Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 september 2021, 17:54   #7201
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
weer expres een verkeerde interpretatie van mijn woorden geven
Oh, waar? Ik schrijf dat ik uw "mening" een foute interpreatie vind, of gewoon blatante leugens. U weerlegt die stelling niet en komt af met een op de man spelende dooddoener
Citaat:
trollen dus.
Bedankt, u bent goed bezig.
Citaat:
Israel is volledig de eigen bood gaan varen los van de VN .
Met recht en reden, want de Arabische liga had door dat militair alleen het niet ging werken, maar oliedollars in de zakken van VN bureaucraten waren een bruikbare investering.
Citaat:
Het is al heel lang zo dat Israel bezig is met het verdrijven van Palestijnen en op veel grotere schaal dan de Liga ooit deed, en veel recenter.
De Arabische Liga begon.
En weerom, het is duidelijk, "Succes" is een vies woord voor u.
Citaat:
en dat keur ik dus af , en dat dit geen invloed heeft op Israël doet daar niets aan af.
Ik keur uw negeren van feiten ook af, maar ik ga u niet verplichten anders te zijn/doen/schrijven/denken. Ik vind deze situatie gewoon leuk.
Citaat:
Omdat zij nog steeds geen burgers van een staat zijn geworden , daarom en niets anders.
Niemand in de Moslimwereld wil de Palestijnen. Hoekandana? Is de hoofdmoot soms afvallige of zelfs christene? Of is de hoofdmoot gewoon een mens die van eten stront maakt zonder veel bijgevoegde waarde?
Citaat:
Ik vind onderdrukking geen succesverhaal van een onderdrukker . u wel .
Mis, onderdrukken moet een succes zijn, en dat zal de geschiedenis wel uitwijzen.
In de tussentijd bestaat de Staat Israhel, en zijn de Palestijnen of kampbewoners, of Gaza-schietschijven, of burgers in andere landen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 09:28   #7202
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat Israel allemaal vind is uw essentie van het verhaal , niet de mijne.


totale onzin , dat kunnen ze niet flikken!! ik ga niet eens uitleggen waarom ze dat niet kunnen .
Het is een waanidee met als doel hun huidige optreden te rechtvaardigen , meer niet.
Wat ze 'kunnen' is een veelvoud van wat ze doen.
Moest Hamas er op 1 of andere wijze ondanks de blokkade erin slagen om toch terug enkele volle bussen in Israël op te blazen, of een paar pizzeria's, dan denk ik dat je een militair antwoord zou krijgen waarbij de destructie van 'Protective Edge' uit 2014 kinderspel zou lijken.

De blokkade, plus systematische retaliaties na ELKE aanval is het lichtste antwoord dat mogelijk is. Minder doen dan dat, is in het kamp van de losers gaan zitten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 14:01   #7203
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Toen Hiltler alle joden succesvol onderdrukte , was dat reden om hem daarin te steunen en bejubelen ?
Zo succesvol is dat niet geweest he, anders had je die discussie hier niet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 14:02   #7204
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wanneer dictaturen succesvol hun volk uit buiten , is het dan een goede zaak ?
Dat hangt af aan welke kant je zit he

A slaat B ineen, is dat goed of slecht ?

Voor A is dat goed, voor B is dat slecht he. Wat een vraag.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 september 2021 om 14:03.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 22:51   #7205
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat hangt af aan welke kant je zit he

A slaat B ineen, is dat goed of slecht ?

Voor A is dat goed, voor B is dat slecht he. Wat een vraag.
Nergens geef ik aan dat u behoort tot 1 van de 2 partijen . Als buitenstaander(hetgeen hier aan de orde is) , waar kiest u dan voor en waarom?
En welke principes liggen daaraan ten grondslag.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 23:04   #7206
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zo succesvol is dat niet geweest he, anders had je die discussie hier niet.
Het was jaren lang succesvol , dus dan moesten we in die periode voorstander zijn een toen het fout liep opeens weer tegenstander?
u kunt ook hele andere overwegingen maken. In het geval van de joden toen was er ruim voldoende reden om tegen Hitler te zijn ongeacht wel of geen succes . Waarom zou het succes van een partij voor een buitenstaander van belang zijn?

En zo ben ik ook tegen het momenteel succesvolle Israelische beleid , en dat is gebaseerd op morele principes.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 23:18   #7207
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het was jaren lang succesvol , dus dan moesten we in die periode voorstander zijn een toen het fout liep opeens weer tegenstander?
Nope. Maar, hoe zou u dan reageren op de acties van het Stalinistische regime? Dat is wel wat langer blijven doorgaan nietwaar.
Citaat:
u kunt ook hele andere overwegingen maken. In het geval van de joden toen was er ruim voldoende reden om tegen Hitler te zijn ongeacht wel of geen succes . Waarom zou het succes van een partij voor een buitenstaander van belang zijn?
En de geallieerden zijn tegen de nazi's opgekomen omdat die arme joden, zigeuners ,politieke opposanten , homo's en nog een paar minderheden verdrukt werden.
Of was dat omdat de andere leiders de hete adem in hun nek voelden en hun macht bedreigd zagen?
Citaat:
En zo ben ik ook tegen het momenteel succesvolle Israelische beleid , en dat is gebaseerd op morele principes.
Uw morele principes, daar eet geen enkele Palestijn een betere boterham door.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 23:27   #7208
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat ze 'kunnen' is een veelvoud van wat ze doen.
Moest Hamas er op 1 of andere wijze ondanks de blokkade erin slagen om toch terug enkele volle bussen in Israël op te blazen, of een paar pizzeria's, dan denk ik dat je een militair antwoord zou krijgen waarbij de destructie van 'Protective Edge' uit 2014 kinderspel zou lijken.

De blokkade, plus systematische retaliaties na ELKE aanval is het lichtste antwoord dat mogelijk is. Minder doen dan dat, is in het kamp van de losers gaan zitten.
Het gaat er om dat u in dit criminele gedrag van Israel gelooft en ook in hun praatjes over enorme dreigingen, terwijl elke boer kan zien dat de blokkade een veel ernstigere zaak is dan kinderraketjes en ballonetjes. De hoofdmisdaad is de bezetting en blokkade , en niet de reactie hierop en het verzet er tegen.

Laat de Israelische misdaden weg en doe net of de ander jou zo maar aanvalt , dat is wat u continu verkondigd. hypocrisie on steroids ! Al meer dan 70 jaar werkt de geweldige stoere harde aanpak (waar u chief cheerleader van bent) van Israel niet

Het is natuurlijk verboden om hier te kijken naar het leed van Palestijnen want dat zijn untermenschen die nog moslim zijn ook. En stel je voor dat je uit morele overwegingen negatief over Israel oordeelt , dan krijg je te horen dat dit israel niet interesseert(alsof het daar om draait voor mijn mening)
oordeeld
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 21:34   #7209
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het gaat er om dat u in dit criminele gedrag van Israel gelooft en ook in hun praatjes over enorme dreigingen, terwijl elke boer kan zien dat de blokkade een veel ernstigere zaak is dan kinderraketjes en ballonetjes. De hoofdmisdaad is de bezetting en blokkade , en niet de reactie hierop en het verzet er tegen.
Even rechtzetten. Volgens Israël is de blokkade niet misdadig, maar wettelijk geregeld. Door die blokkade voelen de Israëli burgers zich veiliger.
Het gebrek aan geslaagde terreuraanslagen in Israël is daar het bewijs van.

Citaat:
Laat de Israelische misdaden weg en doe net of de ander jou zo maar aanvalt , dat is wat u continu verkondigd. hypocrisie on steroids ! Al meer dan 70 jaar werkt de geweldige stoere harde aanpak (waar u chief cheerleader van bent) van Israel niet .
Israël bestaan nog steeds, dus uw argumentatie is gewoon uw interpretatie en wensdenken tot nu toe.
Citaat:
Het is natuurlijk verboden om hier te kijken naar het leed van Palestijnen want dat zijn untermenschen die nog moslim zijn ook. En stel je voor dat je uit morele overwegingen negatief over Israel oordeelt , dan krijg je te horen dat dit israel niet interesseert(alsof het daar om draait voor mijn mening)
oordeeld
U mag naar het leed van de Palestijnen in Gaza kijken. Maar net zoals de rest van de wereld doet u er weinig aan.
Vooral de leiders van de Dar-El-Islam zijn hier zeer cynisch in. Voor een paar € 1 000 000 per jaar kopen ze een eeuwigdurende bloedende wonde in de buik van Israël. Een koopje als het ware.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2021, 20:18   #7210
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Even rechtzetten. Volgens Israël is de blokkade niet misdadig, maar wettelijk geregeld. Door die blokkade voelen de Israëli burgers zich veiliger.
Volgens misdadigers maffia stijl, zijn hun daden nooit misdadig, maar noodzakelijk en de enigste manier om hun doel te bereiken.

Bij u telt alleen wat de van misdaad beschuldigde partij er van vind.

Citaat:
Het gebrek aan geslaagde terreuraanslagen in Israël is daar het bewijs van.
die hebben plaatsgemaakt voor 'raketten' die doden veroorzaken , en een voortzetting van het conflict plus het kweken van fanatieke anti Israel bevolking.

Citaat:
Israël bestaan nog steeds, dus uw argumentatie is gewoon uw interpretatie en wensdenken tot nu toe.
Ik sprak helemaal niet over het voortbestaan van Israel , dat beschouw ik als hun recht en staat voor mij niet ter discussie. wat is er dan wensdenken aan wat ik zeg ? na 70 jaar is er nog steeds geen oplossing of vrede , dat is een feit .

Citaat:
U mag naar het leed van de Palestijnen in Gaza kijken. Maar net zoals de rest van de wereld doet u er weinig aan.
Een mening heet dat . En de rest van de wereld kan er weinig aan doen omdat de VS achter Israel staat en te veel macht heeft. Was dit niet zo geweest dan had men in Israel hele andere keuzes moeten maken, een stuk verstandigere keuzes naar mijn idee.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2021, 20:50   #7211
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Volgens misdadigers maffia stijl, zijn hun daden nooit misdadig, maar noodzakelijk en de enigste manier om hun doel te bereiken.
Zelfs de meest doorwinterde maffioso weten dat wat ze doen tegen de lokale wetten is.
En dat is het verschil tussen misdaadorganisaties en overheden.
Citaat:
Bij u telt alleen wat de van misdaad beschuldigde partij er van vind.
Zolang het mij niet schaad, zelfs dat niet.
Citaat:
die hebben plaatsgemaakt voor 'raketten' die doden veroorzaken , en een voortzetting van het conflict plus het kweken van fanatieke anti Israel bevolking.
En visa versa.
Citaat:
Ik sprak helemaal niet over het voortbestaan van Israël , dat beschouw ik als hun recht en staat voor mij niet ter discussie. Wat is er dan wensdenken aan wat ik zeg ?
Uw hele betoog laat geen twijfel. U bent van mening dat Israël terug naar de enclaves van 1948 zou herleid moeten worden.
Citaat:
Na 70 jaar is er nog steeds geen oplossing of vrede , dat is een feit .
Klopt als een bus, zolang er strijdende partijen in dat conflict zijn, zal er geen oplossing uit de bus komen.
Citaat:
Een mening heet dat . En de rest van de wereld kan er weinig aan doen omdat de VS achter Israël staat en te veel macht heeft.
Wat is te veel macht? Hun goesting kunnen doen tegen uw zin in?
Citaat:
Was dit niet zo geweest dan had men in Israel hele andere keuzes moeten maken, een stuk verstandigere keuzes naar mijn idee.
Dat zou kunnen, maar het is voorlopig niet zo.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:06   #7212
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Ik zie het als een zwakte als men niet in staat is de boel veiliger te maken op een andere manier als gaan onderdrukken . Het blijft zo maar voort modderen want ze doen er alles aan hun vijand te behouden door ze als untermenschen te blijven beschouwen.

Hoe veilig is dat in de toekomst ? dat is risky as hell
De kans is reëel dat dit nadelig kan uitpakken. Dat is een risico analyse , geen wensdenken!

Wat ik wens is dat palestijnen normaal kunnen leven en niet ten koste van Israel. Waarom zou je als buitenstaander het idiote beleid van Israel toejuichen?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:13   #7213
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Klopt als een bus, zolang er strijdende partijen in dat conflict zijn, zal er geen oplossing uit de bus komen.
Ik zie het niet als strijdende partijen maar als een onderdrukkingssituatie. Verzet tegen bezetting en voor het recht op zelfbeschikking , is dat een oorlog?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:26   #7214
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
En de geallieerden zijn tegen de nazi's opgekomen omdat die arme joden, zigeuners ,politieke opposanten , homo's en nog een paar minderheden verdrukt werden.
Of was dat omdat de andere leiders de hete adem in hun nek voelden en hun macht bedreigd zagen?
Voor de bevolkingen van de geallieerde landen was en is die onderdrukking wel degelijk van belang. Als de leiders een andere agenda hebben dan is daar iets mis mee .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:26   #7215
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik zie het niet als strijdende partijen maar als een onderdrukkingssituatie.
Ik zie hier een strijd tussen tussen verschillende partijen, waarbij de gewone Palestijn als pasmunt gebruikt word.
Citaat:
Verzet tegen bezetting en voor het recht op zelfbeschikking , is dat een oorlog?
Dat is te bekijken nadat er een duidelijke winnaar is.
Indien de bezetter wint, is het een verovering.
Als de verzetsstrijders winnen, is het een bevrijding.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:34   #7216
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Voor de bevolkingen van de geallieerde landen was en is die onderdrukking wel degelijk van belang. Als de leiders een andere agenda hebben dan is daar iets mis mee .
Dat is geen antwoord he.

Maar om het voor u duidelijk te maken.
De geallieerden zijn alvast niet ten strijde getrokken tegen Nazi Duitsland om de arme onderdrukte Joodjes te gaan helpen. Toen de geallieerde troepen (de VS, Britse en Canadese troepen, dus, met een handjevol Polen) de concentratiekampen tegenkwamen was hun verbazing wel de moeite. Men had er wel van gehoord, maar dat het zo erg was, dat was niet aan de orde.

Vanuit de Sovjet kant kwam er pas nieuws over dit soort van situaties -voor de Sovjets heel normaal- toen het propagandawaarde ten opzichte van het "westen" kreeg.

Neen, de VS is pas hard gaan meeknokken na 7 december 1941. En had ome penseelsnorretje geen oorlog verklaart aan de VS om de steun aan de Japanse bondgenoot te betuigen, en Paukenslag in zijn broek gehouden, dan had de VS waarschijnlijk alleen materiele steun duur blijven verkopen aan de Britten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2021, 16:11   #7217
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zie hier een strijd tussen tussen verschillende partijen, waarbij de gewone Palestijn als pasmunt gebruikt word.
Ik zie een oppermachtige partij die een volk onderdrukt omdat ze zo nodig willen uitbreiden.
Citaat:
Dat is te bekijken nadat er een duidelijke winnaar is.
Indien de bezetter wint, is het een verovering.
Als de verzetsstrijders winnen, is het een bevrijding.
De term oorlog is in dit geval in ieder geval zeer misleidend. 1 van de 2 partijen heeft al alles te zeggen over de andere, het gebied is al bezet .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 september 2021 om 16:18.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2021, 20:10   #7218
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik zie een oppermachtige partij die een volk onderdrukt omdat ze zo nodig willen uitbreiden.
Maar dan toch niet in Gaza. Dat lapke ellende willen ze nu net niet. Nog beter, zelfs Egypte wil dat gebied niet.
Citaat:
De term oorlog is in dit geval in ieder geval zeer misleidend. 1 van de 2 partijen heeft al alles te zeggen over de andere, het gebied is al bezet .
Hamas heeft de oorlog verklaart aan Israël.
Dat Hamas nog steeds probeert, getuigd van hardnekkigheid en nog andere eigenschappen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2021, 20:04   #7219
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar dan toch niet in Gaza. Dat lapke ellende willen ze nu net niet. Nog beter, zelfs Egypte wil dat gebied niet.
Er valt helemaal geen gebied te willen , het is niet van hen. Gaza moet onder controle blijven zodat het Israelische veroverings project op de Westbank kan doorgaan.

Hamas heeft de oorlog verklaart aan Israël.[/quote] dat zal best maar daarmee vind ik het nog steeds geen oorlog .
Citaat:
Dat Hamas nog steeds probeert, getuigd van hardnekkigheid en nog andere eigenschappen.
Wat hamas zou moeten doen is hun bevolking onafhankelijk van Israel maken ,en dat proberen ze . Wat voor wonderlijke redenen had u dan in gedachte ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 18:10   #7220
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.371
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er valt helemaal geen gebied te willen , het is niet van hen.
Oh, een land kan geen gebied willen? Damn, waarom is De Krim dan veranderd van "eigenaar". Om maar 1 recent voorbeeld te geven (is het al niet te lang geleden voor u?)
Citaat:
Gaza moet onder controle blijven zodat het Israelische veroverings project op de Westbank kan doorgaan.
Gaza moet zich niet moeien met Israël, vind Israël. En kunnen dat nog afdwingen ook.
Citaat:
dat zal best maar daarmee vind ik het nog steeds geen oorlog .
Wat u vind zal de doorsnee Gazaan kalfsworst wezen.
Citaat:
Wat hamas zou moeten doen is hun bevolking onafhankelijk van Israel maken ,en dat proberen ze . Wat voor wonderlijke redenen had u dan in gedachte ?
Dat Hamas gewoon een NGO is, waarvan de "leiding" normale NGO dingen doet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be