Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 juli 2015, 06:19   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Uw reactie vult mij met enige walging, doch begrip.
Het doet me inkeren tot het besef waartoe onze mensenpsyche evolueert.
Peche is offline  
Oud 16 juli 2015, 15:49   #42
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Een andere oplossing zou zijn "de kracht van de pen".
Ik bedoel hiermede dat vele Europese moslims de gewelddadige passages uit de koran ontkennen en schrappen.
Dit zou pas een nieuwe wind zijn.
Alzo krijg je ook meer manpower om IS uit te roeien !
Men zou de markt moeten overspoelen met " gezuiverde " korans. En de staat moet imams opleiden die met die korans werken.
griezel is offline  
Oud 16 juli 2015, 19:50   #43
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Men zou de markt moeten overspoelen met " gezuiverde " korans. En de staat moet imams opleiden die met die korans werken.
Hoe ga je dat doen?
De koran is het onveranderlijke woord van god.
En zijn boodschapper Mohammed was de edelste mens die ooit geleefd heeft, en hét voorbeeld voor elke moslim naar wiens evenbeeld moet gestreefd worden (wat elke IS-er vandaag de dag tot in detail doet). Een man die roofde, plunderde, mensen liet executeren die zich laatdunkend over hem uitlieten, hele volksstammen in slavernij bracht, waarvan de mannen allemaal werden onthoofd, etc etc etc...

Good luck!

PS: bovenstaande historische feiten kan je nog niet eens gezegd krijgen zonder als islamofoob of racist te worden gebrandmerkt.

Laat staan dat je passages uit de koran zou krijgen...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 16 juli 2015, 23:53   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hoe ga je dat doen?
De koran is het onveranderlijke woord van god.
En zijn boodschapper Mohammed was de edelste mens die ooit geleefd heeft, en hét voorbeeld voor elke moslim naar wiens evenbeeld moet gestreefd worden (wat elke IS-er vandaag de dag tot in detail doet). Een man die roofde, plunderde, mensen liet executeren die zich laatdunkend over hem uitlieten, hele volksstammen in slavernij bracht, waarvan de mannen allemaal werden onthoofd, etc etc etc...

Good luck!

PS: bovenstaande historische feiten kan je nog niet eens gezegd krijgen zonder als islamofoob of racist te worden gebrandmerkt.

Laat staan dat je passages uit de koran zou krijgen...
2 !
daiwa is offline  
Oud 17 juli 2015, 07:22   #45
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Men zou de markt moeten overspoelen met " gezuiverde " korans. En de staat moet imams opleiden die met die korans werken.
Worden we vandaag nog niet voldoende overspoeld door dat achterlijk islam-gezwam ?

De staat moet de islam uit het land helpen, niets meer, maar zeker niets minder.
Skobelev is offline  
Oud 17 juli 2015, 15:25   #46
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Is er deze eeuw vanuit rechtse hoek een nieuwe Holocaust te verwachten tegen moslims ?
Ook omdat het broedt ten hoofde van vele Europeanen.
Een ander deel van de bevolking stimuleert of zet zich in voor een multiculturele samenleving.
Ik ben eerder voorstander in een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. Dus zwaar belasten indien ze te veel copuleren.

Dit is zware taal maar ik vind dat men steeds "het minst erge moet kiezen" !!!
Ik weet niet wie dat wie gaat afslachten, maar ik geloof dat als de vluchtelingestroom uit Magreb en Afrika blijft doorgaan op hetzelfde ritme als nu, men de komende jaren bloedige onlusten mag verwachten, gaande tot burgeroorlog-achtige toestanden.
Dat eindigt altijd en overal zo met invasie's en volksverhuizingen.
griezel is offline  
Oud 20 juli 2015, 21:37   #47
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Worden we vandaag nog niet voldoende overspoeld door dat achterlijk islam-gezwam ?

De staat moet de islam uit het land helpen, niets meer, maar zeker niets minder.
Het zal wel niet lang meer duren voor al eer de emmer over loopt.
Ik denk bijvoorbeeld aan een of meerdere bomaanslagen in Europa !?
Als zo iets zou gebeuren zal de naïve liefde voor moslims die broed onder het andere deel van de bevolking hoop ik wat temperen.
En gaan er in Europa moslims de beest uithangen dan hoop ik dat die gewelddadige verzen uit de Koran eindelijk op tafel komen te liggen, en een universeel gespreksonderwerp worden. Dus niet stiekem op dit forum bijvoorbeeld.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 27 juli 2015, 17:43   #48
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hoe ga je dat doen?
De koran is het onveranderlijke woord van god.
En zijn boodschapper Mohammed was de edelste mens die ooit geleefd heeft, en hét voorbeeld voor elke moslim naar wiens evenbeeld moet gestreefd worden (wat elke IS-er vandaag de dag tot in detail doet). Een man die roofde, plunderde, mensen liet executeren die zich laatdunkend over hem uitlieten, hele volksstammen in slavernij bracht, waarvan de mannen allemaal werden onthoofd, etc etc etc...

Good luck!

PS: bovenstaande historische feiten kan je nog niet eens gezegd krijgen zonder als islamofoob of racist te worden gebrandmerkt.

Laat staan dat je passages uit de koran zou krijgen...
--------

shit, miaauwallah mauw, Nierika

jij miaauwt hier voor duizend procent de naakte waarheid van de islam.
Je kan wel de piemels en kutjes van moslims M/V besnijden maar je kan islam zelf niet besnijden.

vb
denk aan een alligator, krokodillebeest he met paar honderd scherpe tandjes, nou als je alle tanden van zo een krokodilletje eruit zou trekken dan is hij geen beest meer en zal hij de hongerdood sterven.

precies zo is het met islam:

1. het gelobotomiseerde islam beest moet bijten, bloed drinken, massa verkrachten,

2. maar het islam beest kan niet bestaan zonder grote scherpe tanden, en dat zijn dus de 154 jihad verzen van de koran die je hieronder ziet.

3. zonder deze 154 jihad verzen, de tanden van het islam beest, kan dit domme inteelt woestijn beest geen kelen meer doorbijten om vers bloed op te slurpen en dan sterft het de hongerdood.



-----------
154 Jihad Verses in the Koran Full-text of Verses

Sacrificer M. H. Shakir
Sacrifice code wfor0267
Sacrifice date 4 May 2004

---------------------------------------------------------------------------------

154 Jihad Verses in the Koran -

V. Full-text of Verses (With Bolding)

Translation used: M. H. Shakir, published by Tahrike Tarsile Qur'an, Inc.,
1983, unless otherwise indicated.

The Koran's 154 Jihad Verses

http://www.dewanand.com/wfor0267.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 27 juli 2015 om 17:45. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 27 juli 2015, 18:00   #49
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Is er deze eeuw vanuit rechtse hoek een nieuwe Holocaust te verwachten tegen moslims ?
Ook omdat het broedt ten hoofde van vele Europeanen.
Een ander deel van de bevolking stimuleert of zet zich in voor een multiculturele samenleving.
Ik ben eerder voorstander in een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. Dus zwaar belasten indien ze te veel copuleren.

Dit is zware taal maar ik vind dat men steeds "het minst erge moet kiezen" !!!

ja he mauw mauw namastiaauw Gelukkoos,

denk je niet dat je 1400 jaar te laat bent geboren om dit intelligente idee te pennehoeren op een hollands forum???

'.....een doorgedreven een-kind-politiek onder Europese moslims. '

nou tip, denk goed na over deze kwatta koelie apen wijsheid he en besef dat Wieroe als slimme hindoe nazi kat ook heeft meegedacht: zie evt hele file vol koelie apen gezegden:


'I have learned' sayings of Dewanand on www.sharealearning.com
(sum=6)

Sacrificer Dewanand
Sacrifice code wfor2015
Sacrifice date 1 december 2012

In this file all my sayings are collected which I posted on the site
http://www.sharealearning.com




7. Posted on date December 9, 2012, declined, not posted

I have learned that only a bigger and stronger beast can fight and destroy the other beast humans on this planet of the intelligent apes. However the idiot's paradox of this statement implicates that the biggest beasts will finally win all battles and wars on our poor blue planet and they will become superior leaders, rich apes and brutal exploiters; so therefore theoretically the final steady state will be a world with only big beast man, the ultimate end of civilization and this could be the true, sad story of the history of my fellow species, since they climbed out of the trees two million years ago.

http://www.dewanand.com/wfor2015.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 30 juli 2015, 21:22   #50
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard Holocaust in Europa

Wij Europeanen krijgen de gelijkheid tussen mensen ingelepeld. Dat is op zich een nobele gedachte en nastrevenswaardig, op voorwaarde dat alle mensen op deze wereldbol zo zijn ingesteld.
Onverdraagzaamheid, conflicten en oorlogen zijn het gevolg van een hele resem mogelijke ongelijkheden: economische, politieke, natuurfysische, religieuze, demografische etc.. ongelijkheden.
Waar ik de politiek het nooit over hoor hebben is de demografische ongelijkheid. Moeten bepaalde bevolkingsgroepen of gemeenschappen persé 8 �* 10 kinderen hebben om gelukkig te zijn? Men zal mij niet wijsmaken dat daar veel meer een bewuste politiek van streven naar wereldheerschappij en onderwerping van andersdenkenden in zit dan domheid: Koran, soera 9, vers 29 is daar vrij duidelijk in: elke moslim heeft tot taak andersdenkenden te onderwerpen tot een status van tweederangsburger. Hoe kan dat makkelijker gaan dan ten eerste te beginnen de wereld zoveel mogelijk te bevolken...
Gelijkheid: als een christen met een moslim trouwt moet die christen zich bekeren, en niet andersom, ook in België. Gelijkheid??
Mindset is offline  
Oud 5 augustus 2015, 09:13   #51
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Gelijkheid??
Ik denk dat mensen die gelijkheid nastreven, toch tijdelijk ongelijkheid mogen gebruiken om bevolkingsgroepen die "permanent" in een een waan van ongelijkheid leven te kunnen reduceren.
Voorbeelden:
- Ze alleen krotten laten verhuren.
- Ze niet aannemen als werknemer.
- Ze negeren.
- Liefst geen inburgeringscursussen.
- Ze weigeren in onze culturele verenigingen.
- Enz.
Om het rechtuit te zeggen : geef de moslims van hetzelfde laken een broek !
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 5 augustus 2015 om 09:20.
Gelukkoos is offline  
Oud 5 augustus 2015, 10:12   #52
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Worden we vandaag nog niet voldoende overspoeld door dat achterlijk islam-gezwam ?

De staat moet de islam uit het land helpen, niets meer, maar zeker niets minder.
Zeg maar gerust uit Europa! En dat is nog wat anders dan pleiten voor een holocaust op moslims, niet waar.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 5 augustus 2015, 10:25   #53
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zeg maar gerust uit Europa! En dat is nog wat anders dan pleiten voor een holocaust op moslims, niet waar.
Ik pleit daar niet voor.
Ik constateer alleen twee uiteenlopende gedachtegangen in Europa.
1. Mensen die uitspraken doen zoals: geef ze maar de kogel.
2. Mensen die een multiculturele samenleving nastreven.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 5 augustus 2015, 16:51   #54
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Ik pleit daar niet voor.
Ik constateer alleen twee uiteenlopende gedachtegangen in Europa.
1. Mensen die uitspraken doen zoals: geef ze maar de kogel.
2. Mensen die een multiculturele samenleving nastreven.
En welke gedachtegang is van toepassing op moslims ? Maak de Joden tot vriend ? Knuffel eens een homo ? Wees verdraagzaam en dankbaar voor je gastheren ?

Of moet ik ze in categorie 1 plaatsen ?
vlaams realist is offline  
Oud 5 augustus 2015, 18:47   #55
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
En welke gedachtegang is van toepassing op moslims ? Maak de Joden tot vriend ? Knuffel eens een homo ? Wees verdraagzaam en dankbaar voor je gastheren ?

Of moet ik ze in categorie 1 plaatsen ?
Op lange termijn kan het salafisme een probleem gaan vormen voor de originele Europese bevolking.
Dit wordt in alle toonaarden door verschillende forumbezoekers vermoedt !!
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 6 augustus 2015, 16:58   #56
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Op lange termijn kan het salafisme een probleem gaan vormen voor de originele Europese bevolking.
Dit wordt in alle toonaarden door verschillende forumbezoekers vermoedt !!
U legt een vermoeden van schuld bij salafisten .
Waarom ?
Ik weet niet wat salafisten zijn . En ik wil het niet weten . Vast staat dat het volgers van de koran zijn , net als zovele andere volgers .
Denk je dat het verschil maakt als je wordt onthoofdt ? De dader is een soeniet , sjiiet of een smurfmoslim .
Het is gewoon een volger van de koran , ideologie dewelke moest verboden worden , en snel .
vlaams realist is offline  
Oud 6 augustus 2015, 16:58   #57
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Op lange termijn kan het salafisme een probleem gaan vormen voor de originele Europese bevolking.
Dit wordt in alle toonaarden door verschillende forumbezoekers vermoedt !!
U legt een vermoeden van schuld bij salafisten .
Waarom ?
Ik weet niet wat salafisten zijn . En ik wil het niet weten . Vast staat dat het volgers van de koran zijn , net als zovele andere volgers .
Denk je dat het verschil maakt als je wordt onthoofdt ? De dader is een soeniet , sjiiet of een smurfmoslim .
Het is gewoon een volger van de koran , ideologie dewelke moest verboden worden , en snel .
vlaams realist is offline  
Oud 10 augustus 2015, 09:11   #58
Lambertine Knossos
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 oktober 2013
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik weet niet wie dat wie gaat afslachten, maar ik geloof dat als de vluchtelingestroom uit Magreb en Afrika blijft doorgaan op hetzelfde ritme als nu, men de komende jaren bloedige onlusten mag verwachten, gaande tot burgeroorlog-achtige toestanden.
Dat eindigt altijd en overal zo met invasie's en volksverhuizingen.
Inderdaad, en ik begrijp echt niet hoe onze politici dat niet inzien. Zullen ze echt heel Europa naar de dieperik laten helpen? Ik wordt echt kwaad van die passieve, naïeve houding van de politici: wanneer zullen ze ingrijpen? Wanneer hun eigen kind slachtoffer wordt?
Lambertine Knossos is offline  
Oud 10 augustus 2015, 09:29   #59
Lambertine Knossos
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 oktober 2013
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Het zal wel niet lang meer duren voor al eer de emmer over loopt.
Ik denk bijvoorbeeld aan een of meerdere bomaanslagen in Europa !?
Als zo iets zou gebeuren zal de naïve liefde voor moslims die broed onder het andere deel van de bevolking hoop ik wat temperen.
En gaan er in Europa moslims de beest uithangen dan hoop ik dat die gewelddadige verzen uit de Koran eindelijk op tafel komen te liggen, en een universeel gespreksonderwerp worden. Dus niet stiekem op dit forum bijvoorbeeld.
Ik lees vandaag in de gazet dat IS tracht de QUEEN van Engeland tracht om te brengen. Indien hen dit lukt, dan is echt het hek van de dam! Dan zal het hard op hard gaan.
Lambertine Knossos is offline  
Oud 10 augustus 2015, 09:35   #60
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Onze politici zijn te dom om dit te beseffen: ze zijn een massamoord aan het voorbereiden door al die vluchtelingen vrije toegang te geven met gratis overtocht..
omaplop is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be