Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 februari 2003, 16:12   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Jonge Moslims hebben geleerd dat mensen doodslaan beter opbrengt dan werken.En als je dat durft te zeggen ben je een racist.

Ook , naar aanleiding van Mustapha's post op een andere topic.Als we de goeie punten van de koran aanhalen zijn er gewoon geen moslims hier die de moeite zijn om naar de eeuwige lusthoven van Allah te gaan.
Of ze zijn te gematigd, of ze zijn te aggresief, en mens onvriendelijk.
Of zijn de dwalenden, zij die naar de letter van oudere boeken leven geen mensen meer?

Het zijn en blijven voornamelijk jongeren van Noord Afrikaanse afkomst die zeer lastig doen en met hun godsdienst slingeren als het erop aankomt.

De nieuwe misdaadgolf komt uit het echte oosten,maar deze misdadigers hebben tenminste niet de pretentie hun acties te doen in naam van god.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2003, 17:04   #62
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Jonge Moslims hebben geleerd dat mensen doodslaan beter opbrengt dan werken.En als je dat durft te zeggen ben je een racist.

Ook , naar aanleiding van Mustapha's post op een andere topic.Als we de goeie punten van de koran aanhalen zijn er gewoon geen moslims hier die de moeite zijn om naar de eeuwige lusthoven van Allah te gaan.
Of ze zijn te gematigd, of ze zijn te aggresief, en mens onvriendelijk.
Of zijn de dwalenden, zij die naar de letter van oudere boeken leven geen mensen meer?

Het zijn en blijven voornamelijk jongeren van Noord Afrikaanse afkomst die zeer lastig doen en met hun godsdienst slingeren als het erop aankomt.

De nieuwe misdaadgolf komt uit het echte oosten,maar deze misdadigers hebben tenminste niet de pretentie hun acties te doen in naam van god.
Je schrijft als een racist, een onverdraagzame, een zwakkeling die er behoefte aan heeft anderen te vernederen om zichzelf een zoet superioriteitsgevoel dat nergens op berust en zo weer vervlogen is, te bezorgen.

Maar diegenen die het recht van maddox op zijn racisme niet aanvaarden, dat heten de onverdraagzamen in het discours van de zwakzinnigen.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2003, 20:08   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Oh ,zoals ik al schreef, als je iets zegt, wat zelf in de media uitgesmeerd werd ben je plotseling racist.De moord op Partick Mombearts was niet meer of minder dan een roofmoord ,die beloond werd met een aaitje over de bol, en met het vermanende vingertje:" je mag dat nooit meer doen"
Gelukkig heeft de in beroep rechter beter gekeken en een straf opgelegt ,die de helaas de ouders treft.

Ik ben een racist, en daar valt niks aan te veranderen.Er zijn nu eenmaal verschillende mensenrassen met allen verschillende eigenschappen.
De Kaukasische eigenschap van milieuvervuiling is ook geen goede, maar tja...dat mag wel gezegt worden zeker?

Ik had iets genuanceerder kunnen zijn en moeten schrijven "sommige jonge Moslims..."
maar dan had ik niet zo'n vlammende reactie gekregen.
Met dank daarvoor Eva, Of moeten we Opgeleide Fatima zeggen?

Ik nodig je anders uit om eens met onze buren te komen babbelen.Langs links een ouder Marokaans echtpaar ,met 3Exbendeleden zijnde zonen.
Langs rechts een koppel Albanees/Macedoninische mensen met een woelwater van een zoon, en een net moeder geworden dochter.

Neen, ik ben geen racist die zonder reden op het uiterlijk van anderen afgeef, ik geef wel af op de misdadigers die zichzelf verstoppen achter godsdienst.

Maar tja, dat is niet duidelijk nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2003, 23:42   #64
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Oh ,zoals ik al schreef, als je iets zegt, wat zelf in de media uitgesmeerd werd ben je plotseling racist.De moord op Partick Mombearts was niet meer of minder dan een roofmoord ,die beloond werd met een aaitje over de bol, en met het vermanende vingertje:" je mag dat nooit meer doen"
Gelukkig heeft de in beroep rechter beter gekeken en een straf opgelegt ,die de helaas de ouders treft.

Ik ben een racist, en daar valt niks aan te veranderen.Er zijn nu eenmaal verschillende mensenrassen met allen verschillende eigenschappen.
De Kaukasische eigenschap van milieuvervuiling is ook geen goede, maar tja...dat mag wel gezegt worden zeker?

Ik had iets genuanceerder kunnen zijn en moeten schrijven "sommige jonge Moslims..."
maar dan had ik niet zo'n vlammende reactie gekregen.
Met dank daarvoor Eva, Of moeten we Opgeleide Fatima zeggen?

Ik nodig je anders uit om eens met onze buren te komen babbelen.Langs links een ouder Marokaans echtpaar ,met 3Exbendeleden zijnde zonen.
Langs rechts een koppel Albanees/Macedoninische mensen met een woelwater van een zoon, en een net moeder geworden dochter.

Neen, ik ben geen racist die zonder reden op het uiterlijk van anderen afgeef, ik geef wel af op de misdadigers die zichzelf verstoppen achter godsdienst.

Maar tja, dat is niet duidelijk nietwaar.
Misdadigers die zich verschuilen achter hun godsdienst zijn ook voor mij een grote bron van ergernis. Ik denk dan aan Saddam, Osama Bin Laden en George Bush. De enen zeggen Allah aqba, de laatste God bless America. Deze keer is Saddam een leeuw zonder tanden en zal zijn volk het slachtoffer worden van zijn Amerikaanse evenknie, George W. Bush
Die drie lijken wel een monsterverbond te hebben gesloten. Osama heeft Bush een gedroomde aanleiding bezorgd om Saddam uit de weg te ruimen.

Tot genoegen,

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 11:02   #65
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Wat wel overduidelijk is, is dat Lamenielachen en Knut duidelijk voor de polarisatie kiezen en de escalatie van onlustgevoelens in de hand werken.

Eva
:roll: Dus gewoon de feiten melden is kiezen voor polarisatie.
Het lijkt me eerder dat een Imam met zulke uitspraken kiest voor polarisatie.
dat ik daar dan vragen bij stel of zo iemand met mijn belastinggeld moet worden betaald is dacht ik niet meer dan normaal.

Maar ja, in het politiek-correcte dwangdenken zal dat wel polarisatie zijn zeker... .
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 11:03   #66
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
ge gebruikt het zo goed dat je niet eens weet dat het Staatsblad geen blaadje is maar enkel en alleen op internet verschijnt.
correctie, het B.S. is echt een blaadje !!
mar je moet ervoor betalen en niemand koopt dat
op i-net raadplegen is lekker gratis !!
het gedrukte Staatsblad bestaat NIET meer.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be