Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2004, 13:17   #61
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Stoute Jan : er zijn franstaligen die andere talen dan het frans "machtig" zijn er bestaat zelfs een belgisch-franstalige Esperanto-afdeling...
Bovendien zijn er ook Vlaams-Patriotten
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 13:26   #62
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Stoute Jan : er zijn franstaligen die andere talen dan het frans "machtig" zijn er bestaat zelfs een belgisch-franstalige Esperanto-afdeling...
Ik bedoelde natuurlijk de Franstaligen die dolle pret beleven op het Bubbelforum. Lekker onder belgicisten elkaar steeds beamen...

Oja, er bestaat inderdaad een Franstalige Esperantovereniging (die zich met graagte nog altijd de "Belga Esperanto-Federacio" noemt... maar eigenlijk een volkomen Franstalig clubje is geworden). Wist je trouwens waarom de Flandra Esperanto-Ligo zijn eigen weg is gegaan? Niet alleen is de BEF een heel makke vereniging waar er nauwelijks iets gebeurt (in tegenstelling tot de FEL die een heel dynamisch beleid voert), maar ook omdat men het niet meer kon vinden met de mentaliteit van de Franstaligen. En, wees gerust, vooraleer Esperantisten zoiets als een hinderpaal aanvoelen moet het al heel ernstig zijn...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:08   #63
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Ene Juju_La_Terreure kreeg bliksemsnel toegang: geregistreerd op 15 Aoû 2004, en nog dezelfde dag mocht hij/zij op het forum. Juju_La_Terreure wond zich in zijn eerste post danig op over enkele Vlaamse Vlaggen op de Olympische spelen. Hij / zij had het daar over de "fascistisch republiek Vlaanderen".

Hij / zij kreeg meteen daarop instemmende schouderklopjes van de BUB-top (Vloemans, Vangeel en Van De Cauter).

Ter vergelijking: ene John Stufflebeam, Vlaams-nationalist (met Maoistische symapthiën) registreerde zich op 14 Mai 2004, en nog eens op 6 Aoû 2004. Tot op heden krijgt JS geen toegang.
[size=2][/size]
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:30   #64
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Ene Juju_La_Terreure kreeg bliksemsnel toegang: geregistreerd op 15 Aoû 2004, en nog dezelfde dag mocht hij/zij op het forum. Juju_La_Terreure wond zich in zijn eerste post danig op over enkele Vlaamse Vlaggen op de Olympische spelen. Hij / zij had het daar over de "fascistisch republiek Vlaanderen".

Hij / zij kreeg meteen daarop instemmende schouderklopjes van de BUB-top (Vloemans, Vangeel en Van De Cauter).

Ter vergelijking: ene John Stufflebeam, Vlaams-nationalist (met Maoistische symapthiën) registreerde zich op 14 Mai 2004, en nog eens op 6 Aoû 2004. Tot op heden krijgt JS geen toegang.
Jamaar jij woont in Tokelau. Dat duurt een paar maanden voordat die aanvraag per post hier toekomt.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:36   #65
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Ene Juju_La_Terreure kreeg bliksemsnel toegang: geregistreerd op 15 Aoû 2004, en nog dezelfde dag mocht hij/zij op het forum. Juju_La_Terreure wond zich in zijn eerste post danig op over enkele Vlaamse Vlaggen op de Olympische spelen. Hij / zij had het daar over de "fascistisch republiek Vlaanderen".

Hij / zij kreeg meteen daarop instemmende schouderklopjes van de BUB-top (Vloemans, Vangeel en Van De Cauter).

Ter vergelijking: ene John Stufflebeam, Vlaams-nationalist (met Maoistische symapthiën) registreerde zich op 14 Mai 2004, en nog eens op 6 Aoû 2004. Tot op heden krijgt JS geen toegang.
Tja, ik had het al zien aankomen van in het begin. Op dat "discussie"forum wordt niet met elkaar gediscussieerd, maar doet men aan ja-knippen en elkaars standpunten onderschrijven. Echt kritische stemmen willen ze niet, bang als ze zijn dat hun nepargumenten eens te meer aan splinters worden geslagen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:37   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Ene Juju_La_Terreure ...
Indertijd was dat heerschap hier ook actief. Ongelooflijk welke onzin we toen allemaal hebben mogen lezen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:52   #67
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Tja, ik had het al zien aankomen van in het begin. Op dat "discussie"forum wordt niet met elkaar gediscussieerd, maar doet men aan ja-knippen en elkaars standpunten onderschrijven. Echt kritische stemmen willen ze niet, bang als ze zijn dat hun nepargumenten eens te meer aan splinters worden geslagen.
Er zijn toch wel enkele kritische stemmen te horen. Daarmee wekt men de indruk dat iedereen welkom is.

Door de meeste Vlaams-nationalisten te weren, kan men elke reactie van die enkelingen begraven onder tien BUB-er posts.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 21:55   #68
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jamaar jij woont in Tokelau. Dat duurt een paar maanden voordat die aanvraag per post hier toekomt.
Daarom dat ik me electronisch heb geregistreerd.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:07   #69
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Daarom dat ik me electronisch heb geregistreerd.
Awel, dat duurt even lang. Uw aanvraag werd afgeprint in het hoofdpostkantoor van Tokalau.

__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:24   #70
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Er zijn toch wel enkele kritische stemmen te horen. Daarmee wekt men de indruk dat iedereen welkom is.
En als ze te kritisch zijn, worden ze geband...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:26   #71
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Awel, dat duurt even lang. Uw aanvraag werd afgeprint in het hoofdpostkantoor van Tokalau.

Via de schotelantenne op het atol Fakaofo realiseren we een internetverbinding met de rest van de wereld. (Fakaofo - sateliet - LA). Daarmee gaat het registreren op andere nieuwsgroepen en forums verbazend snel.

John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:34   #72
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Via de schotelantenne op het atol Fakaofo realiseren we een internetverbinding met de rest van de wereld. (Fakaofo - sateliet - LA). Daarmee gaat het registreren op andere nieuwsgroepen en forums verbazend snel.



Dan weet ik het ook niet meer hoor. Anders kan u eens een brief sturen naar:

B.U.B.
tav de Klachtendienst
August Reyerslaan 159
1030 Brussel



Btw: ik, en alle andere BUB'ers zouden niet liever vragen dat u op dat forum komt. De argumenten pro-België zouden toenemen.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:43   #73
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Indertijd was dat heerschap hier ook actief. Ongelooflijk welke onzin we toen allemaal hebben mogen lezen.
Is dat die jongen uit Lanaken die enerzijds wil dat België Nederlands Limburg annexeert maar anderzijds de grootste hekel heeft aan al die "Hollanders" (dan zijn die mede-Limburgers ineens Hollanders) die in zijn dorp komen wonen?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 22:46   #74
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Is dat die jongen uit Lanaken die enerzijds wil dat België Nederlands Limburg annexeert maar anderzijds de grootste hekel heeft aan al die "Hollanders" (dan zijn die mede-Limburgers ineens Hollanders) die in zijn dorp komen wonen?
Inderdaad, en hij wist nog vele ongerijmdheden te debiteren.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2004, 02:18   #75
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
De Franstaligen zien "Patriot!" staan en schrijven dan onmiddellijk "oui, oui" onverschillig of ze het nu begrepen hebben of niet.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be