Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

 
 
Discussietools
Oud 22 februari 2004, 19:26   #21
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

De groenen willen dat ook, zijn die ook extreem rechts dan?


En stOP eens Met Zo te ROEP[size=7]EN[/size][size=6][/size]
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 22 februari 2004, 19:29   #22
Bieke
Vreemdeling
 
Bieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
De groenen willen dat ook, zijn die ook extreem rechts dan?


En stOP eens Met Zo te ROEP[size=7]EN[/size][size=6][/size]
Wie roept hier? Roepen is met hoofdletters zoals jij doet. niet wanneer je je letters uitvergroot.

En waar zegt groen dat? Bronnen?
__________________
Solidariteit tussen Vlamingen, Walen en migranten
Bieke is offline  
Oud 23 februari 2004, 14:02   #23
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron
Citaat:
de joden zijn natuurlijk zoals steeds de 'kers op de taart' van de deportatiepolitiek van het Vlaams Blok, maar dat houden ze nog even achter
Vreemd om de Joden ook in dit lijstje terug te moeten vinden. Aangezien de recente golf van antisemitisme uit linkse en allochtone hoek komt, zou de verwijdering van deze mensen voor linkse kromdenkers juist een positieve zaak moeten zijn.
De Joden dragen op een positieve wijze bij aan de maatschapij. Iets wat niet van andere bevolkingsgroepen kan gezegd worden.
Ze haten ook moslims zeker?

sorry, bad joke... ik wil niet veralgemenen, want er zijn genoeg joden die evengoed de verderfelijke politiek van Sharon veroordelen en pleiten voor vrede ipv haat.

De moslims doen toch alle jobs, waar wij "Arische supperieuren" onszelf te goed voor voelen... vuil repititief en vervelend werk. Brengen zij dan zo weinig bij aan de maatschappij?
headinajar is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:48   #24
rainman
Provinciaal Statenlid
 
rainman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
De moslims doen toch alle jobs, waar wij "Arische supperieuren" onszelf te goed voor voelen... vuil repititief en vervelend werk. Brengen zij dan zo weinig bij aan de maatschappij?
Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Kijk maar eens goed wie er achter de vuilkar loopt, de minderheid is allochtoon.
Bouwsector en kuisfirma's: evenredige verdeling.
__________________
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God;
En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot.
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rainman is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:52   #25
Muisje
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron

Vreemd om de Joden ook in dit lijstje terug te moeten vinden. Aangezien de recente golf van antisemitisme uit linkse en allochtone hoek komt, zou de verwijdering van deze mensen voor linkse kromdenkers juist een positieve zaak moeten zijn.
De Joden dragen op een positieve wijze bij aan de maatschapij. Iets wat niet van andere bevolkingsgroepen kan gezegd worden.
Ze haten ook moslims zeker?

sorry, bad joke... ik wil niet veralgemenen, want er zijn genoeg joden die evengoed de verderfelijke politiek van Sharon veroordelen en pleiten voor vrede ipv haat.

De moslims doen toch alle jobs, waar wij "Arische supperieuren" onszelf te goed voor voelen... vuil repititief en vervelend werk. Brengen zij dan zo weinig bij aan de maatschappij?
Groot gelijk, een voorbeeldje: in afvalsortering in lokeren werken haast uitsluiten turken en marokkanen...
__________________
~trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew~
Muisje is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:55   #26
Muisje
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 12
Standaard

misschien ligt het probleem hier meer bij opleiding dan bij afkomst? Misschien haalt een degelijke opleiding ook heel wat mensen uit de kleine criminaliteit, iets wat het imago van migranten alleen ten goede kan komen. Want tot mijn grote spijt wordt er enorm veel veralgemeend...
__________________
~trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew~
Muisje is offline  
Oud 25 februari 2004, 13:02   #27
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rainman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muisje
En hiermee noem ik mijzelf zeker geen kenner, maar wat ik wel weet is dat het 70 puntenplan aanstuurde op een volledige deportatie van migraten, beginnend met illegalen en criminelen, eindigend met mensen die hier al generaties wonen en volledig geïntgreerd zijn.
Leg me eens uit waarom het VB telkens weer op [size=6]haar oude standpunten [/size]wordt aangepakt?
Niks 'oud' het 70-puntenplan/programma is nog steeds springlevend. Het werd herhaaldelijk 'opgeborgen' door Filip Dewinter, die hierover onlangs zei op de VRT over dat 'opbergen' dat hij niks terugneemt want dat hij geen lafaard is.

Volgens de Van Daele:
'iets opbergen'=iets wegleggen eventueel bestemd voor later gebruik.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 februari 2004, 13:27   #28
Bert
Burger
 
Geregistreerd: 24 februari 2004
Locatie: Evergem
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Zolang het niet afgezworen wordt op basis van een ethisch besef dat er plots gekomen is blijft het voor mij springlevend. Nu is volgens meneer Dewinter echter enkel "de sociale relevantie zoek".

Met andere woorden, de naam zeventigpuntenplan is een beetje te negatief komen te klinken, ruik ik daar een vorm van opportunisme?
__________________
http://bert.zapto.org
-Ik heb niks tegen allochtonen, zolang ze maar denken, voelen, handelen en zich kleden zoals ik.
Bert is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be