Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 april 2013, 13:43   #1
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard Google nose

Vandaag zie ik in het veld: Nieuw! Zoeken op basis van geur. Ontdek de google nose.


Ik had daar maar een fractie van een seconde bij stilgestaan en wel met de vraag: "hoe kunnen ze dat geklaard krijgen, de computer is technisch niet zo gemaakt, ik geloof er niet veel van", en heb dan dat onderwerp meteen genegeerd.
Dan later besef ik dat het 1 april is dus die google nose zal wel een flauwe 1 april grap zijn.

Toch wel goede humor bij google.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 14:04   #2
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Heb je Google Maps al bekeken? Het is vandaag uitgebreid met een schatkaartenmodus. Ook Streetview kreeg een update.

Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 14:05   #3
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Vandaag zie ik in het veld: Nieuw! Zoeken op basis van geur. Ontdek de google nose.


Ik had daar maar een fractie van een seconde bij stilgestaan en wel met de vraag: "hoe kunnen ze dat geklaard krijgen, de computer is technisch niet zo gemaakt, ik geloof er niet veel van", en heb dan dat onderwerp meteen genegeerd.
Dan later besef ik dat het 1 april is dus die google nose zal wel een flauwe 1 april grap zijn.

Toch wel goede humor bij google.
Maar neen, 't werkt hoor, het downloaden van de geuren duurt enkel wat lang, dennengeur duurt een kleine 20 minuten voor het uit de luidsprekers komt...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 14:52   #4
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
dennengeur duurt een kleine 20 minuten voor het uit de luidsprekers komt.
... en lijkgeur een dag of drie ... als er toevallig een eekhoorntje is meegekomen ...

Laatst gewijzigd door Knipp : 1 april 2013 om 14:54.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 15:01   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Met geur PC/TV is mat al redelijk wat jaartjes bezig hoor.

Klikkie

Lijkt mij zalig als je de avond daarvoor een uitje hebt gehad en een etentje bij de Mexicaan, een teveel aan Chili con carne zorgt dan wel voor het broekhoesten nadien. Als je dan achter je PC plaats neemt vraag ik mij bij deze af of men aan de andere kant er zo gelukkig mee zal zijn met de door u geproduceerde geurtjes?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 15:17   #6
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Met geur PC/TV is mat al redelijk wat jaartjes bezig hoor.
Klikkie
Lijkt mij zalig als je de avond daarvoor een uitje hebt gehad en een etentje bij de Mexicaan, een teveel aan Chili con carne zorgt dan wel voor het broekhoesten nadien. Als je dan achter je PC plaats neemt vraag ik mij bij deze af of men aan de andere kant er zo gelukkig mee zal zijn met de door u geproduceerde geurtjes?
Je zal maar naar een stukje aan 't kijken zijn over een niet te mager persoon die zjust thuiskomt van een zware dagtaak en voor 't douchen eerst een stukje pizza eet, met zijn zweetvoeten op tafel en dan nog ongegeneerd een boer/scheet latend.... Santé....
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be