Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2018, 23:47   #141
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Heb ik dat ergens gezegd....

Man,man....
Neen dat heb je niet gezegd maar ik zeg je wel wat anders wat je straal negeert.

Ik zal het je even voorrekenen:

ff narekenen, 35.000 € ICE wagen versus 50.000 € EV-wagen, of verschil 15.000 € x 21 % BTW = 3150 € meer kassa aan BTW.

Op een 50.000 € EV wagen krijgt men ... 2500 € Premie in Vlaanderen tem besteljaar 2019. Dus de Staat haalt netto 650 € meer uit euh broekzakvestzakoperatie.



Citaat:
Denkt u écht dat de staat zich die miljarden jaarlijks door de neus zal laten boren vanwege uw schoon ogen en uw zonnepaneeltjes....
Lol waar lees jij dat ik zonnepanelen heb? (ik heb er geen, maar dat kan veranderen)

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 00:01.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:00   #142
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Neen dat heb je niet gezegd maar ik zeg je wel wat anders wat je straal negeert.

Ik zal het je even voorrekenen:

ff narekenen, 35.000 € ICE wagen versus 50.000 € EV-wagen, of verschil 15.000 € x 21 % BTW = 3150 € meer kassa aan BTW.

Op een 50.000 € EV wagen krijgt men ... 2500 € Premie in Vlaanderen tem besteljaar 2019. Dus de Staat haalt netto 650 € meer uit euh broekzakvestzakoperatie.

Ik negeer niets,ik zeg alleen dat ze in de wetstraat u wel zullen kloten wat betreft inschrijvingstaks én verkeersbelasting,en later de oplaad methodes thuis,om van de kilometerheffing maar niet te zwijgen....

Het is net als destijds,ze lokken u met een appel voor uw neus,kijk eens....

Tot iedereen een appel wil en heeft,dan belasten ze hem wel zodanig dat u uiteindelijk nog blij mag zijn dat u het steeltje van die appel in handen mag houden....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:02   #143
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik negeer niets,ik zeg alleen dat ze in de wetstraat u wel zullen kloten wat betreft inschrijvingstaks én verkeersbelasting,en later de oplaad methodes thuis,om van de kilometerheffing maar niet te zwijgen....

Het is net als destijds,ze lokken u met een appel voor uw neus,kijk eens....

Tot iedereen een appel wil en heeft,dan belasten ze hem wel zodanig dat u uiteindelijk nog blij mag zijn dat u het steeltje van die appel in handen mag houden....
Maar oh dat vind ik fijn, ze doen het dan namelijk met iedereen hé.

Wel goed dat ik € 32 jaarlijkse wegentaks moet ophoesten. lol.

Voor oplaadmethodes daar pas ik wel een mouw aan, ik ga effe in het buitenland laden. mmmh de wetstraat.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 00:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:06   #144
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Man,man ,man...
De argumenten zijn blijkbaar op....

Het cliquet systeem dat de overheid momenteel toepast is het beste voorbeeld voor de geldhonger van de staat....

Denkt u nu écht dat diezelfde staat zijn melkkoe zomaar los in de weide gaat laten lopen zonder dat ze er wat aan hebben....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:07   #145
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Maar oh dat vind ik fijn, ze doen het dan namelijk met iedereen hé.

Wel goed dat ik € 32 jaarlijkse wegentaks moet ophoesten. lol.

Voor oplaadmethodes daar pas ik wel een mouw aan, ik ga effe in het buitenland laden. mmmh de wetstraat.
En gij denkt dat dit een verworven recht is...

Natuurlijk,héél België woont aan de grens met zijn buurland....

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2018 om 00:09.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:22   #146
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En gij denkt dat dit een verworven recht is...
Schreef ik dat ergens? mam man...

Citaat:
Natuurlijk,héél België woont aan de grens met zijn buurland....
Schreef ik dat ergens ? manman

Bwah een paar miljoen doen - kunnen - nu al regelmatig aan tank- en kooptoerisme... - toch als het verschil erg wordt -
Moest je het niet weten...

Ik woon toevallig niet ver van de grens.

Zelfs voor 6 cent verschil doen ze hun tank vol in Nederland:
https://www.hln.be/geld/omgekeerde-w...and~acabdc211/

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 00:32.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 00:39   #147
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Man,man ,man...
De argumenten zijn blijkbaar op....
En welk argument had jij dan wel? Geen.

Citaat:
Het cliquet systeem dat de overheid momenteel toepast is het beste voorbeeld voor de geldhonger van de staat....
En dat geld krijgen ze toch niet. haha. Het is gewoon al aangetoond dat als de prijs duurder wordt dat de mensen evenredig gaan zuiniger rijden. Of meer aan tanktoerisme doen. lol. Maar als signaal kan het wel tellen.

Citaat:
Denkt u nu écht dat diezelfde staat zijn melkkoe zomaar los in de weide gaat laten lopen zonder dat ze er wat aan hebben....
Uw melkkoe moet je wel eerst vinden. Was dat een grap met de verhoging van de accijns op tabak en alcohol enzo, uiteindelijk hadden ze honderden miljoenen minder in kas als voordien:
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170613_02923139
Juni 2017...

Begin dit jaar bleek dat de inkomsten uit accijnzen op alcohol en tabak in België tegenvallen. Het gaat om minder inkomsten die in de honderden miljoenen euro lopen. Johan Van Overtveldt stelde toen al dat de accijnsverhogingen een negatief effect op de inkomsten hebben en suggereerde dat lagere tarieven geen taboe mogen zijn. De minister botste op verontwaardigde reacties bij CD&V en Open Vld. “De daling van de inkomsten bewijst net dat het ontradingsbeleid succes heeft”, zei minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld).
Reeds een halfjaar eerder -december 2016- hadden ze hun amateuristische denkfout ingezien:
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161209_02618679

De hogere accijnzen op alcohol en tabak leveren helemaal niet op wat de regering had gehoopt. Consumenten gaan door de prijs immers meer en meer over de grens kopen. Minister van Financiën Johan Van Overtveldt (N-VA) wil de accijnsverhoging daarom weer op de regeringstafel gooien.
Goed nieuws, hoor ik u denken. Want dat er minder belastinggeld binnenkomt, betekent dat de Belgen minder drinken en roken. Helaas. Dat is niet echt zo. Dat de schatkist minder gevuld raakt met accijnzen en btw, komt vooral doordat Belgen sinds de hogere tarieven meer en meer de grens overtrekken om de producten te kopen. Ook buitenlanders komen minder naar ons land om tabak en alcohol in te slaan.
"Melkkoe" lol. De koe zit even over de grens...




Denk jij nu echt dat de staat geen inkomsten kan halen of besparen uit andere middelen?

Bron VUB:

Citaat:
Welk effect heeft elektrificatie van vervoer op onze economie?

Studies spreken dat de elektrificatie zo’n 1 miljoen extra jobs in 2030 en 2 miljoen in 2050 kunnen bewerkstelligen in Europa. Deze jobs hebben te maken met de ontwikkeling en productie van componenten voor elektrische voertuigen, maar ook met de nieuwe diensten die geboden zullen worden op het vlak van laadinfrastructuur bijvoorbeeld. Sowieso is het een goede zaak want een andere zeer belangrijke parameter is de olie-afhankelijkheid. We jagen dagelijks 1 miljard euro uit onze Europese economie om olie te importeren. Door deze middelen in onze eigen economie te steken kan men heel wat extra tewerkstelling genereren.

Er wordt wel eens geopperd dat het verlies van inkomsten uit accijnzen op diesel een negatieve impact heeft op het overheidsbudget. Maar dit houdt dan geen rekening met de verbeterde luchtkwaliteit. We ontlopen dan niet alleen boetes die Europa oplegt. Er zullen door de verbeterde luchtkwaliteit minder overheidsuitgaven nodig zijn voor ziekenzorg, het schoonmaken van gebouwen en monumenten enz. Dit zijn overigens geen veronderstellingen, we ontwikkelden een ‘External Cost Calculator’ die dergelijke kosten in rekening kan brengen en overheden kan ondersteunen in het nemen van gefundeerde beleidsmaatregelen.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 00:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 10:17   #148
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Moest Svennies nog lang zoeken naar argumenten om zijn melkkoe te vinden hier presenteer ik een toffe: (en dat enkel voor één LEZ)

Citaat:
http://www.agencesport.be/detail_nl.php?id=21010

03/01/2018 13:59

Antwerpen verdient 8.7 miljoen aan lage-emissiezone

Al acht maanden is de stad Antwerpen een lage-emissiezone. Dat heeft in eerste instantie een grote positieve impact op het milieu aangezien oude en vervuildende auto's geweerd worden. Maar ook financieel vaart Antwerpen wel bij deze groenere koers.

De LEZ heeft in de eerste acht maanden al 8.7 miljoen euro opgebracht. Zo werden er sinds het voorjaar van 2017 al 70.000 boetes van 125 euro uitgeschreven. Sinds maandag is Brussel in navolging van Antwerpen ook een lage-emissiezone geworden.

De opbrengst van de boetes wordt volgens het kabinet van bevoegd schepen Nabilla Ait Daoud (N-VA) gebruikt om de stad leefbaarder en gezonder te maken.
Dat is een dik miljoen per maand of pakweg 13 miljoen inkomsten per jaar.
En de LEZ van Brussel, Gent, andere steden enz...

Nu men zal wel de kosten-baten-berekening moeten maken want die LEZ- steden zullen wat minder bezocht worden, maar niet erg een mens kan nu eenmaal niet meer uitgeven wat hij maandelijks verdient, pikt de staat het ergens dan geeft die mens ergens anders minder uit. Geeft die Belg dat in het buitenland uit is de Staat natuurlijk de pineut. Blijft de Belg in eigen land maar komt minder inde steden gaan de lokale handelaars of markten daarvan profiteren.
Communicerende vaten als het ware.

Het ergste voor de Staat is dat de mensen hun centen en spaarcenten in het buitenland uitgeven. Niet weinige gaan zelfs in het (EU-) buitenland wonen en geven daar hun pensioen uit.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 10:39.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 11:00   #149
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Terug on topic?

EGEAR.be nuanceert waarom de (ook SUV-)concurrentie van Tesla toch nog altijd een (opstart)nadeel gaat hebben zeker de eerste 2-3 jaren. Toch voor mensen die er belang aan hechten = regelmatig ~200 km rijden.

Bij de laadsnelheid en het laadcomfort heeft Tesla een huizenhoog voordeel door zijn comfortabel snellaadnetwerk (enkel inpluggen zonder kaartjes), ook het navigeren naar vrije laadpalen doet de auto quasi vanzelf.

(ook de nuancerende reacties van eigenaren van die diverse E-wagens uit ervaring mag men lezen, EGEAR heeft zijn tekst hier en daar aangepast omwille van gegronde reacties)

Citaat:
https://www.egear.be/jaguar-i-pace-of-tesla/

JAGUAR I-PACE: WAAROM TESLA NOG ALTIJD DE BETERE AANKOOP IS
Didier / 4 juni 2018 / 40 Reacties / Jaguar I-Pace

Jaguar I-Pace of Tesla

Je wil een elektrische luxewagen kopen en twijfelt tussen de Jaguar I-Pace of een Tesla? Dit is waarom wij denken dat Tesla nog altijd de beste keuze is.

Jaguar heeft met de I-Pace vriend en vijand verbaasd door als eerste traditioneel automerk een alternatief op de markt te brengen voor de Tesla Model S en Model X. De I-pace is een elektrische crossover die een ongeveer even grote batterij heeft als de Tesla, ongeveer even ver geraakt op een volle accu en in dezelfde prijsklasse zit (bekijk hier de specs van de Tesla S, hier van de Tesla X, en hier van de I-Pace).

Heel wat kopers zullen gecharmeerd zijn door Jaguar’s elitaire uitstraling, door de premium assemblagekwaliteit en door de historie achter het merk. Hier is echter dé reden waarom een Model S of Model X op vandaag nog altijd de betere aankoop is:

Superchargen!

Jaguar heeft z’n best gedaan door in de I-Pace een 100 kW CCS-lader te installeren. De meeste fabrikanten voorzien hun elektrische wagens immers van een 50 kW lader, dus Jaguar overtreft hen hier. Het probleem is echter dat de meeste publieke laadpalen slechts 50 kW vermogen leveren. Aan een dergelijke 50 kW paal laad je met de I-Pace na 30 minuten, in het allerbeste geval, 30% van de accu bij. Als je een volledig lege batterij wil vol laden zal je meer dan 2 uur moeten wachten!

Publieke laadpalen die 100 kW kunnen leveren zullen de komende jaren couranter worden. De I-Pace is dus zeker op de toekomst voorbereid, maar op vandaag ben je daar niets mee.


Snelladen van een Tesla (aan een Tesla Supercharger) versus het snelladen van een Jaguar I-Pace (aan een CCS 50kW laadpaal). Waarden zijn schattingen onder ideale omstandigheden.

Hoe zit het bij Tesla dan? De Model S en Model X kunnen in de praktijk laden aan 125 kW, meer dan het dubbele vermogen dus. Tesla heeft immers een eigen laadnetwerk uitgebouwd, de zogenaamde Superchargers. Alleen al in West-Europa baat Tesla meer dan 400 laadlocaties uit met in totaal meer dan 3.000 laadpalen.

Een Tesla Model S of X (met 75 kWh batterij) superchargen van 0 tot 80% duurt slechts 40 minuten. Van 0% tot 100% duurt in het beste geval 80 minuten. Los van de laadsnelheid zijn er nog bijkomende voordelen. Zo vind je supercharger locaties zeer gemakkelijk in het Tesla navigatiesysteem, terwijl het bij de Jaguar een geklooi wordt om actieve én beschikbare laadpalen van derde partijen te vinden. Bovendien heb je geen laadcontracten of laadpasjes nodig: als Tesla rijder moet je de Supercharger kabel gewoon inpluggen en het laden begint.

Conclusie

We vermoeden dat de Jaguar I-Pace de Tesla’s op heel wat fronten evenaart of overtreft, maar niet voor wat snelladen betreft. Door een eigen snellaadnetwerk te voorzien, heeft Tesla een strategische voorsprong uitgebouwd op alle mogelijke concurrentie. Als laadgemak tijdens de langere ritten voor jou op het prioriteitenlijstje staat, dan ben je gedoemd om een Tesla te kopen.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2018 om 11:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 11:08   #150
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Alstublieft zeg,maar liefst met zijn tweeën zijn ze....
Ik dacht hier eens gelezen te hebben dat dit dezelfde persoon is? Er zijn wel veel overeenkomsten en ondanks "ze" elkaar soms tegen spreken komen "ze" altijd op hetzelfde standpunt uit. Soms vind ik het wel bizar hoe goed "ze" elkaar ook aanvullen. Soms een beetje te goed om nog geloofwaardig te zijn. Ik heb er geen problemen mee dat "ze" dat doen. Het maakt het virtueel leven op dit forum leuker
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 11:22   #151
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Moest Svennies nog lang zoeken naar argumenten om zijn melkkoe te vinden hier presenteer ik een toffe: (en dat enkel voor één LEZ)


Dat is een dik miljoen per maand of pakweg 13 miljoen inkomsten per jaar.
En de LEZ van Brussel, Gent, andere steden enz...

Nu men zal wel de kosten-baten-berekening moeten maken want die LEZ- steden zullen wat minder bezocht worden, maar niet erg een mens kan nu eenmaal niet meer uitgeven wat hij maandelijks verdient, pikt de staat het ergens dan geeft die mens ergens anders minder uit. Geeft die Belg dat in het buitenland uit is de Staat natuurlijk de pineut. Blijft de Belg in eigen land maar komt minder inde steden gaan de lokale handelaars of markten daarvan profiteren.
Communicerende vaten als het ware.

Het ergste voor de Staat is dat de mensen hun centen en spaarcenten in het buitenland uitgeven. Niet weinige gaan zelfs in het (EU-) buitenland wonen en geven daar hun pensioen uit.
Ver gekomen dat boetes als inkomsten worden toegejuicht.

Heel ver zelfs.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 11:27   #152
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Neen dat heb je niet gezegd maar ik zeg je wel wat anders wat je straal negeert.

Ik zal het je even voorrekenen:

ff narekenen, 35.000 € ICE wagen versus 50.000 € EV-wagen, of verschil 15.000 € x 21 % BTW = 3150 € meer kassa aan BTW.

Op een 50.000 € EV wagen krijgt men ... 2500 € Premie in Vlaanderen tem besteljaar 2019. Dus de Staat haalt netto 650 € meer uit euh broekzakvestzakoperatie.




Lol waar lees jij dat ik zonnepanelen heb? (ik heb er geen, maar dat kan veranderen)
Lol als je het geld van je verkochte z1 ooit zult hebben.

Alhoewel die zakt met de minuut .
Nog een klein beetje tijd en het is een presse papier.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 12:34   #153
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ver gekomen dat boetes als inkomsten worden toegejuicht.

Heel ver zelfs.
Een boete kun je dat niet noemen, helemaal niet.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 12:39   #154
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Lol als je het geld van je verkochte z1 ooit zult hebben.

Alhoewel die zakt met de minuut .
Nog een klein beetje tijd en het is een presse papier.
Onnozel kind. Seffens nog een toertje maken met evtl open deuren door het Limburgse groen, en een rustig terrasje doen met vrienden natuurlijk. Schol!

(waar teveel volk is zijn er altijd een paar kiekens (vliegen) die mijn wagen willen kopen )

Bleit nog wat meer dat je uw fossiele rommel enkel maar voor een dumpingprijs kwijtgeraakt.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 12:40.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 12:53   #155
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Ik zoek een goede Tesla Model S occasie (na facelift 2016)

waarom? Daarom:

Citaat:
Frank P. / 6-7-2018 / ·

We rijden van de noordkaap naar Tarifa in 7 dagen. op superchargers.
Antwerpen – Noordkaap – Tarifa – Antwerpen (13500km)
Just 4 fun, en gratis

https://www.egear.be/jaguar-i-pace-of-tesla/
mmh nog altijd boven 90k...
https://www.tesla.com/nl_NL/used/5YJSA7E22GF140457

dan rijd ik nog een paar jaren verder met mijn roadster.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 12:56.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 12:55   #156
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Onnozel kind. Seffens nog een toertje maken met evtl open deuren door het Limburgse groen, en een rustig terrasje doen met vrienden natuurlijk. Schol!

(waar teveel volk is zijn er altijd een paar kiekens (vliegen) die mijn wagen willen kopen )

Bleit nog wat meer dat je uw fossiele rommel enkel maar voor een dumpingprijs kwijtgeraakt.
Daar is hij nog goed voor. Beetje zelf mee rondrijden.

En natuurlijk blijf je ermee sukkelen. Jij vraagt veel teveel.
Al die anderen weten dat hij minder waard is met iedere dag die er nu bijkomt.

Alleen jij hebt dat nog niet door.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 12:57   #157
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Een boete kun je dat niet noemen, helemaal niet.
Je kunt een boete dus al geen boete meer noemen ook?

T'is erg geworden met de mensen hun verstand.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 13:00   #158
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Daar is hij nog goed voor. Beetje zelf mee rondrijden.
Beetje? Van Zweden tot Dolemieten. (en Cornwall was ook tof)

Citaat:
En natuurlijk blijf je ermee sukkelen. Jij vraagt veel teveel.
Ik er er nog altijd plezier aan, enkele weken geleden nog een weekje Zwarte woud.

Citaat:
Al die anderen weten dat hij minder waard is met iedere dag die er nu bijkomt.
toch fijn voor jou, dan kun je hier blijven lullen.
Citaat:
Alleen jij hebt dat nog niet door.
Lul nog maar een jaar of vijf.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 13:02.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 13:01   #159
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik zoek een goede Tesla Model S occasie (na facelift 2016)

waarom? Daarom:

Citaat:
Frank P. / 6-7-2018 / ·

We rijden van de noordkaap naar Tarifa in 7 dagen. op superchargers.
Antwerpen – Noordkaap – Tarifa – Antwerpen (13500km)
Just 4 fun, en gratis

https://www.egear.be/jaguar-i-pace-of-tesla/


mmh nog altijd boven 90k...
https://www.tesla.com/nl_NL/used/5YJSA7E22GF140457

dan rijd ik nog een paar jaren verder met mijn roadster.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 13:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2018, 13:35   #160
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Beetje? Van Zweden tot Dolemieten. (en Cornwall was ook tof)


Ik er er nog altijd plezier aan, enkele weken geleden nog een weekje Zwarte woud.

toch fijn voor jou, dan kun je hier blijven lullen.

Lul nog maar een jaar of vijf.
Yup ik hou het in de gaten.
Ik heb ze jaren zien stijgen en nu terug zakken.
Aan dat zakken heb ik meer plezier.

Je kan die tendensen nochtans netjes in grafiek volgen. Maar je moet weten waar.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be