Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2020, 16:20   #1
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst?

ANALYSE. Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst van een nieuwe generatie?

Ik trek mijn conclusie, wij ouderen hebben door onze kinderen te hard te verwennen door ze alles te geven wat hun hartje luste omdat wij het niet hadden in onze jeugd en we onze kinderen een makkelijke jeugd wilden geven, een bende super egoïstische klootzakken grootgebracht die op hun beurt een hoop psychopaten aan het grootbrengen zijn.

Laten wij onze poten van deze klootzakken aftrekken en onze centen en kapitaal ergens anders besteden, onze eigendommen alles daarrond massaal aan goede doelen schenken en de rest verbrassen, wij diegenen die deze maatschappij met bloed zweet en tranen hebben opgebouwd, oude veteranen die gevochten hebben voor hun welvaart.
Ze hebben ons bij onze kloten en dat is een feit, als we hier door komen laat ons wraak nemen op deze rotzakken zonder scrupules.
Wat ga je redden, ik red de stichters en als gevolg iedereen, red je onze opvolgers voorspel ik chaos en diepe miserie op alle fronten, ze kunnen hun vrouw of lief nog niet verdedigen, als ze met honderd zijn en er zijn vijf agressors die hun bedreigen lopen ze weg.
Wij hebben heel ons leven zestig percent van ons loon afgedragen om een goede oude dag te hebben en nu moeten we dood omdat dat links crapuul als ons geld verbrast en weggeven heeft.
Bericht aan dat jong crapuul dat hier rondhangt, jullie hebben geen geld, al het geld dat jullie gebruiken is ons geld, geld dat jullie gestolen hebben van de ouderen, jullie hebben niets en zullen nooit iets hebben.
Levensgeluk jullie? Hahaha.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...source=dlvr.it
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 april 2020 om 16:43.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 16:31   #2
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.223
Standaard

Hier is de toekomst

https://www.youtube.com/watch?v=oa4i9Ap6dCg
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 16:39   #3
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Idiotie heeft thans een naam: Brady Sluder
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 16:42   #4
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:05   #5
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
ANALYSE. Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst van een nieuwe generatie?

Ik trek mijn conclusie, wij ouderen hebben door onze kinderen te hard te verwennen door ze alles te geven wat hun hartje luste omdat wij het niet hadden in onze jeugd en we onze kinderen een makkelijke jeugd wilden geven, een bende super egoïstische klootzakken grootgebracht die op hun beurt een hoop psychopaten aan het grootbrengen zijn.

Laten wij onze poten van deze klootzakken aftrekken en onze centen en kapitaal ergens anders besteden, onze eigendommen alles daarrond massaal aan goede doelen schenken en de rest verbrassen, wij diegenen die deze maatschappij met bloed zweet en tranen hebben opgebouwd, oude veteranen die gevochten hebben voor hun welvaart.
Ze hebben ons bij onze kloten en dat is een feit, als we hier door komen laat ons wraak nemen op deze rotzakken zonder scrupules.
Wat ga je redden, ik red de stichters en als gevolg iedereen, red je onze opvolgers voorspel ik chaos en diepe miserie op alle fronten, ze kunnen hun vrouw of lief nog niet verdedigen, als ze met honderd zijn en er zijn vijf agressors die hun bedreigen lopen ze weg.
Wij hebben heel ons leven zestig percent van ons loon afgedragen om een goede oude dag te hebben en nu moeten we dood omdat dat links crapuul als ons geld verbrast en weggeven heeft.
Bericht aan dat jong crapuul dat hier rondhangt, jullie hebben geen geld, al het geld dat jullie gebruiken is ons geld, geld dat jullie gestolen hebben van de ouderen, jullie hebben niets en zullen nooit iets hebben.
Levensgeluk jullie? Hahaha.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...source=dlvr.it
Dat lucht eens op zeker ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:16   #6
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat lucht eens op zeker ?
Nee, niet echt.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:19   #7
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Amerikanen zijn er veel beter tegen bestand als er doden vallen. Hier ontstaat er een rush op wc-papier als nog maar blijkt dat er doden kunnen vallen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:20   #8
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Wat is een kwetsbare groep? Zijn dat kinderen die geen laptop hebben thuis, maar waarvan beide ouders wel elke zes maand het nieuwste model smartphone hebben?
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:22   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
ANALYSE. Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst van een nieuwe generatie?

Ik trek mijn conclusie, wij ouderen hebben door onze kinderen te hard te verwennen door ze alles te geven wat hun hartje luste omdat wij het niet hadden in onze jeugd en we onze kinderen een makkelijke jeugd wilden geven, een bende super egoïstische klootzakken grootgebracht die op hun beurt een hoop psychopaten aan het grootbrengen zijn.

Laten wij onze poten van deze klootzakken aftrekken en onze centen en kapitaal ergens anders besteden, onze eigendommen alles daarrond massaal aan goede doelen schenken en de rest verbrassen, wij diegenen die deze maatschappij met bloed zweet en tranen hebben opgebouwd, oude veteranen die gevochten hebben voor hun welvaart.
Ze hebben ons bij onze kloten en dat is een feit, als we hier door komen laat ons wraak nemen op deze rotzakken zonder scrupules.
Wat ga je redden, ik red de stichters en als gevolg iedereen, red je onze opvolgers voorspel ik chaos en diepe miserie op alle fronten, ze kunnen hun vrouw of lief nog niet verdedigen, als ze met honderd zijn en er zijn vijf agressors die hun bedreigen lopen ze weg.
Wij hebben heel ons leven zestig percent van ons loon afgedragen om een goede oude dag te hebben en nu moeten we dood omdat dat links crapuul als ons geld verbrast en weggeven heeft.
Bericht aan dat jong crapuul dat hier rondhangt, jullie hebben geen geld, al het geld dat jullie gebruiken is ons geld, geld dat jullie gestolen hebben van de ouderen, jullie hebben niets en zullen nooit iets hebben.
Levensgeluk jullie? Hahaha.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...source=dlvr.it
Nee niet de schuld van 'links'. Van rechts liberaal, ja.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:29   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Men ziet trouwens wat de (commie) Chinezen hebben gedaan: en masse de oudjes & zwakkeren pogen te redden. Hier heeft de N-VA eerst nog olie op het vuur willen gooien door de federale 'adviezen' eerst niet te willen opvolgen.

Kortom wees blij dat er linksen id regering zitten of we hadden meer & meer Amerikaanse toestanden met #enkel/vooral-verzorging4therich.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 18:58   #11
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

ok boomer
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:05   #12
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Amerikanen zijn er veel beter tegen bestand als er doden vallen. Hier ontstaat er een rush op wc-papier als nog maar blijkt dat er doden kunnen vallen.
In Amerika speelde zich net hetzelfde scenario af... daar gaat je theorie.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:06   #13
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee niet de schuld van 'links'. Van rechts liberaal, ja.
Zilverfonds? Rechts?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:12   #14
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
ok boomer
Het valt me op dat er nooit melding gemaakt is dat de klanten van café "de vettigen teen" of die van "bij zatte bees" allemaal besmet zijn, nee het valt op dat het steeds rusthuizen zijn die met massale besmetting te kampen hebben.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 april 2020 om 19:16.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:36   #15
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Je bent een beetje zielig Hoomer.

De meeste jongeren werken harder en langer dan jullie ooit gedaan hebben.

Boomers zijn opgegroeid in een tijd waarin werk in overvloed was, de eisen die gesteld werden aan sollicitanten beperkt waren tot twee handen hebben en kunnen praten & basisvoorzieningen betaalbaar en bereikbaar waren.

Wil ik de levenskwaliteit van mijn ouders halen (A2 en A3 af, geen hogere studies, bedienden) moet ik al een master diploma hebben en een kaderfunctie.

Ik vind dus dat je een stukje projectie doet. Jullie waren de enorm verwende generatie. De luie generatie die enorm vroeg op pensioen ging en vooral op de poef leefde (100 % staatsschuld) en zich enorm veel onbetaalbare voorrechten toe eigende.

En nu komt mekkeren dat de millenials er genoeg van hebben. Faut le faire, de schaamteloosheid voorbij.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:37   #16
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Trouwens, mijn grootvader, die dacht net hetzelfde over de boomer generatie. Luizakken die veel te vroeg op pensioen gingen en veel te veel op cafe zaten.

Hij werkte tot 82. Dat zal ons lot ook zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:53   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik vermoed dat de poef van de jongeren nu veel groter is dan ooit.
Verhouding dus.

En dat hard werken zit er echt niet meer in.
Hoewel ze het nu wel als hard werken aanvoelen.
Straffer nog...als ik vergelijk dan werken ze nu circa 5 keer minder maar op evenveel uren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:18   #18
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
ANALYSE. Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst van een nieuwe generatie?
De Chicoms zijn onze vijand. Het zijn, zonder overdrijving, de nazis van de 21ste eeuw.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:27   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De Chicoms zijn onze vijand. Het zijn, zonder overdrijving, de nazis van de 21ste eeuw.
Ah bon. Was dat niet de islam.... ()
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:29   #20
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mehbooba Bekijk bericht
Hear hear...
Dat rijmt op Guinevere.

Hear hear Guinevere.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be