Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wie wordt getroffen?
Noord Amerika 11 55,00%
Latijns Amerika 1 5,00%
Europa 6 30,00%
Azië 1 5,00%
Oceanië 0 0%
Afrika 0 0%
Antarctica 0 0%
Ze doen het zelf niet 0 0%
Ze worden gestopt door Big Brother 1 5,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2007, 12:02   #1
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard Terroristen hebben atoomwapens, wie wordt getroffen?

Bron

Een enquête voor de zwartkijkers. We kennen allemaal de berichten dat terroristen in het bezit ‘zouden’ zijn van atoomwapens.

Deze enquête gaat ervan uit dat dit zo is.

Vraag is zullen ze die gebruiken en op welk continent? Voor de volledigheid werd Antarctica opgenomen in de lijst. Verklaar ook je keuze en probeer een datum te geven als je in de hypothese gelooft.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 12:07   #2
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Ik denk Noord Amerika omdat dit nog steeds als de grootste vijand wordt gezien en in 2012.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 13:32   #3
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Ik denk Noord Amerika omdat dit nog steeds als de grootste vijand wordt gezien en in 2012.
Alle landen waar blanke mensen in de meerderheid zijn: Europa, waar al dikwijls bomaanslagen gepleegd zijn, Noord Amerika natuurlijk, Australië. Rusland eveneens, daar moeten ze ook niet veel weten van Moslims, en verder alle landen waar blanken graag op vakantie gaan.Dat kennen we ook al...Is al een heleboel landen , en landjes...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 13:55   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Alle landen waar blanke mensen in de meerderheid zijn: Europa, waar al dikwijls bomaanslagen gepleegd zijn, Noord Amerika natuurlijk, Australië. Rusland eveneens, daar moeten ze ook niet veel weten van Moslims, en verder alle landen waar blanken graag op vakantie gaan.Dat kennen we ook al...Is al een heleboel landen , en landjes...
Snel verhuizen naar Rotterdam (50% moslims).
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:16   #5
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Bron

Een enquête voor de zwartkijkers. We kennen allemaal de berichten dat terroristen in het bezit ‘zouden’ zijn van atoomwapens.

Deze enquête gaat ervan uit dat dit zo is.

Vraag is zullen ze die gebruiken en op welk continent? Voor de volledigheid werd Antarctica opgenomen in de lijst. Verklaar ook je keuze en probeer een datum te geven als je in de hypothese gelooft.
Ik wil het liever niet te pessimistisch zien, want gesteld dat het waar zou zijn, wat hebben die terroristen daar bij te winnen. Bin Laden wil terug naar de zesde eeuw en wil de wereld bekeren tot de Islam,goedschiks of kwaadschiks,maar de wereld vernietigen daar hebben ze ook niet veel aan, hoop ik toch
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:27   #6
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Snel verhuizen naar Rotterdam (50% moslims).
Je vergeet één ding nl. dat de moslims de meeste slachtoffers zijn van moslim-terroristen. Ik denk aan Irak, de Algerijnse burgeroorlog...
Moslimterooristen houden er dezelfde denkwijze op na als de christelijke kruisvaarders : als ze ongelovigen treffen .. des te beter, als ze vrome gelovigen treffen : geen erg die gaan toch naar het paradijs. De atoombom is dus het meest effectieve en rechtvaardigste wapen voor elke "goede" gelovige : of het nu om een moslim, hindoe christen of bhoeddist gaat : deze wereld is niets dan een tranendal en een poel des verderfs -
men verwacht ons ten spoedigste in het zaligmakende hiernamaals.

Of er een moslim- en of andere terrorist zijn hand kan leggen op een A bom is immaterieel, volgens de bush doctrine zal men er steeds de hand van een of andere "schurkenstaat" in zien en zal het hek redelijk van de dam zijn en zullen er grote vernielingen volgen.. met alle verdere geweldadigheid vandien.

Prettig vooruitzicht ? Misschien klinkt het belachelijk : maar begin toch maar om voorwat meer begrip tussen de diverse volkeren te zorgen, opdat we geen vreemdelingen voor elkaar meer zouden wezen.. door Esperanto te leren bvb..
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:30   #7
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ik wil het liever niet te pessimistisch zien, want gesteld dat het waar zou zijn, wat hebben die terroristen daar bij te winnen. Bin Laden wil terug naar de zesde eeuw en wil de wereld bekeren tot de Islam,goedschiks of kwaadschiks,maar de wereld vernietigen daar hebben ze ook niet veel aan, hoop ik toch
Tja, u geeft gedeeltelijk zelf al antwoord op uw vraag, Bin Laden wil terug naar de zesde eeuw...

Maar misschien hebt U gelijk en is dat de reden dat men er nog geen gebruikt heeft?! Dan blijft het nog enkel wachten op de zot die de knop wel durft indrukken.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:34   #8
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Waarom staat er nergens een optie "terroristen bestaan helemaal niet, die zijn gewoon verzonnen door de NWO." tussen?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:38   #9
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Europa of Noord-Amerika. Persoonlijk zou ik liefst Mekka nucleair herbouwd zien worden.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:49   #10
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Noord Amerika en Europa is om het even. Met (relatieve) opkomst van andere staten in andere regio's kunnen ook zij slachtoffer worden. Echter het ligt er aan waar de terroristen vandaan komen en voor strijden.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 17:00   #11
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

De bommen die tot nu toe zijn geworpen in Irak, Afghanistan en de buurlanden van Israël hebben reeds meer schade aangericht dan een atoombom zou aanrichten.

De vraag wordt nu; wie bedoel je met terroristen?

Ik vermoed dat je een groep uit het Midden Oosten bedoelt? Ik vermoed dat zulke groepen eerder een aanslag zullen plegen op hun onmiddelijke medeburgers, zoals we al decennia lang zien gebeuren.

Verder vind ik het veel realistischer dat de VS, een Europese mogendheid of Israël een atoomwapen gebruikt tegen het Midden-Oosten.

Wat een eenzijdige, inhoudsloze poll ook weer.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 16 oktober 2007 om 17:01.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 17:27   #12
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
De bommen die tot nu toe zijn geworpen in Irak, Afghanistan en de buurlanden van Israël hebben reeds meer schade aangericht dan een atoombom zou aanrichten.
Wel Heftruck, je hebt gelijk, ik keur de bommen op Irak, Afghanistan en zijn buurlanden ook af, die zijn idd minstens even erg.

Citaat:
De vraag wordt nu; wie bedoel je met terroristen?
Hier kan je misschien zelf eens een enquête voor opstellen, ik zal ze mee invullen.

Citaat:
Ik vermoed dat je een groep uit het Midden Oosten bedoelt? Ik vermoed dat zulke groepen eerder een aanslag zullen plegen op hun onmiddellijke medeburgers, zoals we al decennia lang zien gebeuren.
Hier leg je woorden in mijn mond, er staat een bronvermelding waarin duidelijk wordt gesteld vanuit welke hoek we een eventuele aanslag kunnen verwachten.

Citaat:
Verder vind ik het veel realistischer dat de VS, een Europese mogendheid of Israël een atoomwapen gebruikt tegen het Midden-Oosten.
De VS of Israël zekers en vast, ik hou er ook mijn hart voor vast. Europa daarentegen, is dat niet de natie die niet in staat is met één stem te spreken?

Citaat:
Wat een eenzijdige, inhoudsloze poll ook weer.
Zoals iedereen op dit forum bijhalve de vreemdelingen bent U vrij om deel te nemen aan de poll of om te passen.

Nochtans van harte bedankt om hier Uw mening te komen ventileren.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 17:36   #13
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Hier leg je woorden in mijn mond, er staat een bronvermelding waarin duidelijk wordt gesteld vanuit welke hoek we een eventuele aanslag kunnen verwachten.
Excuses, dat had ik niet gezien. Je begrijpt dat het voor mij moeilijk is om dan de juiste context te vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
De VS of Israël zekers en vast, ik hou er ook mijn hart voor vast. Europa daarentegen, is dat niet de natie die niet in staat is met één stem te spreken?
Europa hoeft ook niet met één stem te spreken. Eén nationale overheid die één atoombom tot ontploffing brengt is al voldoende. Het Verenigd Koninkrijk, bij voorbeeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Nochtans van harte bedankt om hier Uw mening te komen ventileren.
Geen dank. Die beleefdheidsvorm is trouwens voor niets nodig.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:17   #14
ZERO
Gouverneur
 
ZERO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2007
Berichten: 1.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Voor de volledigheid werd Antarctica opgenomen in de lijst.
Antartica opnemen, maar Israël vergeten?

Want ik vrees dat het in zo'n geval spijtig genoeg Israël zal zijn.
Klein genoeg om quasi volledig van de kaart geveegd te worden(in tegenstelling tot bv. VS) en natuurlijk niet echt een geliefd land onder terroristen.
__________________
De Witte Pion

Laatst gewijzigd door ZERO : 16 oktober 2007 om 18:17.
ZERO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:19   #15
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Ik heb Zuid-Amerika gekozen... En als de terroristen dat niet willen zal de CIA ze wel omkopen!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:42   #16
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Antartica opnemen, maar Israël vergeten?

Want ik vrees dat het in zo'n geval spijtig genoeg Israël zal zijn.
Klein genoeg om quasi volledig van de kaart geveegd te worden(in tegenstelling tot bv. VS) en natuurlijk niet echt een geliefd land onder terroristen.
Yep correct opgemerkt en terecht, maar ik heb hier gekozen om continenten te kiezen. Het midden Oosten als extra keuze was misschien niet slecht geweest. U kiest dus eigenlijk voor Azië.

Een landenlijst was een andere mogelijkheid maar niet haalbaar door de begrenzing aan de mogelijkheden van een poll (max 20 keuze's)
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:47   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.375
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Israël lijkt me een logische keuze. De aflever methode is ook duidelijk.

Als er ergens in het midden oosten een atoomwapen, dat niet Israëlisch, is dan is het hoogstwaarschijnlijk of een simpel wapen a la Little Boy, of anders een ouwe USSR kernkop. Beiden hebben 1 ding gemeen. Lomp zwaar.
Dus, een vrachtwagen of schip. En het maakt voor een goeie atoombom/terrorist niets uit dat ze/hij ontploft in het midden van Tel Aviv of aan de grens.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:50   #18
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Ik heb Zuid-Amerika gekozen... En als de terroristen dat niet willen zal de CIA ze wel omkopen!
Het zou idd kunnen dat men deze keer kiest voor een land/continent waar men ervan uitgaat een relatief grotere bewegingsvrijheid te zullen hebben om voorbereidingen te treffen dan nu mogelijk is in bv Noord Amerika en Europa en alzo de kans op mislukking te verkleinen.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:52   #19
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

VS, Israel, Europa.

En als er dan nog een linkse kloot zegt dat wij moeten onderhandelen met dat ongedierte snij ik persoonlijk zijn keel over, al moet ik daarvoor naar Limburg.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 18:58   #20
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
VS, Israel, Europa.

En als er dan nog een linkse kloot zegt dat wij moeten onderhandelen met dat ongedierte snij ik persoonlijk zijn keel over, al moet ik daarvoor naar Limburg.
Noem jij vrijheidsstrijdes ook terroristen?
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be