Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2021, 22:00   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking Nationale VOLKSrouwdag ivm roemloos einde Jurgen Conings??

Moet dit opbiechten:

afgelopen 12 maanden heeft een Hindoe extremist uit INdia geprobeerd mij in zijn macht te krijgen en hij wilde dat ik blanken zou gaan vergiftigen door vergif smeren op brievenbussen in mijn buurt hier Delft zuid. Heb het al aan politie en psychiater verteld ok. En deze maffia zwartje uit India wilde dat ik in delft dingen moest vernietigen, in brand steken. Stom ok. Zielig. Dus ik was gevaarlijker bezig dan Jurgen Coning en gelukkig pillen op tijd ingenomen want ik ben bijna meegesleept in die BLANKENHAAT ok.

mbt Jurgen Coning:
Wie is er voorstander van dat 20 juni van elk jaar een Nationale Volksrouwdag moet worden van Pro White Race beweging en Pro White Race sympathisanten?? Pb mij evt je ideeen en of je aktief hieraan wil meewerken.

Juist door dat ziekelijke kontakt met een flink aantal zwarte INdiase Blankenhaters ben ik mij gaan bezinnen nu. Ok ik bekijk het 100 % individueel en zonder al mijn blanke HOMO top/bi minnaars en div blanke boezem vrienden(innen) zou ik nu allang dood zijn. Ik ben daarom nu toch eerlijker en openlijk PRO White Race, omdat ik nu eea metafysisch onderzoek en ik begrijp bepaalde parameter waarden nog niet in het model. Het lijkt er nu sterk op dat blanken een soort hogere MESTIK(QJ) creatures moeten zijn, maar het gaat wel concreet om honderden historische parameters en harde, tastbare BETA science feiten. Gaat niet om racistische vooroordelen bij mij.

Ik had gehoopt dat Jurgen Coning hoog en droog in Hongarije zat of in Rusland of Servie en van daaruit een media aanval zou starten, ondergronds met eigen Pro White Race Commando's, zonder echt militair geweld. Iets wat Osama Bin Laden deed v Al Qaida he , in die stijl.

Een echte verharde Commando en paratroeper zal absoluut nooit kiezen voor zelfmoord ok, in Rambo stijl zou hij de helft van die 300 militairen vakkundig opgeruimd moeten hebben denk ik, zo ging het in die film he Rambo I, II, III, IV. Had hij geen pijlen met schietladingen???

Gisternacht nog lekker uurtje gelopen in striemende regen, rond 01:30 pas terug thuis, kletsnat, geen enkele last verder vandaag, was niet koud. Ik ging nog jaren geleden lekker mountainbiken in ijskoude regens en sneeuwbuien in pikdonkere bossen, vol modder en was helemaal vies daarna. Nooit ziek van geworden, zelfs bij min tien Graden C gedaan.

hele week voor mij toch rouwen om heengaan van Jurgen Conings, ik had meer van hem verwacht. ROEMRIJK, Trots, EERBAAR einde in verschroeide aarde stijl. Rambo III Apache ingepikt en aanvallen maar hele russische kamp uitgerookt zo hahha

Wieroe & Waldo Dewanand D. & CO
Delftse Arisch Katten (SLAPend) legertje

----------------- REF eerdere posting topic lijk gevonden:
dewanand
Parlementsvoorzitter

dewanand's schermafbeelding

Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 2.166

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ongeveer een week na het intreden van de dood beginnen gassen, die door bacteriële en chemische processen worden geproduceerd, opzwelling van het dode organisme te veroorzaken. De bacteriën die tijdens het leven nuttig waren, zoals de bacteriën in het spijsverteringskanaal, keren zich na de dood tegen het lichaam. Nu gebruiken diezelfde bacteriën het dode lichaam als voedselbron. Door deze processen worden de interne organen vloeibaar. Binnen twee weken na intreding van de dood komen producten van ontbinding uit de lichaamsopeningen, zoals uit de mond, de neus, de anus en eventuele andere lichaamsopeningen (bijvoorbeeld wonden). De stank van rotting is op dit moment zeer sterk aanwezig. Binnen enkele weken zal door de druk van het gas dat in het lichaam wordt geproduceerd en dat niet kan ontsnappen weefsel openspringen, waarbij lichaamsinhoud (ontbindingsproducten) vrijkomen. Enorme hoeveelheden insectenlarven kunnen uit het lichaam komen als insecten eerder de kans hebben gekregen om hier eitjes te leggen. Aaseters kunnen op dit moment gemakkelijk delen van het lichaam wegnemen, doordat het lichaam geen vast geheel meer is. Indien het om een mens gaat, worden de vrijkomende vloeistoffen opgenomen door de kleding van de overledene, de kistvoering, het bedmatras, de vloer of de grond. Op dit moment is het lichaam een zeer onsamenhangend voorwerp geworden, dat niet meer herkenbaar zal zijn als het individu dat het tijdens zijn leven geweest is.


Ongelooflijk hoe snel het gaat, ontbinding, ontmanteling DOOD

Entropie gaat naar maximale waarde tov de omgeving.

jurgen conings: LEVEN DAT NIET WAARD WAS OM GELEEFD TE WORDEN.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 17:32   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

tldr
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 21:13   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
tldr

ja toch Vlaanderen??? heb geen goed beeld van dit kleine gebied.

Maar blank houden van Vlaanderen??? ik denk hier heel openhartig over, 100 % RASzuiver blank is een genetisch recessieve constitutie en voor mij heeft het een hogere waarde. Ik ben er nog niet helemaal uit ok. pb mij evt.

Jurgen Conings geef ik gelijk als hij wilde Vechten voor het Blank houden van Belgie, Europa, Nederland en het raszuiver houden van alle blanke baarmoeders in Neurenberger stijl. Ik wil meer weten over het hogere Blanke RAS en weet nog lang niet alles, ik weet te weinig.

HOOGSTE RESPEKT voor het raszuivere blanke RAS ok.

20 JUNI moet White (COCK) Power Day worden internationaal haha haha hh Ik ben sowieso mesjogge
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2021, 22:50   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

toch heel veel blanke zelfmoord drama's ok van hele gezinnen,
dus White Genocide Complot is harde feit

Hoe leuk is het om superieur blank Arisch te zijn in Nederland of Belgie??

Jurgen Conings werd erom gedwongen tot zelfmoord

is heel gek, de maatschappij dwingt veel mensen tot zelfmoord, en ik ben niet de enige ok, veel andere mensen, incl kinderen zijn vaak depressief, somber, suicidaal en verdrietig. De Maatschappij wil alleen SUPERMANNEN en de lagere, zwakke, gefaalde mannekes met mini piemels worden verstoten en verplicht tot zelfmoord, gehaat en verstoten.

The Weakest Men's Cock must perish and die!!!!!!

Kan het zijn dat Jurgen Conings impotent was of aan erectiele stoornissen leed ??

--------------------

https://www.businessinsider.nl/oud-b...fmoord-451395/

Schmittmann (ex-ABN) bracht vrouw en dochter om en pleegde zelfmoord
Oud-topman van ABN Amro, Jan Peter Schmittmann. Foto 7 Ditches TV, YouTube

Oud-bankier Jan Peter Schmittmann (57) heeft zaterdag zijn 57-jarige vrouw en zijn 22-jarige dochter Babette in hun villa in Laren om het leven gebracht en daarna de hand aan zichzelf geslagen.

Dat heeft de politie maandagavond bekendgemaakt. In de woning aan het Hoog Hoefloo is een afscheidsbrief gevonden.
Ernstig depressief

De familie wist dat de man aan ‘ernstige depressiviteit’ leed, maar kan niet bevatten dat hij dit heeft gedaan, staat in een verklaring die zij naar buiten bracht. “We zijn diep geschokt en verslagen door dit onvoorstelbare nieuws. Onze eerste zorg is nu de ondersteuning van de andere dochter van het gezin bij het verwerken van dit onbeschrijflijke verdriet”, aldus de familie.

Dochter Renée (25) was zaterdagmorgen niet thuis. De vader zou kort voor zijn daad nog een sms-bericht aan een vriend hebben gestuurd, waarin hij vroeg om zorg voor zijn oudste dochter.
Bekende sloeg alarm

De politie vond de drie lichamen in de villa, nadat een bekende alarm had geslagen. Forensisch rechercheurs zochten de hele dag naar sporen en hebben familie en vrienden gehoord. Zondag is sectie op de drie lichamen verricht, om uit te sluiten dat zij op een andere manier om het leven zijn gekomen.
ADVERTENTIE

Learn more

De politie wil niets zeggen over de doodsoorzaak van de drie of het tijdstip waarop ze zijn overleden. “Uit respect naar de familie”, aldus een woordvoerster. Het is nog niet bekend wanneer de uitvaart is, maar die zal naar alle waarschijnlijkheid in besloten kring plaatshebben. In Laren en in bankkringen is geschokt gereageerd op het drama. Burgemeester Elbert Roest van Laren heeft contact met de familie.
Vertrekpremie Jan Peter Schmittmann

Oud-bankier Schmittmann werkte tussen 1983 en 2009 bij ABN Amro en werkte zich uiteindelijk op tot bestuursvoorzitter in Nederland in 2003. Hij maakte mee dat ABN Amro werd opgekocht door het consortium van Royal Bank of Scotland, Santander en Fortis. Hij mocht blijven, maar verloor alsnog zijn baan toen ABN Amro werd genationaliseerd.

Na de nationalisatie stapte oud-minister van Financiën Wouter Bos naar de rechter om te voorkomen dat Schmittmann een vertrekpremie mee zou krijgen van 16 miljoen euro. ABN Amro wilde hem maximaal 2,4 miljoen euro meegeven. Uiteindelijk ving Schmittmann 8 miljoen euro.

https://www.businessinsider.nl/oud-b...fmoord-451395/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2021, 00:24   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ik weet niet goed of jurgen conings nou openlijk Pro White Race was ok.

Er is wel een groot verschil tussen Pro White Race zijn en

gewelddadig, bloeddorstig, meedogenloos Hitleriaans Fascistisch zijn en dus absoluut en blind vol JODENHAAT geloven in blanke Arische Ubermenschen.

Jurgen Conings was absoluut GEEN JODENhater of is hier niets over bekend??

Alle Parameters ok moet je analyseren in het brein van een crimineel, moordenaar, terrorist, geweldenaar enz HET LEITMOTIV

Echte Rambo killers, en seriemoordenaars gaan nooit vooraf of achteraf iets rond bazuinen over het vermoorden van iemand en namen rondstrooien van hun zwarte lijst. Ik heb hier zelf ervaring mee en maakte vroeger ook plannen om diverse politici af te maken, als illegaal ok, gelukkig onder psychiatrische behandeling gesteld, eenzaam opgenomen 5 maanden psychiatrische kliniek 1990 anders was ik nu zeker ook allang dood of levenslang in TBS opgesloten, Type A Cellen.

hier posting ok, ja onderin idee 1000 standbeelden van jurgen conings maken v prive tuinen en prive parkjes. Is je goed RECHT als vrije blanke burger ok. EER alle Pro White Race Strijders en Martelaars want die krijgen jullie van de blanke goden en blanke godinnen denk ik vaak, conform de theorie van Biljoenen Nano scale Cosmic Creators. Ik weet niet of dit waar is, en kan ook niet bewijzen dat het onwaar is. We don't know it//////////////

------------------------------
Oud Gisteren, 21:19 #270
dewanand
Parlementsvoorzitter

dewanand's schermafbeelding

Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 2.201

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Overal waar men ten lande gaat, rijdt of staat kan men kruisjes, foto's, spandoeken, kunstwerkjes, kaarsjes, ... zien staan, hangen, liggen, .... waar mensen zijn verongelukt, zichzelf het leven hebben ontnomen, zijn verdwenen, ... en komen mensen af en toe samen ... maar voor de Jurgen mag het niet ... want hij zag met eigen ogen wat de islam veroorzaakt in de landen waar de religie het voor het zeggen heeft en zag ze hier ook oprukken wat hem 'extreem rechts' maakte ...

Net nu haalt de islam dankzij een wereldvreemde Gentse rechter weer een slag thuis. In Merelbeke mag men in boerikini in het gemeentelijk zwembad. Een Antwerpse rechter had nochtans reeds anders geoordeeld over een gelijkaardige zaak maar blijkbaar telt precedentwerking niet als het de sharia-aanhangers uitkomt. Religie gaat voor op alles.

Ja U heeft gelijk, hier bij Delft Zuid Station, nu Delft Campus zag ik regelmatig bloemen, kaarsjes, briefjes op plekken waar mensen zelfmoord pleegden door voor de trein te springen, allerlei rassen pleegden hier zelfmoord. Zelfmoordspot tussen Schiedam en Delft Zuid, en er patrouilleren al jaren preventie agenten hier, zelf meegemaakt tijdens nachtelijke fietstochten hier in depressieve toestand. Zelf wilde ik vaak ook zelfmoord hier plegen.

Maar Jurgen Conings nu zo discrimineren is misdadig, heeft niets te maken met 'extreem rechts' of 'Hitleriaanse fascisme',

Gewoon netjes, beschaafd, openbaar Pro White Race zijn is absoluut geen fascisme of extreem rechts of KKK of Nazisme ok.
En ik ken veel normale Pro White Race Lovers persoonlijk, ook zwarte Hindoe en Neger meiden zijn vaak Pro White Race Cock Lovers, omdat zij willen evolueren en ik heb het vaak met deze meiden besproken en geef hen gelijk. Zelf ook met veel blanke homo/ bi mannen in bed gelegen.

Gewoonweg discriminatie van een eerlijke militair uit het Belgische leger, die doet wat zijn Blanke Belgische VOLK en RAS van hem verwacht, nu is hij een volksheld en martelaar, heeft hij verdiend ok.

Wat mij betreft, doe dit:

maak 1000 standbeelden van Jurgen Conings, diverse formaten van klei, gips, metalen, en zet deze gewoon in de tuintjes van normale Pro White Race Lovers, in heel Europa. Verkoop het dan, zoek kunstenaars die dit project willen starten, kunnen ze verkopen ook internationaal. Democratie is wat het (inheemse Blanke) VOLK en RAS wil in heel Europa, zo werkt dit ook in Japan, INdia, China, heel Afrika, Antartica bij de penguins, in mieren kolonies, Termieten forten, giftige bijen kolonies, enz enz. MIeren zijn democratischer dan mensen hahaha ik ben gek.
__________________
Kritisch Podium Dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2021, 00:00   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ik begin nu toch te geloven dat blanken een hoger zgn MESTIK(QJ) RAS moeten zijn op aarde, en de hele theorie is toch nog niet af.

ik wil weten waarom blanken bestaan en waarom ik niet als hogere blanke man geboren ben.

Mijn kat, Wieroe heeft mij geholpen nu ok en ik beschik over katten kennis.
Het is toch waar dat katten alles weten en dat een Kat toch perfekter is dan ons als mensaapjes.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 19:39   #7
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Drink een glaasje Gramaxone mijn beste.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juli 2021 om 19:41.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2021, 15:08   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Drink een glaasje Gramaxone mijn beste.
haha haha joh,Frankenstein;9718310] meen je dat wel?? Wil je mij dood hebben?? hahha hhaha johciie
ik wilde ook honderden keren zelfmoord plegen ok, geloof mij, heb minstens 4000 pagina's aan zelfmoord mails en teksten, maar raraara waarom mocht ik NIET DOOD gaan?? Elke week denk ik aan zelfmoord al jarenlang, maar raad eens waarom ik NIET DOOD mag gaan nu???

Koop jij een australisch zelfmoord pakketje voor mij en Wieroe met kerst dit jaar?? is net 600 USdollars. google ons dan ivnd je ons woonadres.

veel hindoes maakten mij altijd al dudielijk om zelfmoord te plegen ok. en als ik hen weer belde dan klaagden zij van 'jij zou toch zelfmoord plegen waldo, waarom bel je nu?', en legden telefoon keihard neer.

ja de dood is mooi, ik ben allang dood gegaan, ben nu al halfdood en minder dan 50 % levend.

ben al ongeneeslijk ziek dus het lijden zal niet lang meer duren, mijn familie heeft mij alvast al begraven en gecremeerd en ik leef helemaal eenzaam en alleen met Wieroe. Niemand zal mij nog bellen voor iets sociaals of een feestje. Dus ik ben al dood in sociale en maatschappelijke zin.

Helaas Frankenstein monstertje ik mocht niet dood gaan, al in 1990 in psychiatrische kliniek wilde ik echt dood gaan, maar HET MOCHT NIET. Permission For Suicide DENIED by Altecrea and ALLAH ok, echt waar. Ik kom uit dodenwerelden.

Help mij Frankenstein;9718310] ga in kerken, moskeen, mandirs tienmaal per week luidop bidden voor mijn dood tot alle hogere blanke goden en godinnen uit alle religieen. De goden zijn toch lange, sterke, grootgeschapen, super intelligente, super potente, superieure blanke mannen denk ik. The GODS are Whites.

Ik ben al dood.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2021, 22:39   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Gaat snel zeg, Jurgen conings is al in vergeetbak gedumpt, zielig einde.
Ik geloof dat leven beter is dan niet leven, geleerd uit space 1999, o ja die uitzending uit 70er jaren heb ik nu op blu ray moet morgen naar kijken. Captain koenig zegt dat tegen aliens, is vd serie episode II met maya.

Jurgen Conings pleegde zelfmoord, ok maar is dat wel bewezen???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 05:43   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

De Jurgen mag dan gedumpt zijn in de forumvergeetput, hij gaat de geschiedenis in als de man die België te kijk zetten zoals niemand anders hem dat ooit voordeed.

Mijn dankbaarheid zal hem eeuwig achtervolgen.

De volgendéééééé!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 10:38   #11
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De Jurgen mag dan gedumpt zijn in de forumvergeetput, hij gaat de geschiedenis in als de man die België te kijk zetten zoals niemand anders hem dat ooit voordeed.

Mijn dankbaarheid zal hem eeuwig achtervolgen.

De volgendéééééé!
2
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 19:54   #12
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
2
Ik dacht, ik ga volgende maand en daarmee 1 jaar later 3 zetten, maar het jeukt teveel dus ik doe dat nu al:
3
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 20:08   #13
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik dacht, ik ga volgende maand en daarmee 1 jaar later 3 zetten, maar het jeukt teveel dus ik doe dat nu al:
3
Ik blijf met mijn twee voeten op de grond.
En, ik leef nog.
Lonely wolfs zijn soms helden. Het duurt niet lang.
Uiteindelijk zijn het niet meer dan losers.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 20:11   #14
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De Jurgen mag dan gedumpt zijn in de forumvergeetput, hij gaat de geschiedenis in als de man die België te kijk zetten zoals niemand anders hem dat ooit voordeed.

Mijn dankbaarheid zal hem eeuwig achtervolgen.

De volgendéééééé!
Wil je in zijn voetsporen treden?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 18:52   #15
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Feestdag van de complotdenkende marginalen.
Als ge hem als mens zo wilt eren, tjah...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be