Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juli 2013, 07:44   #241
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Kan je ook "gewoon" zeggen waar je naartoe wil ?
Geef gewoon een antwoord
Waarom is dit plots zulk een probleem om simpelweg te antwoorden?
Nee, blijven moeilijk doen...daar schieten we wat mee op.
Antwoord gewoon en ik zal mijn punt maken.

Als jullie geen antwoord geven kan ik moeilijk mijn punt maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2013 om 07:47.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 08:18   #242
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Geef gewoon een antwoord
Waarom is dit plots zulk een probleem om simpelweg te antwoorden?
Nee, blijven moeilijk doen...daar schieten we wat mee op.
Antwoord gewoon en ik zal mijn punt maken.

Als jullie geen antwoord geven kan ik moeilijk mijn punt maken.
Ik vermoed dat je een antwoord verwacht van Parcifal.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 08:25   #243
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik vermoed dat je een antwoord verwacht van Parcifal.
Tja, hij is degene die daarmee ook een punt wilde maken...mij goed, geen probleem, maar ik wil van hem dan wel een voorbeeld hebben.
Als je een punt wil maken moet je het ook tot het eind doorzetten natuurlijk.
Maar hij wil duidelijk weer enkel de persoonlijke toer opgaan en dus waarschijnlijk geen antwoord geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2013 om 08:26.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 08:39   #244
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik vermoed dat je een antwoord verwacht van Parcifal.
Dit is toch werkelijk Comedy Cup materiaal he?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 08:46   #245
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja, maar zoals ik al aangaf is dat niets tastbaars zoals op economisch vlak.
Geef gewoon antwoord of wil je zoals al wel duidelijk is enkel weer persoonlijk worden?

Als je simpelweg een antwoord geeft kan ik meteen laten zien waar ik naartoe wil gaan...nu gaat dit niet.
Ok, het spelletje is dus gokken welk soort van voorbeeld dat jij wil, maar je wil niet zeggen waar je naartoe wil en welk specifieke voorbeeld je dus nodig hebt om je -vage , if any- punt te maken.

Hmmm, de comedy value is hoog, ik speel mee :

Het Land : Japan.
Wereldleider in : Public Debt to GDP ratio : 214% in 2012

https://www.cia.gov/library/publicat.../2186rank.html

Welaan, daar heb je je voorbeeld.
Ga je nu je punt maken of nog wat persoonlijke aanvallen plaatsen?

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 juli 2013 om 08:46.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:01   #246
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ok, het spelletje is dus gokken welk soort van voorbeeld dat jij wil, maar je wil niet zeggen waar je naartoe wil en welk specifieke voorbeeld je dus nodig hebt om je -vage , if any- punt te maken.

Hmmm, de comedy value is hoog, ik speel mee :

Het Land : Japan.
Wereldleider in : Public Debt to GDP ratio : 214% in 2012

https://www.cia.gov/library/publicat.../2186rank.html

Welaan, daar heb je je voorbeeld.
Ga je nu je punt maken of nog wat persoonlijke aanvallen plaatsen?
Dat was de vraag niet. Laatste poging. Geef een duidelijk vb van een product of sector waar een land in uitblinkt en dus wereldleider is. Als je industrien gaat vergelijken heb je het niet over iets als het voorbeeld dat jij geeft. Dat is geen industrie of product waar ze goed in zijn.

Waar heb ik je persoonlijk aangevallen? Graag een quote.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:02   #247
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik vermoed dat je een antwoord verwacht van Parcifal.
Geef jij maar eentje...Parcifal wil toch niet meewerken zoals gewoonlijk. We weten ondertussen waarom hij hier is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:18   #248
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat was de vraag niet. Laatste poging. Geef een duidelijk vb van een product of sector waar een land in uitblinkt en dus wereldleider is. Als je industrien gaat vergelijken heb je het niet over iets als het voorbeeld dat jij geeft. Dat is geen industrie of product waar ze goed in zijn.
Waarom zeg je dat dan niet meteen, dat het een product of dienst moet zijn?
Waarom verleg jij altijd de voorwaarden NADAT je een vraag hebt gesteld?
Waarom wil je niet zeggen waar je heen wil, is het te moeilijk misschien?

Enfin, mijn laatste voorbeeld : Brazillie, koffie productie en -export. Zoek zelf maar data.

Nu, ga je iets zinnig zeggen of blijven kreften?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:34   #249
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waarom zeg je dat dan niet meteen, dat het een product of dienst moet zijn?
Waarom verleg jij altijd de voorwaarden NADAT je een vraag hebt gesteld?
Waarom wil je niet zeggen waar je heen wil, is het te moeilijk misschien?

Enfin, mijn laatste voorbeeld : Brazillie, koffie productie en -export. Zoek zelf maar data.

Nu, ga je iets zinnig zeggen of blijven kreften?
Heb ik meteen gezegt...kan ik eraan doen dat je ontastbare dingen bleef noemen.
Ik heb nergens voorwaarden verlegd. Waarom doe jij altijd moeilijk? We hebben het van in het begin gehad over producten of diensten...maar nee, nu moet jij plots beginnen over Public Debt to GDP ratio

DAT GING NIET ZOLANG JE GEEN VOORBEELD GAF! OMG

Nee, dit is je eerste voorbeeld.

Mag ik nu even wat opzoeken? Als jij gewoon eens als een normaal mens zou antwoorden zou het voor iedereen een stuk makelijker zijn.
Of zeg gewoon waarom je hier bent momenteel? Is het nog steeds om je clubje te bevredigen of niet? Anders hoef ik natuurlijk geen moeite te doen.

Maar goed, je noemt iets op en je hebt zelf geen bron voor je data?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2013 om 09:34.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:39   #250
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als jij gewoon eens als een normaal mens zou antwoorden zou het voor iedereen een stuk makelijker zijn.
Of zeg gewoon waarom je hier bent momenteel? Is het nog steeds om je clubje te bevredigen of niet? Anders hoef ik natuurlijk geen moeite te doen.
Persoonlijke aanval, genoteerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Maar goed, je noemt iets op en je hebt zelf geen bron voor je data?
Ben je te lui om zelf iets op te zoeken? Waarom ben jij hier eigenlijk?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:40   #251
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waarom zeg je dat dan niet meteen, dat het een product of dienst moet zijn?
Waarom verleg jij altijd de voorwaarden NADAT je een vraag hebt gesteld?
Waarom wil je niet zeggen waar je heen wil, is het te moeilijk misschien?

Enfin, mijn laatste voorbeeld : Brazillie, koffie productie en -export. Zoek zelf maar data.

Nu, ga je iets zinnig zeggen of blijven kreften?
Ok mijn punt nu.
Jij vroeg dingen waar de VS goed of wereldleider in was. Ruimtevaart was een sector waar zij duidelijk tot de top behoren maar dat kon volgens jou niet omdat ze niet eens zelf een raket hebben uitgevonden.
Ok, dan is jou voorbeeld ook niet geldig. Want Brazilie is niet de uitvinder van koffie. Dat waren nm de arabieren of volgens sommigen de Ethiopiers in Oost-Afrika.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:44   #252
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Persoonlijke aanval, genoteerd.



Ben je te lui om zelf iets op te zoeken? Waarom ben jij hier eigenlijk?
Nee. Om te discussieren. jij?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 09:45   #253
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Persoonlijke aanval, genoteerd.



Ben je te lui om zelf iets op te zoeken? Waarom ben jij hier eigenlijk?
Nee. Om te discussieren.
Dus nogmaals antwoord je niet op de vraag. Waarom ben je hier?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2013 om 09:51.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:04   #254
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ben je te lui om zelf iets op te zoeken? Waarom ben jij hier eigenlijk?
Vergeet niet dat je't hier hebt tegen de kerel die weigerde te geloven dat de ziekteverzorging in de V.S. zo duur was, hoewel je dat op 3 seconden op Google zo gevonden hebt. Je moet hem letterlijk alles met de paplepel ingeven, en het dan nog voorknabbelen, zodat hij enkel nog moet slikken. En zelfs dat lukt 'm dan vaak nog niet (zie kost gezondheidszorg).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Nee. Om te discussieren. jij?
Als je hier werkelijk was om te discussiëren, dan zou je je tijd hier niet verdoen met te janken achter een bron die werkelijk voor je neus ligt, maar in plaats daarvan effe checken of wat hij zegt klopt, en dan discussiëren over de grond van de zaak. Mij heeft het bijvoorbeeld drie seconden (ja, ik heb dat getimed) gekost om te verifiëren dat parcifal z'n bewering over de koffie klopt. Maar je doet dat niet, je speelt een of ander bizar visspelletje waarbij je de ander probeert exact datgene te laten zeggen wat je wil dat hij zegt, en al de rest als irrelevant af te doen, in plaats van je punt te maken. En vervolgens maak je jezelf wijs dat dat 'discussiëren' is.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:14   #255
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ok mijn punt nu.
Jij vroeg dingen waar de VS goed of wereldleider in was. Ruimtevaart was een sector waar zij duidelijk tot de top behoren maar dat kon volgens jou niet omdat ze niet eens zelf een raket hebben uitgevonden.
Niveau, niveau.

DIT was mijn oorspronkelijke vraag :
Citaat:
Op welk vlak zijn de amerikanen momenteel wereldleider, behalve wapensproductie, militair budget en zwaarlijvigheidsstatistieken?
Dat dat licht sarcastisch is, is u uiteraard niet duidelijk. Maar er zit wel degelijk een schaduw van waarheid in.

Let ook op : ik zeg 'wereldleider' zijn, jij verdraait dat hier tot 'tot de top behoren'. Wat wil dat zeggen 'tot de top behoren'? De 3de zijn op wereldschaal, is dat ook tot de top behoren? Hoe breed is die top juist en hoe meet je dat?
Je verplaatst dus de doelpalen, zoals altijd als je voelt dat je geen argument hebt.

Bovendien heb je niet eens mijn antwoord begrepen dat ik indertijd had gegeven :
Citaat:
Met welke raketten gaan amerikaanse astronauten momenteel de ruimte in?
Russische.
Natuurlijk hebben de amerikanen 'raketten uitgevonden'. (gedeeltelijk wel te danken aan Von Braun en de duitse V-waffen series maar kom)
Maar dat was het punt niet, het gaat erom dat de VS momenteel geen space shuttles in dienst heeft en beroep doet op de Russen om astronauten naar het ISS te brengen. Dat is niet iets wat een wereldleider (nr. 1 dus) op het vlak van ruimtevaart zou doen. Het is dan ook duidelijk dat momenteel de RUSSEN wereldleider zijn op het vlak van bemande ruimtevaart, en wat betreft onbemande ruimtevaart zou het best wel eens ESA kunnen zijn.

Zo zie je, mijn beste Illwill, dat uw spelletjes om voorbeelden niet nodig waren want dat je niet eens het discussiepunt begreep.

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 juli 2013 om 10:18.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:23   #256
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niveau, niveau.

DIT was mijn oorspronkelijke vraag :


Dat dat licht sarcastisch is, is u uiteraard niet duidelijk. Maar er zit wel degelijk een schaduw van waarheid in.

Let ook op : ik zeg 'wereldleider' zijn, jij verdraait dat hier tot 'tot de top behoren'. Wat wil dat zeggen 'tot de top behoren'? De 3de zijn op wereldschaal, is dat ook tot de top behoren? Hoe breed is die top juist en hoe meet je dat?
Je verplaatst dus de doelpalen, zoals altijd als je voelt dat je geen argument hebt.

Bovendien heb je niet eens mijn antwoord begrepen dat ik indertijd had gegeven :


Natuurlijk hebben de amerikanen 'raketten uitgevonden'. (gedeeltelijk wel te danken aan Von Braun en de duitse V-waffen series maar kom)
Maar dat was het punt niet, het gaat erom dat de VS momenteel geen space shuttles in dienst heeft en beroep doet op de Russen om astronauten naar het ISS te brengen. Dat is niet iets wat een wereldleider (nr. 1 dus) op het vlak van ruimtevaart zou doen. Het is dan ook duidelijk dat momenteel de RUSSEN wereldleider zijn op het vlak van bemande ruimtevaart, en wat betreft onbemande ruimtevaart zou het best wel eens ESA kunnen zijn.

Zo zie je, mijn beste Illwill, dat uw spelletjes om voorbeelden niet nodig waren want dat je niet eens het discussiepunt begreep.
Kortom, jouw originele vraag sloeg nergens op en had geen enkel nut in de discussie. Mij ook goed.

Al de rest maakt dus niet uit want het is sarcastisch bedoeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2013 om 10:24.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:27   #257
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Vergeet niet dat je't hier hebt tegen de kerel die weigerde te geloven dat de ziekteverzorging in de V.S. zo duur was, hoewel je dat op 3 seconden op Google zo gevonden hebt. Je moet hem letterlijk alles met de paplepel ingeven, en het dan nog voorknabbelen, zodat hij enkel nog moet slikken. En zelfs dat lukt 'm dan vaak nog niet (zie kost gezondheidszorg).

Als je hier werkelijk was om te discussiëren, dan zou je je tijd hier niet verdoen met te janken achter een bron die werkelijk voor je neus ligt, maar in plaats daarvan effe checken of wat hij zegt klopt, en dan discussiëren over de grond van de zaak. Mij heeft het bijvoorbeeld drie seconden (ja, ik heb dat getimed) gekost om te verifiëren dat parcifal z'n bewering over de koffie klopt. Maar je doet dat niet, je speelt een of ander bizar visspelletje waarbij je de ander probeert exact datgene te laten zeggen wat je wil dat hij zegt, en al de rest als irrelevant af te doen, in plaats van je punt te maken. En vervolgens maak je jezelf wijs dat dat 'discussiëren' is.
Quote mij waar ik zeg dat de amerikaanse ziekenzorg niet duur is.
Ik heb duidelijk gezegt dat de onze ook enorm duur is omwille van bepaalde problemen in dit systeem. Verdraai dus mijn woorden niet.
Het is voor jullie nooit duidelijk omdat jullie constant anderen hun woorden verdraaien.

Ik lag niet te janken achter een bron. Ik vind het gewoon hilarisch dat iemand zonder bron een bewering komt doen.
Zoals je ook kan zien heb ik zelf gezocht achter de nodige info. Maar blijkbaar had het geen enkele zin omdat onze vriend enkel maar wat sarcastisch wilde VS-bashen...tja.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:32   #258
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
vind het gewoon hilarisch dat iemand zonder bron een bewering komt doen.
Zoals je ook kan zien heb ik zelf gezocht achter de nodige info. Maar blijkbaar had het geen enkele zin omdat onze vriend enkel maar wat sarcastisch wilde VS-bashen...tja.
Over welke bewering heb je het nu, weet je het zelf wel?
Sarcastisch VS-bashen? Mijn voorbeelden waren nochtans waar, het was de manier waarop ik het schreef dat sarcastisch was. Maar dat zijn allemaal nuances die iemand ontgaan die enkel zwart/wit kan zien (en dan nog).
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:32   #259
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Natuurlijk hebben de amerikanen 'raketten uitgevonden'. (gedeeltelijk wel te danken aan Von Braun en de duitse V-waffen series maar kom)
Maar dat was het punt niet, het gaat erom dat de VS momenteel geen space shuttles in dienst heeft en beroep doet op de Russen om astronauten naar het ISS te brengen. Dat is niet iets wat een wereldleider (nr. 1 dus) op het vlak van ruimtevaart zou doen. Het is dan ook duidelijk dat momenteel de RUSSEN wereldleider zijn op het vlak van bemande ruimtevaart, en wat betreft onbemande ruimtevaart zou het best wel eens ESA kunnen zijn.
Ben je nu serieus bezig of niet?

Anders zul je toch een voorbeeld moeten geven buiten de koffie van Brazilie e. Zij zijn geen wereldleider want ze hebben de koffie niet eens uitgevonden.

Het hebben van een shuttle is voor jou het enige wat telt in de ruimtevaart?
Zonder de amerikanen was er geen space station. Dus waar zouden de Russen naartoe gaan dan? opnieuw naar de maan?
De amerikanen en de geschiedenis van de ruimtevaart tonen aan dat de amerikanen de leider zijn op dat vlak. Maar oja, sinds kort hebben ze hun shuttle met pensioen gestuurt. Dus heel de geschiedenis is plots vergeten en telt niet meer mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 10:33   #260
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Over welke bewering heb je het nu, weet je het zelf wel?
Sarcastisch VS-bashen? Mijn voorbeelden waren nochtans waar, het was de manier waarop ik het schreef dat sarcastisch was. Maar dat zijn allemaal nuances die iemand ontgaan die enkel zwart/wit kan zien (en dan nog).
Ik heb nergens gezegt dat de VS geen wereldleider was in de ruimtevaart omdat ze de raket niet zelf hebben uitgevonden.
Dus nu moet je niet komen zagen daarover e.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be