Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2016, 20:45   #381
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Veel te beleefd gebleven.
Laat je gaan jongetje, niemand houd je tegen je onbeschaafde zelve op het forum te uiten. Dat kan eens ferm deugd doen.
Het is niet gezond om dat allemaal op te kroppen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 20:52   #382
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Laat je gaan jongetje, niemand houd je tegen je onbeschaafde zelve op het forum te uiten. Dat kan eens ferm deugd doen.
Het is niet gezond om dat allemaal op te kroppen.
Dat valt tegen, geen ellenlange fantasietjes deze keer
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 20:52   #383
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Laat je gaan jongetje, niemand houd je tegen je onbeschaafde zelve op het forum te uiten. Dat kan eens ferm deugd doen.
Het is niet gezond om dat allemaal op te kroppen.
Niet echt subtiel, uw poging tot uitdagen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:18   #384
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Nieuwe video.
Saven want YT verwijdert 'm voortdurend.

https://www.youtube.com/watch?v=m7CoV0_jTbs
Kijk ze daar staan.

Stijf van angst, ingesloten door asielzoekers die haar volledige lichaam betasten.
Vagina en kont inbegrepen. Diep.
De vraag is: moeten we hier medelijden mee hebben?
Wie begeeft zich op zo een avond tussen al die asielzoekers?
Een hippe meid?
Stel dat een zogenaamde rechts-populist daar zou staan, zou ze hem boos aankijken?
Wie stemde op partijen die dit mogelijk maken?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:19   #385
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Dit is afschuwelijk. Wraakroepend.
Het is vooral te laat.

Deze jonge testosteronbommen zijn hier.

Op neukvakantie, met belastingsgeld.
Uitkeringen. Sociale woningen. Maaltijdcheques.

Ze gaan nooit meer weg.

De meute liet zich brainwashen door politiek correcte zakkenvullers.

Laatst gewijzigd door Demper : 9 januari 2016 om 00:22.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:24   #386
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die mensen hebben ook nood aan wat plezier, we moeten dat begrijpen...
Zegt de grote tegenstander van het VB... ze krijgen nochtans op alle vlakken gelijk.

Emotioneel gebrul over discriminatie en racisme staat in schril contrast met de keiharde realiteit.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:26   #387
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zegt de grote tegenstander van het VB... ze krijgen nochtans op alle vlakken gelijk.

Emotioneel gebrul over discriminatie en racisme staat in schril contrast met de keiharde realiteit.
2!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:55   #388
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Executie van de moslims van België:
http://www.embnet.be/
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 01:38   #389
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Wie begeeft zich op zo een avond tussen al die asielzoekers?
Die asielzoekende 'rapefugees' horen niet eens in Europa te zijn.

Die vrouwen & meisjes doen gewoon hetgeen in hun land en in hun cultuur normaal is; nieuwjaar vieren. Dat is geen reden om gemolesteerd en/of verkracht te worden.

Maak van slachtoffers aub geen daders.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 01:41   #390
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is vooral te laat.

Deze jonge testosteronbommen zijn hier.

Op neukvakantie, met belastingsgeld.
Uitkeringen. Sociale woningen. Maaltijdcheques.

Ze gaan nooit meer weg.

De meute liet zich brainwashen door politiek correcte zakkenvullers.
Ze gaan nooit meer weg?

Natuurlijk niet, nog effe en ze halen heel hun achterlijk dorp naar Europa.

Dan kan 't feest pas goed beginnen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 01:53   #391
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet echt subtiel, uw poging tot uitdagen...
Waar daag ik uit?

Ik reageer enkel op dpgs inhoudsloze quote.
Als ie zijn ei kwijt wil, hoeft ie het voor mij niet te laten.
Dat is pas infantiel, zemelen dat jij nog beleefd blijft, en dan verder zijn grote klep houden.

En Jack, je gelooft toch echt niet dat ik zo infantiel ben mensen uit hun tent te lokken om ze dan te driehoeken? Dat heb ik nog nooit gedaan.

Één zo'n infantiele jakhals op dit forum is meer dan genoeg, vind je ook niet?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 9 januari 2016 om 02:09.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 02:08   #392
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zegt de grote tegenstander van het VB... ze krijgen nochtans op alle vlakken gelijk.

Emotioneel gebrul over discriminatie en racisme staat in schril contrast met de keiharde realiteit.
Er is inderdaad nog steeds veel rabiaat, smerig, schaamteloos racisme in Vlaanderen, dat volledig los staat van de huidige vluchtelingencrisis.

We hebben het daar al zo dikwijls over gehad, onvoorstelbaar dat je daar steeds opnieuw wil op terug komen.

Zoals zelfs circe hier ooit eens terecht opmerkte: lui zoals jij zijn de reden dat veel zaken onbespreekbaar zijn en de meerderheid in plaatsvervangende schaamte het hoofd afwendt als jouw soort volk hun gore toogpraat komt afdreunen. Het VB is dan ook eerder de kwaal dan de remedie.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 9 januari 2016 om 02:10.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 02:25   #393
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Als ik sommigen hoor is er geen 'groter' probleem, de criminelen moeten gewoon gestraft worden en dat is alles.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 03:10   #394
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze gaan nooit meer weg?

Natuurlijk niet, nog effe en ze halen heel hun achterlijk dorp naar Europa.

Dan kan 't feest pas goed beginnen.
Inderdaad, dit is nog maar het begin.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 06:31   #395
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Europa bedreiging ingang gezet? Wat in Keulen gebeurd is, dat is nog nooit gebeurd,

Wat in Keulen gebeurd is, dat is nog nooit gebeurd werd vandaag 8/01 nog gezegd door John Crombez op VRT. Terwijl steeds duidelijker word dat: vluchtelinge samen stroomden om criminele feiten te plegen.

Tijdens protesten tegen de moslimbroeders in Egypte werd door grote groepen moslimbroeders>> vrouwen geïntimideerd, lastig gevallen, geslagen en verkrachten.

Dit om de protest actie de grond in te boren. Dat werd gemeld op TV en bekritiseerd en door politiek algemeen veroordeeld.

Schande 1:
Als dat hier in Europa gebeurd verzwijgt men dit, valt de politieke ivorentoren uit de lucht!

Stellen ze: “Wat in Keulen gebeurd is, dat is nog nooit gebeurd” "Dat kan niet" zeggen ze allemaal. Zelfs de pers zwijg en verwijst niet naar Egypte of andere moslimlanden waar deze techniek toegepast word om de vrouwen tot slaaf te herleiden. Maar draaien ook duidelijk rond de pot.

Verzwijgt men de juiste feiten. Beschuldig men politie. Moeten vrouwen afstand nemen en nog meer onzin.

Daesh ( IS) beloof onze leefwijze te vernietigen. Onze politie aan te vallen, te schande te maken! Om zo onze maatschappij te ontwrichten. Onze politieke twitteraars tegen elkaar op te zetten.

Duizenden die samen kwamen (opgetrommeld via GSM?) op en welbepaald punt in verschillende steden niet alleen in Duitsland, ook in Finland en Denemarken.

Die duidelijk georganiseerd vrouwen lastig vielen en de politie uitdaagden. Politie vreesde voor doden indien ze zouden ingegrepen hebben!

Dit lijkt mij een gezamenlijke islam actie, en test om meer, tegen onze normen en waarden.

Om ons nieuwjaar feest gebruik te verpesten. Europa te ontwrichten, door volkswoede tegen islamieten te proberen ontketenen. Om dan te zeggen "zie moslim volgelingen, wij hadden het voorspeld, vernietig de ongelovigen!"

Schande 2:
Dat vrouwen slachtoffer werden van ongeoorloofde praktijken in groep verband. Toestanden die bekend zijn in moslim landen, bij protest acties in bv Egypte, om de vrouwen te ontmoedigen, te herleiden tot slaven onder en hoofddoek, sluier, nikab, boerka.

Maar wat de politiek door de bewijzen niet kan weg gommen, word dan maar sterk aangelengd met: dat onze mannen ook niet altijd braaf zijn.

Schande 3:
Dat politiek paraplusysteem het nodig vond de Duitse politie te betichten van onkunde, Niet opgereden te hebben (met enkelen tegen duizend) terwijl vluchtelingen hun documenten verscheurden bij controle. Met de melding: "Morgen hebben we toch weer nieuwe papieren, U moet ons helpen van Merkel, wij zijn Syrische vluchtelingen, U kan ons niets doen" haha!

Het via GSM georganiseerd massaal samen komen door de islam vluchtelingen: carnaval, aan de kust, popfestivals, enz. zou wel eens het ultieme wapen kunnen zijn die Europa om zeep helpt als de politiek de kop in het zand blijft steken.

Paraplusysteem toepast en de schuld verlegd bij de ordediensten en de eigen bevolking want onze mannen zijn ook niet altijd braaf, wij moeten aanvaarden en vrouwen een meter standhouden….
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 07:14   #396
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard

"Europa" laat honderdduizenden lafaards(jongemannen in de militaire leeftijd) binnen en bombardeert ondertussen de "dapperen" in hun eigen thuislanden.

Wat denk je dat dit voor combinatie zal geven?


(tip: een lafaard zoekt zich de nog zwakkeren om over te bazen)

Laatst gewijzigd door kelt : 9 januari 2016 om 07:16.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 09:23   #397
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Bart De Wever: "Europa verliest zijn tolerantie, een zware prijs die we betalen voor de naïeve politiek van Merkel."
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1736...ulen-voorspeld
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 09:32   #398
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bart De Wever: "Europa verliest zijn tolerantie, een zware prijs die we betalen voor de naïeve politiek van Merkel."
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1736...ulen-voorspeld
maar ondertussen blijft Francken, zoals het een gehoorzame "collegeboy" past, zonder enig tegenpruttelen, Merkel's plannen uitvoeren. Want vergeet even de EU-Commissie, Angela is de baas.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 09:40   #399
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bart De Wever: "Europa verliest zijn tolerantie, een zware prijs die we betalen voor de naïeve politiek van Merkel."
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1736...ulen-voorspeld
Allez, nu is het de fout van Merkel...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 09:46   #400
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Er is inderdaad nog steeds veel rabiaat, smerig, schaamteloos racisme in Vlaanderen, dat volledig los staat van de huidige vluchtelingencrisis.

We hebben het daar al zo dikwijls over gehad, onvoorstelbaar dat je daar steeds opnieuw wil op terug komen.

Zoals zelfs circe hier ooit eens terecht opmerkte: lui zoals jij zijn de reden dat veel zaken onbespreekbaar zijn en de meerderheid in plaatsvervangende schaamte het hoofd afwendt als jouw soort volk hun gore toogpraat komt afdreunen. Het VB is dan ook eerder de kwaal dan de remedie.
Het Vlaams Belang zegt niets anders dan u. Het tegendeel kan u niet aantonen. We hebben het er al meermaals over gehad.
In uw geest hebt u uitgemaakt dat dat niet zo is , toch kan u dat nooit staven. Het is volgens mij iets psychisch, ik heb daar geen andere verklaring voor.
Ik zal er verder niet meer op terugkomen , het heeft toch geen zin.
Stem rustig verder op partijen die er toch niets gaan aan doen, dan kan je binnen 20 jaar nog even verontwaardigd zijn.
Op voorwaarde dat het tegen dan nog mag natuurlijk.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be