Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 5 augustus 2015, 19:41   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Voor een rationeel iemand, trek je zaken behoorlijk in het extreme/belachelijke.
Nee hoor. Ik toon enkel aan dat extreme emoties noodgedwongen tot extreme situaties leiden en dus logisch genoeg in het extreme getrokken worden, aangezien ze extreem zijn. Daar is geen rationeel mens mee gediend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 5 augustus 2015, 20:21   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Nee hoor. Ik toon enkel aan dat extreme emoties noodgedwongen tot extreme situaties leiden en dus logisch genoeg in het extreme getrokken worden, aangezien ze extreem zijn. Daar is geen rationeel mens mee gediend.
Subjectief begrip.

Daarbij, soms is extremisme nodig om verandering te brengen.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 5 augustus 2015 om 20:22.
Nietzsche is offline  
Oud 8 augustus 2015, 00:56   #43
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Subjectief begrip.

Daarbij, soms is extremisme nodig om verandering te brengen.

jazeker Nietzsche

vaak bepalen extremisten de hele toekomst van een land of heel ras.
maak een lijstje welke extremisten sedert 1900 onze huidige mensapen wereld hebben verziekt voor iedereen.

wij grootgeschapen, oversekste en DOMintelligente mensapen zijn een extreme en erg zieke levensvorm.

Analyseer het zelf, welke extremisten hebben nu de macht in nederland???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 8 augustus 2015, 12:38   #44
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De Tsjetsjeense politie neemt het dus op voor Islamitische Staat.
Leuke plek om je vakantie door te brengen, en je hebt de politie nodig...

Wat die meisjes betreft. Ze wéten maar al te goed dat ze in een overwegend islamitisch land leven, en wat dat betekent. In zo'n land licht men beter geen islamgekken op.
Tsjetsjenië is deel van Rusland, en president Kadyrov is allerminst een aanhanger van IS, om het eufemistisch te stellen.
Ze worden ondervraagd om te weten te komen hoe ze contact hebben opgenomen met IS, wie hun contactpersonen waren, etc. Niet meer dan normaal. In Tsjetsjenië hebben ze niets te vrezen, de enige die moeten vrezen voor hun leven in Tsjetsjenië, en waar ook ter wereld, zijn de tegenstanders van Kadyrov.
tomm is offline  
Oud 8 augustus 2015, 12:40   #45
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Natuurlijk.

Zelfs hier is oplichting strafbaar, en dus zeker in een land waar de aanhangers van Islamitische Staat worden opgelicht.
Zucht. Ik denk dat de Tsjetsjeense politie en de Russische inlichtingendienst wel geinteresseerd is in de manier waarop deze meisjes contact zochten met IS.
tomm is offline  
Oud 8 augustus 2015, 12:43   #46
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er wordt nogal gezeverd, vind ik.

Natuurlijk pleegden die meisjes fraude, dan wel oplichting, misbruik van vertrouwen of wat weet ik.
Dat kan je als samenleving niet toelaten.

Maar ik vrees dat ze een niet zo proportionele sanctie rond hun ranke halzen aangemeten gaan krijgen.

.
Niemand lijkt hier iets van de wereld te kennen. Wat kan dat de Tsjetsjenen en Russen schelen dat ze IS opgelicht hebben? Ze willen gewoon weten wie hun contactpersoon was, de logica zelf, nee?
En wie zegt dat het verhaal van de meisjes wel klopt? Misschien wilden ze echt naar Syrië reizen, en spellen ze de politie een verhaaltje op de mouw. Dit zijn ernstige zaken in een land dat jarenlang geterroriseerd werd door moslimfundamentalisten. Ik dacht dat dat alles vanzelfsprekend is, maar nee dus. Stel dat ik politierechercheur was, zou ik denken dat die wijven me aan het lijntje houden.

Laatst gewijzigd door tomm : 8 augustus 2015 om 12:48.
tomm is offline  
Oud 8 augustus 2015, 14:57   #47
mettewie
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het zijn pubers, die doen nu eenmaal dingen die ze achteraf beter niet hadden kunnen doen.
In de Islamitische wereld puberen meisjes van 3-6 jaar, daarna zijn ze volwassen en bruikbaar voor de baardmannen.
mettewie is offline  
Oud 8 augustus 2015, 16:06   #48
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mettewie Bekijk bericht
In de Islamitische wereld puberen meisjes van 3-6 jaar, daarna zijn ze volwassen en bruikbaar voor de baardmannen.
Van minderjarige kinderen moet men met hun smerige rotstinkpoten afblijven ,
punt aan de lijn !!!! Ik heb iets tegen pedofielen & hun gedrag !!!!
Welke strekking of ideologie ze dan ook aanhangen ,
interesseert me werkelijk geen rotstinkende kutreet !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 8 augustus 2015, 16:36   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Niemand lijkt hier iets van de wereld te kennen. Wat kan dat de Tsjetsjenen en Russen schelen dat ze IS opgelicht hebben? Ze willen gewoon weten wie hun contactpersoon was, de logica zelf, nee?
En wie zegt dat het verhaal van de meisjes wel klopt? Misschien wilden ze echt naar Syrië reizen, en spellen ze de politie een verhaaltje op de mouw. Dit zijn ernstige zaken in een land dat jarenlang geterroriseerd werd door moslimfundamentalisten. Ik dacht dat dat alles vanzelfsprekend is, maar nee dus. Stel dat ik politierechercheur was, zou ik denken dat die wijven me aan het lijntje houden.
OK, jij kent die oud-communistische nesten beter dan wij.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 9 augustus 2015, 12:03   #50
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
OK, jij kent die oud-communistische nesten beter dan wij.

.
In het Westen is het feminisme zo doorgeslagen dat men er dikwijls vanuit gaat dat vrouwen per definitie onschuldig zijn.
Zie je ook in de berichtgeving, mannen zijn jihadi's, vrouwen die naar daar reizen slachtoffers.
Het is overduidelijk dat de meiden de politie een verhaaltje op de mouw spellen, gewone meisjes hebben immers geen contacten met IS-strijders.
Ze weten ook dat de Tsjetsjeense overheid niet lacht met zulke zaken. Wie verdacht wordt van banden met IS, riskeert z'n kop, terecht.
tomm is offline  
Oud 9 augustus 2015, 18:06   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
In het Westen is het feminisme zo doorgeslagen dat men er dikwijls vanuit gaat dat vrouwen per definitie onschuldig zijn.
Zie je ook in de berichtgeving, mannen zijn jihadi's, vrouwen die naar daar reizen slachtoffers.
Het is overduidelijk dat de meiden de politie een verhaaltje op de mouw spellen, gewone meisjes hebben immers geen contacten met IS-strijders.
Ze weten ook dat de Tsjetsjeense overheid niet lacht met zulke zaken. Wie verdacht wordt van banden met IS, riskeert z'n kop, terecht.
gij zijt nen echte !

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be