Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2015, 10:26   #221
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom is dat fantastisch?

Niet iedereen heeft een fijn bestaan, integendeel eigenlijk.
Zo is dat.....in een overgroot deel van de wereld zijn kinderen vooral interessant als surrogaat voor een falende sociale zekerheid......
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2015, 22:10   #222
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

tsja, wat moet ik zeggen?
mijn leven is toch al praktisch voorbij en ik laat geen fysieke kinderen achter maar mijn 26 boeken, dus het zal een eenzame crematie worden voor mij na mijn dood, want mijn hindoestaanse familie had mij vroeger allang verstoten en doodverklaard toen ik ziek werd en totaal mislukte in dit blankenland. Ik was min of meer verplicht om zelfmoord te plegen toen na 1990 en wonder boven wonder leef ik nu nog. Raar maar waar.

ik heb een kind niets te bieden dus maar goed dat ik nooit kinderen kon verwekken als zieke, inferieure hindoestaanse man. Dan maar zo sterven later.

Wieroe is nu mijn katten zoontje uit mijn vorige huwelijk met mijn ex hindoe vrouwtje en dit is al zijn tiende levensjaar. Ik zal zijn dood meemaken denk ik.

dit is onze zwanenzang, vlak voor onze dood.

dewa en wieroe
niet blanke Hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 07:48   #223
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
tsja, wat moet ik zeggen?
mijn leven is toch al praktisch voorbij en ik laat geen fysieke kinderen achter maar mijn 26 boeken, dus het zal een eenzame crematie worden voor mij na mijn dood, want mijn hindoestaanse familie had mij vroeger allang verstoten en doodverklaard toen ik ziek werd en totaal mislukte in dit blankenland. Ik was min of meer verplicht om zelfmoord te plegen toen na 1990 en wonder boven wonder leef ik nu nog. Raar maar waar.

ik heb een kind niets te bieden dus maar goed dat ik nooit kinderen kon verwekken als zieke, inferieure hindoestaanse man. Dan maar zo sterven later.

Wieroe is nu mijn katten zoontje uit mijn vorige huwelijk met mijn ex hindoe vrouwtje en dit is al zijn tiende levensjaar. Ik zal zijn dood meemaken denk ik.



dit is onze zwanenzang, vlak voor onze dood.

dewa en wieroe
niet blanke Hindoe fundamentalisten
Dat er nu 5000 mensen of 2 op je crematie zijn daar zal jij persoonlijk toch geen last of plezier aan hebben.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2015 om 07:51.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 09:07   #224
Mamamarjo
Vreemdeling
 
Mamamarjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2014
Berichten: 58
Standaard

Net zoals aan elke mens, kan ik mij ook wel is aan mijn kinderen storen. Maar van geen enkele mens buiten mijn man kan ik zoveel plezier en liefde ervaren en momenten van opperst geluk. Ben ik constant in een roes, nee. Ben ik blij als ik weer eens met mijn vingers in de poep hang? Nee.
Stoort het mij zo hard, nee.
Wil ik ooit terug naar het leven voor mijn kinderen? Voor geen geld van de wereld. Ik ben als mens, ten goede veranderd, fysiek en mentaal. Ik zou gelijk mijn leven geven voor mijn klein mannen, dat doe ik voor niemand anders.
Ben je niet overtuigd van kinderen? begin er gewoon niet aan en probeer niet mensen wijs te maken dat uw keuze de beste is. Geen kinderen? prima. Wel kinderen? ook goed en voedt ze aub met liefde, aandacht en geweten op.

Realiteitszin is belangrijk, ook bij kinderwens. Maar kinderen maar reduceren tot kosten baten lijstje.. tja.. neem dan ook geen lief? daar kruipt ook tijd en geld in, bah. tijd en geld dat ik ik ik ik aan mij mij mij kan spenderen, de prachtigste mens op aarde.
__________________
*Mensen zijn enkel sociaal uit egoïstische redenen.
*Geloven in goede wil van politiekers, is al even dom als geloven in religie

Laatst gewijzigd door Mamamarjo : 14 januari 2015 om 09:10.
Mamamarjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 09:31   #225
Mamamarjo
Vreemdeling
 
Mamamarjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2014
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Iedereen mag van mij doen wat hij wil en ik kan er best inkomen dat kinderen voor grote geluksmomenten in iemands leven kunnen zorgen maar voor een algemeen blijvend geluksgevoel? Dat kan niet.
Wie beweert zo iets? Op den duur went alles hoor, en gelukkig maar. een mens k�*n niet altijd opperst gelukkig/verliefd rondlopen.
Soit. ik wou nooit kinderen. Bij controle bij de arts op een keer zei die dat het mij heel moeilijk zal vallen ooit zwanger te raken. tja. Pijnlijk maar dat was toen nog niet aan de orde.
Lekker 'voor mij' geleefd (want het vrije leven is toch zoo leuk. Een langgerekt feest!) en dan toevallig fijne man tegen gekomen. Ik gebruikte niets, want er kon toch niets gebeuren. 5 mnd later wast prijs. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest.
We zijn nog altijd samen (5j), hebben nog eentje bijgenomen, en onze geluksmomenten zijn een melige Disney zien, begraven onder ene berg knuffelige kinderlijfkes. En over de grond liggen monster spelen en in het gewoel krijgt mijn man altijd wel een voetje op de gevoeligste plek.. slapstick!
Zouden we dat soms is niet willen 'uitgaan en onder volwassen komen' (Ja maar das meestal gelal en gebral en gezaag gaan aanhoren. Ik vind mijn kinderen interessantere praat uitslaan en de jongste brabbelt dan nog)
Ben ik na 2 jaar 's nachts opstaan niet geradbraakt. Ja enorm!
Ben ik gisteren niet ingezonken na een winkelbezoekje met twee losgeslagen kinderen. Tuurlijk wel. en met nieuwjaar lagen wij 11 u in de zetel in slaap. Had mij dat 5 jaar geleden gezegd, ik had u zot verklaard. Maar mensen kunnen écht wel gelukkig zijn in huisje boompje beestje (2 honden en 3 kippen)
Krijg ik mijn man zo zot om nog voor een derde te gaan. Ik vrees ervoor

@circe, Ik heb de Larf gelezen. Interessant boek, een aanrader.
Idd die tikkende klok is enorm hard. Maar ik verwacht niet dat een man dit kan snappen
__________________
*Mensen zijn enkel sociaal uit egoïstische redenen.
*Geloven in goede wil van politiekers, is al even dom als geloven in religie

Laatst gewijzigd door Mamamarjo : 14 januari 2015 om 09:37.
Mamamarjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 09:40   #226
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

We lezen hier weer de geijkte prietpraatjes van mensen met kinderen die niet kunnen en/of willen aanvaarden dat er mensen zijn die tegen het kweken van kinderen zijn. De voornaamste reden is natuurlijk weer omdat ze zelf kindekens hebben en geen kritiek op hun keuze, hun ideaalbeeldje, hun kroostje kunnen verdragen. Een typisch zwakke reactie van zwakke mensen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 09:52   #227
Mamamarjo
Vreemdeling
 
Mamamarjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2014
Berichten: 58
Standaard

Tcho ja want dat mag niet gezegd worden dat je daar gewoon wél mee blij kan zijn met simpel gezinsgeluk.

Wat een superioriteitsgevoel.
Die posts hier doen mij denken aan mezelf toen ik puberig was en ook nog zo overtuigd dat ik nooit kinderen ging hebben en kinderen zonder meer stom waren en toch onmogelijk voor geluk konden zorgen.

Ik ken veel vrijgezellen die het liever anders zouden zien, die maar wat graag een partner zouden vinden.
Ik ken ook mannen die graag vader willen worden en hun vrouw moeten overtuigen.
Ik ken koppels die geen kinderen kunnen krijgen en waar dat persoonlijke drama's zijn
en ik ken mensen die beter nooit kinderen hadden gehad.

Net of kinderloze/vrijgezellen etc altijd zo blij zijn. Als je eens zeurt over een moeilijke dag met kinderen ben je per definitie en ouder die spijt heeft van de kinderkeuze?!
__________________
*Mensen zijn enkel sociaal uit egoïstische redenen.
*Geloven in goede wil van politiekers, is al even dom als geloven in religie

Laatst gewijzigd door Mamamarjo : 14 januari 2015 om 10:05.
Mamamarjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 17:12   #228
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo Bekijk bericht
Tcho ja want dat mag niet gezegd worden dat je daar gewoon wél mee blij kan zijn met simpel gezinsgeluk.

Wat een superioriteitsgevoel.
Die posts hier doen mij denken aan mezelf toen ik puberig was en ook nog zo overtuigd dat ik nooit kinderen ging hebben en kinderen zonder meer stom waren en toch onmogelijk voor geluk konden zorgen.

Ik ken veel vrijgezellen die het liever anders zouden zien, die maar wat graag een partner zouden vinden.
Ik ken ook mannen die graag vader willen worden en hun vrouw moeten overtuigen.
Ik ken koppels die geen kinderen kunnen krijgen en waar dat persoonlijke drama's zijn
en ik ken mensen die beter nooit kinderen hadden gehad.

Net of kinderloze/vrijgezellen etc altijd zo blij zijn. Als je eens zeurt over een moeilijke dag met kinderen ben je per definitie en ouder die spijt heeft van de kinderkeuze?!
Er moeten van alle meningen zijn om een samenleving te maken.Het is een keuze die je moet maken in het leven.....Aan éénieder om af te wegen welk leven het beste bij hem of haar past en wat ie denkt dat hem het meest bevredeging zal geven.
Als je van iets de lusten wil moet je er ook de lasten bijpakken....dat geldt voor alles....alles wat je aanhebt moet je je aantrekken.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2015, 20:47   #229
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Mijn moeder zei altijd: kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen ,grote zorgen.
Ik heb heel bewust voor kinderen gekozen, maar ze kunnen wreed zijn, zeker op latere leeftijd! Gelukkig niet allemaal.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2015, 21:05   #230
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zo is dat.....in een overgroot deel van de wereld zijn kinderen vooral interessant als surrogaat voor een falende sociale zekerheid......
Zeer bizar dan dat het geboortecijfer in het Westen daalde bij een lagere welvaart (want mensen trouwden op latere leeftijd) en steeg bij een hogere welvaart (want mensen konden vroeger trouwen).

Het lijkt mij dat de grote groeicijfers in bijvoorbeeld Afrika vooral het gevolg zijn van een gigantische vooruitgang in de welvaart daar, en niet van het tegenovergestelde.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2015, 03:50   #231
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
'k Zal't doorgeven

Die heeft ondertussen al vele blinddates gedaan ,
kost verdomd veel geld , o.a. lidgeld !!
Resultaat: Per keer , op 1 keer na (3x afspraakjes) ,
werd het rien de knots , met als gevolg ....

Heb een goed gesprek gehad met hem , hij ziet nu wel in
dat zo'n datings feitelijk voor hem nutteloos zijn !!
Maar toch blijft hij hopen op een vrouw (met kinderen) (HTK .... HTVK) !!
Want , alleen is maar alleen , volgens hem !!

HTVK: Huisje Tuin Vrouw & Kinderen
Nou heeft die zich weer ingeschreven op online-datingssites !!
Hij is echt radeloos zelfs !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2015, 00:12   #232
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo Bekijk bericht
Net zoals aan elke mens, kan ik mij ook wel is aan mijn kinderen storen. Maar van geen enkele mens buiten mijn man kan ik zoveel plezier en liefde ervaren en momenten van opperst geluk. Ben ik constant in een roes, nee. Ben ik blij als ik weer eens met mijn vingers in de poep hang? Nee.
Stoort het mij zo hard, nee.
Wil ik ooit terug naar het leven voor mijn kinderen? Voor geen geld van de wereld. Ik ben als mens, ten goede veranderd, fysiek en mentaal. Ik zou gelijk mijn leven geven voor mijn klein mannen, dat doe ik voor niemand anders.
Ben je niet overtuigd van kinderen? begin er gewoon niet aan en probeer niet mensen wijs te maken dat uw keuze de beste is. Geen kinderen? prima. Wel kinderen? ook goed en voedt ze aub met liefde, aandacht en geweten op.

Realiteitszin is belangrijk, ook bij kinderwens. Maar kinderen maar reduceren tot kosten baten lijstje.. tja.. neem dan ook geen lief? daar kruipt ook tijd en geld in, bah. tijd en geld dat ik ik ik ik aan mij mij mij kan spenderen, de prachtigste mens op aarde.
Internationale studies hebben bewezen dat het kosten/baten lijstje voor kinderen negatief is. Je bent gelukkiger zonder.

Dezelfde studies hebben bewezen die kosten/baten analyse ook gemaakt voor partners. Leven mét een partner is voordeliger voor uw geluksgraad.

Uw argument gaat dus NIET op.

(en dan komt nu weer de rand over het feit dat je geluk niet kan meten. Sla die maar alvast over, want dat kan je dus wel.)
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2015, 23:19   #233
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We lezen hier weer de geijkte prietpraatjes van mensen met kinderen die niet kunnen en/of willen aanvaarden dat er mensen zijn die tegen het kweken van kinderen zijn. De voornaamste reden is natuurlijk weer omdat ze zelf kindekens hebben en geen kritiek op hun keuze, hun ideaalbeeldje, hun kroostje kunnen verdragen. Een typisch zwakke reactie van zwakke mensen.
Ik herken jouw redenering; het was de mijne voor ons kind er was.
Ik kan u verzekeren dat ze fout is, ik heb mezelf daar zwaar moeten corrigeren.
Ik had het zelf nooit gedacht, maar dat kind heeft heel mijn leven in positieve zin veranderd. Bovendien zou ik het niet meer kunnen missen, het voelt zo natuurlijk aan. Een moeite is geen moeite voor dat kind.
Als je eens wil opgaan in een roes van onvoorwaardelijke liefde, laat je nukkige zelf maar eens gaan en maak er eentje.
Je mag daar uiteraard kritiek op leveren, ik ben er van overtuigd dat wat ik beweer niet voor elke ouder opgaat.
Het is wel zo dat ons kind een vrij correcte opvoeding krijgt maar het een schat is.
Ik weet dat er ook kleine terroristen rondlopen, dus ik heb makkelijk praten.
Ik praat dan ook louter voor mezelf.
Maar bekijk het zo eens; gelukkig redeneerden je ouders als jij, of waar komt je afkeer voor kinderen vandaan?
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2015, 23:21   #234
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Internationale studies hebben bewezen dat het kosten/baten lijstje voor kinderen negatief is. Je bent gelukkiger zonder.

Dezelfde studies hebben bewezen die kosten/baten analyse ook gemaakt voor partners. Leven mét een partner is voordeliger voor uw geluksgraad.

Uw argument gaat dus NIET op.

(en dan komt nu weer de rand over het feit dat je geluk niet kan meten. Sla die maar alvast over, want dat kan je dus wel.)
Internationale studies (link naar die van u graag) hebben aangetoond dat zonder het produceren van voldoende kinderen het maken van internationale studie dreigt stil te vallen binnen x aantal jaren.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2015, 23:40   #235
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo Bekijk bericht
ze aub met liefde, aandacht en geweten op.

Realiteitszin is belangrijk, ook bij kinderwens. Maar kinderen maar reduceren tot kosten baten lijstje.. tja.. neem dan ook geen lief? daar kruipt ook tijd en geld in, bah. tijd en geld dat ik ik ik ik aan mij mij mij kan spenderen, de prachtigste mens op aarde.
Wijze woorden. Kinderen op een boekhoudkundige manier bekijken is zeer simplistisch.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2015, 08:28   #236
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Internationale studies (link naar die van u graag) hebben aangetoond dat zonder het produceren van voldoende kinderen het maken van internationale studie dreigt stil te vallen binnen x aantal jaren.
Dat is nog geen echt probleem denk ik.....we zijn iedere dag met meer en meer.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2015, 12:01   #237
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We lezen hier weer de geijkte prietpraatjes van mensen met kinderen die niet kunnen en/of willen aanvaarden dat er mensen zijn die tegen het kweken van kinderen zijn. De voornaamste reden is natuurlijk weer omdat ze zelf kindekens hebben en geen kritiek op hun keuze, hun ideaalbeeldje, hun kroostje kunnen verdragen. Een typisch zwakke reactie van zwakke mensen.
Mij zal het worst wezen wie kinderen heeft en wie niet. Mij is het eender. Ik heb er 2 en ik zie ze doodgraag, maar ik heb het geen seconde nagestreeft om er te hebben en moest mijn madam er geen gewild hebben dan was ik waarschijnlijk kinderloos gebleven en ik zou ook gelukkig geweest zijn.

Ik heb dus geen kritiek op kinderlozen, ik vraag me wel af waarom het nodig is dat bepaalde kinderlozen dan kritiek hebben op mensen die wel koters rondlopen hebben. Leven en laten leven mijn beste. Ik geef geen kritiek op u omwille van uw kinderloosheid. Jij hebt geen kritiek op mij te geven omdat ik er wel heb.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 17 februari 2015 om 12:02.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 16:33   #238
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Hier even op reageren, want ik wordt ook niet graag fout begrepen. Dus (mis)(ge)bruik ik jouw post effe
Ik kan jouw uitspraak 100% onderschrijven. En ik gun je je geluk.

Iedereen die denkt dat ik mezelf nu tegenspreek, begrijpt niet wat ik hierboven schreef
meester, het is ik WORD
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 16:41   #239
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

nu al "ik werdt"
Evil, ik weet het.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 22:30   #240
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Internationale studies (link naar die van u graag) hebben aangetoond dat zonder het produceren van voldoende kinderen het maken van internationale studie dreigt stil te vallen binnen x aantal jaren.
Is dat dan een probleem ? Zou niet weten wie daar dan last van gaat hebben ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be