Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 15:57   #1
De Zuiveraar
Banneling
 
 
De Zuiveraar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 408
Standaard

Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook [size=7]negentien nieuwe Belgen [/size]als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze [size=6]Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. [/size] [size=6][/size]
De Zuiveraar is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:03   #2
Airke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Locatie: Beveren
Berichten: 60
Standaard

tja de meerderheid zal het pas beseffen als er niets meer zal overblijven van onze vlaamse eigenheid
Airke is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:06   #3
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze [size=6]Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. [/size]
Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:07   #4
Maus
Banneling
 
 
Maus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2003
Locatie: Nijlen / Mechelen
Berichten: 766
Standaard

Wat is er hier nu weer mis mee?
Maus is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:09   #5
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Alvorens te gaan schieten op hun exotische namen, wacht eerst eens af wat die mensen doen ja.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:09   #6
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Wat is er hier nu weer mis mee?
De Zuiveraar kan die namen niet uitspreken... zijn tong kronkelt alleen maar richting "Filip", "Jef", "Maria" enzo
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:10   #7
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze [size=6]Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. [/size]
Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.

proficiat !!
naast Luc broes heeft u wat mij betreft recht van spreken als het over niet-racist zijn gaat . Het eerste wat ik van een niet racistische blokstemmer verwacht is dat hij racisten op hun plaats zet, ook al zijn het blokstemmers 8) Misschien dat het ooit nog wel goed komt

Maarre : heb je ook al de bron gezien ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:23   #8
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Door links is de vreemde heerserij volop aan de gang
Inderdaad! Niet de vreemdelingen zelf zijn het probleem maar wel de linkse Vlamingen die hen naar hier halen en/of hen hier houden. Daarom dat die zogenaamde "godsvrede" mij vierkant gestolen kan worden, mijn maatschappijvisie is onverenigbaar met die van linkse flaminganten.
Guderian is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:27   #9
Airke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Locatie: Beveren
Berichten: 60
Standaard

en de katholieken die dan toch zo katholiek willen overkomen vergeten blijkbaar de tijden dat de kerk iedereen die anders dacht liet vervolgen
Airke is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:29   #10
TL
Burger
 
TL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2003
Locatie: Gent
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.
Correctie: op Ahidar Fouad (SPa/Spirit) komen ze allemaal op voor Waalse partijen. Ik zou hen dus eerder Brusselaars noemen.
__________________
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font>
Letterlijk uit het arrest:
"De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…)
Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk."
TL is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:46   #11
tool2kil
Lokaal Raadslid
 
tool2kil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Mortsel
Berichten: 320
Standaard

Tiens ik dacht dat het Blok geen probleem had met geïntegreerde allochtonen?
__________________
De jongen uit het groene Mortsel
The one and only motherfucker from hell.
tool2kil is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:49   #12
Phalanstere
Burger
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Door links is de vreemde heerserij volop aan de gang
Inderdaad! Niet de vreemdelingen zelf zijn het probleem maar wel de linkse Vlamingen die hen naar hier halen en/of hen hier houden. Daarom dat die zogenaamde "godsvrede" mij vierkant gestolen kan worden, mijn maatschappijvisie is onverenigbaar met die van linkse flaminganten.
Denk je niet dat jouw maatschapppijvisie onverenigbaar is met de meerderheid van de mensen?
Of dat in landen met een rechtse meerderheid de vreemdelingen weggaan omdat er geen linksen hen daar houden?
Phalanstere is offline  
Oud 14 juni 2004, 16:58   #13
Wolfken
Vreemdeling
 
Wolfken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 19
Standaard

Laat ik me hier even op zeggen meneer de zuiveraar dat er een tijd was dat er geen vrouwen in de politiek mochten...de tijd is erop vooruit gegaan en men is tot het besef gekomen dat vrouwen het even goed deden als hun mannelijke collega's. Wel nu hetzelfde, we leven in een opkomende multiculturele maatschappij dus het is verstandig ook eens te kijken wat deze 'nieuwe belgen' zoals u zegt, eens te kijken wat zij in hun mars hebben op politiek gebied, geef ze in ieder geval al de kans!
Wolfken is offline  
Oud 14 juni 2004, 17:42   #14
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

uit deze topic kan je maar één conclusie trekken: de Zuiveraar is weer aan het zeveren, en nog geen klein beetje
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 14 juni 2004, 17:47   #15
De Zuiveraar
Banneling
 
 
De Zuiveraar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
uti deze topic kan je maar één conclusie trekken: de Zuiveraard is weer aan het zeveren, en nog geen klein beetje
zoals meneer Leterme die de voorbije weken een showke opvoerde
De Zuiveraar is offline  
Oud 14 juni 2004, 17:51   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

We zullen er ons bij moeten neerleggen dat Brussel ooit noch aan de Vlamingen, noch aan de Walen zal behoren maar aan de Brusselse meerderheid...

Het wordt dus tijd om Brussel los te laten willen voor Brussel ons allemaal zal domineren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 14 juni 2004, 19:08   #17
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze [size=6]Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. [/size]
Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.
Goeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!
Vlaamse burgers?
Talibans in maatpak.
Spolpoel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be