Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2020, 13:58   #21
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Mijn favoriete stukje Vlaams strand,net vanwege het ontbreken van volk.Ik heb geen zin om op mijn wandelingen daar geconfronteerd te worden met blote bejaarden.
Enkele flinke struiken en een waarschuwingsbordje kunnen de argeloze passant behoeden voor ongewenste zichten op bloterikken. Alle respect daarvoor.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2020, 21:31   #22
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Het valt op dat de meeste mensen nog een probleem over naaktheid hebben. In de weekend ga ik naar een saunacomplex. De zaterdag is het verplicht volledig naakt. De zondag mag je kiezen badpak of naakt. De ervaring is dat de zaterdag is veel vrijer is en aangenamer dan de zondag. En dat heeft niets met sex te maken maar een soort vrijheid en natuurlijkheid. Rijk, arm, lelijk, knap dik, mager dat heeft geen belang meer als iedereen bloot is. De absolute vrijheid en gelijke ervaring.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 19 september 2020 om 21:33.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2020, 21:46   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Mijn favoriete stukje Vlaams strand,net vanwege het ontbreken van volk.Ik heb geen zin om op mijn wandelingen daar geconfronteerd te worden met blote bejaarden.
En wat is het probleem daarmee? Ben je bang opgewonden te geraken bij het aanblik van die naakte, oude mensen?

Ikzelf heb daar geen enkel probleem mee.
Noch geraak ik opgewonden door het zien van naakte kindjes.

Maar ik moet toegeven, een MILF of GILF die me benaderd op dat vlak, gaat wel een lichamelijke reactie geven, maar het is al 30jaar + geleden sinds ik geleerd heb dat het kleine kopke daar beneden maar moet wachten tot het juiste moment.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2020, 21:55   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het valt op dat de meeste mensen nog een probleem over naaktheid hebben. In de weekend ga ik naar een saunacomplex. De zaterdag is het verplicht volledig naakt. De zondag mag je kiezen badpak of naakt. De ervaring is dat de zaterdag is veel vrijer is en aangenamer dan de zondag. En dat heeft niets met sex te maken maar een soort vrijheid en natuurlijkheid. Rijk, arm, lelijk, knap dik, mager dat heeft geen belang meer als iedereen bloot is. De absolute vrijheid en gelijke ervaring.
Ik heb er geen probleem mee. En wie er een probleem mee heeft, dan is het voor eigen rekening.
De laatste tijd (voor de corona) gingen we regelmatig naar een sauna complex zoals in de Mineraal in Rijmenam. Of in Wellen (Limburg)
Eind jaren 80 gingen we dikwijls op camping in Cap d'Agde. Ook elders.
Het voordeel van die camping naturistenlocaties was dat opvallend de hygiëne zo belangrijk werd.
Het sociaal contact is ook totaal veel beter.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 13:42   #25
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het valt op dat de meeste mensen nog een probleem over naaktheid hebben. In de weekend ga ik naar een saunacomplex. De zaterdag is het verplicht volledig naakt. De zondag mag je kiezen badpak of naakt. De ervaring is dat de zaterdag is veel vrijer is en aangenamer dan de zondag. En dat heeft niets met sex te maken maar een soort vrijheid en natuurlijkheid. Rijk, arm, lelijk, knap dik, mager dat heeft geen belang meer als iedereen bloot is. De absolute vrijheid en gelijke ervaring.
Ik wil de rest van de wereld niet traumatiseren door in mijn geboortekostuum rond te lopen
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 20 september 2020 om 13:43.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 15:41   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik wil de rest van de wereld niet traumatiseren door in mijn geboortekostuum rond te lopen
Mensen die zo zwak van geest zijn, mogen een spuitje krijgen om ze te verlossen van alle trauma's.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 18:14   #27
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik heb er geen probleem mee. En wie er een probleem mee heeft, dan is het voor eigen rekening.
De laatste tijd (voor de corona) gingen we regelmatig naar een sauna complex zoals in de Mineraal in Rijmenam. Of in Wellen (Limburg)
Eind jaren 80 gingen we dikwijls op camping in Cap d'Agde. Ook elders.
Het voordeel van die camping naturistenlocaties was dat opvallend de hygiëne zo belangrijk werd.
Het sociaal contact is ook totaal veel beter.
Jammer dat sauna Imelda niet meer bestaat. Was mijn "stam-sauna".
Weet niet hoe het Frans & Imelda vergaan is.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 19:42   #28
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Jammer dat sauna Imelda niet meer bestaat. Was mijn "stam-sauna".
Weet niet hoe het Frans & Imelda vergaan is.
Na de brand heeft de verzekering jaren dwarsgelegen, maar hij werd uiteindelijk vergoed als ik mij goed herinner.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 20:20   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Jammer dat sauna Imelda niet meer bestaat. Was mijn "stam-sauna".
Weet niet hoe het Frans & Imelda vergaan is.
We zijn er nooit geweest.
Zo te lezen was dat in Heffen. Niet zo ver van hier.
Er moet daar brand uitgebroken zijn.
De mensen ken ik niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 10:28   #30
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En wat is het probleem daarmee? Ben je bang opgewonden te geraken bij het aanblik van die naakte, oude mensen?

Ikzelf heb daar geen enkel probleem mee.
Noch geraak ik opgewonden door het zien van naakte kindjes.

Maar ik moet toegeven, een MILF of GILF die me benaderd op dat vlak, gaat wel een lichamelijke reactie geven, maar het is al 30jaar + geleden sinds ik geleerd heb dat het kleine kopke daar beneden maar moet wachten tot het juiste moment.
Het is gewoon dwaas als je gekleed langs een nudistestrand passeert,je lijkt wel een ordinaire voyeur( 1 x meegemaakt in Portugal).
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 10:54   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Het is gewoon dwaas als je gekleed langs een nudistestrand passeert,je lijkt wel een ordinaire voyeur( 1 x meegemaakt in Portugal).
tja, wat moet je dan doen als je van De Haan tot in Oostende langs het strand wil wandelen? Ter hoogte van het naaktstrand op de rijksweg gaan wandelen?

Veel jaren terug wandelden we langs Cadzand. Op een ogenblik zegt mijn madam "kijk, die zijn zeker van een club? Die hebben allemaal dezelfde zwembroek aan"
Toen we een paar honderd meter dichter kwamen was het duidelijk, ze hadden inderdaad allemaal hetzelfde zwempak aan: geen.
Dat verhaal gaat al tientallen jaren mee...

En inderdaad, het is daar nog altijd naakt indien gewenst. Op camping "Het Zwarte Gat"
http://www.campinghetzwartegat.nl/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 10:57   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Het is gewoon dwaas als je gekleed langs een nudistestrand passeert,je lijkt wel een ordinaire voyeur( 1 x meegemaakt in Portugal).
Toch simpel op te lossen. Kleren uitdoen is voor mij geen moeilijke taak hoor.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 11:06   #33
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Toch simpel op te lossen. Kleren uitdoen is voor mij geen moeilijke taak hoor.
Niet iedereen kleedt zich graag uit in het bijzijn van wildvreemden.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 11:21   #34
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
tja, wat moet je dan doen als je van De Haan tot in Oostende langs het strand wil wandelen? Ter hoogte van het naaktstrand op de rijksweg gaan wandelen?
Neen. Je wandelt er gewoon door, met wat je ook aan je lijf hebt. Naturisten liggen daar niet wakker van. En het is ook geen privé locatie.
In een privé locatie is dat anders. Je hebt een lidkaart nodig, bv Athenea. Dan is kledij uit den boze. Uitgezonderd, bijvoorbeeld vrouwen die ongesteld zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 11:24   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Neen. Je wandelt er gewoon door, met wat je ook aan je lijf hebt. Naturisten liggen daar niet wakker van. En het is ook geen privé locatie.
In een privé locatie is dat anders. Je hebt een lidkaart nodig, bv Athenea. Dan is kledij uit den boze. Uitgezonderd, bijvoorbeeld vrouwen die ongesteld zijn.
inderdaad, we wandelen daar gewoon door. Voor mij is er trouwens weinig te gluren. De meeste die daar naakt lopen zijn voornamelijk oude venten en enkele vrouwen van pensioengerechtigde leeftijd.....dan kijk ik liever naar de zee....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 11:50   #36
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
inderdaad, we wandelen daar gewoon door. Voor mij is er trouwens weinig te gluren. De meeste die daar naakt lopen zijn voornamelijk oude venten en enkele vrouwen van pensioengerechtigde leeftijd.....dan kijk ik liever naar de zee....
In het algemeen zou je kunnen stellen dat heel wat mensen er beter uitzien met hun kleren aan. Dat is echter van ondergeschikt belang.
Met naturisme aan onze Belgische kust, of in Nederland, heb ik eigenlijk geen ervaring.
Destijds gingen we naar het zuiden, Frankrijk of Spanje, toen campings nog populair waren, waar het klimaat ook toeliet om aan naturisme te doen, en waar de hygiëne ook beter was dan op de gewone campings.
En, ik kan je verzekeren, je kon er met een mooi figuur samen onder de douche staan.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 13:42   #37
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

ik kan het alleen maar toejuichen
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 21:30   #38
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En inderdaad, het is daar nog altijd naakt indien gewenst. Op camping "Het Zwarte Gat"
http://www.campinghetzwartegat.nl/
Geachte heer

Het begrip "Zwartegat" is een meermaals voorkomend benaming in de Vlaamse naamkunde. Het besloeg oorspronkelijk een begroeide (en daardoor duistere) uithoek van een nederzetting of in de buurt van een nederzetting.

Enkele verdere voorbeelden vallen te zien in De Pinte, Klerken, Ooike, Orskam (ofte Oostkamp), Pittem (bij Tielt), Torhout en in het ontstolen stuk Vlaanderen in Vrankrijk: "Swartegat" te Bambeke en de kromme vertaling met bijvoeglijk naamwoord voor het zelfstandig naamwoord "le Noir Trou" te Linde.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 03:34   #39
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Niet iedereen kleedt zich graag uit in het bijzijn van wildvreemden.
Moet niet "graag" zijn he. Het kan wel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 04:12   #40
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
inderdaad, we wandelen daar gewoon door. Voor mij is er trouwens weinig te gluren. De meeste die daar naakt lopen zijn voornamelijk oude venten en enkele vrouwen van pensioengerechtigde leeftijd.....dan kijk ik liever naar de zee....
Naar de kwallen die aanspoelen ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be