![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2062 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2063 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() T'ja, als gij de staatsmedia geloofd, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb weer een weddenschap gewonnen.
![]()
![]() |
#2065 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "“Als het echt zo is dat zij zelf voor attesten hebben gezorgd, zonder dat de arts de patiënt ooit heeft gezien, spreek je over valsheid in geschrifte.”
Welk bewijs heeft De Morgen dat die arts die patiënten nooit heeft gezien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2066 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand van de oppositie die verklaart dat de mensen van de meerderheid hen voor was om volmachten te bekomen in wzc's...
Gemeentepolitiek op zijn best ! Wat is de reden dat er nu pas artsen en personen van wzc's zijn verhoord ? Is er al klacht neergelegd bij de orde van geneesheren ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 juni 2025 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
attest nog nooit gezien heeft? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaat het parket steeds afwachten wat het tuchtonderzoek gevoerd door de orde van geneesheren heeft uitgesproken. Voor zover ik begrijp is er nog geen tuchtprocedure opgestart.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er CRA's verhoord ? https://www.domusmedica.be/actueel/v...r-kortverblijf Het is een kleintje voor de journalistiek om een kat een kat te noemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2071 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stemmen is per definitie anoniem.
![]() |
![]() |
#2073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2074 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Forza blijft doen wat ze aan hun kiezers beloofden. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juni 2025 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/exclus...eren~a44a07cc/
"Maar als ik volgende week in staat ben om te gaan werken, dan zal ik me ook aanbieden voor een verhoor. Ik sluit trouwens niet uit dat de politie me volgende week ook uit mijn bed komt halen. Maar dus bij deze: ‘Beste politie, dat is niet nodig, want ik zal me vrijwillig aanbieden’.” "De verkiezingsuitslag staat vast. Forza Ninove zal blijven besturen. Maar er kunnen wel personen strafrechtelijk gestraft worden. “Ik zou niet weten waarom men mij of iemand van mijn team zou moeten straffen. We hebben niet geronseld, niks gekopieerd en niets vervalst. Dat is toch duidelijk?”... “Ik ga mijn rechts beleid uitvoeren en ik ga niet twijfelen. Geloof me, het zal allemaal nog sneller gaan.” Bravo Guy ,nu nog een verder herstel. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 20 juni 2025 om 13:58. |
![]() |
![]() |