Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 februari 2022, 10:52   #21
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh over 18,1888 jaar tijd zijn de laatste superieure Arische blanken op aarde misschien al allemaal opgekocht door de Chinezen en rijke Indiase Hindoe aapjes en levend gevoerd aan de krokodillen om er mooie bikinies en handtasjes van te maken.

Afrikaanse krokodillen lusten zeker ook een hapje MALS, vetgemest blank welvaarts vlees denk ik, wel ietsje teveel groeihormonen en zware metalen in ok.

Legaliseren kannibalisme in alle grote miljoenen steden kan de overbevolking supersnel verhelpen denk ik vaak en het is milieu vriendelijker.
En je wilde nog wel zo graag blank zijn?
Waarom zou je iets willen zijn wat je haat?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2022, 23:06   #22
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
En je wilde nog wel zo graag blank zijn?
Waarom zou je iets willen zijn wat je haat?

nee harriechristus
ik haat blanken niet, alleen wil ik weten waarom blanken zo superieur zijn en almachtig op aarde, goddelijk? HOger ras zijn blanken zeker.


Ook minderwaardig, niet blank, te kort, titelloos, psychiatrisch patient en kleingeschapen zijn kan voordelen hebben he. HOe lager je staat, hoe minder wind je vangt, immers hoge bomen vangen veel wind.

Hele zwarte wereld Arianiseren?? hahha geil, orgastisch plan he. Praktisch gezien zou je in 88,1888 procent van de hete zwarte kutjes buiten Europa dan vers, warm Blank Arisch zaad moeten inspuiten op natuurlijke wijze, dus je hebt dan een spuitend en neukend legertje nodig van tientallen miljoenen potente blanke hetero mannen die dan de ruim 2 miljard zwarte kutjes gaan volspuiten elke week, en echt stevig, diep door neuken samen tot die lagere zwarte meiden zwanger zijn. hahha Upgraden he noem je dat van de minderwaardige Untermenschen met warm en vers ingespoten Arisch Ubermenschen ZAAD. Totaal andere strategie is dit dan adolf hitler he, geleerd van Wieroe in feite, LOve Cat uit Delft.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2022, 10:45   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nee harriechristus
ik haat blanken niet, alleen wil ik weten waarom blanken zo superieur zijn en almachtig op aarde, goddelijk? HOger ras zijn blanken zeker.
Dat heeft met betekenis van de kleur te maken.
Hoe zwarter hoe lager, hoe witter hoe hoger.
Citaat:

Ook minderwaardig, niet blank, te kort, titelloos, psychiatrisch patient en kleingeschapen zijn kan voordelen hebben he. HOe lager je staat, hoe minder wind je vangt, immers hoge bomen vangen veel wind.
Zo is het. Je kan het ook omdraaien.
Zo'n rare mafketel als jij is echt wel iets bijzonders.
Citaat:
Hele zwarte wereld Arianiseren?? hahha geil, orgastisch plan he. Praktisch gezien zou je in 88,1888 procent van de hete zwarte kutjes buiten Europa dan vers, warm Blank Arisch zaad moeten inspuiten op natuurlijke wijze, dus je hebt dan een spuitend en neukend legertje nodig van tientallen miljoenen potente blanke hetero mannen die dan de ruim 2 miljard zwarte kutjes gaan volspuiten elke week, en echt stevig, diep door neuken samen tot die lagere zwarte meiden zwanger zijn. hahha Upgraden he noem je dat van de minderwaardige Untermenschen met warm en vers ingespoten Arisch Ubermenschen ZAAD. Totaal andere strategie is dit dan adolf hitler he, geleerd van Wieroe in feite, LOve Cat uit Delft.
Ook onder de blanken zelf is weer jaloezie en narigheid.
Waarom ben ik een arme blanke en niet rijk?
Waarom wil niemand mijn atoomtheorie geloven?
Waarom heeft God mij met die ellende opgezadeld?
Was ik maar een jonge gezonde neger met plezier in zijn leven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2022, 14:13   #24
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat heeft met betekenis van de kleur te maken.
Hoe zwarter hoe lager, hoe witter hoe hoger.
Zo is het. Je kan het ook omdraaien.
Zo'n rare mafketel als jij is echt wel iets bijzonders.
Ook onder de blanken zelf is weer jaloezie en narigheid.
Waarom ben ik een arme blanke en niet rijk?
Waarom wil niemand mijn atoomtheorie geloven?
Waarom heeft God mij met die ellende opgezadeld?
Was ik maar een jonge gezonde neger met plezier in zijn leven.

haha Harriechristus,
heb jij een lange LUL?? heb jij vroeger met veel kutjes naakt gerecreeerd? Manzijn is toch lineair afhankelijk van die KUT he.
De KUT maakt jou tot MAN hahha de leegte schept de volheid hahha

ik ben seksueel gehandicapt, geen grote lul ok, ding is geen LUL meer. NON BINAIR he ben ik, best KUT he.

Heeft nou elke blanke man een paradijselijk bestaan omdat hij blank is??


Hoe is het om Blank te zijn en HOOG??

toch willen heel veel bruintjes en zwartjes het liefst superieur blank zijn ok, maar dit is een zwart probleem en niet de schuld van de superieure, hogere, blanke mannen.

Nederland 99,999.999 procent raszuiver blank en beschaafd houden is toch zo een GEIL idee he hahah IK BEN GEK ok

Beschaving begon in Nederland hahah haha mbt Hollandse patatjes met oorlog haha
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2022, 09:30   #25
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha Harriechristus,
heb jij een lange LUL??
Normaal formaat.
Citaat:
heb jij vroeger met veel kutjes naakt gerecreeerd? Manzijn is toch lineair afhankelijk van die KUT he.
De KUT maakt jou tot MAN hahha de leegte schept de volheid hahha
Zo is het.
Van de biologische kant bekeken.
Want geestelijk ben ik heel veel beter dan seksueel.
Citaat:
ik ben seksueel gehandicapt, geen grote lul ok, ding is geen LUL meer. NON BINAIR he ben ik, best KUT he.
Ik zou mij daar niet blind op staren.
Ik ben zelf oud en bijna impotent, maar met de handen kun je ook nog heel veel doen, wat minstens even lekker is.
Ook bij de vrouw.
Een lange lul doet vaak pijn bij de vrouw.
Maak de vrouw gelukkig met vingerwerk.

Citaat:
Heeft nou elke blanke man een paradijselijk bestaan omdat hij blank is??
Hoe is het om Blank te zijn en HOOG??
Volgens mij zijn die echt niet gelukkiger dan zwart en laag.
Elk leven heeft zo zijn eigen problemen.
Waar veel lijden is is ook veel geluk (Boeddha).
Citaat:

toch willen heel veel bruintjes en zwartjes het liefst superieur blank zijn ok, maar dit is een zwart probleem en niet de schuld van de superieure, hogere, blanke mannen.
De mens wil altijd meer en hoger zijn.
Citaat:
Nederland 99,999.999 procent raszuiver blank en beschaafd houden is toch zo een GEIL idee he hahah IK BEN GEK ok
Nederland is zo blank niet meer.
Wat andere kleuren erbij is wel zo gezellig.
Citaat:
Beschaving begon in Nederland hahah haha mbt Hollandse patatjes met oorlog haha
De beschaving was er al eerder in het Midden Oosten, China en India.
En daarvoor als begin van ontwaken in Afrika.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 maart 2022 om 09:31.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2022, 23:21   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Blank zijn is toch iets bijzonders denk ik nu, het kan een aberratie zijn, een soort huid ziekte, kleurloosheid is een ziekte,

het begon allemaal gedurende de laatste ijstijd ok, ruim 12.000 jaar geleden, dat er hogere, superieure, blanke Arische mensapen ontstonden op aarde, de woeste en Barbaarse, superieure Scyten die opeens opdoken.

het begrip Arische mensapen is puur wetenschappelijk onderbouwd in mijn eigen analyses en het is 100 % gekoppeld aan evolutie.

wij moeten verder evolueren ok, ik ook, maar een genetisch gehandicapte Gammafiel als mij kan geen kinderen verwekken bij een vrouw dus mijn individuele evolutie is nu gestopt.

Blank worden heeft ook nadelen he, je vieze, minderwaardige, Indiase Hindoe apen pigment laten weglaseren lijkt mij peperduur, pijnlijk en onnatuurlijk.


-------------------------------
over albinisme is toch veel onderzoek gedaan en het is toch een anomalie

http://mijnhuidendezon.nl/wat-is-eig...inisme-albino/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 12:21   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ik kan het niet ontkennen ok, ik ben helaas extreem minderwaardig, Unterkoelie aapje met te kleine LUL, geen titel, ja op elk denkbaar punt sta ik helemaal onderin de maatschappelijk Rat Race Ladder. Hoe laag kan ik staan, mijn Hollandse Arische Kat, Wieroe is hoger dan mij en daarom is hij nu co writer van onze hele oeuvre, ook internationaal ok. hele Arische Katten revolutie zal dit worden nu. Alle Katten van Nederland gaan trots zijn op Wieroe denk ik nu als zij al onze boeken zien komende jaren, wereldwijd he.

Ja NIET BLANK zijn kan inderdaad een Karmische STRAF en VLOEK zijn, zo geloven Hindoes het ook in heel India en dit hoorde ik van gelovige Hindoes zelf. Hindoeisme is een extreem zelfmoord geloof ok, ik heb veel ellende moeten meemaken met de vieskleurige Hindoe apen in Nederland, het zijn voor mij Untermenschen nu, en ik moet hen nog allemaal openbaar aanklagen wegens de jarenlange discriminatie en sociale verstoting door tientallen hindoe organisaties in Nederland. Gerechtigheid ok, het RECHT, artikel 1, 7, 8 en overige gelijke behandeling en anti discriminatie wetsartikelen moeten het nu winnen van het BARBAARSE, zwarte, Hindoe Apen Kaste Discriminatie drama wat ik mee moet maken nu in Nederland en suriname. Dan maar een totalitaire Hindoe Apen Kaste Oorlogje starten ok. Afrekenen.

Ik vind vaak dat de lange, super intelligente, HOGERE blanken echt hoger en superieur zijn en het recht hebben om hun natuurlijk foerageer gebied hier fel en met geweld te verdedigen, omdat dit natuurlijk gedrag is van hoger intelligente mensapen en dit is pure wetenschap voor mij nu. Dus een beschaafde, kennis intensieve, NIET gewelddadige Neonazi, Radicaal PRO White RACE politiek BLOK in heel Europa lijkt mij toch natuurlijik en noodzakelijk. PUUR Science ok en ik ben zelf toch meer 100 procent pacifistisch op dit punt. Dus daarom heb ik al een intelligent, geweldloos etnisch zuiveringsplan in gedachten en na juni ga ik het openbaar moeten uitrollen in heel europa denk ik. HEt is voor de volle 100 % dierlijk, aapachtig ok, omdat wij gewoon HOOG Intelligente, tweepotige, staartloze dieren zijn en niets anders.


zie onder he, ik ben INFERIEUR ok, heel suicidaal probleem. IK word nooit meer langer, blanker, sterker, groter geschapen, het is een karmische straf en vloek in feite. Elke blanke staat al hoger dan mij, omdat hsij BLANK is, is de ongenadige wil van LUCIFER ok, het KWAAD op aarde. Lucifer is de echte CREATOR van blanken naar zijn evenbeeld geschapen uit witte klei of uit pure, verse, witte, ijzig koude Alpen sneeuw.

----------------------------
https://verkenjegeest.com/superiorit...zekere-mensen/


Psychologie

Superioriteit: een kenmerk van onzekere mensen
4 minuten


We kennen allemaal wel die mensen die zich erg zelfverzekerd voor doen en over zichzelf opscheppen. Met hun neus in de lucht doen ze alsof ze alles weten en niemand op hun niveau kan komen. Deze mensen staan bekend om hun air van superioriteit. Ze denken dat ze beter zijn dan iedereen, met hun bewonderaars en hun vijanden aan hun zijde.

“Het ego staat in een directe verbinding met hoe onzeker we ons voelen.”
-Rafael Calbet-

Bescheidenheid is geen kenmerk dat deze mensen karakteriseert. Ze gedragen zich altijd trots en verwaand over alles waarmee ze zich misschien kunnen onderscheiden van anderen. Maar zit er meer achter? Zou dit gewoon een masker kunnen zijn waarachter een diep complex schuilgaat?
Superioriteit en zelfbedrog

Denk aan mensen die anderen pesten. Ze zijn niet zo sterk als ze lijken, want ze moeten mensen kwetsen om zo angst in te boezemen en respect af te dwingen. Maar van binnen zijn ze niet zo dapper als ze lijken. Ze hebben serieuze problemen die ze verbergen en projecteren op de mensen om hen heen.

Hetzelfde geldt voor de mensen die altijd een air van superioriteit hebben. Achter al deze minachting die ze laten zien aan hun eigen vrienden gaat een veel dieper probleem schuil dat ze proberen te bedekken. Deze situatie leidt ertoe dat ze een masker van geslotenheid opzetten, maar ze zullen nooit tevreden zijn.


Mensen zijn erg goed in het ontkennen van problemen waarmee ze omgeven zijn. En soms, zelfs wanneer ze de realiteit recht in de ogen kijken, hebben ze nog steeds het lef om het te ontkennen. Soms is het uit angst, soms uit schaamte. In het geval van mensen met een air van superioriteit is hun grootste probleem de onzekerheid die hen achtervolgt.

Natuurlijk speelt zelfvertrouwen een fundamentele rol hierin. In deze situatie kun je je of superieur voelen of inferieur voelen. Mensen met een air van superioriteit maskeren hun onzekerheid door zich superieur naar anderen te gedragen en hen te vernederen, zodat ze zich beter kunnen voelen over zichzelf.
Ze zullen op je neerkijken

Een van de factoren die ertoe kan leiden dat een persoon zich superieur naar anderen gaat gedragen, is gepest zijn als kind. Het is mogelijk dat toen ze naar de universiteit gingen, ze hun gedragingen drastisch hebben veranderd om zichzelf te beschermen tegen mogelijke toekomstige aanvallen en intimidatie.

Om deze reden denken ze dat ze vanaf het begin anderen moeten beledigen en hun zelfverzekerdheid moeten laten zien, zodat ze zelf niet onder de voeten worden gelopen, en presenteren hiermee zichzelf als iemand die ze helemaal niet zijn. Ze zullen nooit een fout toegeven die ze hebben gemaakt, ze zullen gewoon anderen de schuld geven. Ze zullen zich ook pedant en arrogant gedragen, met zo’n positieve opinie over zichzelf dat ze een rolmodel zullen zijn voor de mensen om hen heen.
Bloemen voor Gezicht

Om hun superioriteit te voeden, hebben ze mensen nodig die hen volgen en aandacht aan hen schenken, want als ze dat niet hebben, zullen ze zich als een mislukking voelen en instorten. Dit is waarom ze zo melodramatisch zijn en waarom ze grappen maken over hun superieuren om mensen te laten zien wie de echte leider is.

Helaas voor hen zal de situatie vroeg of laat eindigen en wanneer dit gebeurt zal hun zelfvertrouwen geknakt raken. Het negeren van een probleem doet niets anders dan het erger maken en wanneer het niet meer gerepareerd kan worden, zal het zich aan je opdringen met een kracht zo sterk dat het moeilijk is om het tegen te gaan.

“Zelfbedrog is in het begin een warm toevluchtsoord, maar later een koude gevangenis.”
-Mar?*a Jesús Torres-

Een masker opzetten is nooit een goede optie. De oplossing is te vinden in de zoektocht naar een gebalanceerd zelfvertrouwen dat ervoor zorgt dat je je zeker en goed voelt over jezelf. Jezelf voordoen als iemand die anderen kwetst, zal je je niet beter laten voelen, althans niet op de lange termijn. Vanbinnen zal het gevoel van verschrikkelijke leegte en onzekerheid zich blijven voortzetten.

Dus elke keer dat je met iemand bent die een superioriteitsprobleem heeft, wees dan voorzichtig. Ze zijn niet schuldig voor het zich op die manier gedragen vanwege de verschrikkelijke situaties die ze hebben moeten doorstaan. Als je de mogelijkheid hebt om de hand te reiken en ze te helpen, doe het dan; zo niet, neem dan afstand en laat ze hun eigen pad volgen totdat ze hun onzekerheidsproblemen zelf hebben opgelost.
Masket Opzetten

Nu weet je dat iedereen die zijn deugden overdrijft – of het nu zekerheid, kracht, moed of intelligentie is – en zich gedraagt alsof hij beter is dan anderen, doet dit omdat hij er onzeker over is. Het is een manier om jezelf te beschermen, ook al richten deze mensen hierdoor alleen maar meer schade aan.





https://verkenjegeest.com/superiorit...zekere-mensen/

---------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 20:49   #28
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??
Omdat GOD in de toekomst kan kijken en al wist wat voor forum topics je ging posten.

Harrie is wel blank, daarmee geeft GOD duidelijk aan dat je zijn alien geloof moet belijden, en niet je eigen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 21:17   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Als twee negers paren kan je moeilijk verwachten dat daar een blank product van komt.
God wast zijn handen in onschuld.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2022, 10:21   #30
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Omdat GOD in de toekomst kan kijken en al wist wat voor forum topics je ging posten.

Harrie is wel blank, daarmee geeft GOD duidelijk aan dat je zijn alien geloof moet belijden, en niet je eigen.
Geen aliens, maar microwezentjes.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2022, 10:23   #31
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Er kan geen hoger zijn zonder lager.
Geen blank zonder bruin en zwart.
Het is als met een berg: de meesten zitten onder aan en slechts één is de top.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2022, 11:17   #32
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Er kan geen hoger zijn zonder lager.
Geen blank zonder bruin en zwart.
Het is als met een berg: de meesten zitten onder aan en slechts één is de top.
Harrie over de verhoudingen tussen de rassen en zijn eigen positie in de wereld.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2022, 13:30   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Harrie over de verhoudingen tussen de rassen en zijn eigen positie in de wereld.
ja elke individu wil dat zijn eigen RAS en VOLK de hoogste is, meest superieure, grootste, potentste, langste, rijkste, beste neukende, grootste LUL, grootste KUT,

elk individu wil zijn eigen volk en ras als superieur zien en geloven.

maar een INDIVIDU is GEEN RAS en GEEN VOLK,
dus dit is de paradox denk ik


ik ben NIET het MINDERWAARDIGE, onderontwikkelde, DOMslimme, kleingeschapen, vieszwarte, korte, domme Surikoelie Apen PV RAS uit suriname.

Dat hele Hindoe Apen geloof is toch domme, hersenloze, blanke beelden verering ok. ISLAM is op dit punt superieur en sterker.

Ik geloof nu dat het puur EVOLUTIE is en dat mensen met een blanke of lichtere huidskleur dus ook een totaal anders geevolueerd brein hebben, en daarom neuronisch altijd anders zijn dan een raszuivere PIKzwarte Koelie aapje met lange, PIKzwarte LUL.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2022, 10:57   #34
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Harrie over de verhoudingen tussen de rassen en zijn eigen positie in de wereld.
Zo is het, het is niet alleen maar horizontaal, maar ook verticaal.

Nochtans ben ik er voor alle mensen om hen te dienen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2022, 10:59   #35
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Misschien omdat je een zondaar geweest bent in je vorige leven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2022, 21:26   #36
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Misschien omdat je een zondaar geweest bent in je vorige leven.
------------------ zonet dit gepost op facebook v koelieman die blanken haat:

Door jou verzonden
jij hebt gelijk:
Door jou verzonden
Blanken zijn Duivels en demonen Rakshats van Kali Yuga. Wij zijn verdoemd op deze planeet denk ik vaak.

------------------------------------------------

Toch heeft de blanke man alles op de wereld nu ontwikkeld en de wereld moet de blanke man vereren als een Halfgod denk ik.

Als blanken niet zouden bestaan dan zouden er nooit stoommachines uitgevonden zijn, of het wiel he, alles is door de blanke mannen uitgevonden in feite.

hele moderne wetenschap is voor 99 procent door superieure Blanken ontwikkeld en geordend.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 07:50   #37
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.012
Standaard

de chinezen hebben veel uitgevonden en daarna europeanen
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 08:01   #38
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
------------------ zonet dit gepost op facebook v koelieman die blanken haat:

Door jou verzonden
jij hebt gelijk:
Door jou verzonden
Blanken zijn Duivels en demonen Rakshats van Kali Yuga. Wij zijn verdoemd op deze planeet denk ik vaak.

------------------------------------------------

Toch heeft de blanke man alles op de wereld nu ontwikkeld en de wereld moet de blanke man vereren als een Halfgod denk ik.

Als blanken niet zouden bestaan dan zouden er nooit stoommachines uitgevonden zijn, of het wiel he, alles is door de blanke mannen uitgevonden in feite.
Vroeger is ook nog heel veel door andere volkeren gedaan.
Citaat:
hele moderne wetenschap is voor 99 procent door superieure Blanken ontwikkeld en geordend.
Met het toppunt der wetenschap door een Amsterdammer.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 09:32   #39
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nee harriechristus
ik haat blanken niet, alleen wil ik weten waarom blanken zo superieur zijn en almachtig op aarde, goddelijk? HOger ras zijn blanken zeker.
Nee. Die 'blanken' hebben tot nu toe de betere wapens gehad. Dat is alles. En wie wint op het slagveld denkt nogal gemakkelijk ook moreel superieur te zijn. Wees misschien eerder blij dat je niet dat juk hoeft te dragen door de helft van de mensheid gezien te worden als een onderdrukker.

Laatst gewijzigd door Bach : 25 april 2022 om 09:32.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 09:37   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Om u te kloten, niets anders. Je ziet toch zelf in de wereld wat een psychopathische perverseling uw god is?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be