Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2018, 21:21   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard Advocates moeten nog altijd hun beha uittrekken

Advocates moeten nog altijd hun beha uittrekken

Citaat:
Vrouwelijke strafpleiters moeten vaak hun beha uitdoen in de gevangenis, omdat ze door de metalen beugel niet door de controle raken. Ze klaagden dat aan, en het gevangeniswezen zegt het controlesysteem aan te passen. Alleen, de beha’s zullen nog altijd uit moeten.
Een eigenaardige zaak in de zin van dat je u gaat afvragen, zit dat daar nu echt vol geilaards of wat?

De oorzaak is de 'metalen beugel in de BH' die niet door de controle raakt.

Nu is dat wel een goede zaak dat er geen metaal kan binnengesmokkeld worden in de gevangenis.

Er bestaan best genoeg BH's zonder metalen beugel dus lijkt mij dat voor de vrouwelijke strafpleiters een goed plan om er zich zo eentje aan te schaffen, problem solved, case closed.

Uit het artikel leren we dat de manier waar men de vrouwelijke strafpleiters aanzet tot strippen een beetje de spuigaten uitloopt.

Citaat:
Daarom bewaart Mieke Byttebier, een Brugse strafpleiter, een sportbeha in de wagen. ‘Die heeft geen metalen beugel’, zegt ze. ‘Ik moet soms twee keer per dag naar de gevangenis. Dan moet ik mijn beha in een vuile plastic pot deponeren. Daar wordt een mens kwaad en emotioneel van.’
Daar moet dus een oplossing voor gezicht worden.

De veiligheid moet daarbij een hoofdrol kunnen blijven spelen want er zijn best al gevallen geweest waar een advocate een soort van 'Stockholm syndroom' kweekte tijdens het bezoek van de één of andere misdadiger.

Ik kan de advocate geen ongelijk geven om dit 'aan te klagen' er een 'zaak' van te maken.

Misschien werk aan de winkel voor de modeontwerpers. Geen metaal meer in de BH's.

De naam voor de nieuwe BH voor advocates heb ik al gevonden:

* The Devils Advocate Bra*



p.s.

Als de zaak onderzocht zal worden moeten de advocates niet vergeten het opgeslagen beeldmateriaal van hunner naakheid te laten vernietigen/op te vragen.

Misschien is er wel de één of andere clown die het gelijk op 'smoelboek' zet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2018 om 21:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 21:56   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Advocates moeten nog altijd hun beha uittrekken



Een eigenaardige zaak in de zin van dat je u gaat afvragen, zit dat daar nu echt vol geilaards of wat?

De oorzaak is de 'metalen beugel in de BH' die niet door de controle raakt.

Nu is dat wel een goede zaak dat er geen metaal kan binnengesmokkeld worden in de gevangenis.

Er bestaan best genoeg BH's zonder metalen beugel dus lijkt mij dat voor de vrouwelijke strafpleiters een goed plan om er zich zo eentje aan te schaffen, problem solved, case closed.

Uit het artikel leren we dat de manier waar men de vrouwelijke strafpleiters aanzet tot strippen een beetje de spuigaten uitloopt.



Daar moet dus een oplossing voor gezicht worden.

De veiligheid moet daarbij een hoofdrol kunnen blijven spelen want er zijn best al gevallen geweest waar een advocate een soort van 'Stockholm syndroom' kweekte tijdens het bezoek van de één of andere misdadiger.

Ik kan de advocate geen ongelijk geven om dit 'aan te klagen' er een 'zaak' van te maken.

Misschien werk aan de winkel voor de modeontwerpers. Geen metaal meer in de BH's.

De naam voor de nieuwe BH voor advocates heb ik al gevonden:

* The Devils Advocate Bra*



p.s.

Als de zaak onderzocht zal worden moeten de advocates niet vergeten het opgeslagen beeldmateriaal van hunner naakheid te laten vernietigen/op te vragen.

Misschien is er wel de één of andere clown die het gelijk op 'smoelboek' zet.
En dan nog dit

Producent Van de Velde: ‘Sorry advocates, er is geen alternatief voor metaal in beha

Citaat:
Het gevangeniswezen wil niet zeggen waarom die metalen beugels de gevangenis niet binnen mogen. Liesbeth Van de Velde kan ook geen reden verzinnen. ‘Je kan er zeker geen tralies mee doorzagen. Daarvoor zijn de beugels veel te buigzaam
Je moet gevangenen hun creativiteit niet onderschatten, een steekwapen is snel gemaakt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 22:03   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Komaan, als ze dat al jaren weten gaan ze toch meteen zonder bh of met een bh zonder ijzerwerk naar binnen? Aandachtshoeren.

Sportbeha's? Die van ons haar sportbeha's zijn "ijzerwerk-vrij"
In den Decathlon, voor enkele tientallen € verkrijgbaar.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 mei 2018 om 22:05.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 22:05   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Komaan, als ze dat al jaren weten gaan ze toch meteen zonder bh of met een bh zonder ijzerwerk naar binnen? Aandachtshoeren.
Dat dacht ik ook eerst dat het de beste oplossing zou kunnen zijn voor het 'probleem'.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:01   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En dan nog dit

Producent Van de Velde: ‘Sorry advocates, er is geen alternatief voor metaal in beha



Je moet gevangenen hun creativiteit niet onderschatten, een steekwapen is snel gemaakt.
idd. Trouwens zo kan het ook,... https://tweakers.net/nieuws/88894/st...d-printer.html
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:07   #6
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Komaan, als ze dat al jaren weten gaan ze toch meteen zonder bh of met een bh zonder ijzerwerk naar binnen? Aandachtshoeren.

Sportbeha's? Die van ons haar sportbeha's zijn "ijzerwerk-vrij"
In den Decathlon, voor enkele tientallen € verkrijgbaar.
Zonder bh stappen of lopen buitenshuis is echt oncomfortabel. De borsten gaan dan teveel op en neer, dit is pijnlijk. Echt niet praktisch. Je krijgt er ook hangtieten van.

En ik heb maar 1 sportbeha in m'n leven gehad maar die bood quasi geen ondersteuning. Was echt raar zonder beugels. Mijn borsten gingen als gek op en neer tijdens het sporten. Ik schaamde me dood. Terwijl dat normaal niet zou mogen bij sport bh's.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:21   #7
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zonder bh stappen of lopen buitenshuis is echt oncomfortabel. De borsten gaan dan teveel op en neer, dit is pijnlijk. Echt niet praktisch. Je krijgt er ook hangtieten van.

En ik heb maar 1 sportbeha in m'n leven gehad maar die bood quasi geen ondersteuning. Was echt raar zonder beugels. Mijn borsten gingen als gek op en neer tijdens het sporten. Ik schaamde me dood. Terwijl dat normaal niet zou mogen bij sport bh's.
In welk jaar ben je overleden? Je zo schamen dat ge er van dood gegaan bent

Is anders helemaal niets aan om u voor te schamen hoor, vrouwen hebben nu eenmaal borsten en dat die al eens op en neer gaan lijkt me logisch. Misschien heb je meer nood aan een psychiater dan aan een BH, om van uw complexen af te geraken.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:25   #8
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

En maar blijven geloven dat wapens niet kunnen verworven worden zonder vergunning. 't Wordt anders hoog tijd dat ze eens wakker worden met dat vod van een wapenwet hoor. Wie wil een revolver hebben om iemand dood te schieten kan het poepsimpel zo aan boord leggen, https://www.youtube.com/watch?v=E1QLBOAhgRI
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:34   #9
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Jongens toch, wat een bullshit.

Advocates neuken zich te pletter met cipiers en gevangenen, nu gaan ze preutsheid faken omdat ze hun hangtieten moeten laten zien?

Lachwekkend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:43   #10
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Die vrouwen zijn vrijgevochten genoeg om advocate te worden maar hun bh verbranden, ho maar.
Weer door het feminisme verwarde slachtoffers.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 23:44   #11
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Als vrouwen gewoon het huishouden deden ipv advocaat te gaan spelen dan was dat probleem er helemaal niet.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 00:50   #12
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

@ PONTIFEX minor:
Aub draad verhuizen naar de tettendraad.
De advocatuur dankt U.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 05:34   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Met een 3D printer kan je inderdaad nog verder gaan.

Was er een tijdje geleden eens geen blauwdruk voor 3D printer om een werkend pistool met te maken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 05:49   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
@ PONTIFEX minor:
Aub draad verhuizen naar de tettendraad.
De advocatuur dankt U.
Ik twijfelde eerst nog om het daar te posten.

In dit geval (artikel/'klacht' advocate) gaat het om mensonterende toestanden.

Gevangenissen snappen kritiek van advocates niet: “Zo’n metaaldetector weet echt niet dat het om een beha gaat”

Je kan je u natuurlijk ook de vraag stellen:

Citaat:
Woordvoerder Kathleen Van de Vijver zucht eens diep als we haar de kritiek van de advocates voorleggen. “We begrijpen niet waarom die vrouwen daar nu mee afkomen.”
Ik ga op een luchthaven werken binnenkort denk ik want al die vrouwen die hun BH moeten uitdoen bij de metaaldetectors dat zal best een leuk plaatje zijn.

Full body scanner's dan maar.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 06:02   #15
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Geef cipiers gewoon de bevoegdheid om bij het alarm van de detectorpoort en 2de controle uit te voeren met een handscanner.

Hoe gevoelig zijn die poorten trouwens? Ik heb op de luchthaven nog nooit een vrouw een BH weten uittrekken.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 06:45   #16
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dat moet zowat het leukste zijn wat zo'n cipier aan de ingang van een gevangenis kan zeggen: "doe uw BH maar uit meester"

Maar inderdaad, als daar een oplossing voor is door blijkbaar een sport BH te dragen dan hadden ze dit maar moeten doen.

Ik heb trouwens mijn schoenen moeten uitdoen op een luchthaven, dat was ook nogal vernederend.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 06:58   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb trouwens mijn schoenen moeten uitdoen op een luchthaven, dat was ook nogal vernederend.
Vaste prik voor mij. Mijn werkbottinnen hebben stalen neuzen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 07:28   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Er is al een oplossing in de maak voor de vrouwelijke advocaten die niet zonder beugelbh kunnen. Ze hoeven niet meer hun beurt af te wachten tussen de bezoekers van criminelen om hun bh te laten controleren op metaal....of iets anders dat erin verwerkt of verstopt is.

Prima idee! Ik vertrouw namelijk geen advocaten die het grootste crapuul verdedigen voor de lieve centen. En dat doen ze allemaal. Ze hebben minder kans om de in hun borstenophouders verstopte spullen aan hun eventuele contactpersonen door te geven waarmee ze in de rij staan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 07:47   #19
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zonder bh stappen of lopen buitenshuis is echt oncomfortabel. De borsten gaan dan teveel op en neer, dit is pijnlijk. Echt niet praktisch. Je krijgt er ook hangtieten van.

En ik heb maar 1 sportbeha in m'n leven gehad maar die bood quasi geen ondersteuning. Was echt raar zonder beugels. Mijn borsten gingen als gek op en neer tijdens het sporten. Ik schaamde me dood. Terwijl dat normaal niet zou mogen bij sport bh's.
Gaan strafpleiters dan sporten in de gevangenis?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 07:51   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Wat een zever allemaal. De mannelijke advokaten die een BH dragen , die moeten die toch ook uitdoen.

Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be