Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2014, 00:40   #161
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
wat is uw punt eigenlijk guinivere?
Wij zijn niet gekomen als gasten, maar als veroveraars.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 08:59   #162
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb nog geen #notinmyname actie gezien, hoor.
Daar u zelf met Marc Dutroux en Michel Nihoul op de proppen komt:

wat betekende volgens u de "Witte Mars"?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 09:22   #163
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik wou een onderwerp starten als tegenhanger van de "waarom steeds meer mensen iets tegen allochtonen krijgen". Die geeft gewoon een totaal vertekend beeld van de realiteit. Er zijn ook autochtonen waaraan je je best niet teveel aanpast als vreemdeling.
Ik ken nogal wat mensen - zowel auto- als allochtonen - aan wie ik me noch als inboorling noch als vreemdeling aan wil passen.

Wat die mensen met elkaar gemeen hebben?

Onder meer: een aandoenlijke gehechtheid aan hun oogkleppen en vooroordelen, érg lange tenen en een héél kort lontje.

Onder meer.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 09:45   #164
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dierenwelzijn: negen koeien liggen twee jaar dood in stal

De kadavers werden met een hele resem verwaarloosde honden en koeien gevonden in augustus 2012 bij hobbyboer Johan W.

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20141027_0...r-dood-in-stal
dacht je nu echt dat de 11.000 gevangenisbewoners ENKEL allochtonen waren? Er zitten toch wel zeker nog EEN KWART autochtone Vlamingen bij hoor! Op de 10 miljoen Vlamingen zitten er zeker vast wel 2000 in het gevang! Je kan je lijstje dus nog uitbreiden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2014 om 09:46.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 09:52   #165
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Met alle respect, maar dat is een pleidooi om de Jodenster weer in te voeren. Blijkbaar is er in Vlaanderen dan toch een fascistische ondertoon, als ook "linkse" Vlamingen dergelijke fascistoïde ideeën beginnen spuien.
Met evenveel respect:

ik zou gewoon graag op voorhand weten met wie een verstokt ketter als ik maar beter geen gesprekken over bepaalde 'gevoelige' onderwerpen begin.

Ik kan noch wil er iets aan verhelpen dat ik niet beschik over een 'Heilig Boek' dat en/of een 'onzichtbare vriend' en/of een 'ideologie' die mij enerzijds tot discriminatie - en érger - verplicht, en mij anderzijds verbiedt ongeremd en met volle teugen te genieten van wat het leven en de wereld mij zo allemaal te bieden hebben.

Als tegenprestatie wil ik zélf best ook wel door middel van één of ander 'kenteken' - voor enkele voorbeelden: zie hieronder - kenbaar maken wie ik ben en waar ik niet in geloof.

Ik vraag me alleen af hoe lang ik met zo'n kenteken rond zal kunnen & mogen lopen zonder voor mijn leven te hoeven vrezen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
  
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 09:56   #166
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
...

MOET iedereen varkensvlees eten?
MOET iedereen alcohol zuipen met alle negatieve gevolgen op gebied van gezondheid erbij?
MOET iedereen naar concerten om dan tinnitus of zeer waarschijnlijk op oude leeftijd met gehoorschade te zitten?

...
Uiteraard niet, maar dergelijke zaken behoren dan ook niet tot de 'Leitkultur'.

Anderzijds MAG eenieder die dat wil - en bereid is de gebeurlijke risico's te aanvaarden - varkensvlees eten, alcohol drinken, naar concerten gaan, ...

Dat is toch niet té moeilijk om te begrijpen?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 11:09   #167
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik woon tussen de Marokkanen en eerlijk gezegd heb ik nog niet veel last van de ouders en kinderen gehad. U schetst een overdreven verkeerd beeld op. De kinderen leven helemaal niet op straat. Maar mogen ze nog wel eens buiten spelen als het goed weer is?
Voorts is niet iedereen de zoon of dochter van een bankdirecteur, met de juiste (geld-)steun en connecties, om een mooie studie en carrière te kunnen uitbouwen. De meerderheid doet volgens mij z'n best in de mate van het mogelijke. Ook realistisch blijven, hé.

En als gij met "aanpak en resultaten" bedoelt dat de Fatima's gescheiden met homoseksuele kinderen moeten zijn, dan is dat tegenstrijdig met mijn visie van resultaat geboekt.
Eén grote fascistische leugen.
Heb genoeg gesproken met Russen, Grieken, Spanjaarden, Belgen etc in Brussel die in Koekelberg en Molenbeek wonen. Psychische straatterreur, zo kan je de toestand het best omschrijven. Enkel paarden en mensen met een slavenmentaliteit hebben er geen last van. Het is geen toeval dat 10% van de verkrachters in Irak en Syrie uit Belgie en Marokko komen.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 18:23   #168
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom zitten de gevangenissen dan niet voor 75% gevuld met extreem-rechtse VB en NVA'ers?

Waarom staan de kranten niet dagelijks bol van aanrandingen, diefstal, berovingen, moorden en verkrachtingen uitgevoerd door uw extreem rechtse VB en NVA'ers?

Waarom lezen we dan nooit dat uw extreem rechtse VB en NVA'ers wat duizenden mensen gaan onthoofden in Syrie en omstreken?

Het is alvast jammer voor u dat u tot de bevolkingsgroep behoort waarin zulke misdaden schering en inslag zijn. Maar daarom hoeven wij niet net te doen alsof er niks aan de hand is.

(Waar zijn de dagelijkse berichten over aziaten die de wet overtreden en daarom overproportioneel onze gevangenissen bewonen?)
Circe er zijn proportioneel gezien minder Aziaten dan bvb. Marokkanen in deze contreien ..

Bovendien is het niet evident van zomaar te integreren eenmaal men een strafblad heeft .... Als je daarbij ook nog eens het verkeerde kleurtje hebt, ben je vlug een vogel voor de kat ... en beland je in een vicieuze cirkel van criminaliteit ..

Vergelijk het met de mechanismen rond het ontstaan van de Italiaanse en de Ierse mafia etc. destijds in de VS .. dat waren geen moslims ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 18:28   #169
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Circe er zijn proportioneel gezien minder Aziaten dan bvb. Marokkanen in deze contreien ..

Bovendien is het niet evident van zomaar te integreren eenmaal men een strafblad heeft .... Als je daarbij ook nog eens het verkeerde kleurtje hebt, ben je vlug een vogel voor de kat ... en beland je in een vicieuze cirkel van criminaliteit ..

Vergelijk het met de mechanismen rond het ontstaan van de Italiaanse en de Ierse mafia etc. destijds in de VS .. dat waren geen moslims ..
Niets mee te maken volgens een uitgebreide studie van Marion Van San.
De cultuur is bepalend voor het crimineel gedrag en niet de economische situatie.
Na weg filtering van de economische aspecten blijft er bij Marokkanen een excessieve restcriminaliteit over die alleen maar te verklaren is door opvoeding en cultuur.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 19:31   #170
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Circe er zijn proportioneel gezien minder Aziaten dan bvb. Marokkanen in deze contreien ..

Bovendien is het niet evident van zomaar te integreren eenmaal men een strafblad heeft .... Als je daarbij ook nog eens het verkeerde kleurtje hebt, ben je vlug een vogel voor de kat ... en beland je in een vicieuze cirkel van criminaliteit ..

Vergelijk het met de mechanismen rond het ontstaan van de Italiaanse en de Ierse mafia etc. destijds in de VS .. dat waren geen moslims ..
Heb ik gezegd dat aziaten bovenproportioneel de gevangenissen bevolken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2014, 23:13   #171
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.369
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dierenwelzijn: blablabla
Laat uw echtgenoot nog maar een offerschaapje kelen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 10:27   #172
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Laat uw echtgenoot nog maar een offerschaapje kelen.
Vroeg of laat wordt ze misschien zelf gekeeld door haar echtgenoot.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101102_051
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 10:49   #173
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Vroeg of laat wordt ze misschien zelf gekeeld door haar echtgenoot.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101102_051
Was dat geen apothekeres als ik me nog goed herinner ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be