Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2007, 19:49   #1
Olivier_FDF
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2007
Locatie: Uccle
Berichten: 48
Standaard Nederland verdient Vlaanderen niet

Ik lees veel over een mogelijke fusie tussen Nederland en Vlaanderen. Maar waarom zou Nederland Vlaanderen verdienen?

- Willem I pleegde verkiezingsfraude, de Belgen waren niet genoeg vertegenwoordigd in de Nederlanden in het federaal parlement.
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.
- Wat heeft Nederland voor de Vlamingen gedaan toen er hier jammer genoeg een taalstrijd was?
- Nederland hindert nog altijd België: ik denk aan de Ijzeren Rijn, de Westerschelde ....
- Hollanders zijn vaak ook enorm spottend en minachtend over Vlamingen en het Vlaams.
- Nederland heeft niets voor de Vlamingen gedaan, niets.

Vlamingen laat jullie niet doen. Die arrogante Hollanders zullen jullie enkel beschouwen als een wingewest en op ander vlak een achterlijke regio vinden. Ze willen Vlaanderen financieel en economisch leegroven. Vermoedelijk willlen ze ook geen wegenvignet betalen.

Denk aan de kwaliteit van het onderwijs, aan goedkope
huizen, en goedkope belastingen of willen jullie lange wachttijden voor zieken en een gedoogbeleid? Willen jullie de "Randstad" hun projecten financieren? Willen jullie dat echt zo'n peperdure fusie?

In zo'n Groot-Nederland zou Vlaanderen verder niets meer te zeggen hebben, door het beperkt aantal Vlamingen in vergelijking met Hollanders.

België is de beste toekomst voor Vlaanderen. Wallonië en Vlaanderen zijn goede handelspartners, en Brussel heeft zo een aantrekkingskracht.

Laatst gewijzigd door Olivier_FDF : 15 november 2007 om 19:52.
Olivier_FDF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 20:02   #2
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Met zo'n nick en avatar wordt het niet eenvoudig om de Vlamingen van je gelijk te overtuigen.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 20:05   #3
Nederlandse Leeuw
Burgemeester
 
Nederlandse Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Ik lees veel over een mogelijke fusie tussen Nederland en Vlaanderen. Maar waarom zou Nederland Vlaanderen verdienen?

- Willem I pleegde verkiezingsfraude, de Belgen waren niet genoeg vertegenwoordigd in de Nederlanden in het federaal parlement.
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.
- Wat heeft Nederland voor de Vlamingen gedaan toen er hier jammer genoeg een taalstrijd was?
- Nederland hindert nog altijd België: ik denk aan de Ijzeren Rijn, de Westerschelde ....
- Hollanders zijn vaak ook enorm spottend en minachtend over Vlamingen en het Vlaams.
- Nederland heeft niets voor de Vlamingen gedaan, niets.

Vlamingen laat jullie niet doen. Die arrogante Hollanders zullen jullie enkel beschouwen als een wingewest en op ander vlak een achterlijke regio vinden. Ze willen Vlaanderen financieel en economisch leegroven. Vermoedelijk willlen ze ook geen wegenvignet betalen.

Denk aan de kwaliteit van het onderwijs, aan goedkope
huizen, en goedkope belastingen of willen jullie lange wachttijden voor zieken en een gedoogbeleid? Willen jullie de "Randstad" hun projecten financieren? Willen jullie dat echt zo'n peperdure fusie? In zo'n Groot-Nederland zou Vlaanderen verder niets meer te zeggen hebben, door het beperkt aantal Vlamingen in vergelijking met Hollanders.

België is de beste toekomst voor Vlaanderen. Wallonië en Vlaanderen zijn goede handelspartners, en Brussel heeft zo een aantrekkingskracht.
Wat jammer dat dit uw eerste inzending moet zijn. Sowieso provoceert u direct iedereen met zo'n forumnaam aan te nemen. Maar over uw punten:

- Willem I pleegde geen verkiezingsfraude, maar u heeft gelijk dat het Zuiden ondervertegenwoordigd was. Blijft dat in België de Senaatszetels ook niet eerlijk verdeeld zijn.
- Wanneer heeft Nederland België dan aangevallen? Na 1839 is er niet meer gevochten, of ken ik mijn geschiedenis niet meer?
- Wij konden niets doen voor de taalstrijd, maar het Standaardnederlands is wel de taal van Vlaanderen geworden. Anderzijds moet Nederland zich niet mengen in de binnenlandse problematiek van andere landen.
- De IJzeren Rijn wordt vandaag de dag over onderhandeld, en over de Westerschelde hebben de Nederlandse en Vlaamse regering allang een akkoord bereikt.
- Dat Hollanders wel eens spottend zijn over Vlamingen is een stereotype beeld dat u heeft. Tegenwoordig zien we juist verdere toenadering, blijkens enquetes over samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen.
- Nogmaals, Nederland kan zich niet mengen in de Belgische interne problematiek, Vlaanderen moet voorlopig haar eigen problemen oplossen. Maar niet-gouvernementele organisaties als het Vlaams-Nederlands huis, of actiegroepen als Voorpost werken grensoverschreidend.

Daarmee is nog niet alles gezegd, maar ik hoop dat u voortaan beter nadenkt voor u verwijten rondstrooit. Wij zullen elkaar nog wel spreken.

PS: Leve Vlaanderen en Nederland!
Nederlandse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 20:09   #4
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Zucht, weer iemand die komt ze-en en ons-en.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 20:18   #5
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Nederland verdient Vlaanderen niet... als de Vlamingen er voor kiezen is dat de zaak van de Vlamingen.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 20:19   #6
Kazan
Minister-President
 
Kazan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Ik lees veel over een mogelijke fusie tussen Nederland en Vlaanderen. Maar waarom zou Nederland Vlaanderen verdienen?

- Willem I pleegde verkiezingsfraude, de Belgen waren niet genoeg vertegenwoordigd in de Nederlanden in het federaal parlement.
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.
- Wat heeft Nederland voor de Vlamingen gedaan toen er hier jammer genoeg een taalstrijd was?
- Nederland hindert nog altijd België: ik denk aan de Ijzeren Rijn, de Westerschelde ....
- Hollanders zijn vaak ook enorm spottend en minachtend over Vlamingen en het Vlaams.
- Nederland heeft niets voor de Vlamingen gedaan, niets.
Ik wil hier en daar nog iets toevoegen aan de post van Nederlandse Leeuw:
- Een Vlaming heeft tot op heden 6000 stemmen meer nodig dan een Franstalige om in de Kamer te geraken.
- Di Rupo hindert Vlaanderen, hij vindt de IJzeren Rijn maar 'weggegooid geld' en spoorde de Nederlanders aan de levensbelangrijke spoorweg niet te openen.
-Wat heeft Wallonië voor ons gedaan?
Kazan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 21:03   #7
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Waarom zou Wallonie Vlaanderen wel verdienen?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 21:27   #8
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Ik lees veel over een mogelijke fusie tussen Nederland en Vlaanderen. Maar waarom zou Nederland Vlaanderen verdienen?

- Willem I pleegde verkiezingsfraude, de Belgen waren niet genoeg vertegenwoordigd in de Nederlanden in het federaal parlement.
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.
- Wat heeft Nederland voor de Vlamingen gedaan toen er hier jammer genoeg een taalstrijd was?
- Nederland hindert nog altijd België: ik denk aan de Ijzeren Rijn, de Westerschelde ....
- Hollanders zijn vaak ook enorm spottend en minachtend over Vlamingen en het Vlaams.
- Nederland heeft niets voor de Vlamingen gedaan, niets.

Vlamingen laat jullie niet doen. Die arrogante Hollanders zullen jullie enkel beschouwen als een wingewest en op ander vlak een achterlijke regio vinden. Ze willen Vlaanderen financieel en economisch leegroven. Vermoedelijk willlen ze ook geen wegenvignet betalen.

Denk aan de kwaliteit van het onderwijs, aan goedkope
huizen, en goedkope belastingen of willen jullie lange wachttijden voor zieken en een gedoogbeleid? Willen jullie de "Randstad" hun projecten financieren? Willen jullie dat echt zo'n peperdure fusie?

In zo'n Groot-Nederland zou Vlaanderen verder niets meer te zeggen hebben, door het beperkt aantal Vlamingen in vergelijking met Hollanders.

België is de beste toekomst voor Vlaanderen. Wallonië en Vlaanderen zijn goede handelspartners, en Brussel heeft zo een aantrekkingskracht.
Weet je wat ik grappig vind? Dat afhankelijk, wanhopig gesmeek om toch bij Wallonië te blijven. Want psychologisch is het niet Vlaanderen dat onafhankelijk zou worden van België, maar Vlaanderen dat Wallonië verstoot.

Ocharme..
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 21:37   #9
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiendaagse_Veldtocht

Zonder de Franse inmening zouden de Nederlandse troepen heel het land terug hebben ingenomen.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 november 2007 om 21:38.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 21:40   #10
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Met zo'n nick en avatar wordt het niet eenvoudig om de Vlamingen van je gelijk te overtuigen.
Gelijk? Op enkele punten ja, maar de gevolgtrekking...

Tof vind ik wel : met Vlaanderen erbij heeft BRUSSEL aantrekkingskracht. Zonder dus duidelijk niet
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 21:48   #11
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Met zo'n nick en avatar wordt het niet eenvoudig om de Vlamingen van je gelijk te overtuigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Zucht, weer iemand die komt ze-en en ons-en.
I second that emotion. Hij lijkt wel gehanst1

Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 november 2007 om 21:52.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 22:17   #12
Olivier_FDF
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2007
Locatie: Uccle
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Gelijk? Op enkele punten ja, maar de gevolgtrekking...

Tof vind ik wel : met Vlaanderen erbij heeft BRUSSEL aantrekkingskracht. Zonder dus duidelijk niet
Zonder Brussel stelt Vlaanderen niets voor, Brussel is trouwens allang niet meer Vlaams en zal nooit meer Vlaams worden.
Olivier_FDF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 22:36   #13
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Ik lees veel over een mogelijke fusie tussen Nederland en Vlaanderen. Maar waarom zou Nederland Vlaanderen verdienen?

- Willem I pleegde verkiezingsfraude, de Belgen waren niet genoeg vertegenwoordigd in de Nederlanden in het federaal parlement.
Als het al waar is, is het heel lang geleden.
Citaat:
- Jaren na de Belgische onafhankelijk hebben de Hollanders ons mooie koninkrijk België aangevallen, waarin wij ze opnieuw hebben verslaan.
Je kan het ook bekijken als een poging van de Nederlanders om Vlaanderen te bevrijden van België...
Citaat:
- Wat heeft Nederland voor de Vlamingen gedaan toen er hier jammer genoeg een taalstrijd was?
Wat heeft Wallonië gedaan toen er hier een taalstrijd was? Ik denk dat hen VEEL meer te verwijten valt hierover.
Citaat:
- Nederland hindert nog altijd België: ik denk aan de Ijzeren Rijn, de Westerschelde ....
Weeral een reden om te herenigen dus.
Citaat:
- Hollanders zijn vaak ook enorm spottend en minachtend over Vlamingen en het Vlaams.
Dat is dus niet waar. Nederlanders zijn over het algemeen erg goedgezind over de Vlamingen. Ze vinden ons een sympathiek, rustig en hardwerkend volk.
Citaat:
- Nederland heeft niets voor de Vlamingen gedaan, niets.
Meer dan België in elk geval.
Citaat:
Vlamingen laat jullie niet doen. Die arrogante Hollanders zullen jullie enkel beschouwen als een wingewest en op ander vlak een achterlijke regio vinden. Ze willen Vlaanderen financieel en economisch leegroven. Vermoedelijk willlen ze ook geen wegenvignet betalen.
Wat Wallonië al 177 jaar met ons doet bedoel je?
Citaat:
Denk aan de kwaliteit van het onderwijs, aan goedkope
huizen, en goedkope belastingen of willen jullie lange wachttijden voor zieken en een gedoogbeleid? Willen jullie de "Randstad" hun projecten financieren? Willen jullie dat echt zo'n peperdure fusie?
Ach, als je hierdoor 12 miljard per jaar meer hebt zal het een goede belegging blijken.
Citaat:
In zo'n Groot-Nederland zou Vlaanderen verder niets meer te zeggen hebben, door het beperkt aantal Vlamingen in vergelijking met Hollanders.
In België hebben de Vlamingen een meerderheid en mogen we ze niet gebruiken. Bovendien zijn Vlamingen en Walen eenzelfde volk, en zullen er dus ook minder punten zijn waarbij we recht tegenover elkaar staan.
Citaat:
België is de beste toekomst voor Vlaanderen. Wallonië en Vlaanderen zijn goede handelspartners, en Brussel heeft zo een aantrekkingskracht.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 23:02   #14
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Zonder Brussel stelt Vlaanderen niets voor, Brussel is trouwens allang niet meer Vlaams en zal nooit meer Vlaams worden.
Vlaanderen stelt helemaal niets voor, en nog verdienen de Nederlanders haar niet. U heeft geen hoge pet op van ons hè?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 23:17   #15
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Zonder Brussel stelt Vlaanderen niets voor, Brussel is trouwens allang niet meer Vlaams en zal nooit meer Vlaams worden.
Pas op hé, trap niet op mijn staart zunne. GRRRWWWWW
Of ik kom u eens "goeiendag" zeggen.

En ga trug naar school, Brussel ligt geografisch in Vlaanderen.
Brussel is van iedereen en als gij het alleenrecht opeist krijgde boel mee mij.
Dan zijde geen haar dan de moslims, grondgebied pikken door vermedigvuldiging. Die doen dat ook, als ze ergens in de meerderheid zijn menen ze de baas te kunnen spelen.
Maar nie mee mij vriendje....

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 15 november 2007 om 23:18.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 23:19   #16
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Pas op hé, trap niet op mijn staart zunne. GRRRWWWWW
Of ik kom u eens "goeiendag" zeggen.

En ga trug naar school, Brussel ligt geografisch in Vlaanderen.
Brussel is van iedereen en als gij het alleenrecht opeist krijgde boel mee mij.
Dan zijde geen haar dan de moslims, grondgebied pikken door vermedigvuldiging. Die doen dat ook, als ze ergens in de meerderheid zijn menen ze de baas te kunnen spelen.
Maar nie mee mij vriendje....

Vervang dat B-Plus symbool eens rap door een Vlaamse Leeuw en je bent er een echte.

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 15 november 2007 om 23:20.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 23:53   #17
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht

Vervang dat B-Plus symbool eens rap door een Vlaamse Leeuw en je bent er een echte.
Jips merci, ben idd een echte.
Lees deze link eens en dan snapt ge mijn B-Plus symbool wel en waarom ik dan toch zo grom tegen die FDF-er.
Maar kgrom net zo goed tegen die soms idd minachtend houding van de hollanders tegen de Vlamingen. En dan toch getrouwd met een nederlands leeuwinneke. Maja, die onderwierp zich int begin al aan de leeuw.
Liefde op eerste zicht, zal wel aan mijn manen gelegen hebben, peisk.
En de welpkes zijn ook al groot en hebben hun eigen nest gevormd, (Limburgse leeuwkes) zeggen soms: Ge kunt soms zien da pa ne vlaamse leeuw is, tjonge.

http://forum.politics.be/showthread....05#post3074805
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 00:28   #18
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht

Vervang dat B-Plus symbool eens rap door een Vlaamse Leeuw en je bent er een echte.
Naah. Iedereen weet ondertussen toch al lang dat het FDF en uit de hand gelopen grap is van de Brusselse afdeling van Vlaams Belang.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 00:38   #19
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Naah. Iedereen weet ondertussen toch al lang dat het FDF en uit de hand gelopen grap is van de Brusselse afdeling van Vlaams Belang.
Alleen jammer voor die theorie dat het FDF ouder is dan het Vlaams B.

Nuja, ieder zijn wensdromen he. Ik droom ook al jaren dat het Vlaams B. ontmaskerd wordt als een belgicistisch complot om de Vlaamse Beweging in een slecht daglicht te steken
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 01:12   #20
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Zonder Brussel stelt Vlaanderen niets voor,


We hebben er weer een karikatuur bij.

Ooit wel eens in Vlaamse gewest geweest? Vlaanderen en Limburg hebben hun eigen handelswezen ver buiten Brussel en Brabant heeft steden als Antwerpen (450k+), Mechelen (75k+) en Leuven (90k+) die stuk voor stuk op zich kunnen staan. Het is trouwens niet ondenkbaar dat bij een onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel een hele hoop bedrijven delocaliseren naar Vlaanderen omwille van belastingsvoordelen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be