Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 maart 2003, 06:43   #1
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

AFDELING BLANKENBERGE


SOLIDARITEITSACTIE – EIGEN VOLK EERST


Geachte Mevrouw, Mijnheer,


Onze secretaris, de Heer Peter Hoornaert, 52 jaar en reeds meer dan 35 jaar Vlaams Nationalist, is sinds 1 januari 2000 invalide verklaard met meer dan 66 % invaliditeit aan de onderste ledenmaten. Hij kan zich onmogelijk op zelfstandige basis buitenshuis verplaatsen en daarom organiseert de Vlaams Blok afdeling Blankenberge een actie om de aankoop van een electrische scooter voor onze secretaris te helpen financieren.

De aankoopprijs van een dergelijke electrische scooter in occasie met garantie bedraagt € 2132,00. Daar het een occasie betreft is er geen tussenkomst van het ziekenfonds of van het Vlaams Fonds mogelijk maar de aankoop blijft in elk geval nog merkelijk goedkoper dan hetzelfde toestel nieuw aangekocht min de eventuele tegemoetkomingen.

Wij zijn dan ook zo vrij U te vragen een bijdrage te willen storten op rekening: 472-7149961-73 van het Vlaams Blok Blankenberge met vermelding van ‘Peter Hoornaert- electrische scooter’, zodat de aankoop van het voertuig financieel voor hem haalbaar wordt. Iedere milde schenker zal vermeld worden op de website van het Vlaams Blok: www.vlaamsblokblankenberge.org. Diegenen die dat niet zouden wensen gelieve dat te vermelden bij de storting. Er zal ook regelmatig een stand van zaken vermeld worden op onze site zodat iedereen het verloop van de actie kan volgen.

Met deze actie bewijst de afdeling Blankenberge dan ook dat de slogan’ Eigen volk eerst’ zeker geen holle slogan is.

In de hoop dat U onze actie kunt steunen en dat dank zij uw steun de wens van onze secretaris in vervulling kan gaan, verblijven wij met de meeste hoogachting en Vlaams Nationale groeten,


Eric De Nys
Voorzitter

Roger Catrysse
Gemeenteraadslid


Vlaams Blok afdeling Blankenberge
De Smet de Naeyerlaan 13
8370 Blankenberge
Tel en Fax: 050/41.49.18
Rek: 472-7149961-73
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 22:31   #2
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Zoals beloofd een eerste stand van zaken op 20 maart 2003:
- € 5,00 in mijn brievenbus anoniem.
- € 100,00 op rekening vanwege Luc Broes, ondervoorzitter afdeling Brugge.

Aan beiden van harte dank.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2003, 05:53   #3
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Stand van zaken vandaag: 21 maart
in brievenbus € 10,00 van Lippens en De Bruyne.
gestort op rekening: € 50,00 anoniem.

Maakt een totaal bedrag van € 165,00. Dank U wel!
--------------------------------------------------------------------------------

Teneinde bepaalde oneerlijke individuen niet in verleiding te brengen zou ik vragen dat de giften ofwel rechtstreeks afgegeven worden en dus niet in mijn brievenbus ofwel op de rekening van het Vlaams Blok( 472-7149961-73) ofwel op mijn rekening (063-1788716-71) zouden gestort worden, telkens met vermelding: "Solidariteitsactie electrische scooter". Bedankt voor het begrip.


Peter Hoornaert



Geplaatst: Za Mrt 22, 2003 10:04 pm Onderwerp:


Vandaag een storting van € 25,00 vanwege ons Brugs gemeenteraadslid Mevrouw Agnes Bruyninckx.

Voorlopig totaal € 190,00 op 22 maart 2003.

Dank U wel.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2003, 22:54   #4
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Op 23 maart een gift van Mevrouw Denil uit sympathie van € 20,00 wat het voorlopig totaal op € 210, 00 brengt.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2003, 19:28   #5
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag werd € 25,00 gestort door Rika Buyse, onze Blankenbergse Vlaams Blokkandidate voor de Kamer op de tiende plaats. Ook mochten we een anonieme storting noteren uit Antwerpen van € 10,00 wat het voorlopig totaal brengt op € 245,00 op 24 maart.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2003, 20:32   #6
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Ook vandaag werd de solidariteitskas nog verder gespekt met de volgende bedragen:
€ 25,00 vanwege onze afdelingsvoorzitter de Heer Eric De Nys
€ 10,00 vanwege de Heer Van Belle Jean uit Kortrijk
€ 5,00 vanwege een onbekende persoon uit Antwerpen
€ 35,00 vanwege onze Vlaamse volksvertegenwoordigster Mevrouw Hilde De Lobel uit Antwerpen

Dit geeft als voorlopig resultaat op 25 maart: € 320,00.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2003, 22:34   #7
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag kwam er € 20,00 bij vanwege Jerome Roelof uit Zuienkerke en werd er € 10,00 gestort door een anonieme gever uit Brugge wat de voorlopige totaalstand op € 350,00 brengt.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2003, 12:33   #8
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

ehhhhhhhhhhh
tof enal, maar sta me toe het redelijk degoutant te vinden dat je de hele zaak een politiek tintje geeft.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2003, 12:45   #9
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Ik vraag mij af wat er verkeerd is om een medemens te helpen? En wat vindt U dan van de jaarlijkse bals die de burgemeesters inrichten voor een of ander sociaal doel vindt U dat dan niet politiek getint?
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2003, 19:05   #10
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag konden we de volgende bijdragen noteren voor onze actie:

Anoniem uit Melle: € 25,00
Karel Godderis uit Steenokkerzeel: €10,00
Dr Lucien Dierick uit Tipperary (Ierland): € 100,00
Mr Van den Heede uit Zwevegem: € 12,00

Dit maakt een voorlopig totaal van € 497,00
27 maart 2003

Aan allen die de actie genegen zijn hartelijk dank!!!
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2003, 19:07   #11
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blankenberge
Vandaag konden we de volgende bijdragen noteren voor onze actie:

Anoniem uit Melle: € 25,00
Karel Godderis uit Steenokkerzeel: €10,00
Dr Lucien Dierick uit Tipperary (Ierland): € 100,00
Mr Van den Heede uit Zwevegem: € 12,00

Dit maakt een voorlopig totaal van € 497,00
27 maart 2003

Aan allen die de actie genegen zijn hartelijk dank!!!
De familie anoniem is blijkbaar een gulle gever.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2003, 07:11   #12
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Ik wil U toch niet de discussie onthouden die momenteel gevoerd wordt op het Blankenbergs forum van blankenberge-online.
Vanwege enkele krasse uitspraken van onze vriend Sterken Dries en de dito antwoorden van onze kant heeft Fonzarelli de topic "solidariteitsactie scooter" gesloten. Tot daar in principe geen vuiltje aan de lucht daar hij tenslotte webmeester-beheerder is van zijn forum.
Blijkbaar hebben Sterken Dries en kameraden aller landen het niet zo begrepen op deze beslissing want zij beginnen onder een nieuwe topic een nieuwe haatcampagne tegen het Vlaams Blok, ons raadslid Roger Catrysse en mezelf. U kunt dan ook hieronder het verloop van deze "discussie" volgen.

Auteur Bericht
Claude Icatio



Geregistreerd op: 27-3-2003
Berichten: 1

Geplaatst: 27-03-2003 22:44:52 Onderwerp: Hij heeft hem al...

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan zeer goed begrijpen waarom Fonzarelli de topic over die solidariteitsactie heeft afgesloten. Enerzijds kan ik ook inkomen dat er een solidariteitsactie op poten gezet wordt, maar niet op deze manier. Men heeft een oproep geplaatst zowel op dit forum, als op het forum van het Vlaams Blok. Dus, weeral eens een reden om de partij in een bepaald daglicht te plaatsen. En infeite is deze solidariteitsactie boerenbedrog!

Door jarenlang aan het kruid van Dhr. Nicot gelurkt te hebben moeten ze Peter meer en meer inkorten...! Heeft hij die beensteunen wel nog lang nodig? Kan hij ze binnenkort doorverkopen? Als secretaris van de Blankenbergse afdeling van het Vlaams Blok heeft Peter iedereen bij zijn pietje genomen. Men heeft laten blijken dat er geld moet ingezameld worden om een elektrische scooter te kopen, maar wat blijkt? Herr Hornaert heeft zijn scooter al in zijn bezit! Blablabla...solidariteitsaktie?? Hij heeft al zijn kar, waarom moet men dan de brave Blankenbergenaar laten geloven dat het zo niet is? Terwijl er geld ingezameld wordt, rijdt Peter'tje gretig rond in het steedje met zijn electrische tank. Schandalig! En wat zal er gebeuren met al dat geld, die men ondertussen al overgemaakt heeft aan Peter Hoornaert? Hij kan zich misschien een dineetje veroorloven in het 5-sterren restaurant van zijn copain Roger? Of was gans die tamtam bedoeld om geld voor de Zwart Blok campagne in te zamelen?

Naar boven


Sterken Dries



Geregistreerd op: 4-2-2003
Berichten: 40
Woonplaats: Koekeloerekloefkappelle
Geplaatst: 27-03-2003 22:54:41 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ja het zou me niet verwonderen van Rogeetje en zijn companen.De onwetende burger de campagne laten sponseren!Als ik het goed voorheb kan ik op stap met mijn punaisen!
Awel Me Scheetje dat had ik toch niet verwacht van jou!! Zwart personeel deze winter(Petit),je mobylette continu in overtreding op het trottoir en nu dit....waar is je gevoel voor law en order gebleven?

Naar boven


peter hoornaert



Geregistreerd op: 4-2-2003
Berichten: 47
Woonplaats: Blankenberge
Geplaatst: 28-03-2003 04:52:04 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad Peterke rijdt al rond in zijn karreke sinds 22 maart ll. en wat zou daar mis mee zijn? Nog nooit gehoord van iemand die een artikel of toestel op afbetaling koopt? Welnu ik heb dat karretje op afbetaling gekocht om reden dat ik geen ezel heb die geld kan sch..ten en ik maandelijks ongeveer € 200,00 uit eigen zak dien te betalen voor dokter, medicatie, verzorging en kine. Ik zou ten andere niet graag de personen onderhouden die voor het ogenblik rondtoeren in een auto die niet cash betaald werd of met andere woorden die een lening hebben moeten aangaan om te kunnen rijden.

Het geld werd me inderdaad voorgeschoten en wordt dus deels afbetaald door mijzelf en deels door de opbrengst van de solidarititsactie. Dus is er helemaal geen sprake dat deze actie boerenbedrog zou zijn. Het zou pas boerenbedrog zijn indien ik inderdaad geen karretje zou kopen en de ingezamelde gelden zou "opsouperen". En had de de actie geen succes gehad dan zou ik het ontleende geld inderdaad zelf moeten terugbetalen wat een zeer zware dobber zou zijn. Dat de solidariteitsactie echter een succes is kan natuurlijk voor jullie beiden wel een doorn in het oog zijn maar daar kan ik echter niets aan doen.

En wie heeft er van deze oproep gebruik gemaakt om een bepaalde partij zijnde de o zo frauderende sostjes in een bepaald daglicht te plaatsen en te vertellen hoe goed de sociale zekerheid wel is dank zij de jarenlange inzet van diezelfde frauderende sostjes, de partij waar ze zelf zo vriendelijk waren om een deel van het geld van de steekpenningen van Agusta te verbranden en het gebruik van Visa kaarten te promoten. Juist Sterken Dries en companen waren er als de kippen bij om de goed nieuws show van paars-groen verder in een goed daglicht te plaatsen en rond te bazuinen hoe goed het wel gaat in ons onnozel landeke.

En wat zou er tenslotte verkeerd zijn aan een actie om een medemens te helpen? Dat moet U mij eens uitleggen want de partij die jullie toch zo nauw aan het hart ligt doet niets anders dan het woord solidariteit gebruiken maar dan wel liefst in het voordeel van henzelf en voor de allochtone bevolking. Vraag het maar eens aan de Antwerpenaars.

Naar boven


Berichten van afgelopen: Alle berichten1 Dag7 Dagen2 Weken1 Maand3 Maanden6 Maanden1 Jaar Oudste eerstNieuwste eerst

www.blankenberge-online.be Forum Index -> algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2003, 16:00   #13
Jamie McKenzie Fraser
Vreemdeling
 
Jamie McKenzie Fraser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2003
Locatie: Leuven-Merksplas
Berichten: 73
Standaard

Waarom wordt alleen die man geholpen?? Ik werk al 2 jaar met gehandicapten bij Akabe Ommekaar, Gehandicaptenscouts, in Turnhout en ga al 3 jaar mee op kamp met J&G met gehandicapten. Ik denk dat er mensen zijn die dat geld veel beter kunnen gebruiken; Niet om te werken, maar om te OVERLEVEN.
__________________
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!"
Jamie McKenzie Fraser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2003, 16:36   #14
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Ten eerste zijn wij een plaatselijke afdeling wat betekent dat wij in de eerste plaats mensen helpen uit onze eigen stad. Tweedens hebben wij al ondervonden dat er bepaalde mensen niet willen geholpen worden omwille van het feit dat het uitkomt van het Vlaams Blok waar wij wel begrip kunnen voor opbrengen. En ten derde plannen wij om vanaf dit jaar eventueel te starten met kerstpaketten voor de minderbedeelden. Dit hangt onder andere af van de respons op deze solidariteitsactie. En ten vierde niets belet ons om eventueel ook bepaalde projecten van buiten de stad te steunen.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2003, 17:37   #15
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag mochten wij een storting noteren van € 25,00 vanwege Broeckx Ledy, gemeenteraadslid uit Borgerhout alsook een storting van € 25,00 van een anonieme gever uit Antwerpen.

Dit brengt het voorlopig totaal op € 547,00 op 28 maart 2003.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 20:38   #16
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag noteerden we € 10,00 van een anomieme gepensioneerde uit Sint-Kruis Brugge.
Dit brengt de voorlopige totaalstand op € 557,00 op maandag 31 maart 2003.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 20:45   #17
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag mochten we volgens sponsorgeld noteren:

Forumgebruiker Kryture uit Brugge: € 12,50
De Heer en Mevrouw Demol-Heyndrickx, lid van het Parlement van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en gemeenteraadslid in Schaarbeek: € 25,00
De Heer en Mevrouw Frans Verzwijfel-Brioen uit Lier: €25,00
De Heer Alain Quataert arrondissementeel secretaris uit Brugge: € 25,00

Dit brengt het voorlopig totaal op € 644,50 op 1 april 2003.
Aan allen hartelijk dank.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 17:45   #18
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Vandaag mochten we terug de volgende bijdragen noteren:

Mevrouw Bentz Isabelle uit Sint-Denijs: € 50,00
De Heer Serryn Leo uit Blankenberge: € 20,00

Wat ons voorlopig totaal op 2 april 2003 op € 714,50 brengt.
Aan allen nogmaals hartelijk dank.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 20:22   #19
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Ik boekte 250 Euro over van mijn spaarrekening naar mijn lopende rekening.
Aan bancontact haalde ik 150 Euro af.
Nadien herlaadde ik mijn protonkaart met 10 Euro.
Contant betaalde ik een cola-ligt van 1,5 Euro cash aan een automaat.
Op restaurant besteedde ik 37,40 Euro met Visa

Bedankt Fortis, Banksys, C-zam Pc e.v.a.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2003, 18:32   #20
blankenberge
Burger
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Locatie: blankenberge
Berichten: 109
Standaard

Wel opletten Superstaaf met uw uitgaven want de dagen liggen dicht bij elkaar en het einde van de maand is zo nabij.
Dank U excellenties van paars-groen voor het gezonde economische klimaat en voor het terugdringen van de werkloosheid.
blankenberge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be