Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2018, 09:45   #221
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Bij mijn weten is het akkoord van Dublin nog altijd niet aangepast en blijft het geldig.

Nu beroept de EU zich op een nooddecreet omdat ze goed weten dat ze niet alle landen mee zullen krijgen (en dat is een vereiste) om dat akkoord te wijzigen.
Een 'rechtsstaat' onwaardig. Ik dacht dat wetten en verdragen moeten gerespecteerd worden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 februari 2018 om 09:46.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2018, 12:52   #222
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Een 'rechtsstaat' onwaardig. Ik dacht dat wetten en verdragen moeten gerespecteerd worden.
Het hoogste gerechtshof heeft zich uitgesproken. Wie dat niet respecteert, verwerpt de rechtsorde. Als de overtreders niet in lijn vallen, mogen ze voor wat mij betreft zwaar bestraft worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2018, 01:53   #223
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik voel niets dan minachting voor rechters. Laat staan voor een "hoog gerechtshof."

Ik zie het er nog van komen dat je bij wet asielapen verplicht in huis gaat moeten nemen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2018, 02:30   #224
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik voel niets dan minachting voor rechters. Laat staan voor een "hoog gerechtshof."

Ik zie het er nog van komen dat je bij wet asielapen verplicht in huis gaat moeten nemen.
Ik denk dat jij maar wat graag 'n groep van die arme, onderdrukte palestijntjes in huis zou willen opnemen, om hen te redden vd onderdrukkende Israelische bezetter.
Geef maar toe.
't Zijn wel mohamedanen eh.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2018, 02:38   #225
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik voel niets dan minachting voor rechters. Laat staan voor een "hoog gerechtshof."

Ik zie het er nog van komen dat je bij wet asielapen verplicht in huis gaat moeten nemen.
Niet overdrijven met die apen. Wij zijn zelf ook twee keer massaal verplicht zo de aap uit te hangen in de 20ste eeuw. En niet overdrijven met zulke verplichte opvangverwachtingen. Ze drukken wel op de sociale huisvesting.

Hoe dat ook zij:

We kunnen je dus gerieflijk afschrijven als gezagsgetrouwe burger en democraat.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2018, 03:15   #226
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik denk dat jij maar wat graag 'n groep van die arme, onderdrukte palestijntjes in huis zou willen opnemen, om hen te redden vd onderdrukkende Israelische bezetter.
Geef maar toe.
't Zijn wel mohamedanen eh.
Er is een VRT journalist die zei dat hij ze onmiddellijk zou in huis nemen.
Hij heeft het nog altijd niet gedaan. Ik zou het ook niet doen.

Vergeet je pruik of keppel niet af te zetten voor het slapen gaan.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 18 februari 2018 om 03:16.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2018, 02:13   #227
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik moet niets hebben van godsdienst, laat staan de islam, maar
er heerst vrijheid van godsdienst bij ons, een vrij moderne kernwaarde en een vrijheid en kernwaarde die ik verdedig.
We mogen geen synoniemen maken van vrijheid van godsdienst en dictatuur van godsdienst!
Elk moet vrij zijn al dan niet in een God te geloven maar moet dat binnen zijn/haar eigen leefruimte doen, ttz thuis! Die godsdienst moet niet op straat komen. Die godsdienst heeft niets te eisen of op te dringen aan ons maatschappelijk gebeuren! Een godsdienst moet geen hoofddoekjes eisen op straat! Geen halal in de scholen, geen verbod op alcohol enz enz enz
Het mag gewoon niet op te merken vallen tot welke godsdienst je behoort.
En ja, de Joden zullen de slachtoffers zijn van de islam omdat ze over dezelfde kam zullen geschoren worden en daar hebben ze enkel de islam voor te bedanken!
Godsdienst is een smerige hypocrisie om macht te verwerven over de mensen. Indien ze niet aan banden kan gelegd worden wegens zogezegde "godsdienstvrijheid" is ze gevaarlijk en dictatoriaal. Godsdienst jaagt de mensen schrik aan en laat ze doen wat ze niet willen doen in naam van een God. Die niet eens bestaat...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 14:56   #228
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Niet overdrijven met die apen. Wij zijn zelf ook twee keer massaal verplicht zo de aap uit te hangen in de 20ste eeuw. En niet overdrijven met zulke verplichte opvangverwachtingen. Ze drukken wel op de sociale huisvesting.

Hoe dat ook zij:

We kunnen je dus gerieflijk afschrijven als gezagsgetrouwe burger en democraat.
eno, onze mensenzijn na de oorlog terug naar huis gekomen en hebben ondertussen waar ze opgevangen werden gewerkt voor hun kosten. Hetgeen ze ons hier sturen zijn er die willen blijven en waar we de rest van hun leven alle kosten zullen moeten voor dragen en die ons op termijn nog gaan verplichten om te leven zoals zij het gewoon zijn. Dus om concreet te zijn,,,hoeveel asielzoekers heb je zelf al onderdak gegeven?
Wel eigenaardig dat Islamitische landen, waar die mensen zich dus zouden moeten thuis voelen, hebben blijkbaar weinig aantrekkingskracht. De inwoners van die landen hebben nochtans miljoenen genoeg op hun bankrekening en plaats genoeg om ze allemaal een huis, een auto en een werkloze toekomst te geven. Dus eno, ga eens in die landen zeuren over mensenrechten en democratie en racisme....................
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 15:03   #229
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het hoogste gerechtshof heeft zich uitgesproken. Wie dat niet respecteert, verwerpt de rechtsorde. Als de overtreders niet in lijn vallen, mogen ze voor wat mij betreft zwaar bestraft worden.
Hoeveel heb je er opgenomen ondertussen???? Ik veronderstel aan je schrijfsels dat je een persoon bent die scrupuleus alle wetten volgt en ogenblikkelijk toepast zoals het hoort, zoiets gelijk die kerel in de USA die zich Justice noemt en iedereen die ook maar een kruimel laat vallen op film zet om dan te roepen, you break the law............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 15:31   #230
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Persoonlijk worden is zwakke argumentatie.
En eigenlijk onder de radar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
eno, onze mensenzijn na de oorlog terug naar huis gekomen en hebben ondertussen waar ze opgevangen werden gewerkt voor hun kosten.
Asielkrijgers gaan ook terug. Hun verblijf is tijdelijk. Emigranten komen hier om te werken. En werken en dragen bij.
Er zijn studies genoeg die emigratie als economisch positief bewijzen. Duitsland vaart er in elk geval wel mee, en nog steeds, al sinds de jaren zestig.

Citaat:
Hetgeen ze ons hier sturen zijn er die willen blijven en waar we de rest van hun leven alle kosten zullen moeten voor dragen en die ons op termijn nog gaan verplichten om te leven zoals zij het gewoon zijn. Dus om concreet te zijn,,,hoeveel asielzoekers heb je zelf al onderdak gegeven?
Wel eigenaardig dat Islamitische landen, waar die mensen zich dus zouden moeten thuis voelen, hebben blijkbaar weinig aantrekkingskracht. De inwoners van die landen hebben nochtans miljoenen genoeg op hun bankrekening en plaats genoeg om ze allemaal een huis, een auto en een werkloze toekomst te geven. Dus eno, ga eens in die landen zeuren over mensenrechten en democratie en racisme....................
https://en.wikipedia.org/wiki/Refuge...rian_Civil_War

Syrian Refugees: 6 million. Almost all in neighbouring countries like Jordan (1.2m), Lebanon, Turkey (3.3m) Saoedi Arabië (2m) Except for Germany 600.000 Belgium 16000


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Hoeveel heb je er opgenomen ondertussen????
Persoonlijk worden is zwakke (of geen) argumentatie.
En eigenlijk onder de radar.


Citaat:
Ik veronderstel aan je schrijfsels dat je een persoon bent die scrupuleus alle wetten volgt en ogenblikkelijk toepast zoals het hoort, zoiets gelijk die kerel in de USA die zich Justice noemt en iedereen die ook maar een kruimel laat vallen op film zet om dan te roepen, you break the law............
Democraat die democratische normen en waarden hoog in het vaandel houdt.

Maar die op zijn manier de Staat bestrijdt als die aan vormen van staatsterrorisme doet.

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 februari 2018 om 15:38.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2018, 10:08   #231
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard


Die mensen hebben nog niet zo lang geleden 400 jaar gevochten om die moslims buiten te krijgen en nu gaan er een deel vetbetaalde Europolitiekers die mensen eens gaan verplichten om ze vrijwillig terug binnen te pakken en ze nog te voederen ook? En gij vind dat normaal? Zijt gij helemaal van de wereld? Stel je eens voor dat er hier geroepen wordt dat de Nazi's moeten terugkomen?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2018, 10:11   #232
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

dat trekt zich dan terug op een onbewoond eiland, maar heeft wel de pretentie om de mensen hier te dicteren hoe ze met de massamigratie zouden moeten omgaan ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2018, 10:27   #233
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Persoonlijk worden is zwakke argumentatie.
En eigenlijk onder de radar.
Asielkrijgers gaan ook terug. Hun verblijf is tijdelijk. Emigranten komen hier om te werken. En werken en dragen bij.
Er zijn studies genoeg die emigratie als economisch positief bewijzen. Duitsland vaart er in elk geval wel mee, en nog steeds, al sinds de jaren zestig.


https://en.wikipedia.org/wiki/Refuge...rian_Civil_War

Syrian Refugees: 6 million. Almost all in neighbouring countries like Jordan (1.2m), Lebanon, Turkey (3.3m) Saoedi Arabië (2m) Except for Germany 600.000 Belgium 16000




Persoonlijk worden is zwakke (of geen) argumentatie.
En eigenlijk onder de radar.




Democraat die democratische normen en waarden hoog in het vaandel houdt.

Maar die op zijn manier de Staat bestrijdt als die aan vormen van staatsterrorisme doet.
Wat ik dan nog het ergste vind is dat je blijkbaar je eigen schrijfsels nog blijkt te geloven ook.
Nee die gaan nooit ofte nooit meer terug.
Nee die gaan voor de grote hoop niet werken. Degenen die je hier ziet werken zijn Oostblokkers en die gaan om de zoveel weken een week naar huis, geen Noord en Centraal Afrikanen. Spreek eens met mensen die op een dienst werken waar gratis geld en andere dingen uitgedeeld worden.
Nee die gaan zich hoogstens aanpassen aan bepaalde gebruiken van ons maar ze gaan zich nooit integreren omdat dit volgens hun geloof niet kan.
Ja ze gaan onder druk van hun doctrine alles doen om op een bepaalde dag ons buiten te krijgen, en hoe meer wij daaraan meewerken hoe vroeger dat die dag gaat komen.
Sorry dat ik door uw pleidooi het gedacht gekregen heb dat je achter het idee van asiel bij de burger thuis stond en daar al een lichtend voorbeeld van was.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be