Ze zou beter in de politiek gaan dan als presentatrice/joernaliste op de openbare oproep linkse politieke propaganda te voeren.

Laatst gewijzigd door kwantum : 23 september 2018 om 22:19.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 22:49   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Als je al haar linkse betweterige praat hoort lijkt ze inderdaad op een rooie politica is. Ze zou beter in de politiek gaan dan als presentatrice/joernaliste op de openbare oproep linkse politieke propaganda te voeren.
Cools is Groen, zo groen als de koran
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 06:02   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En als op veel van deze gsm's bepaalde identieke nummers voorkomen... dan zou dat wel dat van de mensensmokkelaar kunnen zijn!
Dat zou inderdaad best kunnen.

Of ze doen 'Phone Home' en geven wat tekst en uitleg over wat de anderen die naarstig staan te trappelen al wachtende op het volgende bootje het best moeten doen om verder te kunnen infiltreren in de EU.

Waar een GSM is, is een weg?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2018 om 06:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:54   #37
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat zou inderdaad best kunnen.

Of ze doen 'Phone Home' en geven wat tekst en uitleg over wat de anderen die naarstig staan te trappelen al wachtende op het volgende bootje het best moeten doen om verder te kunnen infiltreren in de EU.

Waar een GSM is, is een weg?
Communicatie met de front troepen en de verkenners is altijd van groot militair belang geweest...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 14:13   #38
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Moet dat dan ? Is het aan Cools om iets te vertellen ? Is Cools een politica ? Ik hoop dat uw broek niet is afgevallen ?
Wat Cools is, dat kunnen we ons afvragen! Een gebruiksvoorwerp van onze linkse bende? Iemand die denkt dat een interview afnemen dient om een ander de les te spellen? Gewoon ongelooflijk ergerlijk hoe sommigen van dat soort voortdurend onbeschoft onderbreken om te vermijden dat wat moet gezegd worden kan gezegd worden. Met een tas koffie voor je zou je dat soort moeten die koffie in hun arrogante smoel gooien en ze alleen hun "interview" laten verder doen.
Neen, het is niet aan Cools om iets te vertellen, ze zit er om iemand anders te laten vertellen, of dat in haar kraam of in dat van haar broodheren past of niet.
Iemand als BDW weet hoe hij dat soort moet aanpakken.

Laatst gewijzigd door andev : 24 september 2018 om 14:18.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 17:39   #39
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

De smartphone is het enige dat die mensen hebben. Als ze illegaal zijn zet ze dan op een vliegtuig. Maar hun laatste bezit, hun laatste manier om contact met familie te hebben, hun methode om geld te geraken, ... af nemen. Dat is vrij gruwelijk. Neen, als het een economische vluchteling is wiens politieke asiel werd afgewezen zet hem dan gewoon op een vliegtuig terug naar het continent van waar hij of zij kwam. Net zo als ze dat met ons doen als we ergens illegaal verblijven.

Ze met een papiertje verlaat het land op straat zetten mag wel stilletjes aan gedaan geraken. Met of zonder smartphone. Illegaal = terug naar start. Dat papiertje lijkt hier meer op een vrijgeleide om onze wetten niet te moeten volgen als op wat het eigenlijk moet voor stellen. Pure waanzin..
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 24 september 2018 om 17:43.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 18:14   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

De wet zegt dat dingen die gebruikt werden om een misdrijf te plegen, in beslag genomen moeten worden.
Geen uitzonderingen dus.
Tenzij misschien bij de eerste betrapping en het eerste gekregen bevel om het land te verlaten.

En hun laatste cent? Laat me niet lachten.
Hoe gaan ze hun overtocht naar de UK nog betalen?

Gij denkt zeker dat het het hongerige gedeelte van de ontwikkelingslanden is, dat naar hier afzakt?
Neen vriendschap, het zijn naar Afrikaanse normen, allemaal superrijken.
Die naar hier komen, om nog rijker te worden.
Een gewone arbeider ginder, vindt in geen jaren zoveel middelen om tot hier geraken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be