Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2015, 22:15   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Da ist dan? Bravo zeker.
België is wij. Ik vond het ondemocratisch. U wellicht niet.
Maakte Me voorgoed VLD af. En ik maakte Verhofstad mee.
Peche is offline  
Oud 2 augustus 2015, 22:27   #42
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Niet zeveren.

Islam is al in oorlog met alles wat niet-islam is sinds 't ontstaan van de oorlogsideologie van mohamed en z'n 40 karavaanrovers.
Klopt. We moeten al ver gaan zoeken in de wereld waar er geen religieus-politieke conflicten zijn tussen moslims en niet-moslims. En altijd al geweest eigenlijk. Ook tussen moslims onderling, vb sjiieten versus soennieten. En als je in 200 jaar tijd grote delen van Afrika (Noordelijk Afrika en Maghreb) en Azië (Arabië, Perzië en daarbuiten) verovert door bekering en oorlog, dan moet die religieus-politieke drift wel zeer groot zijn. Maar ook in de straat bij ons: je voelt je ongemakkelijk al mensen gadeslaand op een terrasje, als je een groepje van 3-4 noord-afrikanen aanschouw doe je dit beter niet langer als 10 seconden, en liefst als ze het niet zien, of de kans is heel groot dat dat in provocaties en evt in een conflict uitmondt.
Mindset is offline  
Oud 2 augustus 2015, 22:31   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Bosnië Hercegovina en Kossovo in het bijzonder.
Hoe de Serviërs tekeer gingen tegen Bosniakken was primitief. Maar de breed and extend territory-strategy via een ongeschreven 10kind per gezin politiek dat kan ik ook niet goedkeuren. In die zin vonden de Serviërs wellicht dat ze aan zelfverdediging deden.
De Serviërs waren natuurlijk - zoals steeds - de boosdoeners.

Er werd en wordt nog steeds, zedig gezwegen over hoe 'primitief' de Bosniakken tekeer gegaan zijn tegen de Serviërs.
SDX is offline  
Oud 13 augustus 2015, 16:36   #44
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De natuur wil gewoon dat de sterken de aarde bevolken en dat zwakkelingen verdwijnen.
De enige manier om dat te bereiken is door strijd en dus zal de natuur zorgen dat er strijd plaatsvindt.

De moderne Westerling gaat de komende jaren mogen bewijzen of hij z'n plek op deze aardbol nog waard is of niet.
gisteren dacht ik net hetzelfde.. natuurlijke selectie.. mar ik vond het wat grof om te stellen dat de wereldbevolking de toets van natuurlijke selectie moet doorstaan. Het is begonnen in het Middenoosten en het zal uitbreiden.
Dit terwijl wij vredig in ons tuintje werken, netjes belastingen betalen en onze verkeersboetes betalen en ons waardige burgers achten met burgerzin, en ons land/continent laten leiden door een stelletje randdebielen.
Ik vraag me af hoe lang nog de Europese burger onderdanig zal blijven? Zullen hun dochter eerst moeten worden verkocht op de slavenmarkt en daarna ettelijke keren verkracht? Maar dan zal het redelijk laat zijn vrees ik. En een Verhofstadt zal zijn baard laten staan.
Mindset is offline  
Oud 13 augustus 2015, 16:37   #45
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De Serviërs waren natuurlijk - zoals steeds - de boosdoeners.

Er werd en wordt nog steeds, zedig gezwegen over hoe 'primitief' de Bosniakken tekeer gegaan zijn tegen de Serviërs.
ja, dat weet ik. De alleenschuld is voor de Serviërs. Zij worden aangewezen door zondebok. Het is dan ook het kleine broertje van de Russen hé.
Mindset is offline  
Oud 15 augustus 2015, 08:37   #46
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.858
Standaard

.

Laatst gewijzigd door kelt : 15 augustus 2015 om 08:38.
kelt is offline  
Oud 10 september 2015, 08:41   #47
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.859
Standaard

Toch even stilstaan bij de man die het salafisme groot heeft gemaakt.

En toen was Ronnie nog niet seniel, maar gewoon debiel.

https://www.youtube.com/watch?v=y3f9mlUQzJA
dalibor is nu online  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be