Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2018, 21:26   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik zal je nu iets heel tricky leren. Hoe praat ik met een vrouw.... Het zijn geen praktische probleemoplossers die zich baseren op logica en de rede.

Je moet er heel indirect weer met praten zoals tegen iemand heel dom of een kind. Maar een kind kan je nog iets leren, je appelleert op zijn logica en redeneervermogen.

Vrouwen kan je niet eens iets leren. Het enige dat die boeit is status en emotie. Dus je moet heel de tijd zeggen zoals tegen een idioot: "ja, ik begrijp het schatje."

Heel indirect want anders is hun fijne ego gelijk in frennen vaneen gestampt. Er valt niets te winnen buiten als je op seks uit bent.

Als je veel met vrouwen praat adapteer je dit soort gesprekken snel. Praat over status (veel consumeren en een belangrijke bitch zijn) of speel de emotionele tampon.

"Ooh, ik voel met je mee baby."(Niet gemeend natuurlijk.)

Je kan niet afkomen met een directe vraag zoals "hoe laat is het?" Dan gaan ze gelijk vragen waarom je dat vraagt.

Ze zien het praktische niet.

Dus je moet nooit afkomen met iets directs en iets bijbrengen is ook al uitgesloten want ze verstaan het toch niet.

Je moet met vrouwen praten omdat je nu éénmaal deel uitmaakt van de maatschappij en vrouwen horen daar ook bij. Je moet alleen weten wat je eraan hebt.

Status, emotie en indirectie zijn hier de sleutelwoorden.

Als je over iets anders praat is het niet interessant...
Hmmm... . Indien jij altijd de vrouwen op die manier verbaal benadert, dan vrees ik dat ze je héél snel doorzien. Je onderschat hen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 22:02   #22
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik zal je nu iets heel tricky leren. Hoe praat ik met een vrouw.... Het zijn geen praktische probleemoplossers die zich baseren op logica en de rede.

Je moet er heel indirect weer met praten zoals tegen iemand heel dom of een kind. Maar een kind kan je nog iets leren, je appelleert op zijn logica en redeneervermogen.

Vrouwen kan je niet eens iets leren. Het enige dat die boeit is status en emotie. Dus je moet heel de tijd zeggen zoals tegen een idioot: "ja, ik begrijp het schatje."

Heel indirect want anders is hun fijne ego gelijk in frennen vaneen gestampt. Er valt niets te winnen buiten als je op seks uit bent.

Als je veel met vrouwen praat adapteer je dit soort gesprekken snel. Praat over status (veel consumeren en een belangrijke bitch zijn) of speel de emotionele tampon.

"Ooh, ik voel met je mee baby."(Niet gemeend natuurlijk.)

Je kan niet afkomen met een directe vraag zoals "hoe laat is het?" Dan gaan ze gelijk vragen waarom je dat vraagt.

Ze zien het praktische niet.

Dus je moet nooit afkomen met iets directs en iets bijbrengen is ook al uitgesloten want ze verstaan het toch niet.

Je moet met vrouwen praten omdat je nu éénmaal deel uitmaakt van de maatschappij en vrouwen horen daar ook bij. Je moet alleen weten wat je eraan hebt.

Status, emotie en indirectie zijn hier de sleutelwoorden.

Als je over iets anders praat is het niet interessant...
Kun jij eigenlijk gewoon antwoorden op de vraag zonder in een epistel te verzanden ?

Los daarvan is je bovenstaande tekst volledig los van de realiteit. Of toch van mijn realiteit. Mijn ervaringen met vrouwen zijn stukken positiever dan jij het tracht voor te stellen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 22:07   #23
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hmmm... . Indien jij altijd de vrouwen op die manier verbaal benadert, dan vrees ik dat ze je héél snel doorzien. Je onderschat hen.
Ik hoop echt dat hij vrouwen - en mannen ook trouwens - op een andere manier aanspreekt dan dat hij hier bezig is.

Nou ja, ieder zijn stijl uiteraard.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be