Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2004, 17:20   #1
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard Moslim afgeranseld door 30 Britten

Shahid Khans, een achttienjarige student, zag zijn leven aan zich voorbij flitsen toen een dertig man sterke groep Britten hem bewusteloos sloeg en mishandelde. De jongen, werkzaam bij het restaurant Wrose Balti, was bezig het met wegbrengen van een bestelling toen hij werd aangevallen en twee maal op zijn hoofd werd geslagen met een honkbalknuppel.

Zahid Kans, Shahids zestienjarige broer, vertelde dat een van de personen hem herhaaldelijk op het hoofd knuppelde terwijl anderen hem tegen het hoofd schopten. Toen de staf van de eetgelegenheid in de gaten kreeg wat er aan de hand was en hun collega te hulp schoten, rende de menigte gauw weg.

Shahid werd onmiddellijk naar het Bradford Royal Infirmary ziekenhuis gebracht waar hij door middel van een operatie een metalen plaat in zijn verbrijzelde kaak kreeg. Khans’ neus is naast de zichtbare verwondingen ook intern zwaar beschadigd door gehavende zenuwen. Ook was het geheugen van de achttienjarige kortstondig aangetast. Shakil, zijn 41-jarige vader, is ondanks de zware mishandelingen blij dat zijn zoon het er levend van af heeft gebracht. “Ik dank God dat zijn hersenen niet zijn aangetast en hij nog steeds leeft. Volgens de zusters en doktoren mag hij blij zijn nog in leven te zijn."


http://frontpage.fok.nl/nieuws/42274

Ik zou graag meningen horen van mensen die na aanval tegen joodse studenten en die zogezegde aanval tegen een joodse vrouw. Arme jongetje werd door een groep van liefst 30 aangevallen. Tjonge toch als er een jood wordt geplaagd horen we bekan een miljard mensen schreeuwen.

Als het regent in Parijs (Londen) dan druppelt het in Brussel.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 19:04   #2
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Beste verdediging is aanval
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 20:50   #3
Sale-Flamin
Burgemeester
 
Sale-Flamin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2004
Berichten: 519
Standaard

Een Brit die werd afgeranseld door andere Britten, foei foei.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 21:16   #4
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Het gaat om een racistische aanval. Slachtoffer is alweer een moslim.

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 28 juli 2004 om 21:16.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 21:57   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Als het regent in Parijs (Londen) dan druppelt het in Brussel.
Wat het gebruik van geweld aangaat, wat dat beschavingsnivo aangaat:
is het nog nooit gestopt met zwaar onweer, zowel in Parijs, Londen, Brussel als in de rest van de wereld.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 09:27   #6
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

El Turco,
een vriend van me in Oostende werd tegengehouden door een groep noord afrikaanse moslims. Ze hebben hem beroofd, voor domme BELG uitgemaakt en zijn neus gebroken.
Imho was dit een racistische aanval. Maar in de ogen van de andere had dit niets met racisme te maken want vreemdelingen kunnen niet racistisch zijn, enkel blanken.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 09:39   #7
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Tja als moslims de autochtonen dagelijks aanvallen en overvallen zit de kans er eens in dat het ook eens een keertje andersom gebeurt ... 30 tegen 1 dat is geleerd van de moslims zeker
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 15:08   #8
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
El Turco,
een vriend van me in Oostende werd tegengehouden door een groep noord afrikaanse moslims. Ze hebben hem beroofd, voor domme BELG uitgemaakt en zijn neus gebroken.
Imho was dit een racistische aanval. Maar in de ogen van de andere had dit niets met racisme te maken want vreemdelingen kunnen niet racistisch zijn, enkel blanken.
U vriend moet het zelfde doen vrees ik. Oplossing tegen geweld is geweld gebruiken in dit geval. Val die N-Afrikanen aan
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 15:11   #9
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
Tja als moslims de autochtonen dagelijks aanvallen en overvallen zit de kans er eens in dat het ook eens een keertje andersom gebeurt ... 30 tegen 1 dat is geleerd van de moslims zeker
Dus die criminelen jongeren zijn nu moslims geworden? Geweld heeft geen plaats in Koran. Dus feiten niet verdraaien. Ik zou jullie reactie willen horen als een jongetje van 17 wordt aangevallen door een groep van 30 bestaande uit Marokkanen. Volgens jullie zijn alle criminelen vanuit Afrika moslims? Dus volgens de afkomst kan je herkennen welk godsdienst ze hebben? Tragicomique.

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 29 juli 2004 om 15:16.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 15:14   #10
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Wat het gebruik van geweld aangaat, wat dat beschavingsnivo aangaat:
is het nog nooit gestopt met zwaar onweer, zowel in Parijs, Londen, Brussel als in de rest van de wereld.
Ja, maar als het om een autochtoon gaat, overdrijft men altijd. Maar als het om een 'vreemde' gaat ziet men het als een normale gebeurtenis. Dat probeer ik wijs te maken. Niemand spreekt hier nu over geweld tegen islam ofzo. Als de slachtoffers allochtonen zijn sus men feiten altijd, goed. Als er een Belg door 'vreemde' wordt aangevallen, of een jood door een zogezegde moslims wordt aangevallen, hebben die incidenten hier geen plaats.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 20:27   #11
Thor
Provinciaal Statenlid
 
Thor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2003
Locatie: Kortrijk
Berichten: 771
Standaard

Alle geweld tegen personen is verwerpelijk.Of die persoon nu een moslim of een christen of een atheïst is,of het nu een Brit,een Marokkan of een Indieër is.Het is altijd verwerpelijk,en slechts ingeval van zelfverdediging is het verschoonbaar.

Maar WAAROM hebben ze hem aangevallen?
Ik ga vaak naar Engeland,en telkens ben ik daar omringd door duizenden Britten.
Behalve hun irritante gewoonte om aan de foute kant van de weg te rijden zijn het erg fatsoenlijke mensen.
__________________
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin
Thor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 21:49   #12
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Als dat een gevecht was tussen paar groepjes of 3 man tegen één kan ik dat nog begrijpen dat gebeurt vaak. Maar met 30 een schoolkindje slaan vond ik triestig. Nog triestiger vond ik wat de vader zei “Ik dank God dat zijn hersenen niet zijn aangetast en hij nog steeds leeft.

Plots sturen maar aantal mensen hun reacties. Ik vind dat opmerkelijk.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 21:54   #13
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Shahid Khans, een achttienjarige student, zag zijn leven aan zich voorbij flitsen toen een dertig man sterke groep Britten hem bewusteloos sloeg en mishandelde. De jongen, werkzaam bij het restaurant Wrose Balti, was bezig het met wegbrengen van een bestelling toen hij werd aangevallen en twee maal op zijn hoofd werd geslagen met een honkbalknuppel.

Zahid Kans, Shahids zestienjarige broer, vertelde dat een van de personen hem herhaaldelijk op het hoofd knuppelde terwijl anderen hem tegen het hoofd schopten. Toen de staf van de eetgelegenheid in de gaten kreeg wat er aan de hand was en hun collega te hulp schoten, rende de menigte gauw weg.

Shahid werd onmiddellijk naar het Bradford Royal Infirmary ziekenhuis gebracht waar hij door middel van een operatie een metalen plaat in zijn verbrijzelde kaak kreeg. Khans’ neus is naast de zichtbare verwondingen ook intern zwaar beschadigd door gehavende zenuwen. Ook was het geheugen van de achttienjarige kortstondig aangetast. Shakil, zijn 41-jarige vader, is ondanks de zware mishandelingen blij dat zijn zoon het er levend van af heeft gebracht. “Ik dank God dat zijn hersenen niet zijn aangetast en hij nog steeds leeft. Volgens de zusters en doktoren mag hij blij zijn nog in leven te zijn."


http://frontpage.fok.nl/nieuws/42274

Ik zou graag meningen horen van mensen die na aanval tegen joodse studenten en die zogezegde aanval tegen een joodse vrouw. Arme jongetje werd door een groep van liefst 30 aangevallen. Tjonge toch als er een jood wordt geplaagd horen we bekan een miljard mensen schreeuwen.

Als het regent in Parijs (Londen) dan druppelt het in Brussel.
Dit is slecht nieuws, maar waarom moet dat rotzinnetje op het einde er ook nog ns bij? dat maakt het toch allemaal zo lullig en oninteressant, man. Van alles maakt men antisemitische crap: dat Arafat miljoenen versast die de EG hem schenkt om zijn volk te helpen, daar gaat men zeggen Ja maar Israel dit en de joden dat. Dat een moslim in elkaar geslagen wordt, idem. Zijn jullie helemaal van de pot gepleurd ofzo.

Compleet neurotisch.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:05   #14
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Wat kan arafat mij schelen? Die man is rijker dan alle andere palestijnen. Hij heeft palestijnse grondgebied ten tijde aan Israël verkocht. Ik spreek over een onschuldige jongetje die wordt gerammeld door 30 stinkdieren ohja Britten.

ps Ik vind de behandeling van palestijnen door de joden niet juist maar ik bewonder wel Israëliers die tussen 100miljoen arabieren een landje oprichten.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:14   #15
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Ik zou graag meningen horen van mensen die na aanval tegen joodse studenten en die zogezegde aanval tegen een joodse vrouw. Arme jongetje werd door een groep van liefst 30 aangevallen. Tjonge toch als er een jood wordt geplaagd horen we bekan een miljard mensen schreeuwen.
Nou, het is toch moeilijk te ontkennen dat de Islamitische wereld er ook altijd als de kippen bij is om geweld van Israël op hun 'Palestijnse broeders' te veroordelen, terwijl men zedig zwijgt over het nochtans veel meer voorkomende geval van geweld tussen moslims onderling. Ik denk dat er in de Islamwereld niemand meer geweld en onderdrukking gebruikt tegen moslims dan hun medemoslims die deel uitmaken van het dictatoriaal bewind dat in die landen de plak zwaait. Dus waarom die hypocrisie? Hetzelfde geldt ook in een bepaalde mate voor de afro-amerikanen in de ghetto's: black-on-black crime maakt het leeuwendeel uit van de criminaliteitscijfers. Toch breken er alleen maar rellen uit als er es een blanke politieagent een afro-amerikaan mishandelt. Ik zou welhaast beginnen denken dat geweld enkel een probleem vormt als het het motief racistisch zou zijn.

Ik kan best begrijpen dat mensen een oprechte afkeer hebben van de Islam en alles wat daarmee te maken heeft, maar je moet altijd een onderscheid maken tussen de ideologie en de mensen die deze belijden. Men moet dus even streng optreden als men zou doen bij soortgelijk geweld tussen autochtonen.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)

Laatst gewijzigd door Phrea|K : 29 juli 2004 om 22:20.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:22   #16
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Arabieren hebben gekregen wat ze geoogst hadden. Dat is nu een feit. Geweld onder moslims gebeurt spijtig genoeg nog veel. Maar als er een geweld is tussen een sji'ie en soenniet wordt dat direct als godsdienstoorlog gezien. En ja wat kan ik zeggen als die mensen elkaar willen vermoorden. Maar kan een moslim, een naieve moslim iemand vermoorden? Is het wel terecht om die persoon moslim te noemen? Ergste dat een mens kan doen is een een ander mens vermoord staat in Koran. Het boek van .. ja die moslims.

Maar ik zou jouw mening horen over houding van 30Britten.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:27   #17
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Is het nu zo moeilijk om te zeggen: "Ja, het is heel erg dat die jongen aangevallen werd en dat tuig wat de ballen had om met zoveel man op één te springen MOET aangepakt worden?

Wat moslimjongeren hier in dit land doen, staat daar compleet los van. Enkele weken geleden stond half West-Europa in vuur om wat er in Parijs gebeurde. In Antwerpen was men geschokt om wat er met een stel joodse jongeren gebeurde en nu is het 'ja maar die moslims zijn zelf een stuk laf crapuur...'
Idioot stelletje hypocrieten.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:32   #18
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

[quote=Vlaanderen_onafhankelijk] Enkele weken geleden stond half West-Europa in vuur om wat er in Parijs gebeurde. In Antwerpen was men geschokt om wat er met een stel joodse jongeren gebeurde
QUOTE]

Toen was men geschokt maar nu niet.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:35   #19
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

[quote=EL TURCO]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Enkele weken geleden stond half West-Europa in vuur om wat er in Parijs gebeurde. In Antwerpen was men geschokt om wat er met een stel joodse jongeren gebeurde
QUOTE]

Toen was men geschokt maar nu niet.
Euhm dit is niet mijn mening, maar u kunt ervanuit gaat dat er heel wat mensen zijn die denken:

"ah, maar die Joden lopen zelf niet in groep rond om misdaden te plegen of autochtonen in elkaar te slagen."

__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 22:36   #20
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Maar WAAROM hebben ze hem aangevallen?
Ik ga vaak naar Engeland,en telkens ben ik daar omringd door duizenden Britten.
Behalve hun irritante gewoonte om aan de foute kant van de weg te rijden zijn het erg fatsoenlijke mensen.
Yups, de voetbalfans zijn daar ook altijd heel braaf (om maar een voorbeeld te geven)
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 29 juli 2004 om 22:36.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be