Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2019, 13:27   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Oostpriesterhulp is een flink rechtse anticommunistische sekte hoor.
Oostpriesterhulp was een flink rechtse anticommunistische sekte hoor en naar huidige normen enorm ouderwets.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 13:28   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Hoeveel van onze actuele verrijkers en toekomstige werkers-voor-ons-pensioen, zouden akkoord gaan met de maatregel van onthoofding?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 13:45   #83
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoeveel van onze actuele verrijkers en toekomstige werkers-voor-ons-pensioen, zouden akkoord gaan met de maatregel van onthoofding?
Het aantal dat er mee akkoord gaat is zeer beperkt.
Maar net zoals vele autochtone Europeanen, staan de meeste neutraal tot onverschillig tegenover.

Vele beschouwen het als een uitgelokte reactie door naïviteit en ondoordachtzaamheid en een ver van mijn bed show.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 14:15   #84
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Waarvoor zou ik een excuus moeten hebben ??? Om aan te kaarten dat hier in Europa miljoenen Marokkanen op onze kosten een riant leven leiden, terwijl achterlijke Belgische ngo's hun werk in het thuisland gaan verrichten om er dan nog met de dood bedreigd te worden ????
2!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 14:27   #85
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Waarvoor zou ik een excuus moeten hebben ??? Om aan te kaarten dat hier in Europa miljoenen Marokkanen op onze kosten een riant leven leiden, terwijl achterlijke Belgische ngo's hun werk in het thuisland gaan verrichten om er dan nog met de dood bedreigd te worden ????
Ja.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 14:50   #86
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wat een onzin en haat vertoon.

Je hebt echter wel gelijk dat veel jonge vrouwen op zoek zijn naar een mannelijke partner die regels en normen aan hen opleggen en hen niet vrij hun zin laat doen.
Maar dat heeft niks te maken met uiterlijk, wel met het verlangen van de jonge vrouwen om ergens bij te horen.
Het verlangen naar iemand die aandacht voor hen heeft en die hen een gevoel van eigenwaarde geeft.

90% van die relaties lopen echter fout, juist omdat de relatie steunt op die verlangens en de jonge vrouwen zich na een tijd als een gevangene voelen.
Het gaat er mij zeker niet om, om haat te kraaien.

Ik haalde zelfs al meermaals in andere draadjes aan dat ik er géén enkel probleem met heb met wat die mensen doen of willen beleven of naleven maar wel in het land, de landen, waar zij thuishoren.

Toch zijn de verschillen qua samenleving verschrikkelijk groot met wat wij binnen de EU (andere plaatsen) gewoon zijn.

In de meeste gevallen proberen de 'anderen' ook hun eigen manier van samenleven of hoe zij het zien of het hun voorgeschreven staat op te dringen aan anderen.

Stel ik mij de vraag: moeten wij ons dan zomaar laten overdonderen?

Nu is dat eigenlijk een beetje gekscheren want is dat soort van situaties niet al jaar- en dag aan de gang, héél de geschiedenis door?

Meestal kragen zij die het veroveren hoog in het vaandel droegen uiteindelijk wel lik op stuk en moesten zij het onderspit delven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2019 om 14:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 17:39   #87
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik probeer jullie écht niet te verdedigen, hoor...
Wij hebben uw verdediging niet nodig.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 18:12   #88
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Van dat soort artiesten, lopen er in Molenbeek en Anderlecht ook rond.
maar die werken niet, en al zeker niet gratis gelijk dat ngo-volk
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 07:24   #89
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wij hebben uw verdediging niet nodig.
En wees gerust, die zal je ook niet krijgen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 07:32   #90
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
maar die werken niet, en al zeker niet gratis gelijk dat ngo-volk
probeer u voor te stellen dat ge werfleider zijt en dat ge zo'n bende linkselende ngo huppelkutjes op sandalen krijgt als werkvolk om een weg aan te leggen.

dan zeg je toch gelijk al bleitend "la maar zitten, ik zal t wel zelf doen" zeker?

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 augustus 2019 om 07:33.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 08:37   #91
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het gaat er mij zeker niet om, om haat te kraaien.
Je spoorde niet aan tot haat, de rest is vrije meningsuiting.


Citaat:
Ik haalde zelfs al meermaals in andere draadjes aan dat ik er géén enkel probleem met heb met wat die mensen doen of willen beleven of naleven maar wel in het land, de landen, waar zij thuishoren.

Toch zijn de verschillen qua samenleving verschrikkelijk groot met wat wij binnen de EU (andere plaatsen) gewoon zijn.

In de meeste gevallen proberen de 'anderen' ook hun eigen manier van samenleven of hoe zij het zien of het hun voorgeschreven staat op te dringen aan anderen.

Stel ik mij de vraag: moeten wij ons dan zomaar laten overdonderen?

Nu is dat eigenlijk een beetje gekscheren want is dat soort van situaties niet al jaar- en dag aan de gang, héél de geschiedenis door?

Meestal kragen zij die het veroveren hoog in het vaandel droegen uiteindelijk wel lik op stuk en moesten zij het onderspit delven.
In west-Europa zitten we met het probleem van vals schuldgevoel.
Daarbij komt dan nog eens dat we met een sociaal systeem zitten dat niet correct werkt.
We zitten met politici die nog amper tussen de burgers komen.

Maatschappelijk zitten we dan nog eens met het probleem dat er geen discipline meer is, dat er geen verbondenheid meer is.

We leven in oververzadigde luxe.
Zo groot zelfs, dat we niet eens meer de moeite doen om onze eigen kinderen op te voeden of onze eigen woning te kuisen. We besteden zelfs die zaken uit aan derde.
Respect voor het gezinsleven is er ook niet meer. Als we onze partner beu zijn, gaan we bij een andere wonen. De kinderen uit de voorgaande relatie, die worden van het kastje naar de muur gestuurd en hebben geen stabiliteit meer binnen het gezin.

Respect, regels, normen, eigenwaarde, gebondenheid en groepsgevoel zijn binnen onze maatschappij verdwenen.

Wat wil je dan nog van de jongeren, dat ze zaken doen die ze nooit geleerd hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 08:41   #92
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ja.
Wat wil je zeggen met je ja; dat hij zich moet verontschuldigen omdat miljoenen Marokkanen op onze kosten een riant leven leiden, terwijl achterlijke Belgische ngo's hun werk in het thuisland gaan verrichten om er dan nog met de dood bedreigd te worden???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 08:48   #93
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Je spoorde niet aan tot haat, de rest is vrije meningsuiting.




In west-Europa zitten we met het probleem van vals schuldgevoel.
Daarbij komt dan nog eens dat we met een sociaal systeem zitten dat niet correct werkt.
We zitten met politici die nog amper tussen de burgers komen.

Maatschappelijk zitten we dan nog eens met het probleem dat er geen discipline meer is, dat er geen verbondenheid meer is.

We leven in oververzadigde luxe.
Zo groot zelfs, dat we niet eens meer de moeite doen om onze eigen kinderen op te voeden of onze eigen woning te kuisen. We besteden zelfs die zaken uit aan derde.
Respect voor het gezinsleven is er ook niet meer. Als we onze partner beu zijn, gaan we bij een andere wonen. De kinderen uit de voorgaande relatie, die worden van het kastje naar de muur gestuurd en hebben geen stabiliteit meer binnen het gezin.

Respect, regels, normen, eigenwaarde, gebondenheid en groepsgevoel zijn binnen onze maatschappij verdwenen.

Wat wil je dan nog van de jongeren, dat ze zaken doen die ze nooit geleerd hebben.
Hewel is dat dan niet het gevolg van mei 68 en die mensen zetten dan nu nog een grote mond op omdat ze het zogezegd beter zouden weten terwijl ze al decennia lang de boel compleet verrotten...

Weet er was een tijd dat ze verkondigden dat 'onopgeleide' ouders het toch niet konden weten en dat ze moesten luisteren naar de gediplomeerden die zogezegd wel wisten waarover ze praatten... om dan daarna komen te wenen dat de ouders het laten afweten...
Ze oogsten wat ze gezaaid hebben, maar eigen verantwoordelijkheid is wel het laatste begrip dat ze kennen... Wenen en naar anderen wijzen; anderen veroordelen om hun eigen gebreken...

Zo kennen we de linkse elite-bende...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:02   #94
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat wil je zeggen met je ja; dat hij zich moet verontschuldigen omdat miljoenen Marokkanen op onze kosten een riant leven leiden, terwijl achterlijke Belgische ngo's hun werk in het thuisland gaan verrichten om er dan nog met de dood bedreigd te worden???
Je kunt hier Marokko vervangen door zowat elk ander moslim land. Hier worden ze in de watten gelegd en daar worden we met de dood bedreigd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:10   #95
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je kunt hier Marokko vervangen door zowat elk ander moslim land. Hier worden ze in de watten gelegd en daar worden we met de dood bedreigd.
2

Oei, maar ze hebben er een antwoord op gevonden... dat aanklagen is racisme... dus mond toe en betalen... en jezelf de dieperik in laten voeren...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 augustus 2019 om 09:11.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:13   #96
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
probeer u voor te stellen dat ge werfleider zijt en dat ge zo'n bende linkselende ngo huppelkutjes op sandalen krijgt als werkvolk om een weg aan te leggen.

dan zeg je toch gelijk al bleitend "la maar zitten, ik zal t wel zelf doen" zeker?
Ik werk vaak met jongeren.
Heb zelfs regelmatig gespreksavonden met hen.
Deze jongeren weten dat er regels zijn waar zij zich moeten aan houden als ze met mij activiteiten doen.
Enkele van die regels gaan over klederdracht.
En hoewel er enkele echte modepopjes en matcho's tussen die jongeren zitten, is er geen enkele van die jongeren die de regels overtreed.
Enkele van die regels zijn;
Geen open schoenen
Geen hoge zolen of haken.
Geen blote schouwders.
Geen hals uitsnijdingen die dieper komen dan 5cm gerekend van de overkant van het borstbeen.
Broeken en rokken moeten tot 5cm boven de knieën komen.
Geen blote buiken of ruggen.
Bij elke activiteit word alle veiligheidskledij gedragen die de wet oplegt aan beroepsmensen binnen die activiteit.
Al deze regels gelden zowel voor mannelijke als vrouwelijke deelnemers.
Wie de regels niet volgt, word uitgesloten voor deelname aan de activiteit.

Laatst gingen we met enkele zodiacs varen op een meer.
En tot mijn grote verbazing hadden alle deelnemers zelfs een reddingsvest bij en deden die aan voor ze in de boten stapte.
En zwemmen deden ze in short en T-shirt, niet in zwemkledij.


Het is dus niet moeilijk om als verantwoordelijke normen en regels op te leggen, zodat jongeren weten waar ze zich moeten aan houden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:22   #97
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik werk vaak met jongeren.
Heb zelfs regelmatig gespreksavonden met hen.
Deze jongeren weten dat er regels zijn waar zij zich moeten aan houden als ze met mij activiteiten doen.
Enkele van die regels gaan over klederdracht.
En hoewel er enkele echte modepopjes en matcho's tussen die jongeren zitten, is er geen enkele van die jongeren die de regels overtreed.
Enkele van die regels zijn;
Geen open schoenen
Geen hoge zolen of haken.
Geen blote schouwders.
Geen hals uitsnijdingen die dieper komen dan 5cm gerekend van de overkant van het borstbeen.
Broeken en rokken moeten tot 5cm boven de knieën komen.
Geen blote buiken of ruggen.
Bij elke activiteit word alle veiligheidskledij gedragen die de wet oplegt aan beroepsmensen binnen die activiteit.
Al deze regels gelden zowel voor mannelijke als vrouwelijke deelnemers.
Wie de regels niet volgt, word uitgesloten voor deelname aan de activiteit.

Laatst gingen we met enkele zodiacs varen op een meer.
En tot mijn grote verbazing hadden alle deelnemers zelfs een reddingsvest bij en deden die aan voor ze in de boten stapte.
En zwemmen deden ze in short en T-shirt, niet in zwemkledij.

Het is dus niet moeilijk om als verantwoordelijke normen en regels op te leggen, zodat jongeren weten waar ze zich moeten aan houden.
Het grappige is nu wel dat ze die doodsbedreigingen kregen omdat ze in short en T-shirt rondliepen, een kledingdracht die wettelijk in orde is voor zover ik weet. Het gaat dus niet over regels maar over gevaarlijke islam fanatiekers.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:29   #98
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat wil je zeggen met je ja; dat hij zich moet verontschuldigen omdat miljoenen Marokkanen op onze kosten een riant leven leiden, terwijl achterlijke Belgische ngo's hun werk in het thuisland gaan verrichten om er dan nog met de dood bedreigd te worden???
Nergens beweer ik dat hij (en de anderen) zich moeten verontschuldigen, hoor. Ze zouden dat trouwens niet eens kunnen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:30   #99
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik werk vaak met jongeren.
Heb zelfs regelmatig gespreksavonden met hen.
Deze jongeren weten dat er regels zijn waar zij zich moeten aan houden als ze met mij activiteiten doen.
Enkele van die regels gaan over klederdracht.
En hoewel er enkele echte modepopjes en matcho's tussen die jongeren zitten, is er geen enkele van die jongeren die de regels overtreed.
Enkele van die regels zijn;
Geen open schoenen
Geen hoge zolen of haken.
Geen blote schouwders.
Geen hals uitsnijdingen die dieper komen dan 5cm gerekend van de overkant van het borstbeen.
Broeken en rokken moeten tot 5cm boven de knieën komen.
Geen blote buiken of ruggen.
Bij elke activiteit word alle veiligheidskledij gedragen die de wet oplegt aan beroepsmensen binnen die activiteit.
Al deze regels gelden zowel voor mannelijke als vrouwelijke deelnemers.
Wie de regels niet volgt, word uitgesloten voor deelname aan de activiteit.

Laatst gingen we met enkele zodiacs varen op een meer.
En tot mijn grote verbazing hadden alle deelnemers zelfs een reddingsvest bij en deden die aan voor ze in de boten stapte.
En zwemmen deden ze in short en T-shirt, niet in zwemkledij.


Het is dus niet moeilijk om als verantwoordelijke normen en regels op te leggen, zodat jongeren weten waar ze zich moeten aan houden.
Citaat:
zwemmen deden ze in short en T-shirt, niet in zwemkledij.
waar is dat goed voor????
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 09:43   #100
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel is dat dan niet het gevolg van mei 68 en die mensen zetten dan nu nog een grote mond op omdat ze het zogezegd beter zouden weten terwijl ze al decennia lang de boel compleet verrotten...

Weet er was een tijd dat ze verkondigden dat 'onopgeleide' ouders het toch niet konden weten en dat ze moesten luisteren naar de gediplomeerden die zogezegd wel wisten waarover ze praatten... om dan daarna komen te wenen dat de ouders het laten afweten...
Ze oogsten wat ze gezaaid hebben, maar eigen verantwoordelijkheid is wel het laatste begrip dat ze kennen... Wenen en naar anderen wijzen; anderen veroordelen om hun eigen gebreken...

Zo kennen we de linkse elite-bende...
Nee, de revolte was een gevolg van, niet de oorzaak.

De echte oorzaken liggen in de manier waarop men WWI en WWII heeft uitgevochten en voor de bewapening zorgde.
Met daarna de vele vrijheidsoorlogen in Afrika en de opstanden in Azië.
Dit alles met de Vietnamoorlog als druppel die de emmer deed overlopen.

Een andere oorzaak van de huidige problemen is de telecommunicavrijheid.

Mensen zij tegenwoordig meer bezig met mensen die ze vaak zelfs niet echt kennen, maar enkel via telecommunica dan met de mensen in hun directe omgeving.
Ouders, kinderen en partners weten tegenwoordig minder over de persoon waar ze mee samenleven dan totaal onbekende vreemden.

Mensen hebben gevochten voor vrijheden en rechten, maar hebben nooit geleerd of aanvaard dat daar ook verantwoordelijkheden en plichten bij horen.
Mensen zijn overstelpt met technische mogelijkheden, maar hebben nooit geleerd om daar op de juiste manier en verantwoord mee om te gaan.
Mensen worden vandaag overspoeld met informatie, maar hebben nooit geleerd die hoeveel aan informatie te verwerken en te plaatsen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be