Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2007, 16:58   #41
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Beste kim:
Wat zijn zowat uw dromen ??
Mijn politieke droom: België zonder communautaire problemen.

Mijn levensdroom: een goeie job vinden, een goeie gezondheid en uiteindelijk gelukkig worden met iemand waar ik de rest van m'n leven mee wil delen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:01   #42
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Wie is jouw favoriete filosoof?
Filosofie is nooit echt een lievelingsvak geweest (ik vond het bij tijden redelijk ver gaan, kon de knop nooit echt omdraaien) maar als ik dan toch een filosoof moet kiezen, kies ik voor Ludwig Wittgenstein.



Citaat:
"If people never did silly things, nothing intelligent would ever happen."
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:03   #43
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
Om over filosofie verder te gaan, misschien een rare vraag maar kom.
Wat zal je doen als je voor 1 dag een man bent?
Goh, dat is inderdaad een bizarre vraag (bizar omdat ik niet direct een antwoord kan plaatsen).

Ik kom er later op terug... (beloofd!)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:05   #44
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Kim, op dit forum zijn er veel belgicisten, al dan niet nu of in het verleden verbonden aan BUB, die in mijn ogen de ergste dingen durven zeggen.
Een paar voorbeelden:
Citaat:
een achterlijk kutvolk zoals de vlamingen verdient niet beter dan dat het leeggezogen wordt door een veel intelligenter volk, nl. de franstaligen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...32&postcount=8


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno* Bekijk bericht
Je kan de triomf van een sterkere taal over een zwakkere nooit stoppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Dat is subjectief, maar ik vind dat die taal beter klinkt dan Nederlands.
Citaat:
Het is dan ook niet verwonderlijk en zelfs volkomen begrijpelijk om juridisch-organisatorische redenen dat het Frans als enige officiële taal heeft bestaan gedurende meer dan een eeuw. Bovendien werd deze toestand verschillende decennia lang getolereerd door het gros van de Nederlandstalige bevolking.
,
uit http://forum.politics.be/showthread.php?t=89536


Wat is uw mening hierover? Geeft u deze mensen gelijk?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:17   #45
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Omdat je het zo lief vraagt...

Zeer recente foto (webcam). En sorry dat ik niet lach of zo, maar ik vind het nogal idioot om naar mezelf te lachen.

En wee degene die kritiek heeft op die foto!
Kritiek? Neenee, helemaal niet, ik vind het een knap staaltje Photoshop

Grapjeuh! Niet gemeend hoor
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:26   #46
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Goh, dat is inderdaad een bizarre vraag (bizar omdat ik niet direct een antwoord kan plaatsen).

Ik kom er later op terug... (beloofd!)
De meeste meisjes aan wie ik die vraag stel, antwoorden spontaan, ook eens tegen een boom pi...n.
__________________


Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 17:32   #47
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik heb het Belgicisme niet van thuis uit meegekregen. Mijn ouders zijn altijd zeer neutraal geweest i.v.m. het communautaire. Toen ik op 16-jarige leeftijd geselecteerd werd om deel te nemen aan "expeditie Europa" en ik me in het gezelschap bevond van Brusselaars, Walen, Duitstaligen en Vlamingen, merkte ik op dat die diversiteit eigenlijk wel een zekere charme had (even zeer simplistisch uitgedrukt). Naderhand begon ik me meer te interesseren voor de communautaire discussies in België. Ik kocht boeken over de Vlaamse Beweging, de geschiedenis van België etc. (tot zover mijn korte inleiding).

De idee om te splitsen heeft me nooit aangesproken. Kan je daaruit concluderen dat ik een emotionele Belgicist ben? Nee, de argumenten om te splitsen overtuigen me gewoonweg niet. Het is een zeer makkelijke oplossing en voor vele Vlaams-nationalisten emotioneel ook de enige oplossing maar m.i. zijn er meerdere mogelijkheden waaronder bv. een goed uitgebouwd federalisme. Ik wil de solidariteit met Wallonië niet verbreken, ik maak geen onderscheid tussen een Vlaming, een Waal, een Brusselaar of een Duitstalige. We maken deel uit van eenzelfde "kader" en ik ben van mening dat het mogelijk is om dat "kader" goed te besturen.
dank voor uw zeer volledig antwoord...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
We kunnen zoveel meer bereiken door een goede samenwerking, waarom de boel dan opblazen?
zeer zeker niet voor mij...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 18:44   #48
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Kim, op dit forum zijn er veel belgicisten, al dan niet nu of in het verleden verbonden aan BUB, die in mijn ogen de ergste dingen durven zeggen.
Een paar voorbeelden:

http://forum.politics.be/showpost.ph...32&postcount=8
http://forum.politics.be/showthread.php?t=89536

Wat is uw mening hierover? Geeft u deze mensen gelijk?
Beste evilbu,

Ik denk dat het zeer duidelijk is dat ik deze mensen helemaal geen gelijk geef (en als het niet duidelijk zou zijn, wil ik het via deze weg nog eens extra benadrukken).

De berichten van Mitgard neem ik meestal met een korrel zout. Hij provoceert graag en ik zou me niet teveel aantrekken van de dingen die hij schrijft, het is soms echt wel fel overdreven.

Bruno en Hans daarentegen... tja. Dat is ook een van de redenen waarom ik niet meer bij de BUB ben. Als je zulke zaken verkondigt in naam van een partij, druk je een ongewilde stempel op de vertegenwoordigers/leden van die partij. Het moge duidelijk wezen dat de Vlaamse Beweging nodig was om te staan waar we nu staan. Zoiets mag je niet van de kaart vegen door te zeggen dat het Frans nu eenmaal sterker is dan het Nederlands. Het is niet omdat iets "onvermijdelijk" of "realistisch" is, dat je er ook genoegen mee moet nemen. Er is verfransing in de rand en die moet gestopt worden. Anderstaligen (en ik gebruik met nadruk het woord anderstaligen omdat uit de laatste onderzoeken gebleken is dat het niet enkel Franstaligen zijn die in de rand komen wonen) moeten nu eenmaal eens beseffen dat het voor hun eigen bestwil is wanneer we hen vragen om zich de taal eigen te maken. Als ik ooit verhuis naar het andere landsgedeelte, zal ik ook mijn Frans moeten bijschaven.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: ik distantieer me volledig van uitspraken komende van Hans en Bruno.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 18:48   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
De meeste meisjes aan wie ik die vraag stel, antwoorden spontaan, ook eens tegen een boom pi...n.
Ik dus niet... Ik voel niet de behoefte om te weten welk gevoel dat dat geeft.

Ik zou gewoon de dingen doen die ik als vrouw ook doe en kijken of ik andere reacties krijg (bv. tijdens een vergadering of debat).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 18:50   #50
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Wat ga je doen indien Vlaanderen toch onafhankelijk wordt?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 18:59   #51
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Beste evilbu,

Ik denk dat het zeer duidelijk is dat ik deze mensen helemaal geen gelijk geef (en als het niet duidelijk zou zijn, wil ik het via deze weg nog eens extra benadrukken).

De berichten van Mitgard neem ik meestal met een korrel zout. Hij provoceert graag en ik zou me niet teveel aantrekken van de dingen die hij schrijft, het is soms echt wel fel overdreven.

Bruno en Hans daarentegen... tja. Dat is ook een van de redenen waarom ik niet meer bij de BUB ben. Als je zulke zaken verkondigt in naam van een partij, druk je een ongewilde stempel op de vertegenwoordigers/leden van die partij. Het moge duidelijk wezen dat de Vlaamse Beweging nodig was om te staan waar we nu staan. Zoiets mag je niet van de kaart vegen door te zeggen dat het Frans nu eenmaal sterker is dan het Nederlands. Het is niet omdat iets "onvermijdelijk" of "realistisch" is, dat je er ook genoegen mee moet nemen. Er is verfransing in de rand en die moet gestopt worden. Anderstaligen (en ik gebruik met nadruk het woord anderstaligen omdat uit de laatste onderzoeken gebleken is dat het niet enkel Franstaligen zijn die in de rand komen wonen) moeten nu eenmaal eens beseffen dat het voor hun eigen bestwil is wanneer we hen vragen om zich de taal eigen te maken. Als ik ooit verhuis naar het andere landsgedeelte, zal ik ook mijn Frans moeten bijschaven.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: ik distantieer me volledig van uitspraken komende van Hans en Bruno.

Kim met wat je vandaag allemaal zei heb ik een heel ander beeld van B-plus, jullie willen ergens de eisen van de Vlamingen erdoor krijgen (splitsing BHV, respecteren taalwetten), alleen willen jullie dit realiseren in het land Belgie, zonder Belgie op te blazen. Of ben ik nu fout, Kim.

PS: ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven de B-plus site bekeken en ik constateer dat jullie niet tegen het huidige federalisme zijn.

Ik lees onder andere dit op jullie site;

• B-Plus is daarom vragende partij voor een staatshervorming.
• B-Plus kant zich radicaal tegen elke vorm van confederalisme of separatisme en weigert om
terug te keren naar de unitaire staat van weleer
• Wij kiezen voor de «derde weg», nl. deze van een evenwichtig federalisme
• De kieskring B-H-V dient te worden gesplitst voor de Senaat, de Kamer en het Europees
Parlement:
- oprichting van kieskring Brussel ‘19’
- 35 gemeenten uit Halle-Vilvoorde en Leuven worden bij kieskring Vlaams-Brabant gevoegd
- voor de Senaat en het Europees Parlement worden de 35 gemeenten uit Halle-Vilvoorde bij de
Nederlandstalige kiescollege gevoegd
__________________



Laatst gewijzigd door Pluche : 18 mei 2007 om 19:24.
Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 19:37   #52
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Wat ga je doen indien Vlaanderen toch onafhankelijk wordt?
Als het de wil is van de meerderheid van de bevolking, zal ik daar weinig tegen kunnen inbrengen.

Of ik deel ga uitmaken van die nieuwe Vlaamse bevolking is een ander gegeven...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 19:39   #53
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
Kim met wat je vandaag allemaal zei heb ik een heel ander beeld van B-plus, jullie willen ergens de eisen van de Vlamingen erdoor krijgen (splitsing BHV, respecteren taalwetten), alleen willen jullie dit realiseren in het land Belgie, zonder Belgie op te blazen. Of ben ik nu fout, Kim.
Je ziet het juist.

Citaat:
PS: ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven de B-plus site bekeken en ik constateer dat jullie niet tegen het huidige federalisme zijn.

Ik lees onder andere dit op jullie site;

• B-Plus is daarom vragende partij voor een staatshervorming.
• B-Plus kant zich radicaal tegen elke vorm van confederalisme of separatisme en weigert om
terug te keren naar de unitaire staat van weleer
• Wij kiezen voor de «derde weg», nl. deze van een evenwichtig federalisme
• De kieskring B-H-V dient te worden gesplitst voor de Senaat, de Kamer en het Europees
Parlement:
- oprichting van kieskring Brussel ‘19’
- 35 gemeenten uit Halle-Vilvoorde en Leuven worden bij kieskring Vlaams-Brabant gevoegd
- voor de Senaat en het Europees Parlement worden de 35 gemeenten uit Halle-Vilvoorde bij de
Nederlandstalige kiescollege gevoegd
België is niet echt een zuivere federale staat vandaag. Er moet nog een hoop veranderd worden om een goed werkende federale staat te verkrijgen. Hoe we dat zien, staat uitgelegd in ons institutioneel programma op de site.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 20:54   #54
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Eens niks politieks: de wereld vergaat binnen een paar minuten en je mag als laatste één muzieknummer kiezen, wat zou je dan kiezen....
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 21:06   #55
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Eens niks politieks: de wereld vergaat binnen een paar minuten en je mag als laatste één muzieknummer kiezen, wat zou je dan kiezen....
Om nog even ironisch te doen...

Bitter Sweet Symphony - The Verve
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 21:39   #56
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Als het de wil is van de meerderheid van de bevolking, zal ik daar weinig tegen kunnen inbrengen.
Van welke bevolking?? De Belgische of de Vlaamse??
Citaat:
Of ik deel ga uitmaken van die nieuwe Vlaamse bevolking is een ander gegeven...
U wil bij de Walen /Wallobruxellois gaan? (de erfgenamen van België?)

Nieuwe vragen :
1. wat zou u en BPlus vinden dat dit voorstel voor pacificatie in de Rand :
geen omzendbrief Peeters meer en andere zaken, misschien zelfs meer rechten voor Franstaligen, en ook in nog meer gemeenten dan de zes... op een voorwaarde : enkel voor diegenen die er nu wonen en dat aanvragen, en zij kunnen dit enkel doorgeven aan hun kinderen en huwelijkspartners.
Het lijkt mij immers dat de Vlaamse regering vooral schrik heeft voor het overspoelen door Franstaligen uit Brussel.
2. Wat moet er met Voeren gebeuren? Moet dit bij het Vlaamse Gewest blijven? Wat met de taalwetgeving daar?
3. Er wordt gezegd dat de Vlaamse overheid onvoldoende haar gezag doet gelden in de faciliteitenscholen. Zo zouden er Franstalige kinderen van buiten die gemeenten daar les komen volgen, terwijl die faciliteiten eigenlijk enkel bedoeld zijn voor de inwoners van de faciliteitengemeenten zelf. Weet jij (of bplus) hier meer van? Hebben jullie een mening hierover? En wat vinden jullie van het niveau van Nederlands dat moet aangeleerd worden in die lagere scholen, er wordt gezegd dat dat ook verrevan is wat het zou moeten zijn.
4.De Franse Gemeenschap steunt het verspreiden van een blaadje carrefour in de Rand. Nu is er ook een http://www.waalsweekblad.be/index.shtml maar het is toch duidelijk dat er een verschil in stijl is. In Carrefour zijn frontale aanvallen op Vlaanderen, de regering van Vlaanderen maar ook de Vlamingen zelf, de normaalste zaak van de wereld, keer op keer.

Door uw EX-partijgenoot trouwens toegejuicht hier:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Fantastisch. Peyo heeft het ook al gesnapt. We hebben de smurf aan die taalgrens !
En ook :
http://www.carrefour.be/brel.htm
waar het nodig is gevonden om direct te linken naar Brel's lied.

Wat is de mening van BPlus hierover? Zijn jullie zich bewust van dit probleem, want dat is het toch in mijn ogen?
De Franse Gemeenschap is bij mijn weten nu ook niet de meest welvarende in dit land, zonder Vlaamse steun zou het onderwijs in Wallonië er slechter uitzien. Maar blijkbaar is er wel geld genoeg om een beetje te helpen stoken in de Rand?



__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 21:52   #57
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard Tegelijkertijd de werkloosheidsvallen en de armoede aanpakken ?

Tegelijkertijd de werkloosheidsvallen en de armoede aanpakken ?
Werken is voor werkbekwamen de normale manier om geld te verdienen. In ons land ligt de activiteitsgraad veel te laag. Er zijn ook veel te veel werkbekwamen die zich schaamteloos nestelen in een sociale uitkeringssituatie en die geen of veel te weinig moeite doen om opnieuw aan het werk te geraken. Kortom, heel wat werkbekwame uitkeringstrekkers bezondigen zich aan parasiterend sociaal profitariaat, al dan niet in combinatie met zwartwerk.

Om hen extra aan te moedigen een officiële job te zoeken, zouden we kunnen overwegen de werkloosheidsuitkeringen (evenals alle andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon) af te schaffen en te vervangen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstpresteerders enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen in verhouding tot het aantal uren effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen).

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem is een NOODsysteem dat aan werkbekwamen zonder werk (evenals aan werkenden die hun inkomen uit (deeltijdse) arbeid wat willen aanvullen) inkomenszekerheid garandeert in ruil voor het verrichten van gemeenschapsdiensten. Onder gemeenschapsdiensten moeten zéér eenvoudige werkzaamheden van algemeen maatschappelijk nut worden verstaan. Het moeten diensten betreffen die op de vrije markt niet worden aangeboden, of die op de vrije markt in ieder geval niet op een rendabele wijze kunnen worden geproduceerd.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem zou resoluut komaf maken met de werkloosheidsvallen en zou de huidige werkbekwame uitkeringstrekkers de kans geven zichzelf te bevrijden uit de armoede. Een dergelijk noodsysteem zou hen tevens aanmoedigen (voorlopig) desnoods een onaantrekkelijke job te aanvaarden op de vrije arbeidsmarkt met een uurloon dat hoger ligt dan het gemeenschapsdienstuurinkomen. Het zou de bedoeling zijn dat gemeenschapsdienstpresteerders zo kort mogelijk gebruik maken van een dergelijk noodsysteem.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem kan worden gezien als een uitermate sociaal correctiemechanisme op de vrije arbeidsmarkt, dat er voor zorgt dat de lonen op de vrije arbeidsmarkt niet onder een absoluut minimum kunnen dalen. Conform de vrijemarktlogica is het wel essentieel dat in een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem de gemeenschapsdienstuurvergoeding lager zou liggen dan het uurloon voor ongeschoolde arbeid op de vrije arbeidsmarkt. Een gemeenschapsdienstvergoeding van 5 euro per uur lijkt mij wat dat betreft een redelijk bedrag, mede gezien de lamentabele toestand van onze openbare financiën.

Hoe staat u tegenover een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem ?
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 22:04   #58
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

zedder weer
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 23:11   #59
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Er is verfransing in de rand en die moet gestopt worden.
Geweldig om je dit te horen zeggen Kim. En dat meen ik echt.

Dachten maar meer belgicisten er zo over.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 23:49   #60
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Geweldig om je dit te horen zeggen Kim. En dat meen ik echt.

Dachten maar meer belgicisten er zo over.
O maar Kim verdient ook wel degelijk veel meer respect dan de BUB'ers. BPlus lijkt er nog voor de Belgen te zijn, BUB is er voor België. Mijn quotes tonen dat aan, het zijn fascistische ideeën, als alle Vlamingen deporteren naar Siberië nodig is om België te redden, zullen zij dat doen.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be