Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 24 april 2006, 18:39   #121
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Macht.

Sinds de jaren 50-60 is er een emancipatieproces van de doorsnee burger bezig. Mensen zijn beter opgeleid, worden mondig en welvarender. Ze worden onafhankelijker van partijen, mutualiteiten en vakbonden en eisen reële beleidsinspraak.

Dat is een enorm risico voor onze elite: ze raakt haar controle over de bevolking kwijt. Wat vandaag de dag bezig is, is geen oorlog van migranten tegen Belgen, maar een oorlog van de elite tegen de Belgische bevolking, met het doel de controle te herstellen.

In die strijd zijn alle middelen goed. Bijzonder efficiënt blijkt de invoer van een nieuw proletariaat én van karrevrachten nieuwe kiezers die wel nog dankbaar en onderworpen zijn én wel nog op de juiste partijen stemmen.

De migranten zijn hét wapen van de elite tegen het volk.
Goed zo Egidius, gij snapt het. Ben je niet bang dat je stemmingmakerij je zuur kan opbreken ?
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 24 april 2006, 19:15   #122
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ofwel van pa een ticketje gekregen van Royal Air Maroc, en direct, naar nonkel Yousouf gestuurd om op zijn geiten in het rif gebergte te gaan passen.

als tegenprestratie, komen ze dan binnen een jaar of 3 terug met de dochter van nonkel Yousouf, trouwen ermee, en 3 maand later zit nonkel Yousouf hier werkt 1 dag in de kebapzaak, van het ACW en trekt daarna dop, en kan hij hem een nieuw hartklep laten steken op ons kosten.

allé dat is een van de mogelijkheden hé...

Het kan ook zijn dat ze inderdaad, zolang het wat te heet buiten is in de gepiekte en omgekate BMW van hun grote broer mogen slapen.
Ik vrees dat je gelijk hebt... De vogels zijn (voorlopig...) gaan vliegen, zo slim zullen ze wel zijn. Ze hebben genoeg soortgenoten in de ons omringende landen waar ze kunnen onderduiken en zelfs een "nieuw leven"van profitariaat en straatschuimerij beginnen. Ze "verliezen" hun papieren en vragen als grote achtergestelde slachtoffers weer ergens "asiel" aan...
Maar ik hoop dat ik me vergis, want zo komen we ook nergens, en andere "nieuwkomers" nemen ondertussen hun plaats in en hun maniertjes over.
andev is offline  
Oud 24 april 2006, 19:45   #123
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik zeg niet dat iemand HAD kunnen tussenkomen. Ik zeg wel dat de vergelijking die de schrijver in het stukje aangehaald door Knor maakt volledig van de pot gerukt is en walgelijk bovendien. Absurder kan je het niet voorstellen. De moord op Joe aangrijpen om te pleiten voor meer recht om je zelf, en vooral, je eigen goederen, gewapenderhand te verdedigen.
Ben jij nu helemaal multicul-idioot aan het worden? Hebben we zelfs al het recht niet meer om onszelf en/of onze goederen te verdedigen tegen krapuul van de richel waar jij hier al de hele tijd de grote beschermheer van zit uit te hangen door uit te leggen hoe verkeerd WIJ wel zijn???

"Ik zeg niet dat iemand HAD " kunnen tussenkomen..." Ik meen precies te begrijpen dat jij de omstaanders eerder als lafaards die niet durfden ingrijpen aan het beschouwen was?

In het onderstaande tekstje dat ik ergens las en opgeslagen heb voor verder gebruik, telkens het zal passen, kun je voor de gelegenheid misschien "moslims" vervangen door "Noord-Afrikanen" en "terroristen" door "criminineel gespuis"...
Heb je weer iets om op te "kauwen".

[FONT=Arial][SIZE=2][SIZE=1]Het feit blijft dat een commentator van Al Jazeera na een reeks bloedige, in naam van Allah gepleegde aanslagen een prangende vraag stelde: ,,Niet alle moslims zijn terroristen, maar hoe komt het dat tegenwoordig de meeste terroristen wel moslims zijn?''
[/SIZE]
[/SIZE]
[/FONT]
andev is offline  
Oud 24 april 2006, 19:55   #124
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy Bekijk bericht
Ben je niet bang dat je stemmingmakerij je zuur kan opbreken ?
I teach you. Doe er je voordeel mee!
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 21:05   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Absurder kan je het niet voorstellen. De moord op Joe aangrijpen om te pleiten voor meer recht om je zelf, en vooral, je eigen goederen, gewapenderhand te verdedigen.
Citaat:
Absurder kan je het niet voorstellen. De moord op Joe aangrijpen om te pleiten voor meer recht om je zelf, en vooral, je eigen goederen, gewapenderhand te verdedigen.
Citaat:
Absurder kan je het niet voorstellen. De moord op Joe aangrijpen om te pleiten voor meer recht om je zelf, en vooral, je eigen goederen, gewapenderhand te verdedigen.
Knuppel is offline  
Oud 4 mei 2006, 11:36   #126
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
I teach you. Doe er je voordeel mee!
Daar ben ik te stom voor, ben je daar nog steeds niet achter gekomen ? Wat stom van je ...
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be