Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 januari 2018, 14:10   #1701
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De bergen gaan trouwens niet hoger dan 1250 meter. Dat zou dus afsterven worden...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 14:21   #1702
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Bembem Quotes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

Ikzelf zou wel een Thaïse willen laten overkomen maar ik zie er dan ook niet uit als Joël
Zou Bem LGBT zijn?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 15:26   #1703
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Nevelwouden

Nevelwouden regenbogen

De dikste regenboog die ik ooit gezien heb, staat hier vlakbij mijn deur, vlak boven de grond. Met er boven, op grotere hoogte, een twee regenboog. Die regenbogen verschijnen en verdwijnen de hele tijd boven elke heuvel in de buurt, en dat zijn er een vijftal.
Dat komt door de horizontale regen...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 15:43   #1704
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.024
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Nevelwouden regenbogen

De dikste regenboog die ik ooit gezien heb, staat hier vlakbij mijn deur, vlak boven de grond. Met er boven, op grotere hoogte, een twee regenboog. Die regenbogen verschijnen en verdwijnen de hele tijd boven elke heuvel in de buurt, en dat zijn er een vijftal.
Dat komt door de horizontale regen...
Kunt ge daar een foto van nemen Eno? Dat moet echt wel de moeite zijn!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 15:50   #1705
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Kunt ge daar een foto van nemen Eno? Dat moet echt wel de moeite zijn!
Ja, ik heb een microchip die hier al jaren ligt om foto's op te laden, maar hij zit nog in de verpakking. Je moet de chip van je gsm daarin steken, weet ik veel.
Het speciale is dat een volledige regenboog zo kortbij staat. Een paar honderd meter. Op een foto komen de afstanden er niet zo goed uit.

Ik nam een paar foto's maar de hoge regenboog zal vermoedelijk niet/slecht zichtbaar zijn.

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2018 om 16:08.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 17:28   #1706
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Extreme cheapskates

Ik heb eens vijf jaar op rijst in tomatensaus geleefd hoofdzakelijk. Prijs verwaarloosbaar. Daarnaast een paar bocadillo's. (1€)
1996-2001.
Dat viel samen met de tijd waarin ik fysiek in topvorm was (weliswaar ook dank zij 70km/week afstandslopen) met een BMI van acht punten lager dan voordien.

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2018 om 17:32.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 17:43   #1707
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Meditatie: Mindfullness

Abstract
During the past two decades, mindfulness meditation has gone from being a fringe topic of scientific investigation to being an occasional replacement for psychotherapy, tool of corporate well-being, widely implemented educational practice, and “key to building more resilient soldiers.” Yet the mindfulness movement and empirical evidence supporting it have not gone without criticism. Misinformation and poor methodology associated with past studies of mindfulness may lead public consumers to be harmed, misled, and disappointed. Addressing such concerns, the present article discusses the difficulties of defining mindfulness, delineates the proper scope of research into mindfulness practices, and explicates crucial methodological issues for interpreting results from investigations of mindfulness. For doing so, the authors draw on their diverse areas of expertise to review the present state of mindfulness research, comprehensively summarizing what we do and do not know, while providing a prescriptive agenda for contemplative science, with a particular focus on assessment, mindfulness training, possible adverse effects, and intersection with brain imaging. Our goals are to inform interested scientists, the news media, and the public, to minimize harm, curb poor research practices, and staunch the flow of misinformation about the benefits, costs, and future prospects of mindfulness meditation.
http://journals.sagepub.com/doi/full...45691617709589
En nu ga ik drie uur mindfulness gaan doen.Tot dan.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 19:34   #1708
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eens vijf jaar op rijst in tomatensaus geleefd hoofdzakelijk. Prijs verwaarloosbaar. Daarnaast een paar bocadillo's. (1€)
1996-2001.
Dat viel samen met de tijd waarin ik fysiek in topvorm was (weliswaar ook dank zij 70km/week afstandslopen) met een BMI van acht punten lager dan voordien.
En stel je nu even de vraag waarom je gewrichten naar de kloten zijn door botontkalking... Jarenlang waardeloos voedsel naar binnen pompen en dat combineren met veel lichaamsbeweging... Een schitterend actieplan voor iemand die graag snel invalide wil zijn, of gewoon dood.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 19:36   #1709
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Abstract
During the past two decades, mindfulness meditation has gone from being a fringe topic of scientific investigation to being an occasional replacement for psychotherapy, tool of corporate well-being, widely implemented educational practice, and “key to building more resilient soldiers.” Yet the mindfulness movement and empirical evidence supporting it have not gone without criticism. Misinformation and poor methodology associated with past studies of mindfulness may lead public consumers to be harmed, misled, and disappointed. Addressing such concerns, the present article discusses the difficulties of defining mindfulness, delineates the proper scope of research into mindfulness practices, and explicates crucial methodological issues for interpreting results from investigations of mindfulness. For doing so, the authors draw on their diverse areas of expertise to review the present state of mindfulness research, comprehensively summarizing what we do and do not know, while providing a prescriptive agenda for contemplative science, with a particular focus on assessment, mindfulness training, possible adverse effects, and intersection with brain imaging. Our goals are to inform interested scientists, the news media, and the public, to minimize harm, curb poor research practices, and staunch the flow of misinformation about the benefits, costs, and future prospects of mindfulness meditation.
http://journals.sagepub.com/doi/full...45691617709589
En nu ga ik drie uur mindfulness gaan doen.Tot dan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 19:53   #1710
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.280
Standaard

Onnodig een andere taal gebruiken dan de voertaal valt daar ook onder.
Citaat:
Slim overkomen met moeilijke woorden, dom en duur
http://www.mkbexposure.nl/2015/10/sl...n-dom-en-duur/

Citaat:
Wie slim wil overkomen met moeilijke woorden, slaat de plank volkomen mis. Bij Business Insider verscheen hierover een boeiend artikel. In dat artikel bespreken ze een Amerikaans onderzoek. Daarin tonen onderzoekers aan dat je eerder dom dan slim overkomt als je moeilijke woorden gebruikt. Sterker nog: hoe meer moeilijke woorden je gebruikt, hoe dommer je overkomt. Slim overkomen doe je wel met eenvoudige, duidelijke taal. Bovendien komt dan ook je boodschap helder over.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 januari 2018 om 19:56.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 20:53   #1711
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
En nu ga ik drie uur mindfulness gaan doen.Tot dan.
Hier zijn we dan terug. Precies drie uur. Voor verdere elucubraties. Wat duidelijk geen mindfulness is. Eerder mindemptyness.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 21:20   #1712
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Wie aan mindfulness moet werken heeft duidelijk nog veel ruimte.

Een gratis elucubratie, u aangeboden door

Tpe
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 21:27   #1713
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

the lazy person's guide to self-improvement

Intelligent article. I'll comment shortly and decisively about laziness and happiness in ~ 30 minutes after supper.

In the meantime, you could read the article so as to understand better my comment.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 22:35   #1714
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard The Trump Saga

Citaat:
Donald J. Trump
?
@realDonaldTrump
....to President of the United States (on my first try). I think that would qualify as not smart, but genius....and a very stable genius at that!


God nor the electoral college did want to save us from such a stable genius

He's not self made but at least he's selfstyled....

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2018 om 22:54.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 23:34   #1715
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Kunt ge daar een foto van nemen Eno? Dat moet echt wel de moeite zijn!


zoiets?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2018, 23:53   #1716
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht


zoiets?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 01:16   #1717
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard The Trump Saga

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 01:21   #1718
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

huiltrolololololo
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 01:34   #1719
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard The Trump Saga

Trump's reacting:
Bijgevoegde afbeelding(e)
  

Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2018 om 01:35.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 14:13   #1720
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Worshipping Words in Tongues: dwingel

Dwingel: In order to woo Denise, a summer romance (I was a working student in Germany) in the high tower of Blankenstein Bochum, we had to reach it through a dwingel = a staircase enclosed by walls, a spiral-laid, well-guarded access road to a high-altitude enclosure. I remember that very well, even if it was a while ago. But I did not yet know the word dwingel. I am looking for translations of dwingel. I soon lost Denise when my mother did not allow me to follow Denise back to England. Dwingel: Om met mijn Engelse vakantielief (alhoewel ik in Duitsland aan het werk was als werkstudent) Denise te gaan vrijen in de hoge toren van Blankenstein Bochum moesten wij hem bereiken langs een dwingel.= een door muren omsloten, spiraalsgewijs aangelegde, goed te bewaken toegangsweg naar een hoogteburcht. Ik herinner mij dat nog heel goed, al is het een tijdje geleden. Maar het woord dwingel kende ik toen nog niet. Ik verloor al gauw verder contact met Denise toen mijn moeder me niet toeliet haar te volgen naar Engeland.
Denise raakte ik al snel kwijt toen ik van mijn moeder niet naar Engeland mocht.
Ik ben op zoek naar vertalingen van dwingel.

Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2018 om 14:27.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be