Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 januari 2019, 17:27   #41
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wsl niet, maar een monetaire verandering dringt zich op, anders wordt de wereldbevolking helemaal kaal gepluimd door de geld-uit-het-niets-toverende zwendelaars.
Er zijn geschiedkundige voorbeelden van hoe het anders kan, hoe geldschepping voor economische welvaart kan zorgen voor iedereen, maar zelfs dat benoemen is tegenwoordig niet poco.
Kortom, burn world, burn…
Maar dit wetende..

Wat ga je doen met je spaarrekening? Alles afhalen en in een sok onder je bed leggen?

Ik denk dat ik in dit leven nog een bank run ga meemaken, maar heb geen idee hoe ik erop moet anticiperen. Kan moeilijk mijn auto maandelijks cash gaan afbetalen, of mijn hypotheek cash aflossen.

Wat ook interessant wordt bij een val van Deutsche Bank is wat de huizenmarkt gaat doen. Ik besef dat die markt momenteel een luchtbel is die kan barsten, maar het feit is wel dat ik stilaan moet kopen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 00:52   #42
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Maar dit wetende..

Wat ga je doen met je spaarrekening? Alles afhalen en in een sok onder je bed leggen?

Ik denk dat ik in dit leven nog een bank run ga meemaken, maar heb geen idee hoe ik erop moet anticiperen. Kan moeilijk mijn auto maandelijks cash gaan afbetalen, of mijn hypotheek cash aflossen.

Wat ook interessant wordt bij een val van Deutsche Bank is wat de huizenmarkt gaat doen. Ik besef dat die markt momenteel een luchtbel is die kan barsten, maar het feit is wel dat ik stilaan moet kopen
Als de houders van de hypotheken ( de banken) zelf insolvent zijn en dus letterlijk omgevallen zijn, kunnen ze ook niks meer inhouden op de rekening die je bij hun hebt en waar geld op staat. Maar waar je niet meer aan kan, wegens omgevallen bank enzo....

Probleem is dat wannet het massaal gebeurt, je in feite een einde hebt aan fiat money. Enkel nog goud in je kluis zal waarde hebben.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 07:17   #43
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als de houders van de hypotheken ( de banken) zelf insolvent zijn en dus letterlijk omgevallen zijn, kunnen ze ook niks meer inhouden op de rekening die je bij hun hebt en waar geld op staat. Maar waar je niet meer aan kan, wegens omgevallen bank enzo....

Probleem is dat wannet het massaal gebeurt, je in feite een einde hebt aan fiat money. Enkel nog goud in je kluis zal waarde hebben.
Nog zo'n vraag die ik me stel..

Als het financiële stelsel overkop gaat zou de huizenmarkt een flinke tik krijgen.
Huizen zijn in 20 jaar verdubbeld in prijs, maar het is momenteel zo duur dat ik verwacht dat het ooit nog gaat instorten.

Wat gebeurt er eigenlijk als je 300 000 euro hebt af te betalen, en tijdens je afbetaling het huis in waarde keldert wegens een financiële systeemcrisis?

Het lijkt me dat mensen dan massaal hun vastgoed proberen te verkopen, maar volgens mij zonder succes.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 07:24   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Nog zo'n vraag die ik me stel..

Als het financiële stelsel overkop gaat zou de huizenmarkt een flinke tik krijgen.
Huizen zijn in 20 jaar verdubbeld in prijs, maar het is momenteel zo duur dat ik verwacht dat het ooit nog gaat instorten.

Wat gebeurt er eigenlijk als je 300 000 euro hebt af te betalen, en tijdens je afbetaling het huis in waarde keldert wegens een financiële systeemcrisis?

Het lijkt me dat mensen dan massaal hun vastgoed proberen te verkopen, maar volgens mij zonder succes.
vergeet dat maar, dit zit allemaal tussen je oren.

verdubbelen op twintig jaar tijd is alleen maar normaal, dat is gewoon het volgen van de inflatie.
ook de lonen verdubbelden op die periode.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 07:26   #45
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Maar dit wetende..

Wat ga je doen met je spaarrekening? Alles afhalen en in een sok onder je bed leggen?

Ik denk dat ik in dit leven nog een bank run ga meemaken, maar heb geen idee hoe ik erop moet anticiperen. Kan moeilijk mijn auto maandelijks cash gaan afbetalen, of mijn hypotheek cash aflossen.

Wat ook interessant wordt bij een val van Deutsche Bank is wat de huizenmarkt gaat doen. Ik besef dat die markt momenteel een luchtbel is die kan barsten, maar het feit is wel dat ik stilaan moet kopen
aandelen lijken mij momenteel tamelijk veilig.

ook los van de waardering in gelijk welke 'munt' blijft een aandeel een deelbewijs van eigendom van een bedrijf. dat bedrijf blijft het geheel en een waarde, waar jij een bepaald deel van bezit.

voor 2019 raad ik dus iedereen aandelen aan, die zijn immers in 2018 al 20% gedaald in waarde.

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 januari 2019 om 07:27.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 08:39   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Nog zo'n vraag die ik me stel..

Als het financiële stelsel overkop gaat zou de huizenmarkt een flinke tik krijgen.
Huizen zijn in 20 jaar verdubbeld in prijs, maar het is momenteel zo duur dat ik verwacht dat het ooit nog gaat instorten.

Wat gebeurt er eigenlijk als je 300 000 euro hebt af te betalen, en tijdens je afbetaling het huis in waarde keldert wegens een financiële systeemcrisis?

Het lijkt me dat mensen dan massaal hun vastgoed proberen te verkopen, maar volgens mij zonder succes.
zoals gezegd, de huizenmarkt in BE is stabiel en geen bubbel :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181230_04070850

in tegenstelling tot VK en VS of zelfs NL, kan je in BE de 'meerwaarde' van je vastgoed immers niet omzetten in een consumentenkrediet ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 15:19   #47
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vergeet dat maar, dit zit allemaal tussen je oren.

verdubbelen op twintig jaar tijd is alleen maar normaal, dat is gewoon het volgen van de inflatie.
ook de lonen verdubbelden op die periode.
De huizenprijzen stegen de afgelopen decennia wel degelijk veel sneller dan de lonen of de inflatie.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 20:41   #48
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
De huizenprijzen stegen de afgelopen decennia wel degelijk veel sneller dan de lonen of de inflatie.
Klopt, maar je krijgt er ook een pak meer voor dan een paar decennia geleden, en dat vergeten er veel.
Centrale verwarming, dubbel glas, geïnstalleerde keuken, badkamer, isolatie, garage, enz, enz....
Tel al die zaken er ook eens bij, en je bekomt iets helemaal anders.
Nu ja, als je wat zoekt kan je nog altijd wel ergens een huisje kopen aan 150.000 euro zenne. Net zoals een paar decennia geleden.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 20:44   #49
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
...
Wat gebeurt er eigenlijk als je 300 000 euro hebt af te betalen, en tijdens je afbetaling het huis in waarde keldert wegens een financiële systeemcrisis?...
Dan heeft de bank pech.
Maar dit is hier al eens aan bod geweest in een andere draad dacht ik toch.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 21:00   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Nog zo'n vraag die ik me stel..

Als het financiële stelsel overkop gaat zou de huizenmarkt een flinke tik krijgen.
Huizen zijn in 20 jaar verdubbeld in prijs, maar het is momenteel zo duur dat ik verwacht dat het ooit nog gaat instorten.

Wat gebeurt er eigenlijk als je 300 000 euro hebt af te betalen, en tijdens je afbetaling het huis in waarde keldert wegens een financiële systeemcrisis?

Het lijkt me dat mensen dan massaal hun vastgoed proberen te verkopen, maar volgens mij zonder succes.
Dat is enkel een probleem voor mensen die huizen kopen om speculatieve redenen.

Edit: en mensen die leningen aangaan die ze niet kunnen terugbetalen, dat was de oorzaak van de subprime crisis.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 januari 2019 om 21:05.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2019, 22:01   #51
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Maar dit wetende..

Wat ga je doen met je spaarrekening? Alles afhalen en in een sok onder je bed leggen?

Ik denk dat ik in dit leven nog een bank run ga meemaken, maar heb geen idee hoe ik erop moet anticiperen. Kan moeilijk mijn auto maandelijks cash gaan afbetalen, of mijn hypotheek cash aflossen.

Wat ook interessant wordt bij een val van Deutsche Bank is wat de huizenmarkt gaat doen. Ik besef dat die markt momenteel een luchtbel is die kan barsten, maar het feit is wel dat ik stilaan moet kopen
Het huidige monetaire systeem (sinds 1913) is een wereldwijde zwendel, niks minder dan dat en wordt uitsluitend in de steigers gehouden door veel hocus-pocus gedoe.
Nochtans ligt bij het IMF dit plan in de schuif:

The Chicago Plan Revisited

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=d6x8RqiAqno


In vogelvlucht waar het om gaat:

“The Chicago Plan Revisited is an International Monetary Fund (IMF) report from 2012 by Jaromir Benes and Michael Kumhof. The focus of the study is the so-called Chicago plan of the 1930s which the authors have updated to fit into today's economy. The basic idea is that banks should be required to have full coverage for money they lend; this is called 100% reserve banking, which would replace the fractional reserve banking system.

Under this proposal, banks would no longer be allowed to create new money in the form of credit in connection with their lending activities. Instead, the central bank should be solely responsible for all the creation of all forms of money, not just paper money and coins. The advantages of such a system, according to the authors, are a more balanced economy without the booms and busts of the current system, the elimination of bank runs, and a drastic reduction of both public and private debt. The authors rely on economic theory and historical examples, and state that inflation, according to their calculations, would be very low.”


https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ch...Plan_Revisited

Zo ziet een (min of meer) ideale monetaire aanpak eruit.

Maar goed, politici collaboreren vollen bak met die zwendelaars en lenen steeds (meer) geld bij degenen die failliet gingen door hun eigen hebzucht en met belastinggeld moesten 'gered' worden.
Ga maar na, zelfs de FED heeft in haar 106-jarige bestaan steeds elke overheidscontrole (via audit) kunnen buitenhouden.
Hier een vb van hun oppermacht:

Bernanke Threatens The Congress" We will cause an Economic Collapse if you audit the Fed!

https://www.youtube.com/watch?v=AidBugvVqpw

Laat de persen dus maar voortrollen...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2019, 15:54   #52
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Deutsche Bank overweegt de oprichting van een bad bank, die tot 50 miljard euro aan risicovolle activa kan bevatten. Dat meldt de Financial Times op basis van bronnen.

Het plan om een bad bank op te starten, maakt naar verluidt deel uit van een omvangrijke reorganisatie die CEO Christian Sewing wil doorvoeren.

Met de 'bad bank' wil Sewing de Duitse geldschieter wegloodsen van het investeringsbankieren om zich meer toe te spitsen op en dienstverlening aan zakelijke klanten en vermogensbeheer, aldus de krant.

Onder de bad bank zouden vooral langlopende derivaten vallen, waardoor die niet meer tot de kernbezittingen behoren. Door juist die risicovolle bezittingen af te splitsen in een apart onderdeel kan Deutsche Bank zich beter richten op de kernactiviteiten.

Ook zou topman Sewing de activiteiten op het gebied van handel in aandelen en rentegerelateerde producten buiten continentaal Europa drastisch willen inkrimpen of zelfs helemaal schrappen, aldus de bronnen van de krant.

Mogelijk volgt de aankondiging van de oprichting van de bad bank bij de presentatie van de halfjaarresultaten in juli, meldt de Financial Times nog.

Bron: Trends

Hert gaat alsmaar slechter met DB, als dat maar goed afloopt want de bank kan veel andere banken mee de afgrond in trekken.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2019, 23:50   #53
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

De misdaden die de nazi's in het 'Derde Rijk' begingen, hadden ze zonder de steun het volk en een aantal bedrijven nooit op zo'n grote schaal kunnen uitvoeren. Onder meer VW, Krupp en de Deutsche Bank benutten hun banden met de nazi's in meer en mindere mate voor hun bedrijf. Een aantal van hen deed er tientallen jaren over om het goed te maken.

Deutsche Bank werd pas door het nazi-verleden bevlekt, toen het in de jaren ’80 het Flick-imperium kocht. Onder Friedrich Flick groeide het bedrijf tijdens het nazi-regime uit tot één van de belangrijkste industriële reuzen van Duitsland. Ook Flick buitte duizenden gevangenen uit concentratiekampen en krijgsgevangenen uit in de wapenfabrieken. Alleen al in 1940 zouden er 40.000 dwangarbeiders hebben gewerkt. De industrieel werd in 1947 hiervoor veroordeeld, hij moest 7 jaar de gevangenis in.

Mede dankzij Deutsche Bank kon Auschwitz gebouwd worden.

Ook de bank zelf speelde tijdens de oorlog een bedenkelijke rol. In 1997 bleek uit een onderzoek dat de bank deels concentratiekampen als Auschwitz had gefinancierd. Met kredieten van de bank kon het kamp gebouwd worden. Ook sluisde de bank de vermogens van joodse klanten door naar het nazi-regime. Daarmee kon Hitler de bewapening financieren.

Wel was de Deutsche Bank één van de eerste bedrijven in Duitsland die openheid van zaken gaf over het eigen verleden.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2019, 23:59   #54
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

De term Holocaust was oorspronkelijk de naam was van een vrijwillig brandoffer aan God, en er bij de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog geen vrijwillige offers aan een godheid werden gebracht, gebruiken sommigen liever de term Sjoa (???? = ramp). De kopstukken van de NSDAP zelf gebruikten de term Endlösung der Judenfrage (definitieve oplossing van het Jodenvraagstuk).
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:06   #55
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
De term Holocaust was oorspronkelijk de naam was van een vrijwillig brandoffer aan God, en er bij de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog geen vrijwillige offers aan een godheid werden gebracht, gebruiken sommigen liever de term Sjoa (???? = ramp). De kopstukken van de NSDAP zelf gebruikten de term Endlösung der Judenfrage (definitieve oplossing van het Jodenvraagstuk).
Holocaust alleen maar over Joden zou moeten gaan, omdat de nazi's van plan zouden zijn geweest om alleen de Joden helemaal uit te roeien en de andere groepen niet.[10] Het meetellen van niet-Joodse slachtoffers van de nazi's bij de Holocaust wordt afgewezen door verschillende personen zoals de Joodse Holocaustoverlevende Elie Wiesel en organisaties zoals Yad Vashem, een Israëlische staatsinstelling in Jeruzalem die in 1953 is opgericht om slachtoffers van de Holocaust te herdenken.[11] Volgens hen sloeg het woord oorspronkelijk op de uitroeiing van de Joden en was de Joodse Holocaust een misdaad van een dergelijk grote schaal, totaliteit en specificiteit en de climax van een lange geschiedenis van Europees antisemitisme.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:09   #56
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

De historie van de shoa, holocaust zal wel voldoende bekend zijn.

Verscheidene filosofen en theologen hebben de shoa later in verband gebracht met de voorspellingen in de Openbaring van Johannes. De Apocalyps.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:13   #57
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Het getal van het Beest, ook wel aangeduid als het teken of symbool van het Beest, is een in Openbaring 13:17-18[1] genoemd getal dat op de Antichrist zou duiden. De Griekse aanduiding voor dit getal is "666" ("zeshonderd zestig zes"). In Openbaring wordt verteld dat Johannes in een visioen het Beest uit de zee en het Beest uit de aarde ziet. Over het laatste staat in Openbaring:
"Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het Beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig".
Omdat in de belangrijkste handschriften 666 op deze plek staat, hanteren hedendaagse vertalingen dat getal, maar in een aantal belangrijke oude bronnen werd ook 616 en 665 genoemd.:

Laatst gewijzigd door N-Vb : 18 juni 2019 om 00:14.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:15   #58
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Volgens Wikipedia zijn er meerdere betekenissen voor 666,

Andere theorieën

2.1 Vicarius Filii Dei
2.2 Streepjescode
2.3 6 juni 2006
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:17   #59
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Anderen, bijvoorbeeld Hal Lindsey[9] menen dat de streepjescode het merkteken van het Beest verbergt, en vrezen dat de streepjescode ooit op mensen zal worden gezet, waardoor de regering al hun bewegingen kan traceren.[10] Daarbij worden de drie guard codes links, in het midden en helemaal rechts voor een 6 aangezien. Een computer leest echter geen zessen, maar links bijvoorbeeld 101.[11][12]
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 00:41   #60
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Een van de laatste 'oplossingen' is dat het staat voor internet, want w = 6 en www is dus 666


Nu hebben we allemaal een bankrekeningnummer van 18 cijfers hebben met als doel om tot Europese en/of wereldwijde uniformiteit te komen in het controleren van ons geldsysteem. Dat is al eerder aangekondigd, maar het nu weer in het nieuws en is dus binnenkort een feit. Omdat we leven in de verwachting van de komst van Jezus als Messias als Koning te Jeruzalem en dit een van de tekenen van de eindtijd is en de nadering van Zijn komst nabij is, komt het woord bismillah, het teken 6 6 6, wel heel dichtbij. Het getal van de mens is 6 en dit is dan drievoudig, de ultieme menselijke macht. Het laatste Bijbelboek, Openbaring van Jezus aan Johannes, legt uit in 3:11-18 dat de wereld in die eindfase door een antimessiaanse macht, een politieke en religieuze macht, zal worden beheerst, door de NWO (Nieuwe Wereld Orde).

In Openb.3:16 staat: 'en het (beest, die macht) maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, en dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest of het getal van zijn naam heeft. Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is het getal van een mens en zijn getal is 6 6 6.' ('beest' staat hier in de betekenis van 'gevaarlijk, wild beest of ook valstrik. In het Grieks staan er 3 letters, chi/ksi/sigma, als getalswaarde voor die letters dus 600/60/6)

Walid Shoebat (Palestijns-Amerikaans christen) toont aan dat deze drie Griekse lettertekens voor iemand die Arabisch kan lezen meteen opvallen, want als Arabische lettertekens gelezen staat er: 'bismillah', in de naam van Allah, en dan gevolgd door twee gekruiste zwaarden.

Dus de ultieme menselijke macht en de islam, het wijst op de NWO. De islam, de Rooms Katholieke kerk, de Wereldraad van Kerken, interreligieuze conferenties, In Vrijheid Verbonden, Charter for Compassion, Vrijmetselarij, Bilderbergconferenties, NGO's, etc. ze zingen allemaal mee in het NWO koor.

Laatst gewijzigd door N-Vb : 18 juni 2019 om 00:51.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be