![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit zou een wervende electorale reclame KUNNEN zijn
Maar gezien de puinhopen van de VlaReg en de rotzooi die hij achterlaat in A'pen is het een mislukte grap van een bas-comique die moet aanzien hoe zijn publiek meer en meer de zaal verlaat.
![]() |
#302 | |
|
![]() Citaat:
Wat denkt de kiezer dan? Die telt de partijen op die in die regeringen zit, en gaat daar niet voor stemmen. Blijft dus alleen PVDA en VB over. Dus hoe meer die 2 van elkaar zeggen dat ze niets waard zijn, hoe beter voor VB en PVDA. Dus goed bezig, zou ik zeggen.
De sluier is een opstapje naar de boerka, die de vrouw in islam ontmenselijkt: http://www.danielgreenfield.org/2010...ect-women.html Pandareus :Waarom zouden de liberalen 'waarschuwen' wanneer die van de N-VA bezig zijn met taxatie wetgeving te ontwerpen, en zij daarin duidelijke fouten zien ? (de VLD ontmaskerd: als er foute wetgeving wordt goedgekeurd die de burger miljoenen gaat kosten, zwijgt die partij als vermoord uit puur kortstondig politiek gewin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Véél blabla en weinig resultaten. Dat is het discours van N-VA hé.
Voor de verkiezingen wat smaakmakerij over confederatie en overhevelen. Na de verkiezingen lekker een legislatuur aan de uier hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
|
![]() Denk je dat de mensen een electriciteitsrekening kunnen lezen, Rik?
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat lichtjes anders. Ik ben solidair met iemand die geen werk heeft, op voorwaarde dat hijzelf daar niet voor verantwoordelijk is, EN op voorwaarde dat hij actief werk zoekt. In mijn ogen is de PS dus veel te agressief naar mij toe. I.p.v. mijn solidariteit te aanvaarden, gaat die partij mij aanvallen en mij plunderen. Ze beseffen daarbij zelfs niet dat ze zo de bereidheid tot solidariteit ondermijnen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is algemene bla bla die elkeen kan zeggen van elke partij die hem of haar niet aanstaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Te pas en te onpas gaan lopen en de afgesproken overeenkomsten verbreken". Beter zo ?
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister
|
![]() Ook dat kan van eender welke beleidspartij gezegd worden. U blijft gewoon holle boutades herhalen...
![]() |
#309 |
Minister
|
![]() .
Iedere keer dat ik de titel van deze topic zie schiet ik in een lach. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
|
![]() stekkerman he
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olivier Vandecasteele vrij!
Eindelijk. Goed zo van De Croo. Vivaldi werkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is géén bla bla, maar de weergave van de enige federale regeringsdeelname van N-VA. Voor de verkiezingen : we willen confederalisme. Na de verkiezingen : we willen ministerposten, en zetten art 1 op zolder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...samen met terroristen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() in belgie wegrotten is leuker he
![]() |
#319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgische kerkers goed, Iraanse kerkers slecht?
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waarvan werd hij beschuldigd? Hij zou voor een NGO gewerkt hebben ,en van spionage beschuldigd worden , maar welke NGO en wat voor werk ,daar wordt niets over gezegd. Eigenaardig toch? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 mei 2023 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |