Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2016, 23:10   #281
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
http://rechtenforum.nl/forum/thread/...3af05f1c18a141

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//

in Nederland begrijpt men het wel en er is nog niemand die een fout erin ontdekte.U reageert allen zoals de wiskundigen op Galois . Niemand geloofde hem ,maar hij heeft ze wel allen afgemaakt en in hun blootje gezet GAUS himself inbegrepen.


Citaat:
Met Paul is afgesproken dat zijn theorieën in één draadje op rf.nl besproken mogen worden.
De moderatie verplicht er je al om je gezever te beperken tot 1 thread. Erg geïnteresseerd zijn ze daar ook niet in je BS, buiten dat overduidelijke dubbelprofiel van jezelf Eric. Triestig.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2016, 23:37   #282
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik reis niet om te werken zoals U ,ik werk om te reizen.
dwz zeer weinig werken en zeer veel reizen.

Ik ben in de jaren 1980 1986 de export manager geweest van een Taiwanese firma die de Donay tenisraketten produceerde,ik ken dus al de grote hotels van het verre Oosten (leading hotels of the world ) is inderdaad een ander niveau .Ik verdiende toen al geld op een zeer gemakkelijke wijze in dollars en niet aangegeven in Belgie. Ik ben al miljonaire van mijn 26e U gaat dat nooit worden.
Uw lachwekkende grootspraak en uw volkomen van de pot gerukte pseudo-juridische stellingen nog even daar latend, is het zeer storend dat u uw leugens niet eens in een zweempje van geloofwaardigheid weet te verpakken. Hebt u enig idee hoe oerdom het overkomt dat u bijvoorbeeld zelfs de juiste merknaam niet blijkt te kennen van de “Donay tenisraketten” die geproduceerd werden door een bedrijf waarvan u beweert de export manager geweest te zijn ?

Voor uw informatie : http://www.ibml.co.uk/brands/donnay


Terzijde, ook uw "Viv"-verhalen blijken inmiddels al te doorzichtige verzinsels te zijn.

Voor het overige is het schrijnend dat u hier als volstrekt onvermogende de “miljonaire” poogt uit te hangen, en daarbij bovendien geringschattend de andere forumdeelnemers beschimpt. Kennelijk weet u zelfs niet dat mensen die al gans hun leven gewoon zijn aan het bezit van enig vermogen daar zelden of nooit blijk van zullen geven. Wat ik u in ieder geval kan zeggen is dit, beste meneer : behoudens zeer zeldzame uitzonderingen zou het voor die mensen een straf zijn om zoals u quasi niets te doen en dus niets te betekenen, en aldus hun steentje niet te kunnen bijdragen aan het welzijn van de maatschappij.

En tenslotte blijkt u evenmin te weten dat voor mensen die actief zijn in de internationale zakenwereld het reizen en hotels etc… niets méér zijn dan een noodzakelijk kwaad : geen enkel hotel ter wereld kan zelfs maar tippen aan de luxe van het eventjes thuis zijn.

Ik begrijp dat het voor een wat ouder wordende voormalige bajesklant ongetwijfeld niet eenvoudig is om een bonafide job te vinden, maar wil mijn goede raad aanvaarden : het is niet op de manier die u hier kennelijk graag voorhoudt dat u ooit uw schamel leeglopersbestaan zult kunnen overstijgen.

Hoe dan ook, in de afwachting van een degelijke baan kunt u alvast beginnen met iets te doen aan uw bierbuik en aan uw algemeen voorkomen, en met het volgen van een spoedcursus Nederlands voor beginners.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 15 oktober 2016 om 23:40.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 01:32   #283
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Losers En Quantite Negigable

LOSERS

Donnay tennisraketten werden eerst geproduceert in Belgie en daarna heb ik er voor gezorgd dat ze geproduceerd werden in Taiwan bij de firma Eiffet international in Taipei ,mijn 2e client was Casa . Eiffet International was een van mijn leveranciers van mijn import en export zaak Oriental Arts NV in de cadixstraat met als winkel de radja bvba in het empire shopping center,

Na mijn eerste faling omdat ik de dollar niet gedekt had bij het openen van mijn letters of credit hebben deze mensen mij tijdelijk aan deze job geholpen en heb ik dus voor hen klanten in Europa gezocht.

Ik verdiende op deze 2 klanten genoeg om op mijn gat te gaan zitten en te gaan abstracte wiskunde studeren als autodidact.

In onze tijd vroegen de mooie meisjes niet wat we gestudeerd hadden of waar we werkte maar welke 'business we gingen opstarten " Je werd als een loser beschouwd als je niet in staat was om je eigen zaak op te starten. Gaan werken voor een 'Baas' voor een 'preke' of erger nog ambtenaar worden want dan had je zelf nog geen 'preke' maar 'prekeke' werd als totale mislukking aanzien. Wij kwamen uit de golden 60 ' en er werd van de mannen verwacht dat ze allen rijk werden.
De mooie meisjes trouwden niet met losers.
Daarom ook dat de titel van mijn eindwerk in de avondschool import/export was 'hoe een import-export zaak opstarten ' en dat dit eindwerk bestond uit het staatsblad met de stichtingsakte van Radja BVBA en mijn eerste balans en een bankrekening met mijn eerste miljoen bfrs op.
De zaak die ik nu opstart 'sterfhuisconsulent cv' is de 4e zaak in mijn leven die ik begin, het zit in onze generatie ingeklopt van nooit te gaan werken voor een 'baas' want dan kan je niets en moet je je handje open houden op het einde van de maand om een aalmoesje te ontvangen.
Dan ben je zoals wij dat toen uitdrukte 'quantite negigable'
Wel zo te zien is geen enkel van jullie in staat om een eigen business op te starten je bent dus allen 'LOSERS' volgens onze generatie.
Indien iemand van jullie toch de guts en het verstand had dat hij dan maar zijn ondernemingsnummer hier eens zet.

Aan alle losers nog een prettige nacht, morgen lig ik weer in mijn 5 sterren luxe.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 01:32   #284
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Losers En Quantite Negigable

LOSERS

Donnay tennisraketten werden eerst geproduceert in Belgie en daarna heb ik er voor gezorgd dat ze geproduceerd werden in Taiwan bij de firma Eiffet international in Taipei ,mijn 2e client was Casa . Eiffet International was een van mijn leveranciers van mijn import en export zaak Oriental Arts NV in de cadixstraat met als winkel de radja bvba in het empire shopping center,

Na mijn eerste faling omdat ik de dollar niet gedekt had bij het openen van mijn letters of credit hebben deze mensen mij tijdelijk aan deze job geholpen en heb ik dus voor hen klanten in Europa gezocht.

Ik verdiende op deze 2 klanten genoeg om op mijn gat te gaan zitten en te gaan abstracte wiskunde studeren als autodidact.

In onze tijd vroegen de mooie meisjes niet wat we gestudeerd hadden of waar we werkte maar welke 'business we gingen opstarten " Je werd als een loser beschouwd als je niet in staat was om je eigen zaak op te starten. Gaan werken voor een 'Baas' voor een 'preke' of erger nog ambtenaar worden want dan had je zelf nog geen 'preke' maar 'prekeke' werd als totale mislukking aanzien. Wij kwamen uit de golden 60 ' en er werd van de mannen verwacht dat ze allen rijk werden.
De mooie meisjes trouwden niet met losers.
Daarom ook dat de titel van mijn eindwerk in de avondschool import/export was 'hoe een import-export zaak opstarten ' en dat dit eindwerk bestond uit het staatsblad met de stichtingsakte van Radja BVBA en mijn eerste balans en een bankrekening met mijn eerste miljoen bfrs op.
De zaak die ik nu opstart 'sterfhuisconsulent cv' is de 4e zaak in mijn leven die ik begin, het zit in onze generatie ingeklopt van nooit te gaan werken voor een 'baas' want dan kan je niets en moet je je handje open houden op het einde van de maand om een aalmoesje te ontvangen.
Dan ben je zoals wij dat toen uitdrukte 'quantite negigable'
Wel zo te zien is geen enkel van jullie in staat om een eigen business op te starten je bent dus allen 'LOSERS' volgens onze generatie.
Indien iemand van jullie toch de guts en het verstand had dat hij dan maar zijn ondernemingsnummer hier eens zet.

Aan alle losers nog een prettige nacht, morgen lig ik weer in mijn 5 sterren luxe.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 02:19   #285
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul van der es -paul Beirens

CV VAN DER ES PAUL


Wonende: Hermanvosstraat 5/7 te 2600 Berchem
Geboren: Antwerpen 12 mei 1952 - Burgelijke staat: gehuwd
Contact: mobiel 0475 875 125


Opleiding:
lager middelbaar Onderwijs : Deurne

Loopbaan:

Pro-consult Isomorphosis te Edegem (eigen zaak) 2001 - 2013
Senior consultant verantwoordelijk voor de inplanting van ISO 9001/2000/2008 in de bedrijven, meer dan 300 geslaagde missies in alle sectoren van de bedrijfswereld en in de scholengemeenschappen. In staat om een ISO zelfstandig in te planten van het begin tot en met de certificatie.

ASP -Belgium 1998-2001
Senior consultant, verantwoordelijk voor de inplanting van de ISO 9001 versie 1994.

IBC - Antwerpen (eigen zaak) 1986-1998
Het verstrekken van bedrijfskundig advies aan KMO's, begeleiden bij het operationeel beheer van deze bedrijven, commerciële en financiële reorganisatie en herstructurering. Uitvoeren van bedrijfsanalyses op grond van balansen en ratio's en het bepalen van de oplossingen voor deze bedrijven.

KEPLER AG - Zwitserland 1985
Bedrijfsanalyst op grond van balans en ratio-analyses.

EIFFET INTERNATIONAL - Taiwan 1981-1985
Export manager. Op zelfstandige basis, aanbreng cliënten in Europa, onderhandeling contracten, afhandeling van de letters of credit en nazorg.

ORIENTAL TRADING - Antwerpen (eigen zaak) 1978-1981
Distributie van meubelen en geschenkartikelen. Algemeen directeur, verantwoordelijk voor het dagelijks beleid van een organisatie. Uitbreiding van de groothandel in België. Verantwoordelijk voor de aankoop van de producten in het Verre Oosten. Persoonlijk afhandelen van de large accounts. Opstellen en uitwerken van verkoopsbudget, vaststellen van de verkoopsprijzen en de kortingen.


RADJA BVBA - Antwerpen (eigen zaak) 1976-1978
Verantwoordelijk voor de supervisie van het departement meubels en geschenkartikelen, nazicht en controle van import en distributie van deze goederen.


SOGEMAR NV - Antwerpen 1974-1976
Scheepvaart en expeditie. Expediteur, verantwoordelijk voor contacten met klanten, rederijen, import, export, stockbeheer en distributie van diverse groothandels in handelsgoederen. Behandelen van inkomende schepen, douane, formaliteiten, lossen, overslag, vervoer en opslag in transit magazijnen.

VERWANTE ERVARING:
FEDERATION MARITIME:
Afgestudeerd in alle specialiteiten: zeevervoer, luchtvervoer, spoorvervoer, wegvervoer. Binnen- en Rijnvaart, douane en accijnzen.

OPEN UNIVERSITEIT ENGELAND: 1981-1986
Zuivere wiskunde. Specialiteit: abstractica (groep theorie, Algebraïsche structuren, morphismen, logica en mathematical proofs).

PROEFSCHRIFT: 2000
Symmetrieën en homomorphismen in Balanced Scorecards (een groep-theoretische structuur voor Balanced Scorecards).

KEPLER AG: 1985
Financieel beleid, balansanalyse en ratio's. Boordtabellen voor de onderneming.

ZELFSTUDIE: 1989-1997
Recht (specialiteit: insolventierecht en vennootschapsrecht).



VOORDRACHTEN:
Pro-consult - ISOmorphosis (vanaf 2001 maandelijks).
Inplanting ISO 9001 in uw bedrijf.
Groeptheoretische opbouw Balanced Score Card (2004-2005).


TALENKENNIS: verbaal - Nederlands X Frans X
Engels X


COMPUTERKENNIS:
Office 2007 Word - Excel - Power Point.


INTERESSEN:
Wandelen, film, documentaires, muziek, boeken (biografisch, geschiedenis, non-fictie) en wiskunde.


VAARDIGHEDEN:

Gebied zeer goed goed neutraal
Communicatie x
Creativiteit x
Extravert x
Samenwerking x
Behoudend x
Gevoelsmatig x
Verbaal x
Zelfkennis x
Kritiek x
Beheersmatig x
Beslissen x
Delegeren x
Analytisch x
Financieel x
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 oktober 2016 om 02:24.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 04:29   #286
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

' iets te doen aan uw bierbuik '

ik drink geen bier


Marques de riscal
Monopole
Raymat
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 06:17   #287
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Kunt ge geen wiskunde en recht gebruiken om de werknemers te helpen ?
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 08:39   #288
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sociaal recht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer Bekijk bericht
Kunt ge geen wiskunde en recht gebruiken om de werknemers te helpen ?
weet niet heb nog nooit die vraag gehad ,dat wil wel zeggen dat ik andere wetboeken moet toevoegen en misschien 1 of 2 moet weglaten en dan vanuit het sociaal recht starten ipv burgerlijk wetboek .

Dus de ganse procedure doorlopen
wetsartikels kiezen in het sociaal recht
Ca's bepalen
conjugacy classes
Conjugeren
commutator matrix maken
Q(spec)

en dan komt het probleem ,ik heb nooit de rechtspraak van sociaal recht met mijn 4 kleuren bewerkt zodat ik net zoals elke advocaat maar Jura (de uitspraken conclusies) heb en geen oorzaak gevolg implicaties,converses,inverses en contrapossitive)

Dus Ra(spec) kan ik niet maken en uitbreiden naar R(Spec) door toevoeging van de rechtsleer ?????? ken deze niet .

C(spec) moet dan nazien welke internationale wet IPR vervangt.

Kortom in ben vertrokken voor jaren van opzoeking.

Maar theoretisch als iemand het wilt doen is het perfect mogelijk en deze persoon zal dan onverslaagbaar zijn op dit gebied.

Ga nu morgenmaal eten in H10 Palace
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 08:42   #289
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat valt nogal mee, mijn ene bedrijf is nummer 2 in Belgie in zijn sector het andere bezit nogal wat vastgoed. Verder zijn er nog buitenlandse bedrijven. Ik heb geen behoefte dat uit te smeren maar aangezien dat u denkt dat ik de ene of andere vertegenwoordiger ben (met alle respect voor dat en alle beroepen trouwens, met wel een grote twijfel voor "sterfhuisconsulent")
Mijn oprechte excuses dan en hoed af,U bent dus geen loser
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 08:47   #290
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja de manier waarop u schrijft is soms lachwekkend en onbegrijpelijk. Nederlands is niet eens mijn eerste schrijftaal maar gij klopt alles Coacher.
● Kleine mensen scheppen genot in de fouten van grote mensen zoals uilen zich verheugen in een zonsverduistering.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 08:59   #291
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben al content dat ik thuis ben. Dit jaar was ik reeds één of meerdere malen in de meeste landen van Europa, Rusland, Amerika, Dubai, China, Hong Kong , Singapore, Indonesie, Thailand, Laos, Cambodia en ik vergeet er een paar, soms in hotels waar uw Riu Palace een pover hotelletje tegen is. .
Wij zijn thuis hier in Tenerife wij wonen in ons appartement dat tussen de Riu Palace en de Bahia ligt ,maar wij kunnen gebruik maken van alle hotel faciliteiten van de Riu Palace overdag en het Business center van de H10 palace mits een kleine vergoeding per maand omdat wij dat forfaitaire voor 6 maanden boeken.

S' avonds gaan we eten per week aan 30 euro pp. zonder drank (marques de riscal kost meer dan het eten 65e)

2x in Riu Palace
2x in Arona Gran (gala diner speciale avonden)
rest in de restaurants van de Bahia of ander goede restaurants

viv kookt nooit op haar winterbestemming ,maakt zelfs geen morgenmaal want dat kan je overal krijgen en dan zit je in de zon en wordt je bediend.

Links van mij blauwe hemel ,boven en rechts van mij bewolkt 23 graden

ZON ZEE EN ZAND GROET U ALLEN
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-10-12.jpg‎
Bekeken: 112
Grootte:  181,4 KB
ID: 104458  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 oktober 2016 om 09:03.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 09:59   #292
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Herhaal het anders nog eens allemaal....
Van in het begin.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 10:45   #293
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Herhaal het anders nog eens allemaal....
Van in het begin.
Groene vlag en zon ,zo we gaan naar het strand ,maar kan je dit nog meegeven

Voor ik bij Sogemar werkte als expediteur was dit mijn loopbaan

lager middelbaar heeft 5 jaar geduurd ,heb moeten dubbelen het 1e en het 3e ,heb laag IQ 105 maar voor wiskundige proeven 123 (gemeten 2013)

Zelfs gedelibereerd dankzij de leraar godsdienst anders had ik mijn diploma nog niet gehad.

Hij heeft me ook de job als loopjongen bij de KEYSER en THORNTON bezorgd in de lange gasthuisstraat.

Dankzij mijn avondschool kon ik daarna aan de slag als hulp expediteur bij ATRAMEF.

Tussen de 2 legerdienst in Soest.

en na ATRAMEF werd ik dan expediteur bij SOGEMAR NV ook dankzij mijn studies aan de avondschool (elke dag 5 dagen van de week )

Dus ik ben niet intelligent en niet slim maar ik heb een onvoorstelbare WIL.
Vandaar dat ik nu ook weer op 65 jaar aan een nieuwe eigen zaak begin.

10 opleidingen per jaar is niet dodelijk hard werken (alles wordt immers georganiseerd door het oud management team van CARL VAN DE VELDE) en een paar brainstorms volstaan om 1 a 2 miljoen euro omzet te halen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  9dbe0c7f08ce2fb00268d28d9ffea50c_medium.jpg‎
Bekeken: 96
Grootte:  48,1 KB
ID: 104459  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 oktober 2016 om 10:48.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 11:21   #294
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Voor ik bij Sogemar werkte als expediteur was dit mijn loopbaan

lager middelbaar heeft 5 jaar geduurd ,heb moeten dubbelen het 1e en het 3e ,heb laag IQ 105
No shit Sherlock.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 11:43   #295
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
LOSERS

Donnay tennisraketten werden eerst geproduceert in Belgie en daarna heb ik er voor gezorgd dat ze geproduceerd werden in Taiwan bij de firma Eiffet international in Taipei ,mijn 2e client was Casa . Eiffet International was een van mijn leveranciers van mijn import en export zaak Oriental Arts NV in de cadixstraat met als winkel de radja bvba in het empire shopping center,

Na mijn eerste faling omdat ik de dollar niet gedekt had bij het openen van mijn letters of credit hebben deze mensen mij tijdelijk aan deze job geholpen en heb ik dus voor hen klanten in Europa gezocht.

Ik verdiende op deze 2 klanten genoeg om op mijn gat te gaan zitten en te gaan abstracte wiskunde studeren als autodidact.

In onze tijd vroegen de mooie meisjes niet wat we gestudeerd hadden of waar we werkte maar welke 'business we gingen opstarten " Je werd als een loser beschouwd als je niet in staat was om je eigen zaak op te starten. Gaan werken voor een 'Baas' voor een 'preke' of erger nog ambtenaar worden want dan had je zelf nog geen 'preke' maar 'prekeke' werd als totale mislukking aanzien. Wij kwamen uit de golden 60 ' en er werd van de mannen verwacht dat ze allen rijk werden.
De mooie meisjes trouwden niet met losers.
Daarom ook dat de titel van mijn eindwerk in de avondschool import/export was 'hoe een import-export zaak opstarten ' en dat dit eindwerk bestond uit het staatsblad met de stichtingsakte van Radja BVBA en mijn eerste balans en een bankrekening met mijn eerste miljoen bfrs op.
De zaak die ik nu opstart 'sterfhuisconsulent cv' is de 4e zaak in mijn leven die ik begin, het zit in onze generatie ingeklopt van nooit te gaan werken voor een 'baas' want dan kan je niets en moet je je handje open houden op het einde van de maand om een aalmoesje te ontvangen.
Dan ben je zoals wij dat toen uitdrukte 'quantite negigable'
Wel zo te zien is geen enkel van jullie in staat om een eigen business op te starten je bent dus allen 'LOSERS' volgens onze generatie.
Indien iemand van jullie toch de guts en het verstand had dat hij dan maar zijn ondernemingsnummer hier eens zet.

Aan alle losers nog een prettige nacht, morgen lig ik weer in mijn 5 sterren luxe.
Je zou moeten beseffen dat je jezelf en jouw imago volledig in de vernieling aan het rijden bent door hier te zitten opscheppen op een manier die de grenzen van het fatsoenlijke ver overschrijdt. Echt intelligente mensen doen zoiets niet. Echt rijke mensen hechten groot belang aan discretie en vermijden liever om met hun rijkdom naar buiten te treden. Je poogt met alle macht ons hier in te prenten hoe intelligent en hoe rijk jij jezelf vindt. Wat eigenlijk aantoont dat je volstrekt niet intelligent bent. Het enige wat je daarmee bereikt is dat je door anderen wordt gepercipieerd als een clown die een zware frustratie uit zijn verleden op een zielige wijze poogt van zich af te schudden. Daar hebben wij niets aan, het interesseert ons doodeenvoudig niet. Daar heeft forum.politics.be evenmin iets aan. Een goede raad, Paul Van Der Es: hou daar mee op, je houdt er slechts een modderfiguur aan over. Wat je ook doet, je zult nooit of nooit op het niveau van echt intelligente en rijke mensen geraken. Die gedragen zich niet zoals jij.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 15:20   #296
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mijn oprechte excuses dan en hoed af,U bent dus geen loser
Ik beschouw mensen niet als losers. Mensen heb je nodig en iedereen heeft wel of niet een bepaalde bekwaamheid. Bovendien is niet iedereen bereid zijn privé en familieleven op te geven om zijn doel te bereiken. Ik kijk nooit neer op mensen, als ik ergens kom zal ik zelfs de kuisvrouw zelf begroeten.

Ik zal ook vermijden van met mijn geld te gooien om de ogen uit te steken. Iemand die in een restaurant roept "voor mij de beste champagne" is in mijn ogen een grote sukkel. Doorgaans zijn dat trouwens degenen die in slechte papieren zitten en trachten een imago te voeren dat ze niet hebben.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 oktober 2016 om 15:21.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 19:13   #297
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Waar blijft Eric Vander Ven eigenlijk ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 19:49   #298
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik beschouw mensen niet als losers. Mensen heb je nodig en iedereen heeft wel of niet een bepaalde bekwaamheid. Bovendien is niet iedereen bereid zijn privé en familieleven op te geven om zijn doel te bereiken. Ik kijk nooit neer op mensen, als ik ergens kom zal ik zelfs de kuisvrouw zelf begroeten..
Je hebt gelijk ,ik zie ook niet neer op mensen en heb zeer veel geluk gehad om steeds met viv samen te kunnen reizen (siamese tweeling)
Dat is de reden waarom we geen kinderen wilden.
Als ik mijn eerste zaak had zijn we altijd samen naar het Verre Oosten gegaan en toen ik zelfstandig agent werd voor Eiffet moest ik enkel de beurzen in Europa bezoeken waar de importateurs stonden. Viviane was een uitstekende ambassadeur,zij als mooie blonde ging alleen de stand binnen en binnen de korste keren stond de baas bij haar .Daarna stelde zij mij voor als haar man en ik stelde Eiffet International voor. We moesten niets verkopen ,enkel er voor zorgen dat als die man nog eens naar het Verre Oosten ging hij het ons zou mededelen .Hij werd dan opgehaald door de firma in Tapei op de luchthaven en die zorgde wel voor de business. Wij ontvingen 5 procent op ons rekening in Taiwan (zwart dus voor Belgie)

Ik besef wel dat de meeste zakenmensen niet kunnen reizen met hun vrouw (de kinderen zijn meestal het probleem )
Dus ik ben te bevooroordeeld.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 19:52   #299
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Waar blijft Eric Vander Ven eigenlijk ?
Ja als ik dat eens wist,er zijn er nog vele die hier niet kunnen registreren.
Zijn foto heb ik al wel gezien op google afbeeldingen 'sterfhuisconsulent' hij staat onderaan de blz met bril en kalend hoofd .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  photo.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  34,1 KB
ID: 104462  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 oktober 2016 om 19:55.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2016, 19:58   #300
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat je ook doet, je zult nooit of nooit op het niveau van echt intelligente en rijke mensen geraken. Die gedragen zich niet zoals jij.
Heb je Trump al eens bezig gezien ,schatrijk en presidentskandidaat.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be