Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2019, 21:08   #121
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die migrantjes verdwijnen hier ook in de cel hoor.
waarom zit jij nog niet in den bak? Een bewezen dief.
We zijn gewoon te braaf voor migranten zoals jij. Dat is ons probleem. Die Thais hebben groot gelijk
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 21:17   #122
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
waarom zit jij nog niet in den bak? Een bewezen dief.
We zijn gewoon te braaf voor migranten zoals jij. Dat is ons probleem. Die Thais hebben groot gelijk
Ik ben geen migrant en hou nu uw smoel.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 21:53   #123
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar Bemmetje, als er "hier" zo iets gebeurd is dat "cultuur" en moet je er begrip voor hebben dat die arme migrantjes het gewoon niet begrepen hebben.
Als ze zelf naar daar gaat terwijl ze geen jota begrijpt van de Thaise taal kan ze wel nog altijd een succesvolle carriere uitbouwen in Pataya in de Glory Holes. Daar ziet toch niemand de vetrandjes en de Bibendum-buik van al dat Mac Do vreten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 21:56   #124
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik ben geen migrant en hou nu uw smoel.
je bent hier niet geboren. Dus een migrant. Een Farang
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 22:15   #125
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.793
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die migrantjes verdwijnen hier ook in de cel hoor.
Jazeker, maar dat komt omdat "we" er geen begrip voor hebben.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 16:07   #126
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ze zelf naar daar gaat terwijl ze geen jota begrijpt van de Thaise taal kan ze wel nog altijd een succesvolle carriere uitbouwen in Pataya in de Glory Holes. Daar ziet toch niemand de vetrandjes en de Bibendum-buik van al dat Mac Do vreten.
Ze
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 16:30   #127
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Kijk dit is nu een vd redenen waarom ze daar in Thailand de cheap charlie farangs liever kwijt dan rijk zijn; en ik geef ze geen ongelijk...



Meneer vond het blijkbaar OK boom boom te hebben in de gemeenschappelijke dorm room + weigert achteraf fee v 200baht (zo'n 5€ lol) te betalen vr de extra 'guest' (een Westerse toeriste) die ie 's nachts had opgescharreld en waarmee ie ongegeneerd ih bijzijn v zijn mede kamergenoten lag te flikflooien; dan nog eens agressief uit de hoek komen ook -cf. filmpje- wanneer de hostel staff hem wijst op z'n plichten

Wel, het zijn dergelijke farangs die de boel verpesten met hun wansmakelijk gedrag. Helaas zijn ze geen uitzondering en is het schering & inslag heden ten dage in the Land of Smiles om met zulke specimens te moeten samenleven.

Hoog tijd dus dat dit stopt en men vooral geen influx van oudere nog meer getalenteerde heerschappen hiervan verder invoert.

Maw: Tijd voor DE GROTE KUIS: Farang kee nok BUITEN!!
Ja het is niet altijd de fine fleur die naar Thailand komt.
Maar die Thai laten zich niet doen. Laatst in oktober landde ik midden in de nacht en besloot nog eens een nachtelijke wandeling te maken in Pataya.
Een Britse stomdronken toerist zei "FUCK YOU YELLOW MONKEY" tegen een Thai die hem niet in de discotheek binnen liet. Ineens kwamen van overal Thai toegestroomd en de Brit werd geslagen en geschopt over zn hele lichaam. De politie keek toe en lachte.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 16:56   #128
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja het is niet altijd de fine fleur die naar Thailand komt.
Maar die Thai laten zich niet doen. Laatst in oktober landde ik midden in de nacht en besloot nog eens een nachtelijke wandeling te maken in Pataya.
Een Britse stomdronken toerist zei "FUCK YOU YELLOW MONKEY" tegen een Thai die hem niet in de discotheek binnen liet. Ineens kwamen van overal Thai toegestroomd en de Brit werd geslagen en geschopt over zn hele lichaam. De politie keek toe en lachte.
Ik ben de eerste keer in Pattaya geweest in 1972. Er waren in totaal 3 hotels, enkele kleine restaurantjes en winkeltjes, een droom. Daarna heb ik verhalen gehoord die me niet goesting deden krijgen om terug te gaan Uiteindelijk heb ik het toch gedaan ergens begin jaren 90 om iemand te vergezellen. Horror, nooit meer. Eén nacht in het hotel gebleven en s'morgens terug naar Bangkok.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 17:23   #129
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben de eerste keer in Pattaya geweest in 1972. Er waren in totaal 3 hotels, enkele kleine restaurantjes en winkeltjes, een droom. Daarna heb ik verhalen gehoord die me niet goesting deden krijgen om terug te gaan Uiteindelijk heb ik het toch gedaan ergens begin jaren 90 om iemand te vergezellen. Horror, nooit meer. Eén nacht in het hotel gebleven en s'morgens terug naar Bangkok.
Ik vind het nog wel iets hebben. Een grote stad vlak aan zee. Altijd iets te doen. Ook vanalles voor kinderen zoals tijgerparken. En walking street is ambiance verzekerd... Soms denk je dat je in een tropische variant van Rusland bent, dan weer Indië, dan weer Arabië of Iran, soms in Duitsland of België... en voor elk wat wils met een heuse gay village, is natuurlijk niet het authentieke Thailand maar dat pretenderen ze ook niet.
Na enkele dagen feesten ben ik het beu maar altijd leuke tijd gehad daar. Wat echte sleaze betreft en hardcore sekstoerisme vind ik Clark\Angeles op de Filipijnen veel erger.
Tof is ook dat je voor 1000 Thai bath van de luchthaven in hartje pataya staat met een taxi. Meestal ben ik maar enkele dagen in Thailand dus dat is gemakkelijk.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 februari 2019 om 17:29.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 17:23   #130
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard




Laatst gewijzigd door tomm : 23 februari 2019 om 17:33.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 18:28   #131
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik vind het nog wel iets hebben. Een grote stad vlak aan zee. Altijd iets te doen. Ook vanalles voor kinderen zoals tijgerparken. En walking street is ambiance verzekerd... Soms denk je dat je in een tropische variant van Rusland bent, dan weer Indië, dan weer Arabië of Iran, soms in Duitsland of België... en voor elk wat wils met een heuse gay village, is natuurlijk niet het authentieke Thailand maar dat pretenderen ze ook niet.
Na enkele dagen feesten ben ik het beu maar altijd leuke tijd gehad daar. Wat echte sleaze betreft en hardcore sekstoerisme vind ik Clark\Angeles op de Filipijnen veel erger.
Tof is ook dat je voor 1000 Thai bath van de luchthaven in hartje pataya staat met een taxi. Meestal ben ik maar enkele dagen in Thailand dus dat is gemakkelijk.
Authentiek dat zal wel in geen enkel land ter wereld meer zijn. Maar in Bangkok kan ik mijn draai vinden. Tenzij je het echt de hoerderij opzoekt in Patpong, Cowboy soi, Nana of verslaafd bent aan beerbars waar Westerlingen samen komen kan men gerust in Bangkok genieten en zelfs relax werken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 19:53   #132
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik ben geen migrant en hou nu uw smoel.
Je gedraagt je anders niet als iemand die zich thuis voelt waar je woont. Hoe sneller je het afbolt hoe beter. Ga maar huilie huilie doen bij de geelkes.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 22:05   #133
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
EUR 20,000 per jaar? Da's toch helemaal niet zoveel? Vanwaar al dat gezaag?
Die zonder ambtenaren-pensioen ?
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 22:10   #134
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.793
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ze
Je hebt een punt, Bemmetje is zelfverklaart "ze".

Maar verander het geslacht in de posting van Pandareus, en het blijft kloppen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 02:56   #135
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Authentiek dat zal wel in geen enkel land ter wereld meer zijn. Maar in Bangkok kan ik mijn draai vinden. Tenzij je het echt de hoerderij opzoekt in Patpong, Cowboy soi, Nana of verslaafd bent aan beerbars waar Westerlingen samen komen kan men gerust in Bangkok genieten en zelfs relax werken.
Bangkok heeft alles. Wat mij tegensteekt is dat je veroordeeld bent tot de expat scene want met Thais kun je niet communiceren en je snapt hun cultuur ook niet ten gronde.
In Kenia kun je overal komen (als het niet te gevaarlijk is) en met iedereen praten. Was onlangs in Dominicaanse republiek, door m'n maanden in Cuba ken ik die cultuur vrij goed, en waar je ook gaat, je bent direct met alles mee en maakt direct vrienden, niet steeds omdat ze iets van je willen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 03:09   #136
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Tijd voor DE GROTE KUIS: Farang kee nok BUITEN!!

35 % van het Thaise BNP komt van toerisme... farang buiten staat gelijk aan economische zelfmoord...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 06:29   #137
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Het is een goed initiatief om geen armoede willen te importeren. We zouden dat overal moeten doen. Francken was eraan begonnen op zijn eigen manier, maar blijkbaar staat dat de mensen niet aan...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 12:47   #138
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tijd voor DE GROTE KUIS: Farang kee nok BUITEN!!

35 % van het Thaise BNP komt van toerisme... farang buiten staat gelijk aan economische zelfmoord...
Wat niet belet dat ze kieskeuriger kunnen zijn, althans wat betreft visa's, residential en retirement etc. die drie maand extra 800.000 bath op de rekening houden is al een kleine stap. Als je ziet dat dit al een breekpunt is, +- 20.000€ op uw rekening houden gedurende 5 maand, dan gooit men dat publiek beter buiten en is het beter een welstellender publiek aan te trekken. Voor verblijf van minder dan een maand kan er natuurlijk geen probleem zijn. Toerist en dan buiten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 14:07   #139
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is een goed initiatief om geen armoede willen te importeren. We zouden dat overal moeten doen. Francken was eraan begonnen op zijn eigen manier, maar blijkbaar staat dat de mensen niet aan...
Er bestaat wel zoiets als de christelijke plicht mensen in nood te helpen. Maar je moet daar realistisch in zijn, kan niet de hele wereld helpen.
Thailand heeft farang altijd als een bron van inkomsten gezien.
De farang zijn trouwens de reden dat Thailand het economisch beter doet dan de meeste buurlanden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 14:11   #140
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat niet belet dat ze kieskeuriger kunnen zijn, althans wat betreft visa's, residential en retirement etc. die drie maand extra 800.000 bath op de rekening houden is al een kleine stap. Als je ziet dat dit al een breekpunt is, +- 20.000€ op uw rekening houden gedurende 5 maand, dan gooit men dat publiek beter buiten en is het beter een welstellender publiek aan te trekken. Voor verblijf van minder dan een maand kan er natuurlijk geen probleem zijn. Toerist en dan buiten.
Ze maken "visa trips"(mensen die naar de grens reizen, meestal Cambodia of Laos, een stempel zetten en dan terugkeren) al moeilijker.
Persoonlijk snap ik niet waarom zoveel buitenlanders zo gek zijn op Thailand. Er zijn zoveel mooie landen in de wereld, en ook buurlanden Laos, Cambodia en Myanmar zijn zeker de moeite.
Cambodia doet minder moeilijk, ik denk dat een groot deel van degene die in Thailand niet meer welkom zijn naar Cambodia zullen verhuizen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be