Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2010, 13:38   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Wordt Rutte onze eerste homo premier?

WORDT MARK RUTTE ONZE EERSTE NEDERLANDSE HOMO PREMIER?

Hoewel dit nooit werd weerlegd, bestonden een poos geleden sterke geluiden dat Mark Rutte, de fractievoorzitter van de VVD, de Griekse Beginselen is toegedaan. Net als wijlen Pim Fortuin. Reden misschien waarom Bolkestein hem een ' pleefiguur' noemde. Er is in de algemene beleving de gedachte dat er tussen homo's en pleeen een connectie bestaat en de arrestatie van George Michael in een openbare plee lijkt dus sterk in die richting te wijzen. Het is best opvallend dat Rutte nooit is getrouwd of gesignaleerd is met een blonde vrouw met parelketting en grijze rok onder een roze twinset. Vanuit mijn eigen jarenlang onderzoek naar het verschijnsel van homoseksualiteit, waarbij volwassen mannen elkaar in de harige kont neuken, en onzettend veel plezier daaraan beleven; begaf ik mij naar de Tweede kamer om de heer Rutte te observeren. Mij viel meteen de klassieke gebaartjes en de elegant gekruiste benen van de heer Rutte op. Verder zag ik zijn nogal babyachtige ronde wangetjes, zijn klein mondje en zijn bochel. Kortom, een stem op de VVD is een stem op een mogelijke closet-gay. Niet de beste soort gay, als je mij zou vragen. Als je mij vraagt kies ik liever voor een oprecht en eerlijk en moedig geoute, flamboyante paradijsvogel als Fortuin dan deze Mark Rutte. Ik zal niet op hem stemmen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 16:13   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Krijgen we het nu daar weer over? Wat moet dit geklungel in de marge nu weer?
Jammer van deze losse flodder.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 16:19   #3
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Krijgen we het nu daar weer over? Wat moet dit geklungel in de marge nu weer?
Jammer van deze losse flodder.
Een homo als premier is een grote kwestie. De christenen zullen hem niet accepteren, want immers: de christelijke scholen mogen homo's ontslaan. Ik denk ook aan protocol, staatsbezoeken aan het Vaticaan, bezoeken aan landen waar homoseksualiteit strafbaar is etc. Kortom: Is Nederland wel klaar voor een nicht aan het roer?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 16:44   #4
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Een homo als premier is een grote kwestie. De christenen zullen hem niet accepteren, want immers: de christelijke scholen mogen homo's ontslaan. Ik denk ook aan protocol, staatsbezoeken aan het Vaticaan, bezoeken aan landen waar homoseksualiteit strafbaar is etc. Kortom: Is Nederland wel klaar voor een nicht aan het roer?
1. Ik denk niet dat hij homo is;
2. En wat dan nog als hij het wel is?
3. Christelijke scholen mogen geen homo's ontslaan;
4. Het Vaticaan en andere landen hebben het maar te accepteren;
5. Trouwens, bij staatsbezoeken geldt toch diplomatieke onschendbaarheid.

Kortom, een non-issue.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 16:47   #5
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Wel lieverd, ik zit er erg mee in mijn maag! Het zou voor mij onverteerbaar zijn!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 16:52   #6
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wel lieverd, ik zit er erg mee in mijn maag! Het zou voor mij onverteerbaar zijn!
Wel schatje, waarom geloof ik dat nu niet?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 17:57   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Wel schatje, waarom geloof ik dat nu niet?

hoe kan ik je overtuigen? Ik heb een grote afkeer van de VVD. Was deze persoon niet betrokken bij een mini-Holocaust tegen de Nederlandse Somaliers die allemaal de wijk naar Engeland namen?

Citaat:
HAARLEM - VVD-leider Mark Rutte heeft als staatssecretaris van Sociale Zaken gemeenten aangezet tot rassendiscriminatie. Dit oordeel heeft de rechtbank van Haarlem geveld over een oproep van Rutte. Hij vroeg begin 2003 aan gemeenten om inwoners van Somalische afkomst extra te controleren op fraude met bijstand.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/..._discriminatie

Citaat:
eta, 24 februari 15:09: Je moet misschien wel oppassen met Mark. Het schijnt publiek geheim te zijn iside de VVD dat dhr. Rutte homo is, waarom niet gewoon zeggen. Ik zie het probleem niet. Kun je geen homo zijn als je VVD-er bent???
Is dat nou liberaal..............

mijo, 24 februari 16:14: Gatver, ik hoop hem niet tegen te komen, maar misschien kan hij uitleggen dat door het rechtse liberalisme het grote graaien is begonnen! Hij moet wel met héél goede argumenten komen. En dan nog denken dat ze de crisis wel even kunnen oplossen, hoe zelfingenomen moet je zijn.
http://www.eenvandaag.nl/politiek/35...met_mark_rutte

Zo hoor je het ook van een ander!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 mei 2010 om 18:04.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 19:01   #8
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

@ Codfried van Somalië

Welke christenen? Waar heb je het over?

Nederlandse Somaliërs?
Wie /wat zijn dat?
Ben je wel eens geweest daar?
Ben je ooit 's in Marseille geweest?



Het bijschrift van je avatar is een volkomen verzinsel, haar ouders waren zo wit als wit is.

(ik gebruik deze dingen nooit, maar nu?)
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 25 mei 2010 om 19:07.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 21:11   #9
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Fortuyn was populair en homo. Dat zou Rutte ook kunnen zijn. Er is geen reden homoseksualiteit te verbergen.

Overigens vind ik de seksuele geaardheid niet relevant voor mans politieke opvattingen. Dus groot gelijk dat hij daarover zijn kop houdt.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 21:30   #10
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

x2
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:09   #11
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Lijkt me niet echt homo:
http://www.youtube.com/watch?v=Sx34uqYHHtc


(Alhoewel mij het nu eens geen barst kan schelen wat zijn geaardheid moge wezen...)
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 25 mei 2010 om 22:10.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:13   #12
Unie der Provinciën
Parlementslid
 
Unie der Provinciën's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2008
Locatie: Klein Stadje Aan Groot Water
Berichten: 1.837
Standaard

Werkelijk waar, dit gaat weer nergens over. Maar ik moet zeggen meneer Codfried, je bent een echte moderne mens. Je hebt volkomen de mentaliteit van ''ik-mot-ut-nie-dus-ik-zal-ut-eens-naar-benejuh-halen'' goed in je. Maar waarop koop je niet gelijk een pistool, want dat hoort ook bij de moderne mentaliteit. Wat ons niet zint, dat moeten we gewoon overhoop schieten! Kortom...stop je gezwats als je niets nuttigs hebt.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:41   #13
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

waarvan akte!
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 23:10   #14
Abraxas
Lokaal Raadslid
 
Abraxas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Locatie: Waasland
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
1. Ik denk niet dat hij homo is;
2. En wat dan nog als hij het wel is?
3. Christelijke scholen mogen geen homo's ontslaan;
4. Het Vaticaan en andere landen hebben het maar te accepteren;
5. Trouwens, bij staatsbezoeken geldt toch diplomatieke onschendbaarheid.

Kortom, een non-issue.
@punt 3, ze mogen wel homo's ontslaan! (alleen niet omdat ze homo zijn )

On topic: Who cares? Hij is geen voorzitter van de GristenUnie of zo.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 12:58   #15
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Fortuyn was populair en homo. Dat zou Rutte ook kunnen zijn. Er is geen reden homoseksualiteit te verbergen.

Overigens vind ik de seksuele geaardheid niet relevant voor mans politieke opvattingen. Dus groot gelijk dat hij daarover zijn kop houdt.

Fortuin was ook populair juist omdat hij homo was en out. Hij liep in zijn prachtige Italiaanse pakken zijn flikker-hondjes uit, reed in een chique bolide, en flirtte openlijk met knappe cameramannen en beveiligers. Het was ook geen geheim dat hij verslaafd was aan stijve, Marokkaanse pikken.

De ware anti-sodomieten zijn de Nederlanders zelf. Maar kijk, de katholieke priesters die ons al jaren waarschuwen voor het homosexuele kwaad, neuken al een generatie lang kleine jongetjes die aan hun zorg zijn toevertrouwd pontficaal in de tedere roze anus. Wat maak jij dáárvan?

Dat deze politicus vandaag niet voor zijn geaardheid durft uit te komen, maar steeds de moslims lastert als homohaters, zegt dus meer over de anti-homo tradities en politiek van de Nederlandse Staat zelf.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 mei 2010 om 13:16.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 13:11   #16
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
@punt 3, ze mogen wel homo's ontslaan! (alleen niet omdat ze homo zijn )

On topic: Who cares? Hij is geen voorzitter van de GristenUnie of zo.


[Koning Willem II, de flikker en parttime pedo koning der Nederlanden]

Neen lieverd, who cares, maar dat dreigt premier van dit zooitje te worden. Dus wel relevant. Ik zie hieruit alleen maar problemen voorkomen en niet omdat ik tegen het principe van een flikker als premier of zelf als koning ben.

Dit is het rampscenario. Het gaat op staatsbezoek naar Marokko waar men opeens geen sekstoerisme meer wil, terwijl Marokko onze Natie al sinds lange tijd een poepie wil laten ruiken vanwege de aanhoudende berichten dat hun koning een hartstochtelijke sodomiet is. Nu komt onze leider daar aan, ongehuwd, en zoals gebruikelijk stuurt men dan buikdanseressen van Koutoubia Palace naar zijn hotelkamer. Zij vertrekken natuurlijk overrichter zaken, maar onze man voelt toch wat geilheid.

Hij nodigt de bewaker, een knappe jonge Marokkaan, ergens uit het midden van Marokko uit en die stopt zijn lid met genoegen in Het Hongerige Hollandse Hol.(alliteratie) Want ze schelden op den Marokkaansche mensch, maar zij willen allemaal den donkere, caramelkleurige Marokkaans Pik in hun reet! Vervolgens gaat, gedwongen, de rest van zijn 50 collega's beveiliging er ook overheen, als laatse de Chef Beveiliging, die prompt de Marokkaanse Geheime Dienst alarmeert.

Onze man wordt gearresteerd. Nederland stuurt kannoneerboten. De Arabische Liga pikt dit niet en Pakistan begint atoombommen te lanceren. Iran beschouwt dit als een uitgelezen gelegenheid Israel te verassen met een bonafide Shiitische atoombom, die overigens ook een oranje randje heeft. Israel begint de muslimwijken van Amsterdam, Parijs en Marseille te beschieten en wij zitten allemaal midden in een kernoorlog.

Dat is wat je krijgt al jullie toch op de VVD gaan stemmen. Maar er zijn ook andere provocaties die ik straks hoop te bespreken.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 mei 2010 om 13:16.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 13:34   #17
Abraxas
Lokaal Raadslid
 
Abraxas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Locatie: Waasland
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

[Koning Willem II, de flikker en parttime pedo koning der Nederlanden]

Neen lieverd, who cares, maar dat dreigt premier van dit zooitje te worden. Dus wel relevant. Ik zie hieruit alleen maar problemen voorkomen en niet omdat ik tegen het principe van een flikker als premier of zelf als koning ben.

Dit is het rampscenario. Het gaat op staatsbezoek naar Marokko waar men opeens geen sekstoerisme meer wil, terwijl Marokko onze Natie al sinds lange tijd een poepie wil laten ruiken vanwege de aanhoudende berichten dat hun koning een hartstochtelijke sodomiet is. Nu komt onze leider daar aan, ongehuwd, en zoals gebruikelijk stuurt men dan buikdanseressen van Koutoubia Palace naar zijn hotelkamer. Zij vertrekken natuurlijk overrichter zaken, maar onze man voelt toch wat geilheid.

Hij nodigt de bewaker, een knappe jonge Marokkaan, ergens uit het midden van Marokko uit en die stopt zijn lid met genoegen in Het Hongerige Hollandse Hol.(alliteratie) Want ze schelden op den Marokkaansche mensch, maar zij willen allemaal den donkere, caramelkleurige Marokkaans Pik in hun reet! Vervolgens gaat, gedwongen, de rest van zijn 50 collega's beveiliging er ook overheen, als laatse de Chef Beveiliging, die prompt de Marokkaanse Geheime Dienst alarmeert.

Onze man wordt gearresteerd. Nederland stuurt kannoneerboten. De Arabische Liga pikt dit niet en Pakistan begint atoombommen te lanceren. Iran beschouwt dit als een uitgelezen gelegenheid Israel te verassen met een bonafide Shiitische atoombom, die overigens ook een oranje randje heeft. Israel begint de muslimwijken van Amsterdam, Parijs en Marseille te beschieten en wij zitten allemaal midden in een kernoorlog.

Dat is wat je krijgt al jullie toch op de VVD gaan stemmen. Maar er zijn ook andere provocaties die ik straks hoop te bespreken.
U heeft een erg rijke fantasie!
Ik zou zeggen, met landen die het niet accepteren dat de eerste minister een homo is, kan je de betrekkingen (economisch enz.) staken.

Bovendien, heeft die man op het plaatje (Willem II) geen adelijk en dus zwart bloed?
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 14:29   #18
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
U heeft een erg rijke fantasie!
Ik zou zeggen, met landen die het niet accepteren dat de eerste minister een homo is, kan je de betrekkingen (economisch enz.) staken.

Bovendien, heeft die man op het plaatje (Willem II) geen adelijk en dus zwart bloed?



[De Phallische Atoombom]

http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...26tbs%3Disch:1

Helaas is de zwarte gravure van koning Willem I vervreemd.
Dank je voor je compliment. Ik ben ook lekker in bed, mocht je je afvragen.
Natuurlijk economische sancties, maar een atoombom geeft veel meer umpf!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 mei 2010 om 14:31.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 14:57   #19
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Ik stem wel op Rutte. Hij is de minst ongeregelde van een zooitje ongeregeld. Los daarvan kan ik uit betrouwbare bron bevestigen dat Rutte inderdaad ''de Griekse principes'' bedrijft.

Maar wat maakt dat uit? Het privéleven van een politicus is irrelevant.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 15:08   #20
The Common Sense
Parlementslid
 
The Common Sense's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2009
Locatie: Genk
Berichten: 1.740
Standaard

Ik probeer niet te insinueren dat je een homofoob bent ofzo, maar door een thread als deze te beginnen lok je deze vraag wel uit:

Heb je iets tegen homo's, hoewel geaardheid niets te maken heeft met al dan niet aan politiek kunnen doen? Zo ja, ben je een verschrikkelijk kortzichtig mens, wiens stemrecht meteen afgenomen zou mogen worden. Zo nee, heb ik niets gezegd.
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be