![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Copycat van Trump tot op het bot: Bolsonaro ontkent alle betrokkenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
Gezien het feit dat en het Hooggerechtshof, en het presidentieel paleis en het congres gelijktijdig bezet werden met medewerking van delen van het staatsapparaat kan men meer van een couppoging spreken dan in het geval van de bestorming van het Capitool in de VS mijns inziens en op het eerste zicht. Laatst gewijzigd door Bach : 9 januari 2023 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 9 januari 2023 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Politiek zijn er ook verschillen. In Brazilië was het een couppoging, wellicht in de hoop dat het leger de kant van het "volk" zou kiezen, en Lula afzetten. In de VS was het meer een autogolpe, de wanhopige poging door de zittende president Trump toch aan te macht te blijven.
Still a man hears what he wants to hear And disregards the rest Laatst gewijzigd door Knuts : 9 januari 2023 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brazilië kent niet echt een democratische traditie. Ze zijn enkel democratisch in naam. Als je de keuze hebt tussen een cryptofascist en een communist, dan kweek je dit soort zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De overwinning van Lula was zoals ik ergens las vooral toe te schrijven aan zijn "thuis-provincie" waar het vooral criminele kartels zijn die de plak zwaaien.
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De liberale media is een lakei van de farmaceutische industrie, daar zij de grootste sponsoren zijn. Ik meen gelezen te hebben een aandeel van maar liefst 75 procent. Betreft dubbel gevoel voor het overige aandeel van 25 procent kan ik daarentegen wel inkomen. Zij hebben geen zin in een anti woke en vax schreeuwlelijk noch in een president die het bv met de dollar opheeft; een doodzonde dus. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 januari 2023 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Europees Commissaris
|
![]() The riots in Brazil over the rigging of the election are on point. You cannot allow a razor-thin pretend majority to completely go against the opposite and inflict a leftist agenda. This is the abuse of our election process of a worldwide basis. Governments no long represent ALL the people, but one group violently against another. This same process is undermining both the United States, Canada as well as Europe. This leftist agenda is destroying our civilization and this is right on schedule – 34 years from the collapse of communism. It is now our turn for this abuse of government to divide the people and the nation and ONLY will lead to civil war.
Bolsonaro was targeted by the WEF and their consortium. The Brazilian elections were rigged. They had to remove Bolsonaro at all costs and now we will witness the price for those corrupt elections. The violence is likely to escalate into March. https://www.armstrongeconomics.com/i...lection-fraud/ Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2023 om 03:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |