Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf?
1 20 24,39%
2 1 1,22%
3 2 2,44%
4 1 1,22%
5 2 2,44%
6 1 1,22%
7 3 3,66%
7.5 3 3,66%
8 8 9,76%
8.5 3 3,66%
9 10 12,20%
9.5 6 7,32%
10 22 26,83%
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2007, 13:52   #241
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Over welke aspecten in het leven heb je al iets bijgeleerd, opgestoken op P.be?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 13:57   #242
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Toch wel een beetje, moet ik eerlijk bekennen. Het verwondert me ook dat die verwijten eigenlijk nog erg beperkt blijven... Ik ben aangenaam verrast!
Hoe komt het dan, denk jij, dat je verwijten naar je hoofd geslingerd krijgt?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 13:59   #243
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dankzij bbp...

Nu back on topic: "Raf, hoe staat u tegenover de gay-pride?"

Grote voorstander? Weerhoudend? ... Vind u het beeld dat ze geven de juiste? Wat denkt u dat het effect is van zo een zaken?...
Ik sta daar zeer positief tegenover. Ik heb ook geen enkel probleem met het beeld dat door de gay pride zelf gegeven wordt. Ik vind het wel een beetje jammer dat het beeld in de media vaak nogal eenzijdig gebracht wordt. Media hebben de neiging om alleen het spectaculaire, het excentrieke in beeld te brengen, terwijl dat slechts een zéér kleine fractie uitmaakt van de hele gay pride, maar op zich heb ik ook met dat beeld geen probleem. De gay pride is één groot feest en ik denk dat die boodschap toch grotendeels overkomt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
nu even uit de "gay question spiraal" :

Bent u katholiek? Of aanhanger van enige godsdienst? En waarom niet?
Ik ben geen aanhanger van godsdienst. Ik geloof niet in opperwezens, hel en verdoemenis of de hemel. Ik denk dat dat iets is waar onzekere mensen zich aan vastklampen om zich te kunnen verzoenen met hun eigen eindigheid. Aan georganiseerde godsdiensten, zoals het katholicisme dat zich verrijkt heeft op de kap van goedgelovige, simpele zielen, heb ik al helemaal een bloedhekel. Anderzijds vind ik dat het iedereen vrij moet staan om te geloven in wat hij of zij wil en dat geloof ook met anderen te delen. Ik vind het alleen verkeerd dat ik daar mee financieel voor moet opdraaien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Aanziet u uzelf als "een echte vlaming"? Denkt u onderdeel te zijn van een "vlaams volk"?
Nee, ik voel geen enkele affiniteit met Vlaanderen of met het "Vlaamse volk", voor zover dat laatste überhaupt bestaat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:00   #244
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Over welke aspecten in het leven heb je al iets bijgeleerd, opgestoken op P.be?
Op P.be? Geen enkel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:02   #245
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Hoe komt het dan, denk jij, dat je verwijten naar je hoofd geslingerd krijgt?
Ik niet alleen hoor. Iedereen die het opneemt voor holebi's en/of allochtonen krijgt vroeg of laat die verwijten naar zijn hoofd geslingerd. Onmacht, neem ik aan...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:03   #246
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Op P.be? Geen enkel...
Deze post zegt veel over uzelf ... waarom een forumsessie allemaal niet kan dienen ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:05   #247
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik niet alleen hoor. Iedereen die het opneemt voor holebi's en/of allochtonen krijgt vroeg of laat die verwijten naar zijn hoofd geslingerd. Onmacht, neem ik aan...
Er zijn veel bezoekers die een sociaal imago hebben op P.be die geen verwijten naar hun hoofd krijgen geslingerd, Pietje om er maar één te noemen.

Denk je niet dat je met jouw "iedereen" je jezelf een beetje tracht te vergoeilijken?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:08   #248
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Deze post zegt veel over uzelf ... waarom een forumsessie allemaal niet kan dienen ...
Ja? Wat zegt dat zoal over mij?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:10   #249
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Er zijn veel bezoekers die een sociaal imago hebben op P.be die geen verwijten naar hun hoofd krijgen geslingerd, Pietje om er maar één te noemen.
Dan wordt het hoog tijd dat je eens de prut uit je ogen veegt en een beetje om je heen kijkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Denk je niet dat je met jouw "iedereen" je jezelf een beetje tracht te vergoeilijken?
Ik had het niet over "iedereen". Maar toch leuk geprobeerd...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 31 augustus 2007 om 14:10.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:19   #250
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja? Wat zegt dat zoal over mij?
Het bevestigt jouw imago, lichtjes eigengereid, het innemen van betweterige zwart-wit standpunten over zaken die zich sowiso in de grijze zone afspelen, bijleren hoeft niet want je weet alles al, meer nog je hebt altijd gelijk.

Dus, bijleren is niet aan jouw besteed, je eens verdiepen in het zichtspunt van een confrator is puur tijdverlies, ...

Ik begin me wel sterk af te vragen of dit geen smoke screen is ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:31   #251
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Het bevestigt jouw imago, lichtjes eigengereid, het innemen van betweterige zwart-wit standpunten over zaken die zich sowiso in de grijze zone afspelen, bijleren hoeft niet want je weet alles al, meer nog je hebt altijd gelijk.

Dus, bijleren is niet aan jouw besteed, je eens verdiepen in het zichtspunt van een confrator is puur tijdverlies, ...

Ik begin me wel sterk af te vragen of dit geen smoke screen is ...
Nee hoor, dat zegt het helemaal niet over mij, maar dat is wat jij het in al je vooringenomenheid graag over mij wil laten zeggen. Ik neem dit forum en alles wat zich erop afspeelt al lang niet meer ernstig en zijn bezoekers zo mogelijk nog minder, laat staan dat ik er iets van zou bijleren.

Ik geniet er wel van om de bijdragen van sommigen te lezen. Niet omdat ik het met hun standpunten eens ben, maar omdat ze zulke pareltjes kunnen schrijven. Ik denk dan aan Superstaaf, die wat dat betreft zijn gelijke op dit forum niet kent, maar die in Doki toch wel een waardige opvolger heeft. Ik denk bijvoorbeeld ook aan de bijdragen van Desiderius, waarmee ik het zelden eens ben, maar die prachtig kan schrijven en met elan zijn standpunten kan verdedigen.

Over het verdiepen in de standpunten van een confrater zou ik maar zedig zwijgen, als ik jou was. Ik heb in ieder geval geen mensen op mijn negeerlijst staan. En jij?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:44   #252
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee hoor, dat zegt het helemaal niet over mij, maar dat is wat jij het in al je vooringenomenheid graag over mij wil laten zeggen. Ik neem dit forum en alles wat zich erop afspeelt al lang niet meer ernstig en zijn bezoekers zo mogelijk nog minder, laat staan dat ik er iets van zou bijleren.
Het is niet de bedoeling één of ander vonnis te vellen, maar een directe aanpak zorgt over het algemeen ook voor integere en directe reactie.

Wanneer je zelf meldt dat je het forum al lang niet meer ernstig neemt waarom dan zoveel energie stoppen in het ridiculiseren van bepaalde draden, posters, onderwerpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik geniet er wel van om de bijdragen van sommigen te lezen. Niet omdat ik het met hun standpunten eens ben, maar omdat ze zulke pareltjes kunnen schrijven. Ik denk dan aan Superstaaf, die wat dat betreft zijn gelijke op dit forum niet kent, maar die in Doki toch wel een waardige opvolger heeft. Ik denk bijvoorbeeld ook aan de bijdragen van Desiderius, waarmee ik het zelden eens ben, maar die prachtig kan schrijven en met elan zijn standpunten kan verdedigen.
Geef ik je grotendeels gelijk in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Over het verdiepen in de standpunten van een confrater zou ik maar zedig zwijgen, als ik jou was.
Waarom dan wel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval geen mensen op mijn negeerlijst staan. En jij?
Jij stond er tot eergisteren in, samen met Hans1, sinistra en illwill, maar allemaal om uiteenlopende redenen.

In jouw geval omwille van het feit dat jij de drang hebt om het onderwerp van eender welke draad steeds in eenzelfde richting te willen sturen. En neen, ik ben niet homofoob, heb een aantal homo's in mijn vriendenklik waarvan er één zich op zijn 17-de aan mij als eerste heeft ge-out en via mij de ganse vriendenklik heeft getest om te zien wie hoe zou reageren. Ma, pa en de zussen zijn pas een jaar later aan de beurt gekomen.

Sorry, maar somige draden lezen totaal anders en veel interessanter wanneer jouw post niet worden afgebeeld.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 31 augustus 2007 om 14:45.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:50   #253
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, dat is echt niet mijn stijl... Ik vind een dagje aan het strand wel eens leuk, maar dan om er met de honden te spelen. Die vinden dat trouwens ook geweldig. Om daar zo maar uren aan een stuk te liggen braden, ben ik echter absoluut niet te vinden.
Inderdaad zalig doe ik ook af en toe is supertof voor baasje en hond!

Voor de rest van je antwoord neem ik aan dat je nooit gehoord hebt van "super paradise beach" en "mykonos" laat dan maar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Iedereen in mijn omgeving weet dat inderdaad en ik heb nog nooit echt negatieve reacties gekregen. De meeste mensen durven daar ook niet openlijk vragen over te stellen. Wat dat betreft moeten er toch nog wel wat taboes doorbroken worden.
Jep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als een narcist zou ik mezelf nu niet meteen willen omschrijven. Ik ben waarschijnlijk wel tot op zekere hoogte ijdel... Ik besteed aandacht aan mijn voorkomen, maar toch niet meer dan anderen.
Ah k... Just a hunch...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:51   #254
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Wanneer je zelf meldt dat je het forum al lang niet meer ernstig neemt waarom dan zoveel energie stoppen in het ridiculiseren van bepaalde draden, posters, onderwerpen?
Omdat ik daar plezier in schep natuurlijk. Zo'n bitch ben ik nu eenmaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Jij stond er tot eergisteren in, samen met Hans1, sinistra en illwill, maar allemaal om uiteenlopende redenen.
En jij durft iemand anders de les te spellen over het "verdiepen in de standpunten van een confrater"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
In jouw geval omwille van het feit dat jij de drang hebt om het onderwerp van eender welke draad steeds in eenzelfde richting te willen sturen.
Ik heb mijn interesses, zoals jij de jouwe hebt en ik heb minstens net zoveel rechten om over die interesses te praten als jij over de jouwe. Het zal je ongetwijfeld nog nooit opgevallen zijn, maar ik breng uiterst zelden zelf het onderwerp "homoseksualiteit" ter sprake.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Sorry, maar somige draden lezen totaal anders en veel interessanter wanneer jouw post niet worden afgebeeld.
Kinderachtig. Niet meer en niet minder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:53   #255
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Voor de rest van je antwoord neem ik aan dat je nooit gehoord hebt van "super paradise beach" en "mykonos" laat dan maar...
Mykonos ken ik wel. Tenminste... als je het Griekse eiland bedoelt. "Super paradise beach" ken ik inderdaad niet. Is daar iets speciaals mee? Wordt ik verondersteld dat te kennen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ah k... Just a hunch...
Nu maak je me nieuwsgierig... Welke hunch?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:54   #256
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik sta daar zeer positief tegenover. Ik heb ook geen enkel probleem met het beeld dat door de gay pride zelf gegeven wordt. Ik vind het wel een beetje jammer dat het beeld in de media vaak nogal eenzijdig gebracht wordt. Media hebben de neiging om alleen het spectaculaire, het excentrieke in beeld te brengen, terwijl dat slechts een zéér kleine fractie uitmaakt van de hele gay pride, maar op zich heb ik ook met dat beeld geen probleem. De gay pride is één groot feest en ik denk dat die boodschap toch grotendeels overkomt.
ok bedankt voor het antwoord...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik ben geen aanhanger van godsdienst. Ik geloof niet in opperwezens, hel en verdoemenis of de hemel. Ik denk dat dat iets is waar onzekere mensen zich aan vastklampen om zich te kunnen verzoenen met hun eigen eindigheid. Aan georganiseerde godsdiensten, zoals het katholicisme dat zich verrijkt heeft op de kap van goedgelovige, simpele zielen, heb ik al helemaal een bloedhekel. Anderzijds vind ik dat het iedereen vrij moet staan om te geloven in wat hij of zij wil en dat geloof ook met anderen te delen. Ik vind het alleen verkeerd dat ik daar mee financieel voor moet opdraaien.
Dacht ik wel ik merk net dat ik het al in de vraagstelling zette ... De rest is ook goed en volledig, nice...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, ik voel geen enkele affiniteit met Vlaanderen of met het "Vlaamse volk", voor zover dat laatste überhaupt bestaat.
Hehe nice again...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:55   #257
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Omdat ik daar plezier in schep natuurlijk. Zo'n bitch ben ik nu eenmaal.
So, what kind of bitch are you?
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:56   #258
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
ok bedankt voor het antwoord...
Vanwaar het bedenkelijke gezichtje?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 14:58   #259
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mykonos ken ik wel. Tenminste... als je het Griekse eiland bedoelt. "Super paradise beach" ken ik inderdaad niet. Is daar iets speciaals mee? Wordt ik verondersteld dat te kennen?
SUPER PARADISE
Super Paradise (Plintri) is a magnificent beach with crystal-clear blue water in a small but deep bay. Nudist beach, used to be a mainly gay beach. Today is mixed.

mykonos is inderdaad het griekse eiland! Nu is dat al vermindert maar het was wel the place to meat voor homoseksuelen dacht ik zo...

En neen je wordt niet verondersteld dat te kennen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nu maak je me nieuwsgierig... Welke hunch?
Dono... je komt over als iemand die wel gesteld is op zijn uiterlijk... Maar than again; ik zag je nooit in het echt het zijn gewoon sommige uitspraken hier... .
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 15:00   #260
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Omdat ik daar plezier in schep natuurlijk. Zo'n bitch ben ik nu eenmaal.
Wisten we al, maar leuk dat je het bevestigt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En jij durft iemand anders de les te spellen over het "verdiepen in de standpunten van een confrater"?
Wie spelt er hier lessen? Ik constateer en wring me niet in bochten om het op één of andere manier duidelijk te maken. Bij de weg, bij sommigen blijkt "verdiepen in de standpunten van een confrater" na verloop van tijd geen zoden aan de dijk te brengen. Dat is heel wat anders dan niet open staan voor anderen hun mening.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb mijn interesses, zoals jij de jouwe hebt en ik heb minstens net zoveel rechten om over die interesses te praten als jij over de jouwe. Het zal je ongetwijfeld nog nooit opgevallen zijn, maar ik breng uiterst zelden zelf het onderwerp "homoseksualiteit" ter sprake.
Ik heb inderdaad ook mijn intersses maar ga niet bij elke poging die zich voordoet in één of andere communautaire of maatschappelijke of whatever discussie mijn standpunt trachten hard te maken over zaken die geen communautair of maatschappelijk draagvlak hebben. bijvoorbeeld 9-11 hoort thuis in de context waar hij wordt besproken en in een BHV draad biedt het onderwerp geen enkele toegevoegde waarde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kinderachtig. Niet meer en niet minder.
Dit stuk post beschrijft zichzelf perfect.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be