![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de VRT heeft destijds wel een nota bekendgemaakt waarin werd gezegd dat het Vlaams Belang niet té vaak het woord mag krijgen en steeds zeer goed moet worden "geduid", maar een bende linkse terroristen krijgen met gemak zo'n forum!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 juni 2008 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
|
![]() Citaat:
Een analyse is juist of fout, is ze fout, dan kan je geen analyses maken, is ze juist, dan kan je dat wel. Citaat:
![]() Citaat:
Een kleine zijdelingse geschiedenisles voor de minister: Eind 19e eeuw beeft frankrijk onder twee golven van anarchistische aanslagen (Ravachol, Vaillant, later de Bonnot bende): die anarchisten hebben niets, maar dan ook niets bereikt. Victor Serge, ooggetuige en oorspronkelijke sympathisant schrijft er treffend over in zijn 'Memmoires d'un révolutionnaire. Citaat:
Later zou Trotski de beste argumentatie ooit tegen het terrorisme formuleren: Waarom marxisten individuele terreur afwijzen. Een les dat Pierre Carotte en de zijnen al te gewillig terzijde schoven. Niet vergeten ook dat eind jaren '70 begin jaren '80 gekenmerkt werden door Citaat:
Gek en geïsoleerd, dus. Citaat:
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook geen toeval dat een journalist van de rtbf bij de aangehouden "potentiele" terroristen behoord.
|
![]() |
![]() |
#104 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Ik weet niet of het de mensen in dit topic interesseert, maar ondertussen is er op de website van De Standaard een artikel te vinden waarin uitgelegd wordt waarom ze opgepakt werden. Blijkbaar wordt Sassoye er weer van verdacht lid te zijn van een terroristische organisatie. En Carette had regelmatig contact met Sassoye en was opnieuw politiek actief. Deze informatie werpt toch al een iets ander licht op deze zaak, denk ik.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 5 juni 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
#106 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En dan mag 1985 lang geleden zijn voor Mijnheer.
Maar ik herinner mij dat alsof het gisteren was. Als je als Militair patrouille's moet lopen in de stad voor zulke bandieten... Laatst gewijzigd door Positiefke : 5 juni 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
#107 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kun je evengoed respect voor Hitler hebben voor dezelfde redenen. Jij verdient spanking!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je de slaaf van het systeem wil zijn, moet je niet komen zeiken.
![]() |
#109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het "terroristische" luik een zijtak, van een groter geheel in Italie. De vrt sprak ook van de voorbereiding van mogelijke moordaanslagen op Berlusconi... |
|
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Bij mijn weten was er toen nog dienstplicht...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat de CAP ervan vindt dat iemand die hun logo als avatar gebruikt hier terrorisme goedpraat.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar praat ik terrorisme goed?
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar verdedig ik terroristen?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 juni 2008 om 20:03. |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() De manier waarop jij het hier opneemt voor die terroristen, gekoppeld met uitspraken genre "als je de slaaf van het systeem wil zijn, moet je niet komen zeiken", laat niets aan duidelijkheid te wensen over.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 5 juni 2008 om 20:04. |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al door de de tendensieuze topic. Eén van de twee is wel degelijk opgepakt voor mogelijk lidmaatschap aan een Italiaanse terroristische organisatie. En door dit feit te onderzoeken, is men tot de conclusie gekomen dat beiden de voorwaarden, om in voorlopige vrijheid gesteld te worden, aan hun laars lapten (wat misschien niet zo verwonderlijk is, maar waar men niet meer kon naast zien).
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tendentieus? oen ik de topic startte was alleen geweten dat ze gearresteerd waren de volgens het parket was dat alleen omdat ze zich niet aan hun voorwaarden hebben gehouden. De rest van de info kwam pas later.
Citaat:
Voor Carette wel een beetje zielig. Als je na 17 jaar gevangenis probeert om een serieus leven op te bouwen en dat stapje voor stapje terug doet en dan zo terug voor minstens een paar maanden de gevangenis in moet.
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Elders vernam ik van een para die in die tijd een warenhuis moest bewaken, het waren roerige tijden, die jaren '80
![]() |