Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2020, 22:34   #41
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
En wat is uw mening ?
Mijn tip om beter te ademen is dat masker afzetten.
Zo 9 tips om te pissen met de broek toe, lijkt me niet koosjer te zijn.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:43   #42
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Kijk wat de WHO over maskers te zeggen heeft

Citaat:
Advice on the use of masks in the context of COVID-19

Potential harms/disadvantages

The likely disadvantages of the use of mask by healthy people in the general public include:

•potential increased risk of self-contamination due to the manipulation of a face mask and subsequently touching eyes with contaminated hands;(48, 49)
•potential self-contamination that can occur if non-medical masks are not changed when wet or soiled. This can create favourable conditions for microorganism to amplify;
•potential headache and/or breathing difficulties, depending on type of mask used;
•potential development of facial skin lesions, irritant dermatitis or worsening acne, when used frequently for long hours;(50)
•difficulty with communicating clearly;
•potential discomfort;(41, 51)
•a false sense of security, leading to potentially lower adherence to other critical preventive measures such as physical distancing and hand hygiene;
•poor compliance with mask wearing, in particular by young children;
•waste management issues; improper mask disposal leading to increased litter in public places, risk of contamination to street cleaners and environment hazard;
•difficulty communicating for deaf persons who rely on lip reading;
•disadvantages for or difficulty wearing them, especially for children, developmentally challenged persons, those with mental illness, elderly persons with cognitive impairment, those with asthma or chronic respiratory or breathing problems, those who have had facial trauma or recent oral maxillofacial surgery, and those living in hot and humid environments.

If masks are recommended for the general public, the decision-maker should:

•clearly communicate the purpose of wearing a mask, where, when, how and what type of mask should be worn. Explain what wearing a mask may achieve and what it will not achieve, and communicate clearly that this is one part of a package of measures along with hand hygiene, physical distancing and other measures that are all necessary and all reinforce each other;
•inform/train people on when and how to use masks safely (see mask management and maintenance sections), i.e. put on, wear, remove, clean and dispose;
•consider the feasibility of use, supply/access issues, social and psychological acceptance (of both wearing and not wearing different types of masks in different contexts);
•continue gathering scientific data and evidence on the effectiveness of mask use (including different types and makes as well as other face covers such as scarves) in non-health care settings;
•evaluate the impact (positive, neutral or negative) of using masks in the general population (including behavioral and social sciences).
WHO encourages countries and community adopting policies on masks use in the general public to conduct good quality research to assess the effectiveness of this intervention to prevent and control transmission.
https://www.who.int/publications/i/i...ncov)-outbreak
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 6 augustus 2020 om 22:44.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:51   #43
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Lol wat een bureaucrazy.
Boer Teun tegen zijn vrouwke: en die verdienen 15 keer het mijne.

•difficulty communicating for deaf persons who rely on lip reading;

Die maakte me nog het meest lachen. Na jaren onderzoek en overleg zijn we samen tot de conclusie gekomen dat 0,0001% van de bevolking communicatiefouten heeft door een mondmasker.
En dan gaan ze ons geld gaan afhalen uit de muur.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 6 augustus 2020 om 22:55.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:55   #44
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS FAKE NEWS
...
Dit is een triestig topic dat in de vuilnisbak hoort.
Meneer de IJsboer

Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze Engelstalige prutswoordjes zo ook de belachelijke, vernederende en schadelijke mondvodden in de vuilnisbak te willen gooien.

Bij voorbaat dank
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:58   #45
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Meneer de IJsboer

Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze Engelstalige prutswoordjes zo ook de belachelijke, vernederende en schadelijke mondvodden in de vuilnisbak te willen gooien.

Bij voorbaat dank
Zeg tgaat morgen 40 graden zijn en ge zit de ijsjes weg te jagen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:02   #46
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Mensen gaan ziek worden van die mondmaskers.
En dan gaan ze zeggen dat die mensen... corona hebben opgelopen.

Dit is 1 gigantische scam om de economie te resetten.
Om iedereen massaal te vaccineren om aan populatie reductie te doen.
En om massa surveillance uit te voeren "om levens te redden".
Populatie reductie...

Hoe dikwijls hebben we die fucking bullshit al zien passeren? Is de wereldbevolking intussen al gezakt? Je moet een complete hersendode mongool zijn om die onzin te geloven.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:15   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb hier een brief liggen van mijn gemeente.
Ze stappen mee in die waanzin. Masker verplicht. En op het drukste uur zie je nauwelijks 2 mensen op straat.

Echter, sporters en intensieve werkmensen krijgen vrijstelling. Nog iets goed dus.

Maar is dat nu overal?

Dat wil ik graag weten want ik zit veel in Gent zelf.
In uw plaats zou ik de site van Gent eens raadplegen.
Het is inderdaad frustrerend dat je in de verste verte geen mens op straat ziet maar toch met zo'n masker moet rondlopen. Je zal maar het blauw op straat tegen het lijf lopen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:19   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Mijn tip om beter te ademen is dat masker afzetten.
Zo 9 tips om te pissen met de broek toe, lijkt me niet koosjer te zijn.
Pissen mag, mits mondmasker.

Terzijde: Blijkt dat een cafébaas niet mag toelaten dat een niet-klant gebruik maakt van het toilet. Fake ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:21   #49
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Mensen gaan ziek worden van die mondmaskers.
En dan gaan ze zeggen dat die mensen... corona hebben opgelopen.

Dit is 1 gigantische scam om de economie te resetten.
Om iedereen massaal te vaccineren om aan populatie reductie te doen.
En om massa surveillance uit te voeren "om levens te redden".
1. Covid zelf is geen scam, los van de vraag of het bewust of onbewust verspreid is geraakt.
2. Het klopt dat het als rookgordijn GEBRUIKT wordt.
3. Populatiereductie is inderdaad de laatste kaart die de heersende klasse uit kan spelen, maar daarvoor zijn er andere middelen. Dat neemt niet weg dat nieuwe vaccins gevaarlijk kunnen zijn, en dat er geld aan verdiend wordt.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:33   #50
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Voor zover ik kan zien collaboreren de Gentse Commies nog steeds 100%
Geen "vrijstellingen" te bespeuren.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:35   #51
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
1. Covid zelf is geen scam, los van de vraag of het bewust of onbewust verspreid is geraakt.
2. Het klopt dat het als rookgordijn GEBRUIKT wordt.
3. Populatiereductie is inderdaad de laatste kaart die de heersende klasse uit kan spelen, maar daarvoor zijn er andere middelen. Dat neemt niet weg dat nieuwe vaccins gevaarlijk kunnen zijn, en dat er geld aan verdiend wordt.
Het is gewoon om inflatie weer op gang te krijgen. Dat doe je door productie weg te nemen en geld toe te voegen. Dus toen die griep op de proppen kwam, zagen ze een excuus en hun kans schoon.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:38   #52
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Pissen mag, mits mondmasker.

Terzijde: Blijkt dat een cafébaas niet mag toelaten dat een niet-klant gebruik maakt van het toilet. Fake ?
In de Gentse kringwinkels hebben ze de toiletten gebarricadeerd net zoals de Commies de voorbije decennia dat deden met straten. Soms zelfs zot, je ziet deur noch muur meer, haha.
In cafes kom ik niet, dus kan enkel gissen, en ik gis niet toelaten. Uiteindelijk zit de 6% btw sector zo een beetje in de buurt van de kringwinkelsector.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:42   #53
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Zeg tgaat morgen 40 graden zijn en ge zit de ijsjes weg te jagen.
Geachte heer

Goede Vlamingen eten geen ijsjes.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:45   #54
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heer

Goede Vlamingen eten geen ijsjes.

Hoogachtend
Dit is het k&k forum niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 23:48   #55
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
In de Gentse kringwinkels hebben ze de toiletten gebarricadeerd net zoals de Commies de voorbije decennia dat deden met straten. Soms zelfs zot, je ziet deur noch muur meer, haha.
In cafes kom ik niet, dus kan enkel gissen, en ik gis niet toelaten. Uiteindelijk zit de 6% btw sector zo een beetje in de buurt van de kringwinkelsector.
Erw. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we in twee verschillende werelden leven. Met alle respect.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 09:28   #56
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Erw. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we in twee verschillende werelden leven. Met alle respect.
Ga kijken.
Gent.
Er zijn kringwinkels in Brugsesteenweg, Getouwstraat (oude UCO site bezet door "sociale economie", Pijndersstraat (kant Dampoort maar westkant Visserij/Achtervisserij wateren) en Vlaamse Kaai.
Deze waar ze zelfs de muur hebben weggebarricadeerd is die van Vlaamse Kaai.
Tip: maakt dat je niet hoeft.

Maar de cafes weet ik dus niet, daar kom ik niet binnen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 09:31   #57
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit is het k&k forum niet.
Dat klopt, deze coronacrisis forumsectie is k&k^3, de eerste k zit al in de titel van de forumsectie.
Het is geen coronacrisis maar een overheidscrisis, iets dat ik in het begin 4 maanden terug al zei: het is niet het virus dat de samenleving platlegt, wel de overheid.

En subiet kom ik weer uit mijn kot, die winkels aflopen in Gent, en in een Aldi brood kopen t&m maandag. Dat laatste ook verpest door overheid, waar ik vroeger met mijn doos van 6 op 5 hooguit 10 min weer buiten stond, verklooi ik er nu 20 tot 30 min mee. En begin deze week, heb ik voor 3 broden in de Aldi aan Blaisantvest driekwartier buiten moeten staan kijken, door het gedoe met winkelkarren, en met tja alles. 3 kwartier verkloot voor 3 broden. Moesten ze een maand bewaren ik kocht er zoveel ik meekrijg, maar niet zo.
En het gebeurt regelmatig dat dat brood op is, of vervalt dezelfde of volgende dag, en dan is het zelfs wachten voor niks geweest. En daar ik met een lege kar niet kan passeren langs de kassa, dump ik die ergens in de winkel.
En dan moet ik een andere Aldi proberen, met een deel van het verhaal analoog, en het ander deel misschien zelfs ook. Dat gebeurde ook voor 2020 maar er is een groot verschil tussen 3 x 10 min en 3 x 30 min. Ik ben zo een 2 dagen in de week vaak een >uur later thuis dan vroeger, door de RotCommie Virus dat 1000x erger is dan het SARS-CoV2 virus.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 7 augustus 2020 om 09:39.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 09:47   #58
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb dat al gemerkt aan de specialisten en verpleegkundigen in de OK's. Die hebben geen hersencel meer over door zo jaren met een mondmasker op te werken.

Volgens mij was deze draad beter in het fact-checking forum opgestart.
Binnen sommige bedrijfsafdelingen lopen mensen zelfs een hele dag met een FFP2 of FFP3 masker rond.
En in sommige van die bedrijfsafdelingen ligt de temperatuur constant boven de 25°C en is er een zo laag mogelijke vochtigheidsgraad. Vocht is niet goed voor de goederen die er verwerkt worden.

Heb daar nog geen hersendoden tegen gekomen, ook geen mensen die ademhalingsproblemen hebben.

Ach, over intensieve arbeid moet je tegen die mensen niet beginnen, ze lachen je uit als je hen moet volgen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 12:11   #59
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Populatie reductie...

Hoe dikwijls hebben we die fucking bullshit al zien passeren? Is de wereldbevolking intussen al gezakt? Je moet een complete hersendode mongool zijn om die onzin te geloven.
Waarom zou dat onzin zijn?
Ook het wildbestand reduceren ze bijna jaarlijks.
China heeft laten weten tegen 2100 zijn bevolking die nu 30% van de wereldbevolking is naar 5% te brengen.

Dat is reductie.
Nog 80 jaar om dat te halen.

Ook afrika zit met dat probleem.
100 jaar geleden waren er circa 100 miljoen Afrikanen. Nu 1,1 miljard.

Ook de landbouw zijn ze aan het reduceren. Kijk maar nabij naar Nederland. Dagelijks gevechten tegen politie nu actueel.

Enz...

Mocht je leider zijn dan zou je dat ook doen.

Hierzie de 10 million club hun doel.
Our Foundation is Dutch, and intends to operate within the Netherlands. Ours is one of the most seriously overpopulated countries in the world, and we have begun to try and convince the Dutch public at large and those in authority especially that the Dutch population needs to be reduced from a present level of more than 16 million to 10 million to begin with, and very probably to a figure far below that at some later stage. The reasons why, and the methods by which we hope that this may be achieved, are defined in the accompanying documents. On a European and global level we intend to work together with like-minded organisations in other countries. We believe the above to be of some interest to your readers.

Paul J. Gerbrands, President


Hooggeplaatste leden. Youre not invited.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 7 augustus 2020 om 12:17.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 12:23   #60
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

11000 wetenschappers willen u weg.

Omdat de wereldbevolking nog steeds met ongeveer 80 miljoen mensen per jaar toeneemt oftewel 200.000 per dag moet deze worden gestabiliseerd en idealiter worden gereduceerd binnen een raamwerk dat de sociale integriteit garandeert. Er zijn bewezen en effectieve methodes die de mensenrechten versterken, terwijl ze tegelijkertijd de vruchtbaarheid verminderen, waardoor ook de gevolgen voor de broeikasgassen uitstoot en het verlies van biodiversiteit minder heftig zullen zijn.

Deze methoden zullen inhouden dat er voor alle mensen gezinsplanning komt, dat er obstakels uit de weg zullen worden geruimd om hier toegang toe te krijgen en dat wij ook volledige gendergelijkheid zullen bereiken, waarbij basis- en voortgezet onderwijs de wereldwijde norm voor allen moet worden, in het bijzonder voor meisjes en jonge vrouwen.

Het zijn zoals gewoonlijk mooi verpakte praatjes, maar nu voor het eerst wordt er door wetenschappers daadwerkelijk opgeroepen tot een reductie van de wereldbevolking. Het is de volgende stap, net zoals we eerder een wetenschapper zagen die oproept tot het eten van mensen om het klimaat te redden.

Wat we nu zien is dat de bevolkingsreductie meer openlijk wordt besproken, want in werkelijkheid zijn ze daar allang mee bezig
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be