Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2020, 19:53   #21
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Is het dan niet beter van dood te zijn ?



Maar die moeten er dan ook niet aan bijdragen he. Laat de gezonde basisinkomenaars dat maar zelf onderling ophoesten, en lang leven, en laat de anderen onderling ook ongezond snel dood gaan.

Het is tenslotte een valabele keuze om kort en vadsig te leven. Waarom zou men spartaans en lang moeten leven ?
Nope, het is zelfs aangenamer. Je kan zelfs high worden in een gezond lichaam. Google maar Wim Hof methode.


Probleem is met die rokers, of voormalige kettingrokers, dat dergelijke lieden, bakken met geld kosten (zorg $ medicatie) en nog aardig lang meegaan. Helaas.. Idem fast-food junkies. Beter is om mensen tot hun 80ste te laten werken of langer zelfs. In een zuidelijk eiland in Japan gebeurt dit ook. 90 jarigen die bijvoorbeeld in bomen klimmen om citrusvruchten te plukken. Om zoiets te bereiken is naast een goede voeding, dieet, ook belangrijk om stress weg te nemen. Geen beter medicijn hiervoor is structureel inkomen te hebben. Geld-stress sloopt je gezondheid. Soms meer zelfs dan radioactiviteit.

Wie uitzichzelf gezond en zich onthoud aan drank, sigaretten en drugs kan een financiële tegemoetkoming tegemoet zien.

Wie medicatie gebruikt kan, zoals ik gedaan heb, kan een spartaans dieet volgen en ijsbaden nemen omgezond te worden. Voor dergelijk mindset is drank, sigaretten, drugs uit den boze.


Paddestoelgebruik, mits sporadisch, is niet verslavend, is wel toegestaan. Hier kom ik op het eind van het betoog terug.

Op psychologische afstand bediening, door hypnose onder paddo's, kan je structueel behoefte naar suiker, zout, alcohol, rood vlees, etc uitschakelen. Vanwege hypnose effect. Dan moet je wel een zware trip ondergaan. Ook komt door dergelijke paddo hypnose marathonlopen in zicht. Je kan bepaalde pijnen structueel uitschakelen, al moet je wel oppassen om geen ontstekingen op te lopen, door overmatig sporten. Zoiets, paddo'd kan je 2 jaarlijks gebruiken, zware trip.De absolute regenhanger dus van Big Pharma. Ik zeg er wel bij dat ik deze dingus niet nuttig. Waarom zou ik.

In Amerika gaan er steeds meer stemmen op om dergelijke pado sessies op oorlogsveteranen met een trauma toe te passen. Komt veelvuldig aan bod bij Joe Rogan. YT.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 augustus 2020 om 20:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2020, 20:23   #22
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Op psychologische afstand bediening, door hypnose onder paddo's, kan je structueel behoefte naar suiker, zout, alcohol, rood vlees, etc uitschakelen. Vanwege hypnose effect.
Geef mij maar een biefstuk friet met een pint i.p.v. paddo's hoor.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be