Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2021, 13:52   #41
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja door de nieuwe theorievorming ben ik anders gaan denken over raszuivere blanken en daarom is het blank houden van Nederland voor mij nu belangrijker geworden.

blanken zijn hogere wezens, ik moet de hele theorie verder uitwerken in boekvorm.

Waarom blanken bestaan is mijn hoofddoel, zonder blanken zou er nu geen wereldbeschaving zijn op aarde.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 13:55   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja door de nieuwe theorievorming ben ik anders gaan denken over raszuivere blanken en daarom is het blank houden van Nederland voor mij nu belangrijker geworden.

blanken zijn hogere wezens, ik moet de hele theorie verder uitwerken in boekvorm.

Waarom blanken bestaan is mijn hoofddoel, zonder blanken zou er nu geen wereldbeschaving zijn op aarde.
Hebt gij al eens gezien waar blanke darwinisten toe in staat zijn?
White supremacy is geen hol begrip maar de vrucht van dat westers gedrocht; waarvan ze het meeste werk schaamteloos uit,handen van creationisten stalen, verdraaiden en nu verbeelden in de vader van dat wetenschappelijk racisme -> darwin. Wat die incestueuze bijdroeg is vandaag gecensureerd -te racistisch- en het bewezen werk van creationisten werd schaamteloos aan het kamp van die elitaire evil lucionisten gekoppeld. Geen beschaving is in hen, alleen machtszucht die de dood en verderf brengt. Zij stelen schaamteloos de vrucht van een ander, dat maakt ze niet de uitvinder of ontdekker daarvan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 september 2021 om 14:15.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2021, 05:58   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hebt gij al eens gezien waar blanke darwinisten toe in staat zijn?
White supremacy is geen hol begrip maar de vrucht van dat westers gedrocht; waarvan ze het meeste werk schaamteloos uit,handen van creationisten stalen, verdraaiden en nu verbeelden in de vader van dat wetenschappelijk racisme -> darwin. Wat die incestueuze bijdroeg is vandaag gecensureerd -te racistisch- en het bewezen werk van creationisten werd schaamteloos aan het kamp van die elitaire evil lucionisten gekoppeld. Geen beschaving is in hen, alleen machtszucht die de dood en verderf brengt. Zij stelen schaamteloos de vrucht van een ander, dat maakt ze niet de uitvinder of ontdekker daarvan.
Volgens de volgende tekst zou dat waar men zoveel over bezig is de laatste tijden en dat is racisme uit een totaal andere hoek komen.

Racisme en discriminatie is niet een Europese uitvinding,maar een islamitische.

Men gaat daar zelfs nog een stapje verder ...

Het nieuwe linkse fascisme wordt vandaag de dag ontwikkeld onder het mom van mondiaal bestuur, bio-veiligheid, het ‘Nieuwe Normaal’, de ‘New Deal for Nature’ en de ‘Vierde Industriële Revolutie’

Het inschatten van de bovenstaande teksten op de sites dat laat ik aan de lezers van de teksten zelf over. Misschien rijst daarbij wel het 'probleem' dat er velen zijn die de 'waarheid' niet verdragen?

Je zou naast dat alles ook de vraag kunnen stellen: waarheid waar ben je?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2021 om 06:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2021, 06:05   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja door de nieuwe theorievorming ben ik anders gaan denken over raszuivere blanken en daarom is het blank houden van Nederland voor mij nu belangrijker geworden.

blanken zijn hogere wezens, ik moet de hele theorie verder uitwerken in boekvorm.

Waarom blanken bestaan is mijn hoofddoel, zonder blanken zou er nu geen wereldbeschaving zijn op aarde.
Bij onze noorderburen zien sommigen het zo ...

Minder, minder! ‘Meerderheid Nederlanders wil flink bezuinigen op kostenverslindende ontwikkelingshulp en migratie’

De Nederlanders zijn "het paard van troje" meer dan beu?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2021 om 06:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2021, 08:16   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Volgens de volgende tekst zou dat waar men zoveel over bezig is de laatste tijden en dat is racisme uit een totaal andere hoek komen.

Racisme en discriminatie is niet een Europese uitvinding,maar een islamitische.

Men gaat daar zelfs nog een stapje verder ...

Het nieuwe linkse fascisme wordt vandaag de dag ontwikkeld onder het mom van mondiaal bestuur, bio-veiligheid, het ‘Nieuwe Normaal’, de ‘New Deal for Nature’ en de ‘Vierde Industriële Revolutie’

Het inschatten van de bovenstaande teksten op de sites dat laat ik aan de lezers van de teksten zelf over. Misschien rijst daarbij wel het 'probleem' dat er velen zijn die de 'waarheid' niet verdragen?

Je zou naast dat alles ook de vraag kunnen stellen: waarheid waar ben je?
Darwin is gewoon de verpersoonlijking van het racisme.
Waar Jezus het evenbeeld van genade was, vinden we in Darwin de geest van racisme terug die het westen tot die wanddaden dreef. Na Hitler ging er een lichtje aan dat ze misschien het onderwijs van sociaal Darwinisme moesten opschonen. En racisme werd eindelijk erkend als slecht, door Darwin werden mensen gezien als beesten en hadden ze dus geen mensenrechten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2021, 14:44   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Darwin is gewoon de verpersoonlijking van het racisme.
Waar Jezus het evenbeeld van genade was, vinden we in Darwin de geest van racisme terug die het westen tot die wanddaden dreef. Na Hitler ging er een lichtje aan dat ze misschien het onderwijs van sociaal Darwinisme moesten opschonen. En racisme werd eindelijk erkend als slecht, door Darwin werden mensen gezien als beesten en hadden ze dus geen mensenrechten.
Sociaal Darwinisme

Darwins drijfveren ... geloof, racisme & passie
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be