Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Derk-Jan Eppink (LDD) (1 t.e.m. 6 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Derk-Jan Eppink (LDD) (1 t.e.m. 6 juni) Voormalig assistent van enkele politici (waaronder Frits Bolkestein), eerst journalist bij NRC Handelsblad en nadien voor De Standaard en Knack. Sluit zich begin 2009 aan bij LDD en wordt prompt opgevoerd als lijsttrekker voor Europa. Nadien wordt de lijst nog aangepast in een constructie waarbij J-M Dedecker de lijsttrekker wordt en Eppink de 2de plaats krijgt en 1ste opvolger wordt.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2009, 17:40   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard LDD en ontwikkelingssamenwerking

Stel dat de LDD ooit in een Vlaamse regering terecht komt of op Europees vlak kan wegen. Wat doet de partij dan rond ontwikkelingssamenwerking?

Worden de budgetten verhoogd of verlaagd? Wordt de aard van het beestje veranderd? Of laten we het bij de status quo?

Voor een partij die solidariteit in eigen land niet hoog inschat, vraag ik me af hoe ze die op internationaal vlak ziet.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 18:35   #2
Bill Ayers
Burgemeester
 
Bill Ayers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2006
Berichten: 494
Standaard

Interessant vraag.

"I'd rather give money to a beggar in the street, even if I knew he was off to buy crack with it, because at least he would be getting the money. You drop coins into a box poked under your nose on the street and God knows where that money is going. For all you know, it's going to buy bullets." — Sean Gabb.

Hoewel ik het op veel vlakken niet eens ben met Gabb, heeft hij hier een sterk punt, des te meer nog voor "ontwikkelingshulp" van overheden aan corrupte regimes. Dhr. Eppink heeft in ieder geval mijn stem niet, maar ik ben benieuwd naar zijn mening. Ik hoop dat hij in ieder geval tegen de trend ingaat en durft te pleiten voor de afbouw van "humanitaire hulp."
__________________
anything peaceful

Laatst gewijzigd door Bill Ayers : 6 juni 2009 om 18:36.
Bill Ayers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be